Chamberlain15
|
|
Har du nogen krav? 
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Har du nogen krav?  Ikk rigtig..  Er meget åben.
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Ikk rigtig..  Er meget åben. Valur er den klub som starter med det bedste transferbudet hvor det bliver 1.4 millioner hvis du sætter dig selv som vinder. FH har vel den stærkeste trup men samtidig også den ældste. De starter med omkring 500k.  Det er nok de to bedste hold at vælge imellem når du ikke kender noget til ligaen 
|
|
|
|
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
Seller95
|
|
Kender du byen Stykkisholmur? Hvis ja, er der så en klub i nærheden af den by? 
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Valur er den klub som starter med det bedste transferbudet hvor det bliver 1.4 millioner hvis du sætter dig selv som vinder. FH har vel den stærkeste trup men samtidig også den ældste. De starter med omkring 500k.  Det er nok de to bedste hold at vælge imellem når du ikke kender noget til ligaen  Tak, jeg prøver Valur. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Kender du byen Stykkisholmur? Hvis ja, er der så en klub i nærheden af den by?  Det har jeg virkelig ingen idé om 
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Tak, jeg prøvet Valur.  Super! Du SKAL skrive om dit spil i den her tråd! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Det har jeg virkelig ingen idé om  Øv.. 
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Jeg har prøvet FH i de tidligere spil og jeg må indrømme, at det faktisk er meget sjovt at prøve kræfter med den måske mindste liga i spillet 
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011
Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Jeg har prøvet FH i de tidligere spil og jeg må indrømme, at det faktisk er meget sjovt at prøve kræfter med den måske mindste liga i spillet  Det er især fedt i den her udgave af spillet med det nye dynamic league reputation 
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Det er især fedt i den her udgave af spillet med det nye dynamic league reputation  Ved ikke hvad ikke hvad det der dynamic ting er
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Ved ikke hvad ikke hvad det der dynamic ting er det gøre din liga bedre hvis nogle af holdene klarer sig godt i europa. Altså du kan hente bedre spillere og sådan noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
det gøre din liga bedre hvis nogle af holdene klarer sig godt i europa. Altså du kan hente bedre spillere og sådan noget  Nårhh på den måde, jeg troede du mente et eller andet med grafikken Haha men Island kunne godt blive min næste udfordring efter jeg er færdig med mit arsenal spil
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Nårhh på den måde, jeg troede du mente et eller andet med grafikken Haha men Island kunne godt blive min næste udfordring efter jeg er færdig med mit arsenal spil Det lyder super!  Du er velkommen til at spørge mig om råd angående hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Petur, kan du anbefale et islandsk hold? Overvejer kraftigt at starte, da dynamic league reputation jo har gjort det en del sjovere at starte i de små ligaer og lande 
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|