home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 222 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Islandske klubber!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Islandske klubber!  (Læst 38437 gange)
hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #210: 25 Jul 2011, 00:15 »

Dejligt at få næsten 9 mio. for et stadion på 1500, men endnu dejligere at få 25 mio af myndighederne Opstemt

Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

ertolia
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #211: 25 Jul 2011, 01:40 »

er i 1. Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #212: 25 Jul 2011, 01:41 »

Så der opdateret igen!
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #213: 25 Jul 2011, 01:47 »

Det nye stadion kommer til at rumme 8375. men flytter først ind på det  d. 7.1 2017 og min dato i spillet lige nu er 17. Dec. 2015



EDIT: Endte på en 2. plads i ligaen med 6 points op til KR som igen vandt ligaen, men  klar forbedring  da jeg fik 7 mere points end sidste år.


Transfers

ind

Jerome Meunier (regen)
Emil Farver
Søren Christensen (ham fra Fc Nordsjælland)
Joona Karvinen (regen)
Elvin Syla (regen)

Alle på fri undtagens Jerome Meunier som jeg fik for 160 k.


ud (af nævneværdie)

Hugo Prieto - 180 k.
Andres Diaz - 160 k.
Juan Manuel Cobo - Fri
Karsten Johansen - fri
« Seneste Redigering: 25 Jul 2011, 02:22 af hoegdk » Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #214: 26 Jul 2011, 14:43 »

Så er ranglisten for alle klubber i Europa kommet ud, og jeg ligger på en solid 416 plads. det er desuden den 2. bedste islandske.
Hvad er det bedste i har været på?


I Euro cup 2 kval runde skal jeg møde AE Limassol fra Cypern, så der venter der hård modstand.


i Ligacuppen tabte jeg i finalen 2-0 til FH.

Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #215: 01 Aug 2011, 09:48 »

Den endegyldige update kommer omkring 6. august. Jeg er ked af at udskyde det, men jeg smutter på fodboldcamp her om lidt, og da der stadigvæk er nogle skifter som ikke er gået helt igennem, så ser jeg det bedst at vente.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #216: 02 Aug 2011, 18:12 »

Jeg vil glæde mig til den update kommer! Thumbs Up
Jeg er lige i gang med mit Basel spil, men overvejer kraftigt at have et islandsk hold som save nr. 2 Wink

Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #217: 02 Aug 2011, 18:14 »

Jeg tænker lidt, kan man ikke hente nogle nemme penge ved at få nogle gode venskabskampe? Wink
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #218: 02 Aug 2011, 18:36 »

Jeg tænker lidt, kan man ikke hente nogle nemme penge ved at få nogle gode venskabskampe? Wink

Jo, sagtens, og det hjælper en del i de første sæsoner, så vidt jeg husker. Derefter er det dog lidt ligegyldigt, da beløbene ikke er så forfærdeligt store, mens du alligevel genererer enorme mængder fra de europæiske kampe.

Så er ranglisten for alle klubber i Europa kommet ud, og jeg ligger på en solid 416 plads. det er desuden den 2. bedste islandske.
Hvad er det bedste i har været på?


I Euro cup 2 kval runde skal jeg møde AE Limassol fra Cypern, så der venter der hård modstand.


i Ligacuppen tabte jeg i finalen 2-0 til FH.

Først og fremmest, tillykke med din 2. plads i ligaen. Jeg har, af en eller anden mærkelig grund, ikke bemærket dine to seneste posts før nu, men det er da godt, at der fortsat er fremgang. Dog ærgeligt med nederlaget i Ligacup-finalen.

Jeg går ud fra, at ranglisten, du nævner, er koefficientlisten? I så fald ligger jeg pt. nummer 48, og det vil sandsynligvis forbedres markant over de næste 3 sæsoner, hvorefter jeg forventer stilstand i nogle år. Island ligger som nation nummer 16, og jeg håber da på, at de næste 3 års koefficienter vil være nok til at komme op på 12. pladsen, som giver direkte kvalifikation til Champions League. Hvordan ligger nationen i dit (og andres, for den sags skyld) spil?
Det er ellers ikke blevet til meget spilleri på dette save i den seneste uges tid, blandt andet grundet min blog, men jeg burde nok se at tage mig sammen, og få spillet et par sæsoner, så jeg kan finde ud af, om min forudsigelse er korrekt. :-)
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #219: 02 Aug 2011, 23:50 »

@Indsæt_Navn
Ja det er Koefficientlisten Wink

Island ligger pt. på en 35 plads.

Hvad år er du i?


Fik desværre en skuffende sæson hvor jeg fik en 3. plads, mens jeg vandt ligacuppen og tabte finalen i Coca-Cola cup.

2 af mine bedste spillere er lige blevet solgt fordi bestyrelsen sagde ja, måske lidt derfor sæsonen ikke blev som ventet, men nu er holdet blevet forstærket. også skulle jeg gerne vinde ligaen.


jeg ligger nu på en 400. plads på Koefficient listen. og klubben er blevet prof.

Kan desuden sige at Sanel Kapidzic er blevet hentet Wink

Er lige gået ind i år 2018 Wink



Edit: kan sige for 1 år siden hvor jeg blev prof. blev KR også Prof, og nu et år senere er Breidablik og FH også Prof. Wink
« Seneste Redigering: 02 Aug 2011, 23:59 af hoegdk » Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #220: 03 Aug 2011, 00:02 »

Trist, at bestyrelsen vælger at ødelægge dine planer på den måde, men så er det da altid noget, at de i det mindste giver dig det kæmpe boost, som det er at få gjort klubben professionel. Fedt med Kapidzic også - han må da være noget af en stjerne for dig. :-)
Personligt er jeg lige trådt ind i juli 2019 - dvs. før, de europæiske turneringer er startet påny, mens jeg er godt inde i den islandske sæson. Underligt nok ligger jeg på 2. pladsen, hvilket er første gang i mange sæsoner. Jeg har ellers vundet alle kampe pånær to, hvoraf den ene blev tabt til KR, mens den anden var en uafgjort mod Selfoss. KR ligger dermed over mig, da de endnu ikke har tabt. De har dog også spillet en enkelt kamp uafgjort, så jeg henter dem, når vi skal spille retur (medmindre jeg taber igen, men så er det da også bare min egen skyld! Opstemt)

Hvis du er i 2018, er du vel flyttet ind på dit nye stadion. Hvordan går det med at fylde det op? Er der fuldt hus i ligakampene osv., eller kun i de største? Og vigtigere, er det 100% siddepladser, eller er det et mix af stå- og siddepladser?
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #221: 03 Aug 2011, 00:27 »

Jeps flyttede ind på det sidste år, og ja det er 100% sidde pladser Wink


Det går sgu fint med at fylde det op, slog rekorden i Gns. tilskuertal over en sæson på 4399.

og min rekord er på 7865 mod Bursaspor.

Sanel Kapidzic har dog ikke helt slået igennem, men også kun fået 8 kampe for klubben Wink
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #222: 03 Aug 2011, 01:27 »

Gennembrudet skal nok komme for Kapidzic, det er jeg ret sikker på. :-)

Ellers vildt lækkert med det stadion! Også dejligt, at tilskuerne forstår, at møde op til klassebold hos Fjönir. ;-)

I 2018 spurgte jeg selv bestyrelsen, om jeg kunne få et nyt stadion, da jeg ikke længere kunne udvide mit eget. Det accepterede de, og planlægningen er i gang. Det sjove ved den sag er så, at de pludselig fik lov til at udvide det gamle, og selv har valgt at gøre dette, uden at jeg har bedt dem om det. Udvidelsen bliver færdiggjort om kort tid (et par uger i spillet). Kapaciteten vil så blive øget til omkring de 13-14000. Forhåbentlig vil det nye være større, for ellers er det da lidt fjollet at bygge et nyt, hehe.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #223: 03 Aug 2011, 02:11 »

efter at have kigget inde i denne tråd fra tid til anden, har i fået mig til at lave mit eget spil med et islandsk hold Wink

Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Islandske klubber!
« Svar #224: 03 Aug 2011, 02:18 »

Gennembrudet skal nok komme for Kapidzic, det er jeg ret sikker på. :-)

Ellers vildt lækkert med det stadion! Også dejligt, at tilskuerne forstår, at møde op til klassebold hos Fjönir. ;-)

I 2018 spurgte jeg selv bestyrelsen, om jeg kunne få et nyt stadion, da jeg ikke længere kunne udvide mit eget. Det accepterede de, og planlægningen er i gang. Det sjove ved den sag er så, at de pludselig fik lov til at udvide det gamle, og selv har valgt at gøre dette, uden at jeg har bedt dem om det. Udvidelsen bliver færdiggjort om kort tid (et par uger i spillet). Kapaciteten vil så blive øget til omkring de 13-14000. Forhåbentlig vil det nye være større, for ellers er det da lidt fjollet at bygge et nyt, hehe.
Min bestyrelse valgte også selv at bygge nyt stadion Wink

Hvordan går det med økonomien kan du få den til at hænge sammen?

ved mig går det fint og jeg har 28 Mio. på kontoen dog med en gæld hvor jeg skal betale 390 k. om måneden pga. lånet ved mit stadion Wink
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010