home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Fiorentina
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fiorentina  (Læst 7550 gange)
Kenni
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Fiorentina
« Svar #15: 16 Nov 2010, 20:12 »

Hvordan har du formået at købe både Fazio, Verratti OG Lukaku? ved godt at Verratti ikke koster det helt store, men Lukaku slipper Anderlecht ikke så billigt, og så vidt jeg ved så har La Viola "kun" 65 mio at købe for fra start...
Logged



Unstoppable 2011!!

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fiorentina
« Svar #16: 16 Nov 2010, 20:16 »

Fazio bliver sat til salg for 5mill, Verratti kostede 7.5 mener jeg, og fik Lukaku for 60mill. Jeg sidder ikke inde i spillet lige p.t. men solgte også Per Krøldrup, så han finansieret de penge jeg manglede til at købe Lukaku. Skal dog siges jeg har solgt Lukaku nu, han slog aldrig igennem for mig.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fiorentina
« Svar #17: 17 Nov 2010, 12:08 »

Fik lige Poli tilbudt for 34mill, så han er også kommet til klubben Peace
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

rasser
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fiorentina
« Svar #18: 18 Nov 2010, 00:06 »

Hvordan sætter i Vargas personlige indstillinger?
Er han god fordi han laver mange assist på indlæg eller mange mål eller hvordan...
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Fiorentina
« Svar #19: 18 Nov 2010, 01:01 »

Hvordan har du formået at købe både Fazio, Verratti OG Lukaku? ved godt at Verratti ikke koster det helt store, men Lukaku slipper Anderlecht ikke så billigt, og så vidt jeg ved så har La Viola "kun" 65 mio at købe for fra start...

Lukaku er faktisk sindsyg billig hvis du slår til fra starten... han kan lejes for et lille beløb og købes senere for omkring 45 mio...
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fiorentina
« Svar #20: 18 Nov 2010, 21:02 »

Hvordan sætter i Vargas personlige indstillinger?
Er han god fordi han laver mange assist på indlæg eller mange mål eller hvordan...

Jeg har bare sat ham som wing / angreb - han laver lidt mål, men en del assist for mig.
Overvejer dog at benytte Jovetic snart, the Vargas har rendt ind i mange skader for mig..
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

mnb
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fiorentina
« Svar #21: 18 Nov 2010, 22:12 »

Hvis jeg lige må låne tråden, da dette spørgsmål vel er en smule relevant.. Hvilke indstillinger bruger du (Humle1337) med din 4-2-4? Det er en af mine personlige favoritter og i de sidste spil har jeg haft stor succes med den fordi der er så god offensiv støtte, samtidig med at der stadigvæk er en solid 4-back kæde mens den ene af de centrale støtter defensivt, men i FM11 der virker det slet ikke.. Selv med et hold som Juve (Ikke Fiorentina nej, håber det går) der er tæt på at have de perfekte spillere til denne taktik med deciderede, kvalificerede offensive kanter som Krasic og Pepe og Marchisio eller Aquilani til at ligge ved siden af Sissoko/Melo på midten..

Håber du har tid til lige at smide et svar Wink
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fiorentina
« Svar #22: 18 Nov 2010, 23:08 »

Jo selvfølgelig.

Team Taktik
- Stift
- Kontroller
- Kortere
- Mere Press
- Zone marking
Playmaker
Targetmand

Hold indstillinger.

Backs - fuld back - automatisk
Center - central forsvar - forsvar

MC(def) - center midtbane - forsvar
MC(off) - center midtbane - support

Wings - Winger - angreb

ST - Targetmand - angreb
ST - Skarpretter - angreb

Nogle gange bruger jeg den ene wing som inside forward, men det kommer an på hvem som spiller der.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

mnb
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fiorentina
« Svar #23: 18 Nov 2010, 23:18 »

Perfekt, tak for det.. Minder meget om det jeg selv har været ude i, men skal nok lige have korrigeret nogle af mine indstillinger, det er dog også charmen ved de nye mere avancerede taktiske muligheder, det skal jo ikke være så let det hele Wink

Mit problem var primært at der var uendelig meget plads bag de offensive wings, for de løb slet ikke med tilbage og modstanderens backs og wings havde virkelig meget plads. Men vil give det et skud mere med den taktik, med et hold som jeg synes skriger på den taktik Wink tak for hjælpen.
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fiorentina
« Svar #24: 19 Nov 2010, 09:54 »

Denne formation har jeg også kun haft succes med i Italien. Bruger en anden formation når jeg spiller med engelske hold. Synes sgu også det er godt man ikke bare kan finde en formation der virker i alle ligaer.
Det var så lidt Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fiorentina
« Svar #25: 22 Dec 2010, 22:09 »

Har endelig taget mig lidt sammen til at spille med Fiorentina igen, da det er et fantastisk save jeg har gang i her. Dog skulle jeg også prøve at være andre klubber Smiley

Jeg har netop spillet min 4. sæson færdig (2013/2014). Det gik ganske udmærket, blev til en sejr i Serie A igen, hvor jeg efterhånden fuldstændig har overtaget i forhold til de andre klubber. Jeg vandt også den Italienske Liga Cup mod Roma, med resultatet 3-0.
Jeg blev sendt ud af Champions League i kvart finalen af Manchester United. Derudover så vandt jeg VM for klubhold over Velez i forlænget spilletid.

Jeg prøver stadigvæk at hente spillere fra Italien, eller som har italiensk pas. Dette går også ganske fremragende, dog bliver der også hentet spillere uden. Jeg kigger mig også hele tiden om efter super gode regen talenter, der er kommet lidt som jeg prøver at hente, dog uden den store succes indtil videre.

Generelt er jeg glad for min trup, den er ret godt sammenspillet og de fleste er hentet billigt eller på fri transfer. Det eneste som jeg sætter spørgsmål tegn ved efterhånden er hvor lang tid Sebastian Frey kan blive ved.
Men her er holdet klar til 5. sæson og der vil kun komme ændringer hvis jeg får et super godt tilbud.




Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

macrel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fiorentina
« Svar #26: 25 Dec 2010, 22:57 »

Er lige begyndt.
I først vindue har jeg købt Musacchio (23), Kadlec (15), Acquah (5,25), Vrsaljko (8,25), Boakye (Lj 1,3 (køb 24)), Verratti (2,75 * 2)
Boruc er udlejet og Comotto solgt, ellers er 1. holdstruppen intakt.
Er ikke sikker på startopstillingen, da flere spillere stadig er ude med skader. Men 4-4-1-1, 4-2-3-1 eller 4-4-2 er bedste bud pt.
Logged

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fiorentina
« Svar #27: 18 Jan 2011, 20:09 »

Er alle gået i stå med Fiorentina?

Jeg er pt igang med sæson 2014/2015 og er nået til feb i år 2015. Der kommer status når denne sæson er færdig spillet og self en SS af den nye trup.

Derudover så hvis der er nogle som læser med må de gerne komme med forslag til indkøb. Synes selv jeg mangler 1 kvalitets midterforsvar, og en højre back. Skal også til at kigge mig om efter en ny målmand.

Det lader også til jeg skal finde en erstatning for Balotelli, da han er blevet tøsesur efter jeg gav ham en bøde pga et rødt kort i en kamp hvor jeg allerede førte 3-0 og han umotiveret slagtede en modstander..
Jeg har brugt ham som reserve til mine wings og i angrebet, så skal enten finde en der dækker begge wings eller en klasse angriber.

Har ikke rigtig haft held med at finde gode regens til de positioner jeg mangler.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2011, 21:20 af Humle1337 » Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fiorentina
« Svar #28: 19 Jan 2011, 19:56 »

La Viola sæson 2015/2016

Jeg skal nu til, at gå igang med 6. sæson med Fiorentina. Jeg har solgt lidt og købt lidt i forhold til forrige sæson.
Har bl.a. solgt Balotelli da han blev sur over en bøde.. ellers har jeg solgt et par fra mit reserve hold. Jeg har valgt at hente en ny keeper og dette blev De Gea da han havde en klausul på 110mio, men det ville han også have hos mig, så det har han indtil videre, regner med lidt inde i sæsonen, at han får en ny kontrakt. Derudover så har jeg hentet lidt talenter.

Da De Gea blev hentet, så har jeg lånt Seculin ud, men uden nogle klausuler, da jeg ser ham som min afløser som 2. målmand når Frey går på pension. Seculin blev faktisk lånt ud til Atl. Madrid som 1. holds målmand.

Men kan lige uploade et billed af mit hold, som det ser ud i stærkeste opstilling.


Disse resultater er det blevet hentet i løbet af årerne:

Serie A
1. sæson: 2. plads
2. sæson: 1. plads
3. sæson: 1. plads
4. sæson. 1. plads
5. sæson: 1. plads

Champions League
1. sæson: Deltog ikke
2. sæson: Røg ud i kvartfinalen
3. sæson: Vandt
4. sæson: Røg ud i kvartfinalen
5. sæson: Vandt

Andre
1x Italienske cup
1x VM for klubhold
3x Italienske super cup
1x Euro super cup
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fiorentina
« Svar #29: 18 Feb 2011, 22:46 »

Vil da også lige prøve kræfter med Fiorentina Opstemt
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010