home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 858 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '34' Turen går til Skotland
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: '34' Turen går til Skotland  (Læst 33570 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: '19' Det rigtige Midtjylland
« Svar #60: 29 Nov 2010, 23:26 »

Har valgt at prøve en lidt anden stil. Skriv endelig hvad i synes Smiley

Ariana Grande
Manager

Sv: '19' Det rigtige Midtjylland
« Svar #61: 30 Nov 2010, 09:08 »

Tiltrængt vinterpause
Det må man i sandhed sige. Kun en mere kamp var der i Superligaen, og det var mod de forsvarende mestre fra FCK. Vi blev fuldstændig kørt over og sendt hjem med et grimt 3-0 nederlag. Tidligere Aab spiller Ronnie Schwartz startede ud allerede efter 6 minutter da han fik den ind efter massivt pres fra løverne. Senere kan N´Doye så skubbe den ind til 2-0 og for alvor gøre vores møgperiode værre. Kasper Lorentzen lukker og slukker i 2. Halvleg og sikrer sig, at de få medrejsende Silkeborg fans fik en rigtig lang tur hjem. For ikke at snakke om os, for der er ikke meget spilleglæde at sporer for tiden. Vi havde også en sidste Europæisk kamp og det blev heller ikke just en succes afslutning på EL vi fik. Vi skulle til Genoa og her blev det nærmest mere tungt at komme hjem fra. 5-0 vandt italienerne med og så var det heldigvis også vinterpause. Efter pausen skal vi heldigvis kun koncentrere os om ligaen. Dog er spørgsmålet så om jeg stadigvæk er at finde som træner for klubben til foråret.

Rajko Lekic - Hvad laver han nu?
Rajko Lekic forlod klubben i vinterpausen allerede i første sæson på grund af at vi havde en stram økonomi. På grund af Europa League er vores økonomi ikke så stram mere, men ud kom han altså, og jeg mener nu det var et godt valg, for han havde været skadet meget. Vi solgte ham til Racing for 6,25 millioner kroner og der er han skam også at finde i nu. Dog får han ikke meget spilletid i den spanske klub, som i øvrigt rykkede ned i Liga Adelante. I hans første sæson, hvor de spillede i BBVA var han ellers inde 7 gange, men han klarede det ikke specielt godt. Ingen mål fik han scoret og han havde en karakter på 6,14. Nu ligger de så i 2. Division og her har han fået mindre spilletid end han gjorde i sidste sæson. 2 kampe uden mål er det blevet til dog med en karakter på 6,40 som dog stadigvæk langt fra er imponerende. Jeg vil mene vi godt kan sidde og gnide os i fingrende på grund af salget. Rajkos værdi tæller nemlig nu kun 1,1 million kroner og det er derfor ikke meget Racing vil kunne få for den danske angriber. Men det betyder nu heller ikke det store for der er ingen der har vist interesse for at købe ham.

Ariana Grande
Manager

Sv: '20' Det rigtige Midtjylland
« Svar #62: 30 Nov 2010, 21:22 »

Farvel til Silkeborg
Jeg var ikke selv forberedt på det. Troede faktisk jeg ville blive fyret, hvis jeg endte med at forlade klubben, men sådan skulle det ikke gå! 11. januar 2012 tikkede der nemlig en besked ind i min mailbakke. En skotsk traditionsrig klub ville have mig som manager! Klubben fik en 2. Plads i første sæson men har i denne sæson fejlet totalt og ligger nummer 9 efter 20 spillerunder. Jeg tøvede ikke længe med at svare ja til en ny udfordring eftersom det gav en eftertrykkelig bedre løn, men mest af alt fordi jeg ikke følte jeg kunne gøre meget mere for Silkeborg. Hvilken klub det er, vil jeg ikke afsløre før næste update. Så kan i jo selv bruge tiden på at gætte hvilken det kan være.

Information
Med en ny klub som skal styres følger der en masse der skal ses på igen. Først vil jeg sætte mig ind i klubbens histore. I ved ikke hvilken klub jeg skal lede men det vil i nok kunne gætte efter det her. Klubben blev stiftet helt tilbage i 1873 og har vundet flest titler end noget andet hold i verden nogensinde har. Grunden er meget simpel. Der har kun været et hold som har truet dem i kampen om trofæet i Skotland! Men nu ser det altså ud til at klubben er i krise og jeg skal hjælpe dem op. Stadionet der bliver spillet på er Ibrox Stadium som kan rumme 51.026 tilskuere. Af danske spillere har Brian Laudrup og Peter Løvenkrands blandt andet spillet i klubben. Jeg glæder mig til at overtage klubben og fører dem tilbage til toppen af skotsk fodbold, for det er der de hører til! Nu har i forhåbentlig regnet den ud, for ellers er der nogle hjerneceller oppe i knolden der ikke fungere helt ordentligt tror jeg.

Ariana Grande
Manager

Sv: '21' Turen går til Skotland
« Svar #63: 30 Nov 2010, 23:15 »

Velkommen til Rangers!
Som mange, hvis ikke alle, havde regnet ud fra forrige update, så er det Rangers som tilbød mig jobbet som manager. Som sagt er de virkelig på skideren og ligger nummer 9 efter 20 runder, hvilket slet ikke er acceptabelt. På trods af det er de dog stadigvæk med i begge de skotske cups. I Co-Operative Cup er vi pt. Kommet til semifinalen, hvor vi skal spille mod Dundee United som indtager en fyrstelig 2 plads i ligaen. I den skotske cup som er den vigtigste, er vi kommet til fjerde runde. Her skal vi møde Queen of the South. De ligger pt. Sidst i ligaen og burde være en let opgave for os. Og nu til den helt store overraskelse, altså udover ligaplaceringen. I Europa League måtte vi sige farvel og tak allerede i 3. kvalifikations runde. Og det var mod polske Arka. Hjemmebanekampen endte nemlig 2-2, mens udebanekampen sluttede 0-0 og dermed kunne Arka gå videre til næste runde i turneringen.

Holdet og taktikken
Holdet er sådanset meget godt alt efter hvad jeg lige kan se, og jeg kan ikke forstå at de har været så ringe. Den forrige manager havde spillet med en klassisk 4-4-2 opstilling. Jeg vælger at lave det en ganske lille smule om, da jeg blot rykker de 2 wings lidt højere på. Jeg har godt nok 35 millioner mere til indkøb og vi er jo i januar, men jeg tror jeg lader dem stå. Et tidligt exit i Europa League kan mærkes og balancen ligger på små 30 millioner med et underskud på 5-10 millioner om måneden så synes virkelig ikke jeg burde købe nogle. Holdet har mange gode spillere, men Steven Davis må betragtes som en af klubbens helt store profiler. Jeg har ikke lang tid til at forberede mig til min debut kamp da den skal spilles den 14. januar.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2010, 17:42 af TheX » Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: '22' Turen går til Skotland
« Svar #64: 30 Nov 2010, 23:56 »

Spændende! Nok lige den drejning bloggen havde brug for! Det ser godt ud, kan godt lide den her stil du kører.

Hvad kører du efter nu? top 5?

Kolo Abib Touré

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #65: 01 Dec 2010, 00:00 »

Har først lige læst din blog igennem, og jeg kan bestemt lide hvad jeg kan se Wink

Din først update metode var dejlig simpel, og din nye er igen dejligt at læse, you rule that shit!

Anyway flotte resultater med silkeborg alt i alt vil jeg sige, bare det at få dem i Europa Wink Derudover syntes jeg det er fedt du kommet videre til en ny klub, og hvilken klub Wink Go Build Fort Ibrox!

Ariana Grande
Manager

« Svar #66: 01 Dec 2010, 00:14 »

Spændende! Nok lige den drejning bloggen havde brug for! Det ser godt ud, kan godt lide den her stil du kører.

Hvad kører du efter nu? top 5?

Der er en halv sæson tilbage og målet vil stort set bare være at lære holdet at kende.
Næste sæson vil der tages mål med, og ved også hvad målet der er, men det kommer selvfølgelig senere. Det kan jo også ændre sig.

Ariana Grande
Manager

« Svar #67: 01 Dec 2010, 00:16 »

Og tak til jer begge for kommentarene Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #68: 02 Dec 2010, 11:24 »

Fuld fart frem!
Nederlag i første kamp, uafgjort i 2 kamp og derefter fuld fart frem! Det har været en forrygende start jeg har fået i Rangers. Det startede ellers skuffende ud jeg kunne se os tabe 1-2 til St. Johnstone på Ibrox Stadium. De skuffende Rangers fans var bestemt ikke tilfredse og det var jeg heller ikke. Man kunne tydeligt se at Rangers var et såret dyr. Kevin Moon kunne nemlig efter blot 5 minutter bringe gæsterne i front. Derefter var vi utroligt opgivende, hvilket jeg fornemmer, har været udslagsgivende for det meste af sæsonen. Johnstone scorer et mål igen efter 82 minutter for at gøre det hele værre. Dog kan Naismith sørge for at vi ikke gik målløse fra opgøret. Derefter havde vi Hearts på hjemmebane. Jeg mente bestemt at det var tid til at komme i gang og sørgede for at holdet var klar fra start denne gang. Det var de også og Kenny Miller skal blot bruge 1 minut på at bringe os i front med 0-1. Dog tror jeg vi blev for selvtilfredse på en eller anden måde for 3 minutter senere kunne Marcin Wodecki så udligne til 1-1. Det var noget af
en skuffelse at de udlignede så tidligt og vi måtte virkeligt kæmpe derefter. Dog er det James Beattie som efter 49 minutter overraskende bringer os i front. Dog fortsætter Hearts det pres på os som de havde haft i hele kampen og Wodecki kan også sørge for at kampen ender uafgjort da han scorer efter 72 minutter. Utroligt ufortjent point vi fik skrabet til os og vi burde skamme os over vores indsats.

Derefter begyndte tingene lige pludselig og tage en drejning. Jeg indså at der måtte et taktik skifte til, og jeg valgte at gå fra korte afleveringer til direkte og længere afleveringer og det gav i den grad pote. Første ligakamp med lange afleveringer var mod St. Mirren. Jeg ved godt det var et hold vi burde slå uanset hvad, men det var et forvandlet hold man så på banen. Godt nok vandt vi kun 1-0 på mål af Kenny Miller, men vi viste så sandeligt hvor skabet skulle stå. Kampen efter som skulle spilles mod Hamilton kom det rigtigt ind i benene på spillerne. Vi tævede dem ud af banen og vandt 2-0 på mål af Andy Webster og Nikica Jelavic. Hamilton og St. Mirren er godt nok ikke nogle af de bedre hold, men vi mødte også Aberdeen og selv på deres hjemmebane formåede vi at trække en 1-0 sejr i land, hvor vi også totalt dominerede spillet.

Finale og kvartfinale i vente
I begge cups har vi avanceret til næste runde. I Co-operative cup er vi nu videre til finalen da vi utroligt nok slog Dundee United med hele 3-0! Kampen mod Dundee var faktisk den, hvor jeg begyndte at spille med længere afleveringer. Første halvleg blev spillet med den gamle taktik og det så forfærdeligt ud. Vi blev presset i bund og var heldige med at der stadig stod 0-0. Så besluttede jeg som sagt at der skulle til at ske noget. I 2. Halvleg spillede vi direkte fodbold og det gav så sandeligt pote! Vi overtog spillet fuldstændigt og blot 2 minutter inde i halvlegen kunne Nacer Chadli gøre det til 1-0. Efter 61 minutter var det så John Fleck som satte bolden i nettet og sikrede os en solid 2-0 føring. Dundee virkede totalt chokerede og skabte ikke meget efter pausen. Steven Naismith runder af med et mål fra pletten efter 87 minutter! Den fantastiske præstation skubbede os i gang og sikrede os en finale plads!

I hovedcuppen Queen of South vi skulle op i mod. Vi havde det meste af spillet men vi kunne bare ikke prikke den ind i første halvleg. Det er faktisk Queen der bringer sig i front midt i halvlegen da Andis Shala scorer. I 2. Halvleg får vi dog fat og vi kan scorer hele 3 mål. Først er det Lafferty som sætter den i nettet og 10 minutter efter det Andy Webster som header sit 2 hjørnespark i mål. Kenny Miller runder af efter 78 minutter og sikrer os dermed en kvartfinale som skal spilles på hjemmebane mod Hamilton. I Co-operative cup skal vi op mod Inverness CT i finalen.

Old Firm på Ibrox Stadium!
En af de kampe man glæder sig rigtigt meget til. Celtic kom på besøg på Ibrox Stadium og dette ville virkelig hjælpe mig med at finde ud af hvor stærkt holdet egentlig er. Inden jeg blev manager var der spillet 2 kampe mellem holdene. Første kamp som var en hjemmekamp endte med et 2-3 nederlag og udekampen endte med 1-1. I dag stod jeg så i spidsen for klubben og skulle se hvad jeg kunne udrette. Og det fik faktisk meget godt. Vi havde masser af gode chancer og det gav også et mål til os i første halvleg. Det var John Fleck der huggede bolden ind i netmaskerne efter 30 minutter. Kampen fortsatte med at være meget lige og på trods af vi kæmper ligeså godt som Celtic gjorde så var det Gary Hooper der kunne udligne da vi dækkede alt for sløvt op og lod dem scorer alt for let. Resten af kampen kunne blive måde fugl og fisk og det endte et sted midt i mellem. Ingen af holdene fik bolden i kassen og Old Firm slutter med 1-1. Virkelig acceptabelt efter min mening når man kigger på vores placering frem for Celtics som bare buldre mod titlen.

Stillingen
« Seneste Redigering: 23 Dec 2010, 17:42 af TheX » Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller

Sv: '23' Turen går til Skotland
« Svar #69: 02 Dec 2010, 11:32 »

Det er virkelig genialt du er smuttet til Rangers! Det gør bloggen meget mere spændende efter min mening, da jeg holder med dem. Derudover en rigtig god update, hvor du har ændret stil, hvilket ikke skader at gøre indimellem! Det går bedre for dig her, end for dine odds Wink

Pjat.. Opstemt

Fortsæt! Thumbs Up

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Ariana Grande
Manager

« Svar #70: 02 Dec 2010, 11:57 »

Tak for kommentaren TG.
- Jeg må nu give dig ret i at det går meget bedre med dette end oddsning Opstemt

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #71: 02 Dec 2010, 12:03 »

Haha, det er noget skidt noget det odds-værk Tunge

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Ariana Grande
Manager

« Svar #72: 02 Dec 2010, 21:08 »

Den rigtige halvdel
Det er hvad vi er havnet i. Ligaen er blevet delt i 2 da der er spillet 33 kampe og vi skal nu spille mod de 5 andre hold i øverste halvdel. Vi kom lige op på 6 pladsen da vi slog Motherwell med 0-3 i silende regnvejr. Vi havde ellers chancen for at komme op på 6 pladsen da vi mødte Hibernian, men på Easter Road Stadium fik vi vores første nederlag i lang tid da Colin Nish kunne gøre det til 1-0 kort før halvleg i en kamp jeg mener vi fortjente at vinde eller i det mindste få uafgjort i. Dog slog det os ikke ud, og vi vandt alle de resterende ligakampe 3-0 udover en som vi ”kun” vandt 2-0. Dundee United som vi også smadrede i Co-Operative cup fik tæsk med 3-0 i en kamp hvor det ellers var lige chancemæssigt, men vi bare var en del mere skarpe. Motherwell kampen blev som sagt kampen hvor vi kom op på den gode 6 plads. Vi leverede en kanon indsats på udebane og Beattie kunne med 2 af målene være med til at sikre os den vitale sejr. Der var 2 kampe efter Motherwell kampen. Den ene blev vundet 2-0 over Aberdeen og den sidste kamp før inddelingen blev vundet over St. Johnstone, hvor Chadli stod for 2 af målene i en 3-0 sejr på McDiarmid Park.

Pokal og semifinale sikret!
I Co-Operative cup skulle vi op mod Inverness CT. Allerede før kampen var vi regnet som stor favoritter og vi gav også Inverness en kærlig hånd da vi overvandt dem 4-0 på Hampden Park. Andrew Davies viste allerede efter 6
minutter hvem det var der bestemte da han gjorde det sikkert til 1-0. Efter 13 minutter var det så John Fleck som gjorde det til 2-0 og så virkede det som om at Inverness opgav kampen totalt. Tom Cleverley kunne efter 27 minutter scorer sit første mål i sæsonen da han kunne gøre det til 3-0. Efter pausen ville han så scorer et mål mere og det gjorde han efter 86 minutter og pyntede derfor på målscoren som viste 4-0 til os og årets første pokal ud af 2 mulige er hjemme! Ligaen kan vi desværre ikke nå, men den skotske cup er vi stadig med i!

I den skotske cup skulle vi nemlig op mod Hamilton på Ibrox Stadium. Og de blev godt nok sendt hjem med et signal om aldrig at komme tilbage. John Fleck fik en rigtig god dag da han kunne tage hjem med et hattrick i en sejr på 5-1. Han var faktisk den eneste af vores spillere som scorede for de 2 andre mål var selvmål. Og for at det ikke skal være løgn, så var det Simon Mensing som bragte Hamilton i front efter 31 minutter. Dog var Fleck hurtig til at lukke op for godteposen og efter 36 minutter bringer han balance i regnskabet igen. Derefter skal vi frem til 2. Halvleg hvor Gary McDonald efter 61 minutter kan blokere et indlæg ind i eget mål og så var vi i front. 3 minutter efter det gør John Fleck det så til 3-1 og 4-1 gør han det til efter 71 minutter da vi fik tildelt et straffespark. Mark McLaughlin runder kampen af med at gøre det samme som hans holdkammeret gjorde, da han blokerede et indlæg ind i eget net. 5-1 og vi var videre til Semifinalen hvor vi skal op mod noget så ironisk som Inverness CT! Det skal nok blive en underholdene kamp for os. Kampen skal spilles på Hampden Park da semifinalen skal være neutral.

stillingen

« Seneste Redigering: 23 Dec 2010, 17:43 af TheX » Logged

Ariana Grande
Manager

Sv: '24' Turen går til Skotland
« Svar #73: 03 Dec 2010, 11:34 »

Sæsonen nogenlunde reddet

Bronzemedalje var hvad det kunne blive til i ligaen og det er bestemt tilfredsstillende når man tænker på vores placering i januar. Vi kom som sagt lige netop i vinder gruppen, og her formåede vi så at kæmpe os op på 3 pladsen. Det startede ellers skidt ud da vi tabte 1-3 over Hibernian. Et hold vi også have problemer med sidste gang, men denne gang kunne vi slet ikke stille noget som helst op mod dem. Det var ellers en lige kamp men det var dem der var skarpe og vi kunne blot reducere med et trøstemål af Tom Cleverly. Kampen efter mod Dundee fik vi da rejst os lidt, hvad angår at udnytte chancer, men i denne kamp var vi derimod presset utroligt meget og skabte ikke så meget, alligevel lykkedes det os dog at hive en uafgjort hjem i form af 1-1. Prince Buaben bragte allerede efter 6 minutter Dundee i front og jeg tror det var udslagsgivende for at vi måtte kæmpe under hele kampen. John Fleck var manden der udlignede og det gjorde han efter 21 minutter. I den tredje ud af fem kampe stod der noget af en udfordring foran os da Celtic kom på besøg. Jeg var lidt bekymret på grund af de forrige kampe, men det skulle jeg åbenbart ikke være. Vi leverede en pragtfuld præstation og især Beattie gjorde sig positivt bemærket. Første mål scorede han efter 20 minutter og han kunne også gøre det til 2-0 efter 54 minutter. Dog kunne Gary Hooper reducere for Celtic i de 10 sidste minutter af kampen, men Celtic kommer ikke tættere på og vi kan tage 3 velfortjente point med os. Fjerde kamp mod Hearts er også værd at nævne. Vi spillede nemlig en direkte elendig første halvleg, mens vi derimod spillede en fantastisk halvleg efter pausen. Ryan Stevenson bringer Hearts foran 1-0 efter blot 5 minutter og jeg tror det var det der skræmte os. Efter pausen kæmpede vi dog fantastisk og med et selvmål af Marian Kello og et flot langskud af John Fleck vandt vi fortjent kampen. Den sidste kamp var mod St. Johnstone og der er ikke så meget andet at sige end at vi vandt 4-0. vi vadede direkte hen over dem og tog uden problemer sejren som gav os 3 pladsen.

Old Firm finale i vente
Vi skulle igen møde Inverness CT i cup sammenhæng og igen blev de ikke noget problem at vinde over. Marcus Nillson kunne allerede efter 3 minutter bringe os på 1-0. Dog er Shane Sutherland hurtig og udligner til 1-1 2 minutter senere. Det betød dog ikke det helt store for John Fleck sørgede for at vi kunne gå til halvleg med en føring på 2-1 og efter halvlegen kunne Beattie få lov at lukke kampen helt da han nettede 2 gange. En utrolig nem sejr som forventet og tror også Rangers fansne forventede det for Hampden Park var ikke en gang fyldt op. Blot lidt over 43.000 kom for at se kampen. Nu venter der så en finale som skal spilles mod Celtic. Celtic vandt ligaen i år, så nu skal det være os der tager cuppen for næsen af dem! Vi har mødt Celtic 5 gange indtil videre i denne sæson. 2 sejre, 2 uafgjorte og et enkelt nederlag er hvad det er blevet til indtil videre. Og vi vil med glæde bringe den 3 sejr i hus i en cup finale!

Stillingen

Ariana Grande
Manager

Sv: '25' Turen går til Skotland
« Svar #74: 03 Dec 2010, 12:40 »

Scottish Cup Finale
Det endte med noget af en gyser på Hampden Park i en kamp hvor Celtic havde hele 3 straffespark på 120 minutter! Det hele startede efter 14 minutter hvor Celtic blev tildelt et straffespark. Det ekspederer Gary Hooper uden problemer ind i kassen og gør det til 1-0. Vi ligger os dog ikke ned og Beattie kan efter 22 minutter gøre det til 1-1. Beattie kunne også bringe os i front da han scorer efter 28 minutter og det var selvom at Celtic i gennem hele kampen havde langt flest chancer. Det udnyttede de også efter 76 minutter da Gary Hooper kunne udligne og gøre det fortjent til 2-2. 2 minutter inde i dommerens overtid skete det der ikke måtte ske. Et straffespark bliver tildelt til Celtic igen, men denne gang skyder Gary Hooper sensationelt forbi og kampen måtte dermed over i forlænget. Her blev Celtic utroligt nok tilkendt et til straffespark og igen er det Hooper som skal skyde og igen ender han med at pløje bolden ved siden af til stor utilfredshed for Celtics fans. Det leder til straffesparkskonkur rence, hvor jeg var meget positiv for vores chancer når Gary lod til slet ikke at have benet skruet ordentligt på. Hooper kom ikke til at skyde først for dem, det gjorde Majstorovic og han kunne heller ikke ramme målet. John Fleck var første mand for os til at skyde og ligesom Majstorovic scorer han heller ikke og det fortsætter lige. Celtic skyder forbi igen og det samme gjorde vi også og så begyndte man og tro der var en forbandelse over straffespark på Hampden Park. Dog ender det med at begge hold scorer på de 3 næste skud, blandt andet Gary Hooper! Dog ender Hooiveld med at skyde ved siden af for Celtic og så kan Nacer Chadli afgøre kampen og dermed vinder vi! Et trofæ mere i hus og jeg mener bestemt det har været en god sæson nu!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010