home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Shakhtar Donetsk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: FC Shakhtar Donetsk  (Læst 30816 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #15: 08 Nov 2010, 18:03 »

Der er jo indført Dynamic League i det nye FM 11 hvilket nok skal resultere i de andre hold bliver bedre  Thumbs Up
Bestemt, men er det ikke tit sådan, at ens konkurrenter sucks til at købe ind? Sådan har jeg i hvert fald altid oplevet det.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #16: 08 Nov 2010, 18:04 »

Tror ikke det bliver kedeligt i længden, det er vel lige som FCK, man har nok konkurrence i, at slå igennem i Champions League. Smiley
Måske. Måske skulle man købe FM11 og begynde med Shakhtar? Hvad vil du anbefale en at gøre som det første?
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #17: 08 Nov 2010, 18:06 »

Han skal nok gå hen og blive alle pengene værd  Smiley 920.000 i løn? Har Shakhtar virkelig råd til det?  Grin

Havde ikke råd til det, til at starte med, men ændrede lidt i transferbudgettet, så jeg kunne betale for ham. Håber satme han bliver alle pengene værd, der hviler et stort pres på ham Smiley
Logged


Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #18: 08 Nov 2010, 18:07 »

Havde ikke råd til det, til at starte med, men ændrede lidt i transferbudgettet, så jeg kunne betale for ham. Håber satme han bliver alle pengene værd, der hviler et stort pres på ham Smiley
Ja det må man da sige med det prisskilt og den løn han får  Smiley men mon ikke han nok skal lave et par kasser i den ukrainske liga  Grin
« Seneste Redigering: 08 Nov 2010, 18:14 af Manu Freak » Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #19: 08 Nov 2010, 18:09 »

Måske. Måske skulle man købe FM11 og begynde med Shakhtar? Hvad vil du anbefale en at gøre som det første?

At du finder nogle gode ukrainske spillere, da der ikke er særlig mange! Smiley

Ja det må man da sige med det prisskilt og den løn han får  Smiley men mon ikke han nok skal lave et par kasser i den russiske liga  Grin

Ukrainske liga Opstemt
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #20: 08 Nov 2010, 18:09 »

Du mener vel den UKRAINSKE liga Manu Freak .. Hehe
Ret vildt du har råd til at give ham PL lønninger i Ukraine men okay Shaktars ejer er jo stinkende rig Peace
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #21: 08 Nov 2010, 18:10 »

Opbygger et godt ungdoms og træningsanlæg med gode youth coaches og satser på at producere nogle vilde spillere i fremtiden mens du henter store stjerner der ka forstærke holdet her og nu så du muligvis kan vinde CL indenfor et par år .. Det er nok det jeg ville gøre
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #22: 08 Nov 2010, 18:11 »

Du mener vel den UKRAINSKE liga Manu Freak .. Hehe
Ret vildt du har råd til at give ham PL lønninger i Ukraine men okay Shaktars ejer er jo stinkende rig Peace

Han tjener også 500.000 mere om ugen, end den anden bedst betalte i klubben Opstemt
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #23: 08 Nov 2010, 18:11 »

At du finder nogle gode ukrainske spillere, da der ikke er særlig mange! Smiley
Det lyder som en fin udfordring. Lav et hold kun med ukrainske spillere. Man har i hvert fald økonomien til det. Hvordan ser Shakhtars økonomi ud?
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #24: 08 Nov 2010, 18:13 »

Det lyder som en fin udfordring. Lav et hold kun med ukrainske spillere. Man har i hvert fald økonomien til det. Hvordan ser Shakhtars økonomi ud?

Jeg havde omkring 220 mio i første sæson til transfer. I anden sæson havde jeg 350 mio. Jeg kan fortælle, at det er umuligt at skabe et rent ukrainsk hold, med CL klasse. Jeg kan knap nok finde 5 Opstemt
Men ja, det kan da blive en god udfordring. Dynamo Kiev har i hvert fald mange gode ukrainske talenter. Smiley
Logged


Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #25: 08 Nov 2010, 18:14 »

Du mener vel den UKRAINSKE liga Manu Freak .. Hehe
Ret vildt du har råd til at give ham PL lønninger i Ukraine men okay Shaktars ejer er jo stinkende rig Peace
Haha ja det har du ret i, en lille fejl fra min side  Thumbs Up

Edit: og det er hermed rettet!  Smiley
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #26: 08 Nov 2010, 18:19 »

Jeg havde omkring 220 mio i første sæson til transfer. I anden sæson havde jeg 350 mio. Jeg kan fortælle, at det er umuligt at skabe et rent ukrainsk hold, med CL klasse. Jeg kan knap nok finde 5 Opstemt
Men ja, det kan da blive en god udfordring. Dynamo Kiev har i hvert fald mange gode ukrainske talenter. Smiley
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet. Kan du nævne et par stykker?
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #27: 08 Nov 2010, 18:23 »

Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet. Kan du nævne et par stykker?

Kalitvintsev fra Dynamo Kiev. Han er et KÆMPE talent, som de også vil have 100 mio for.
Konoplyanka fra Dnipro. Også en god spiller, som tiltrækker interesse fra mange stor klubber. Arsenal har ham fx. i mit spil.
Yarmolenka fra Dynamo Kiev. Ikke så god en spiller, men klart et godt ukrainsk talent.
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #28: 08 Nov 2010, 19:27 »

Så har jeg købt Andrea Poli, og vil mene at holdet er CL klar! Opstemt
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Shakhtar Donetsk
« Svar #29: 08 Nov 2010, 19:31 »

Lyder som et fedt save du har gang i ItaliensLarsen.. Kunne godt forestille mig, at det blev Shakhtar som blev mit næste save, når jeg engang kører træt i Arsenal Thumbs Up
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010