home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 751 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea  (Læst 43622 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: Chelsea
« Svar #90: 18 Mar 2011, 11:23 »

Eventuelt Nathan Delfouneso?

Hvad med Connor Wickham, eller hvad han hedder? Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #91: 18 Mar 2011, 11:34 »

Hvad med Connor Wickham, eller hvad han hedder? Smiley

Takker..

Ham har ManCity allerede købt...  Ubeslutsom

Love the Blues

JKJ
Gæst

« Svar #92: 18 Mar 2011, 11:56 »

Bertrand er en OK backup, men han er i mine øjne ikke god nok til Chelseas start 11..
Jeg er næsten færdig med anden sæson, og Bertrand har spillet Cup kampe og har gjort det fint..

Han slår ikke Ashley Cole af...

Det var heller ikke her og nu jeg tænkte på men i fremtiden. Såvidt jeg husker er han jo ikke meree end 17-18 år Wink

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #93: 18 Mar 2011, 12:16 »

Det var heller ikke her og nu jeg tænkte på men i fremtiden. Såvidt jeg husker er han jo ikke meree end 17-18 år Wink

Jeg er næsten færdig med 2 sæson... og Bertrand er 22år.. Han er fra 1989

Love the Blues

JKJ
Gæst

« Svar #94: 18 Mar 2011, 12:28 »

Jeg er næsten færdig med 2 sæson... og Bertrand er 22år.. Han er fra 1989

Hehe ok, synes bare han var yngre Wink

Men tak for hjælpen, tror nu stadig jeg vil se om han er en mulighed  Thumbs Up

JRex
Ynglingespiller

« Svar #95: 18 Mar 2011, 12:39 »

Har du erfaring med Delfounso?

For mine scouts er ikke helt så imponeret.. 2½ stjerne rating, "fairly good signing"

Tja, har aldrig brugt ham med Chelsea FC, men har brugt ham før med Villa og Newcastle. God spiller - ved ikke med det nuværende niveau - men tror han bliver rigtig god. Er der ikke også en englænder der hedder W. Zaha? Han er vist god  Wink

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #96: 23 Mar 2011, 14:11 »

Jeg har også startet med Chelsea igen efter updaten.

Spiller en 4-3-1-2 smal, ligesom jeg spillede før updaten. Jeg har taget Josh McEachran og Jeffrey Burma op på 1. holdet. Ellers har jeg solgt Hilario.

Jeg har spillet en 5-6 kampe, hvor det endnu ikke er blevet til et nederlag, men dog 2 uafgjorte kampe. Den ene var allerførste liga kamp mod Sunderland, det var lidt skuffende og den anden var imod Arsenal, så det var okay, selvom jeg havde håbet på at vinde da det var på hjemmebane.

Jeg har stort set skiftet hele staben ud, så jeg har næsten fuld op i stjerner på hvert træningspunkt.

Fremtidige indkøb, jeg vil kigge mig lidt om efter englændere, men ellers går jeg efter at få en yngre trup og sinke min løn.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 29 Mar 2011, 17:49 »

Så er første sæson med Chelsea spillet. Det blev til en sikker Premier League første plads, vinder af liga cuppen og af FA cuppen. Jeg røg ud i Champions League semi finalen til Barcalona samlet 6-4.

Jeg har lavet lidt forskellige handler i januar transfer vinduet, ind kom Khouma Babacar, Phil Jones, Arturo Vidal og Javier Pastore, da jeg ville have lidt yngre spillere. Ud røg Benayoun og Obi Mikel. Ville egentlig gerne have beholdt Mikel, men han fik mange røde kort også gav jeg ham en bøde, hvorefter han blev tøsesur...

Til den nye sæson har jeg også lavet lidt transfers.
Ind:
Mamadou Sakho
Toni Kroos

Ud:
Ross Turnbull
Yuri Zhirkov
Alex
+ en del marginal spillere

Jeg spiller stadigvæk min smalle 4-3-1-2 som virker ret godt.

Ellers ser holdet sådanne ud:

last-emperor
Lilleputspiller
*

« Svar #98: 30 Mar 2011, 20:19 »

Så blev jeg også endelig færdig med min første sæson med Chelsea, og det endte med at jeg vandt the treble (Champions League, Premier League og FA cup). Jeg røg dog forholdsvis hurtigt ud i Liga cuppen.
Champions League blev vundet ved at besejre Valencia, Real Madrid, Inter og i finalen AC Milan. Det var en virkelig spændende finale hvor jeg var foran 3-0 til halvleg, også kom AC Milan op på 3-3 et minut før de 90 minutter, men så scorede Ramires i 93' minut.
Premier League blev vundet i sidste spillerunde med 86 point og arsenal lige bagefter med 85 point.
I FA Cuppen havde jeg en meget nem vej. Blackburn blev besejret i semifinalen og Sunderland i finalen.

Indkøb til første sæson:
Eden Hazard

Ud røg:
Milan Lalkovic 13 mio
Paulo Ferreira 15 mio (Det var bestyrelsen ikke helt tilfreds med)

Til den sæson jeg begynder på nu har jeg hentet:
Frederico Fazio
Fabio Coentrao
Renato Augusto
Juan Pablo Carrizo (Fri transfer)

Ud er så røget:
Yossi Benayoun
Yuri Zhirkov

Jeg spiller en 4-3-1-2 som man må sige har været særdeles vellykket.

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #99: 31 Mar 2011, 19:59 »

Så blev jeg også endelig færdig med min første sæson med Chelsea, og det endte med at jeg vandt the treble (Champions League, Premier League og FA cup). Jeg røg dog forholdsvis hurtigt ud i Liga cuppen.
Champions League blev vundet ved at besejre Valencia, Real Madrid, Inter og i finalen AC Milan. Det var en virkelig spændende finale hvor jeg var foran 3-0 til halvleg, også kom AC Milan op på 3-3 et minut før de 90 minutter, men så scorede Ramires i 93' minut.
Premier League blev vundet i sidste spillerunde med 86 point og arsenal lige bagefter med 85 point.
I FA Cuppen havde jeg en meget nem vej. Blackburn blev besejret i semifinalen og Sunderland i finalen.

Indkøb til første sæson:
Eden Hazard

Ud røg:
Milan Lalkovic 13 mio
Paulo Ferreira 15 mio (Det var bestyrelsen ikke helt tilfreds med)

Til den sæson jeg begynder på nu har jeg hentet:
Frederico Fazio
Fabio Coentrao
Renato Augusto
Juan Pablo Carrizo (Fri transfer)

Ud er så røget:
Yossi Benayoun
Yuri Zhirkov

Jeg spiller en 4-3-1-2 som man må sige har været særdeles vellykket.

Det er godt nok mærkeligt... Jeg oplevede det samme med Chelsea at bestyrelsen blir skuffede fordi man sælger Ferreira.. Han spillede kun få kampe for mig, og fik ligesom dig 15mil for ham... og bestyrelsen vare bajer-sure i 8-9mdr... Under de månedlige updates, stod der de var skuffet..

det samme skete da jeg lod Drogba smutte (end of contract) i 2013.. Han var 35 og jeg havde Lukaku til at tage over... Igen blir bestyrelsen sure... de er det stadig, og og jeg er lige startet på november 2013..

Love the Blues

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #100: 07 Apr 2011, 14:23 »

Så er første sæson med Chelsea spillet. Det blev til en sikker Premier League første plads, vinder af liga cuppen og af FA cuppen. Jeg røg ud i Champions League semi finalen til Barcalona samlet 6-4.

Jeg har lavet lidt forskellige handler i januar transfer vinduet, ind kom Khouma Babacar, Phil Jones, Arturo Vidal og Javier Pastore, da jeg ville have lidt yngre spillere. Ud røg Benayoun og Obi Mikel. Ville egentlig gerne have beholdt Mikel, men han fik mange røde kort også gav jeg ham en bøde, hvorefter han blev tøsesur...

Til den nye sæson har jeg også lavet lidt transfers.
Ind:
Mamadou Sakho
Toni Kroos

Ud:
Ross Turnbull
Yuri Zhirkov
Alex
+ en del marginal spillere

Jeg spiller stadigvæk min smalle 4-3-1-2 som virker ret godt.

Ellers ser holdet sådanne ud:

Ind er også kommet Iker Munian, da jeg blev hårdt ramt af skader allerede fra start af sæsonen. Javier Pastore og Michael Essian er skadet indtil jul.. hvilket ikke er godt for holdet. Jeg er pt i slutningen af september og ligger på en 4 plads.. har en del uafgjorte med de mindre hold da holdet ikke har deres playmaker da Pastore er væk.

Jeg har måtte konstatere min trup er alt for smal, men det er noget jeg må leve med. Indtil videre står det på at holde sig i toppen af PL og se hvordan spillet bliver når Pastore og Essien kommer tilbage.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #101: 19 Apr 2011, 06:52 »

Jeg er også lige startet med Chelsea. Men har valgt at spille i en 4-2-3-1, måske lidt dumt når man har både Torres og Drogba. Hvilke indstillinger har i egentligt de to angribere til ?

Til dem der har købt trænere, hvilke trænere har i hentet ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 19 Apr 2011, 12:04 »

I min formation ligger Drogba faktisk som skarpretter og Torres som komplet angriber. Jeg kom til at bytte rundt på dem ved et tilfælde og de spillede fantastisk sådan. Hvis jeg kun skulle spille med 1 angriber ville jeg spille med ham som komplet angriber.

Trænere:

5 stjerner i fitness:
Bruno Demichelis
Valter Di Salvo
Paul Winsper

5 stjerner i målmandstræning:
FLavio Tenius
CHristophe Lollichon

5 stjerner i afslutninger:
Quintiliano Lemos Filho

4½ i taktik:
Bernhard Peters
Marco Rota

4½ i boldkontrol:
Ricardo Moniz

Det er dem jeg kender til. Du må gerne sige hvis du har nogle som har 4½+ i nogle kategorier.

« Seneste Redigering: 19 Apr 2011, 12:20 af Humle1337 » Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #103: 19 Apr 2011, 12:24 »

Diego Souza ville være ret vild i chelsea, blot 25 år og en fantastisk midtbane spiller. Købte ham med fck i sæson 1, for 5 mio kroner og solgte ham sæsonen efter for 60 mio Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 19 Apr 2011, 12:32 »

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010