home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 322 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea  (Læst 41376 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #60: 21 Feb 2011, 13:50 »

Ja, han ret så vild, må jeg indrømme Wink

Hvis han bare var lidt bedre mentalt havde han været fast starter, men det bliver han nok snart alligevel Smiley
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #61: 21 Feb 2011, 14:03 »

Det ser ud som et rigtig godt save, Matnic. Jeg kan godt lide du satser på yngre folk. Jeg kan dog ikke lide du har skilt dg af med Lampard og Drogba, men det er vel bare fordi, jeg personligt vil holde på dem resten af af deres karriere. Sammen md Terry selvfølgelig. Hvad er der egentlig blevet af McEachran? :-)

Jeg spiller også på med vores elskede Chelsea-mandskab, og jeg er et gdt stykke inde i 2. sæson. Jeg har hentet en vinderupdate fra fmbase.com, så jeg har også Torres og Luiz. Derudover satser jeg også på unge spillere som Matip, Muniain, Babacar og McEachran, hvor de tre førstnævnte er blevet købt. Jeg skal nok fortælle mere om mit save, når jeg lige har ordnet et par småting. :-)
Drogba sagde selv omkring januar 2013 han ville stoppe karrieren efter sæsonen, så der havde jeg intet valg. Tilbød ham at blive træner, men han valgte at blive manager i Palermo i stedet.

Lampards niveau faldt meget i sidste sæson, hvor han blev 35 år. Samtidig udløb hans kontrakt og han ville have over 1 mio om ugen, så jeg valgte at lade kontrakten løbe ud.

McEachran er ubeskriveligt undervurderet i FM11, og har som 20-årig ikke udviklet sig synderligt, på trods af at Lampard, Sahin og Essien har været inde over som mentor. Men har en anden spiller, der skal tage over for Lampard/Hamsik. Desuden er der også et par andre talenter (aftageren er øverst):

Antonio Farina
Stephane Vicentin
Miguel
Manuel Jesus Sanchez

Udover dem har jeg også Matej Delac i truppen, der allerede nu beskrives som "en ledende stjerne for ethvert PL-hold", så han skal nok stå på holdkortet om et par sæsoner.

Glæder mig til at høre om dit save Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #62: 21 Feb 2011, 14:47 »

Omkring mit save, kan jeg fortælle at jeg er i januar 2012. Pt. kæmper jeg om mesterskabet med Manchester United, Arsenal og Manchester City. Der er kun nogle få point der skiller os. Desuden fik jeg maksimum point i min Champions League-gruppe, og er jeg klar til at møde Juventus i 1/8-finalerne. I Cupperne stiller jeg oftest med et reservespækket hold, men masser af unge spillere. Det har resulteret i exit i Liga Cup kvartfinalen mod Arsenal, mens jeg dog er klar til FA Cuppens 4. runde mod Q.P.R.

Hvis vi ser lidt på den første sæson, så blev den faktisk ikke særlig succesrig. Jeg blev nummer 3 i Premier League, 4 point efter Arsenal, hvor det ligeledes var Arsenal der sørgede for mit exit i Champions League semifinalen, hvor jeg havde slået Barcelona forinden. Liga Cuppen blev heller ikke succes, og et meget meget ungt hold, røg ud i 4. runde til Blackburn. I FA Cuppen nåede jeg finalen, men jeg tabte på straffespark til Aston Villa. Positivt var det dog, at jeg fik en masse spillere, spillet ind på holdet. Jeg satser meget på ungdommen.

I får lige nogle screenshot af henholdsvis trup og transfers. Derefter siger I bare til, hvis I ønsker screenshot af nogle bestemte spillere.

TRANSFER 2010/11

TRANSFER 2011/12

TRUPPEN ANNO 2011/12
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #63: 21 Feb 2011, 14:52 »

Ser meget spændende ud i to.
Jeg spiller selv med Chelsea er noget til midten af November 2010. Jeg ligger nr. 1 i ligaen og CHL gruppespillet.
Jeg regner med at fortælle mere når jeg kommer til Januar vinduet.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #64: 23 Feb 2011, 17:04 »

Jeg har nu afsluttet sæsonen, blev helt opslugt af spillet, så i får først en update nu.

Jeg endte med at vinde PL titlen, tabte to kampe, begge i december måned til i United og Arsenal. Jeg købte Cavani i januar vinduet, da både Anelka og Drogba var ude på det tidspunkt og han har været alle 325.000.00 kr. værd. Desværre var han ikke spileberettiget til CHL, og da mine andre angribere var uskarpe som bare pokker, blev det endestationen i kvartfinalen mod Shaktar. Skuffende, når man tænker på hvor god en lodtrækning jeg fik.

http://gupl.dk/56605/
http://gupl.dk/56607/
http://gupl.dk/56608/
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #65: 23 Feb 2011, 17:13 »

Det var helt vildt så mange point dig og United har fået skrabet sammen!

Også besynderligt at Newcastle har alle mand med i top 3 røde kort Smiley

God sæson og meget vildt angreb du har fået dig nu, må man da sige.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #66: 23 Feb 2011, 17:37 »

Ja rigtig mange point vi fik skrabet sammen.
Newcastle fik også hele 13 røde kort igennem sæsonen.
Mit angreb er meget skræmmende, jeg kunne godt forestille mig at enten Kalou eller Anelka forlod klubben til sommer, da Kakuta og Sturridge kommer tilbage.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #67: 23 Feb 2011, 17:39 »

Jeg kan stærkt anbefale at sælge Anelka. Han er dyr i løn, og bliver kun ringere og ringere. Desuden er Josh McEachran ved at blive en ganske god spiller i mit save, så det kan godt lade sig gøre, hvis man tror på ham. En dag skal han overtage nummer 8 i mit save, og forhåbentlig løfte arven efter Frank Lampard, som stadig er en del af min start 11'er. :-)
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #68: 23 Feb 2011, 17:45 »

McEachran har allerede fået et par kampe, specielt efter Ramires blev skadet i slutningen af sæsonen. Han scorede bl.a. i den sidste kamp i ligaen. Jeg glæder mig til at følge ham fremover.
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #69: 23 Feb 2011, 18:07 »

Spiller i med et uofficielt patch? Smiley
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #70: 25 Feb 2011, 23:38 »

Jeg kan stærkt anbefale at sælge Anelka. Han er dyr i løn, og bliver kun ringere og ringere. Desuden er Josh McEachran ved at blive en ganske god spiller i mit save, så det kan godt lade sig gøre, hvis man tror på ham. En dag skal han overtage nummer 8 i mit save, og forhåbentlig løfte arven efter Frank Lampard, som stadig er en del af min start 11'er. :-)
Jeg har også forsøgt, at give ham chancen. Han spillede faktisk 8 kampe fra start i første sæson. Men han udviklede sig slet ikke. Derfor valgte jeg faktisk at købe Antonio Farina (regen) for godt 100 mio. (som 16-årig). Han har lige fået debut og scorede også i den (mod West Ham).

Men i virkeligheden tror jeg nu også på at han vil kunne tage over for Lampard, selvom hans spillestil mere er som en Pirlo el. lign.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #71: 25 Feb 2011, 23:40 »

Jeg har også forsøgt, at give ham chancen. Han spillede faktisk 8 kampe fra start i første sæson. Men han udviklede sig slet ikke. Derfor valgte jeg faktisk at købe Antonio Farina (regen) for godt 100 mio. (som 16-årig). Han har lige fået debut og scorede også i den (mod West Ham).

Men i virkeligheden tror jeg nu også på at han vil kunne tage over for Lampard, selvom hans spillestil mere er som en Pirlo el. lign.
Du har ret. I virkeligheden er han mere en Xavi og Iniesta-type, med en overdrevet god boldbehandling, men med knap så mange mål. :-)

Han har dog så godt som overtaget plads i mit spil, og nu venter jeg bare på, at Drogba og Lampard bliver en del af trænerstaben. De er dog begge "kun" 34 år, så de kan have to-tre år endnu.
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #72: 25 Feb 2011, 23:51 »

Du har ret. I virkeligheden er han mere en Xavi og Iniesta-type, med en overdrevet god boldbehandling, men med knap så mange mål. :-)

Han har dog så godt som overtaget plads i mit spil, og nu venter jeg bare på, at Drogba og Lampard bliver en del af trænerstaben. De er dog begge "kun" 34 år, så de kan have to-tre år endnu.
Lampard gider slet ikke være træner, før han stopper helt med at spille selv. Jeg fik Drogba, Terry og Malouda som trænere allerede i første sæson Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #73: 25 Feb 2011, 23:53 »

Lampard gider slet ikke være træner, før han stopper helt med at spille selv. Jeg fik Drogba, Terry og Malouda som trænere allerede i første sæson Wink
De begge afviser godt nok det trænertilbud, jeg giver dem. Men de skal nok blive en del af min stab. Det er jeg sikker på. :-)
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #74: 05 Mar 2011, 13:02 »

Så er fjerde sæson vel overstået. Og hvilken en! Både Liga Cuppen, FA Cuppen, Premier League og Champions League blev vundet. På trods af en del rotation formåede holdet at bevare den altafgørende kontinuitet. Premier League var reelt sikret engang i februar med et forspring på 17 point - de svandt dog ind til 7 point. Men titlen var aldrig i farezonen.

Romelu Lukaku blev skadet lige før sæsonen og efterfølgende røg han ind i en decideret måltørke uden mål i 9 kampe. Derfor fik Babacar chancen. Han beholdt pladsen resten af året med 20 mål i 19 startere (25 kampe i alt) i ligaen. Han blev samlet også topscorer med 30 mål.
Antonio Farina (regen) slog Nuri Sahin og Ramires af holdet omtrent midt i sæsonen og spiller nu fast på den centrale midtbane.

I løbet af sæsonen blev Mats Hummels købt ind fra Dortmund - som afløser til den 33-årig legende og anfører John Terry. De to roterede en smule - Terry var dog mest fast.

Til den nye sæson er der blevet købt et par spillere. Vlademir Weiss er hentet for 200 mio for at få lidt bredde på kanterne. Yannis Tafer er hentet på en fri transfer - ligeledes til bredde i truppen. Opstillingen kommer formentlig til at tegne sig sådan:

MM: Petr Cech - målmand/forsvar
FH: Michael Essien - back/offensiv
FCH: Mats Hummels - boldspillende forsvar/stopper
FCV: Nicolas Otamendi - central forsvarer/opbakker
FV: Davide Santon - back/offensiv
DMC: Gauchinho - dybdeliggende playmaker/forsvar
MCH: Marek Hamsik - avanceret playmaker/offensiv
MCV: Antonio Farina - felt-til-felt/support
OMH: Alexis Sanchez - kantspiller/angreb
OMV: James Rodriguez - kantspiller angreb
BOC: Khouma Babacar - komplet angriber/offensiv

Mikel og Sahin/Ramires er sat af holdet til fordel for spillere af egen avl. Jeg satser på at kunne få flere ind på førsteholdet, som er optrænet i klubben. Blandt andet fordi jeg har vundet alt, der kan vindes, har jeg sat mig nogle nye mål:

  • 10 spillere (nu: 6) skal være af egen avl i førsteholdstruppen og 5 skal spille fast (nu: 2) - indenfor 4 sæsoner.
  • Transferbalancen må højst have et minus på 200 mio/sæson.
  • Ingen spillere må købes for mere end 200 mio.
  • Lønniveauet ned på 14,5 mio/uge (nu: 16) indenfor 3 sæsoner.

Overblik over savet
Premier League
2010/2011: 2. plads (1 mål efter United)
2011/2012: 1. plads (3 point foran City)
2012/2013: 4. plads (11 point efter Liverpool, der vandt)
2013/2014: 1. plads (7 point foran City)


Champions League
2010/2011: 1. plads (3-2 sejr over Barcelona)
2011/2012: 2. plads (1-0 nederlag til Barcelona) - Vandt efterfølgende Klub VM
2012/2013: 2. plads (2-1 nederlag til Barcelona)
2013/2014: 1. plads (1-0 sejr over Olympique Lyon)


FA Cup
2010/2011: 2. plads
2011/2012: 1. plads
2012/2013: 2. plads
2013/2014: 1. plads


Liga Cup
2010/2011: 1. plads
2011/2012: Tredje runde
2012/2013: 1. plads
2013/2014: 1. plads


Transfers
2010/2011
2011/2012
2012/2013
2013/2014
2014/2015
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010