home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Taber altid i FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Taber altid i FM11  (Læst 4350 gange)
Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taber altid i FM11
« Svar #15: 08 Nov 2010, 11:02 »

Jamen er startet med patch.
I optakten vandt jeg faktisk mine venskabskampe, dog ikke kæmpe sejre. Men i ligaen gik det meget op og ned, og justerede lidt min taktik efter hver kamp, og så kiggede jeg selvfølgelig min modstander igennem inden jeg mødte dem. Til sidst begyndte jeg og spille op mod mine modstandere, kan selvfølgelig også være jeg har valgt rigtigt af spillere, for form er uhyre vigtigt.
Men har selvfølgelig også tabt til SønderjyskE, FCN osv men ellers har det været positivt. En masse små sejre og uafgjorte mod nogle af topholdene, dog har jeg endnu ikke slået fck endnu.
Specielt en spiller som Wichmann har imponeret mig, han udvikler sig rigtig godt og er rigtig dygtig på den offensive midt med en playmaker rolle.  
Angående transfers, så har jeg solgt due og nogle bredde spillere, hvor så johnny thomsen er kommet på fri, og lige nu er jeg ved og hente Emil Larsen, dog bliver jeg nok overhalet af nogle større klubber. Men ellers er der et billigt brasiliansk talent til pladsen i front som jeg gerne vil have, men der trækker forhandlingerne også ud, da vi jo helst skal have det så billigt så muligt med den økonomi Wink

Men af unge spillere så brug Wichmann, Ahlmann, N. Larsen og Helenius så meget så muligt uden og svække holdet, for så udvikler de sig rigtig godt, specielt hvis de også har det rigtige træningsprogram.
Logged

[Min signatur er for stor]

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taber altid i FM11
« Svar #16: 08 Nov 2010, 11:05 »

Og se om du ikke kan få en talentspejder afsted i Brasilien, Tjekkiet eller et af østlandende, for der kan du nemt finde store spillere til små penge, hvilket er en nødvendighed for AaB Wink
EDIT: Men nu det med at tabe, så ser mit kommende progam således ud: FCK, OB, BIF, FCK og FCK igen! Så der skal jeg være glad for point i ligaen, mod FCK, BIF og OB og de to mod fck i pokalen bliver nok blandet reserve hold som skal møde dem, da jeg nok ikke har den store chance over to kampe! Skuffet
« Seneste Redigering: 08 Nov 2010, 12:33 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

perb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taber altid i FM11
« Svar #17: 08 Nov 2010, 16:35 »

Dette er MEGET Klogt sagt Thumbs Up

Det er hele grundstenen i FM...Patience !!
Det så bare noget lort hvis bestyrelsen når at fyrer en inden man får lagt den grundsten.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taber altid i FM11
« Svar #18: 08 Nov 2010, 16:57 »

Jamen er startet med patch.
I optakten vandt jeg faktisk mine venskabskampe, dog ikke kæmpe sejre. Men i ligaen gik det meget op og ned, og justerede lidt min taktik efter hver kamp, og så kiggede jeg selvfølgelig min modstander igennem inden jeg mødte dem. Til sidst begyndte jeg og spille op mod mine modstandere, kan selvfølgelig også være jeg har valgt rigtigt af spillere, for form er uhyre vigtigt.
Men har selvfølgelig også tabt til SønderjyskE, FCN osv men ellers har det været positivt. En masse små sejre og uafgjorte mod nogle af topholdene, dog har jeg endnu ikke slået fck endnu.
Specielt en spiller som Wichmann har imponeret mig, han udvikler sig rigtig godt og er rigtig dygtig på den offensive midt med en playmaker rolle.  
Angående transfers, så har jeg solgt due og nogle bredde spillere, hvor så johnny thomsen er kommet på fri, og lige nu er jeg ved og hente Emil Larsen, dog bliver jeg nok overhalet af nogle større klubber. Men ellers er der et billigt brasiliansk talent til pladsen i front som jeg gerne vil have, men der trækker forhandlingerne også ud, da vi jo helst skal have det så billigt så muligt med den økonomi Wink

Men af unge spillere så brug Wichmann, Ahlmann, N. Larsen og Helenius så meget så muligt uden og svække holdet, for så udvikler de sig rigtig godt, specielt hvis de også har det rigtige træningsprogram.
Rigtigt lækkert. Guf når nu jeg har tænkt at starte med AaB. Ud fra din forklaring, især omkring Wichmann, går jeg ud fra du spiller en 4-4-1-1? Eventuelt;

                         Zaza
Bøge   Nielsen   Wæhler(KEP)   Marshall(Ahlmann)
Rolfe(PK)   Würtz   Chanko   Daisy(Fredheim)
                         Wichmann
                          Schwartz(Dickson, Kussen, Helenius)

Det jeg vil frem til er, hvordan stiller du op? Opstemt
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010