home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Valencia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Valencia  (Læst 1522 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Valencia
« : 07 Nov 2010, 16:43 »

Vi skal da også have gang i en Valencia tråd. Er i år startet FM11 ud med at prøve Valencia af. Et hold jeg aldrig har prøvet før, men som virker utroligt spænende. I virkeligheden er de jo meget godt kørende, selvom de har mistet deres to stjerner Villa og Silva.
De har i mine øjne en spænende trup, dog lidt smal, men med kæmpe potentiale. Stjernen må nok være Mata der konstant bliver rygtet til Real Madrid og Barca i mit spil. Har dog tænkt mig at holde på ham. De har godt nok kun to angribere, Soldado og Aduriz men de er skam også rimeligt vilde. Da truppen er meget smal skal der selvfølgelig hentes nogle nye spillere til. Økonomien er dog ikke fantastisk men med lidt justeringer og et par salg kan man godt ende op med et ganske pænt transfer budget Wink

Personligt går det ikke voldsomt godt for mit hold. Havde lidt problemer med at komme i gang, men det ser dog ud til at vende nu med sejre over Mallorca, Athletic, Hercules og mod Dynamo Kiev og Man Utd i CHL. Så håber det vender igen.

Andre der har gang i Valencia?
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia
« Svar #1: 16 Nov 2010, 00:29 »

Tja, et hold der lider lidt under deres albsolutte stjerner sidste sæson er smuttet.
Men mata, banega og det store stjernefrø Alcacer.
Jeg ser, i modsætning til dig ikke nogen grund til at investere det store i holdet.
U19 holdet har spæk fyldt med talenter som bør bruges af den kloge træner.
Dog en enkel forstærkning eller to gør ingen skade. Men jeg syntes ikke der er den store grund til at hente spillere første transfervindue.
Har selv hentet en spiller Vidal fra leverkusen ellers har jeg i sinde at leve af talenter.
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia
« Svar #2: 10 Dec 2010, 17:07 »

Er lige startet. Mata ville til en større klub, og jeg kunne ikke tale ham fra det. Men han er dog røget til City på en leje aftale, der kostede dem 85 mio og en fremtidig transger på 95 mio. Har købt Robert Pires på fri og har købt Albin for 37 mio. kroner samt Lukaku for 55 mio. Smiley

Har kun spillet 2 kampe i ligaen, men det blev til en ude sejr over Malaga med 6-1 og en hjemmesejr mod Racing på 3-0.

Er spændt på at se hvordam jeg klarer mig mod de større hold, for synes ikke Valencias forsvar er særlig imponerende
Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia
« Svar #3: 10 Dec 2010, 17:19 »

Hvad sker der for at de vælger at betale 85 mio for at leje Mata i en sæson, det jo total tåbeligt, kunne være klasse hvis han ikke gider underskrive permanent kontrakt  funny
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010