home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  From scratch
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: From scratch  (Læst 19278 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: From scratch
« Svar #60: 07 Dec 2010, 11:30 »

Satme godt nok nogle omrokeringer du har fået lavet i truppen denne sommer. Heldigvis ser det ud til at de går godt, og det er jo også svært at være uforstående, når nu du har fået tilbudt så gode summer for spillerne Smiley

Nu har jeg ikke selv haft gang i AaB siden FM07, hvor det til gengæld gik helt forrygende, men glæder mig da, at du i den grad kan få truppen til at præstere, og som fan fra dengang, så er det jo vildt fedt, at du igen har Augu og Martin Pedersen i truppen Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

nielsen42
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 07 Dec 2010, 13:25 »

har bare svært ved at se dine inkøb og salg for de er meget urealistiske.....

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #62: 07 Dec 2010, 14:47 »

Bliver nødt til at sige, at det simpelthen er en helt genial blog, du har fået lavet  The Red Smiley Er selv glødende AaB fan og glæder mig meget, at det går så godt for klubben, i dit spil Smiley var selv igang med AaB, men blev fyret og nu træner i B93 Peace
Jeg takker mange gange Smiley AaB er en svær klub at spille med i år syntes jeg, og jeg tror min succes skyldes min egen erfaring med FM. Jeg ligger mig nogle mål inden sæsonen mht. spillestil og hvad der skal opnåes, og så handler jeg ud fra det, det har givet pote indtil videre. Blandt andet var målet til andet sæson at repræsentere Danmark med en hold med mange danskere, og så mest suppleret med andre skandinavere, og det er lykkes meget godt syntes jeg Smiley

Satme godt nok nogle omrokeringer du har fået lavet i truppen denne sommer. Heldigvis ser det ud til at de går godt, og det er jo også svært at være uforstående, når nu du har fået tilbudt så gode summer for spillerne Smiley

Nu har jeg ikke selv haft gang i AaB siden FM07, hvor det til gengæld gik helt forrygende, men glæder mig da, at du i den grad kan få truppen til at præstere, og som fan fra dengang, så er det jo vildt fedt, at du igen har Augu og Martin Pedersen i truppen Smiley
Ja, det er rigtig mange salg og køb der er foretaget, men der er skam tænkt over dem alle sammen Smiley Mht. Augu så var han selvskreven som DM i min diamant på midtbanen, han er lige den type jeg manglede og så er fansene selvfølgelig meget glade for ham. Martin P var mere fordi han var gratis og så hans fortid i klubben. Jeg vurdere så at med de stats han har så ville han være en udmærket backup Smiley

Mange tak fordi du følger med og trofast kommenterer, det er dejligt! Smiley

har bare svært ved at se dine inkøb og salg for de er meget urealistiske.....
Ja, har efterhånden forstået der er et eller andet du ikke kan lide ved bloggen Smiley Jeg syntes faktisk mine transfers er forholdsvis realistiske. Mange af de spillere der blev solgt for store beløb havde præsteret rigtig godt i mesterskabssæsonen, og deres stats var også virkelig gode, så syntes egentlig ikke det var urealistisk Smiley

Mine indkøb kan du måske have en anelse ret i, hvis du tænker på IRL hvor Lindegaard er i United. En anden der måske trak lidt panderynker, er Magnus Troest. Men han var sat til salg i Genoa, og det at spille Champions League er jo et trækplaster, også i spillet Smiley

Så må overordnet erklære mig uenig i dine synspunkter, især når man ser OB få fat i Ben Arfa i en anden blog her på sitet Smiley
« Seneste Redigering: 07 Dec 2010, 14:49 af The Red » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

nielsen42
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 07 Dec 2010, 16:59 »

det er bare mere det med at du f.eks. har hentet demidov... og solgt chanko for et to cifret million beløb...
men altå ellers er det en god blog det må jeg sige du skrive godt

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 07 Dec 2010, 21:51 »

Super blog, og fantastiske resultater du har fået med AaB.

Tænkte på om du evt. kunne give SS af transfers osv. fra første og nuværende sæson?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #65: 09 Dec 2010, 22:38 »

Super blog, og fantastiske resultater du har fået med AaB.

Tænkte på om du evt. kunne give SS af transfers osv. fra første og nuværende sæson?

Vær' så artig Smiley

Transfers 10/11
Transfers 11/12

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Jyden
Gæst

« Svar #66: 10 Dec 2010, 18:44 »

Hvordan har du lokket spillere som ochs og demidov til klubben, de gider ikke til aab når jeg starter (:

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #67: 14 Dec 2010, 23:44 »

Jeg har lavet en ny blog her på sitet, så denne blog er pt. på standby, da lysten til den er forsvundet Smiley Men chancen for at den bliver genoptaget senere er bestemt til stede Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 04 Jan 2011, 22:56 »

arg.. du må ikke stoppe den her blog, den er jeg lige blevet så glad for Smiley

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010