Bliver nødt til at sige, at det simpelthen er en helt genial blog, du har fået lavet The Red
Er selv glødende AaB fan og glæder mig meget, at det går så godt for klubben, i dit spil
var selv igang med AaB, men blev fyret og nu træner i B93
Jeg takker mange gange
AaB er en svær klub at spille med i år syntes jeg, og jeg tror min succes skyldes min egen erfaring med FM. Jeg ligger mig nogle mål inden sæsonen mht. spillestil og hvad der skal opnåes, og så handler jeg ud fra det, det har givet pote indtil videre. Blandt andet var målet til andet sæson at repræsentere Danmark med en hold med mange danskere, og så mest suppleret med andre skandinavere, og det er lykkes meget godt syntes jeg
Satme godt nok nogle omrokeringer du har fået lavet i truppen denne sommer. Heldigvis ser det ud til at de går godt, og det er jo også svært at være uforstående, når nu du har fået tilbudt så gode summer for spillerne
Nu har jeg ikke selv haft gang i AaB siden FM07, hvor det til gengæld gik helt forrygende, men glæder mig da, at du i den grad kan få truppen til at præstere, og som fan fra dengang, så er det jo vildt fedt, at du igen har Augu og Martin Pedersen i truppen
Ja, det er rigtig mange salg og køb der er foretaget, men der er skam tænkt over dem alle sammen
Mht. Augu så var han selvskreven som DM i min diamant på midtbanen, han er lige den type jeg manglede og så er fansene selvfølgelig meget glade for ham. Martin P var mere fordi han var gratis og så hans fortid i klubben. Jeg vurdere så at med de stats han har så ville han være en udmærket backup
Mange tak fordi du følger med og trofast kommenterer, det er dejligt!
har bare svært ved at se dine inkøb og salg for de er meget urealistiske.....
Ja, har efterhånden forstået der er et eller andet du ikke kan lide ved bloggen
Jeg syntes faktisk mine transfers er forholdsvis realistiske. Mange af de spillere der blev solgt for store beløb havde præsteret rigtig godt i mesterskabssæsonen, og deres stats var også virkelig gode, så syntes egentlig ikke det var urealistisk
Mine indkøb kan du måske have en anelse ret i, hvis du tænker på IRL hvor Lindegaard er i United. En anden der måske trak lidt panderynker, er Magnus Troest. Men han var sat til salg i Genoa, og det at spille Champions League er jo et trækplaster, også i spillet
Så må overordnet erklære mig uenig i dine synspunkter, især når man ser OB få fat i Ben Arfa i en anden blog her på sitet