home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Lyngby Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby Boldklub  (Læst 6392 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Lyngby Boldklub
« : 06 Nov 2010, 19:04 »

Er der nogle, som har haft modet til at kaste sig over denne talentfulde trup for at sikre endnu en sæson i Superligaen?

Truppen er som sagt yderst talentfuld, og på U19-holdet er der et hav af upcomingstars, som bare venter på at blive udviklet!  Smiley

Jeg er pt. nået til starten af september, og stiller op med en 4-2-3-1 opstilling, hvilket faktisk er den selvsamme opstilling, som Lyngby spiller med i virkeligheden. Den giver en masse mål, men forsvaret er ikke just imponerende, så der lukkes også en del ind Opstemt

Ens transferbudget er ikke-eksisternde i første sæson, hvis man som mig vælger målsætningen om at undgå nedrykning.
Logged

Jona8366
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #1: 06 Nov 2010, 19:19 »

Må jeg spørge hvordan du ligger i ligaen?
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #2: 06 Nov 2010, 19:26 »

Nu er der jo ikke spillet så mange kampe, men jeg ligger 10'er i øjeblikket Smiley Dog er ligaen stadig tæt, så løbet for en god slutplacering er bestemt ikke kørt Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #3: 06 Nov 2010, 20:35 »

Jeg er netop igang med at starte mit første FM-spil op, og det bliver uden tvivl med Lyngby, som skal tilbage helt til toppen. Smiley
Logged

Thomes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #4: 06 Nov 2010, 21:16 »

Jeg synes altid det er spændende at starte en sæson i Superligaen hver gang der kommer et nyt FM. De sidste tre år er jeg startet med AaB, men jeg synes simpelthen deres trup er for kedelig, til at jeg gad gøre det i dette spil, og så faldt valget altså i stedet på Lyngby. Og bang en udfordring det dog er! Wink

Man kan jo næsten ikke andet end at savle når man ser den ungdomstrup, som klubben har, og jeg har da også hevet Uffe Bech og Ryan Laursen op i 1. holdstruppen, hvor de får spilletid jævnt tit, specielt første nævnte.

Efter at have kigget truppen igennem, var jeg ved at besvime over at se hvor uhyre ringe forsvaret egentlig er, så derfor var jeg nødt til at sælge en spiller, som jeg ellers gerne ville have beholdt, for at få råd til et par forsvarsspillere - farvel til Lasse Rise, og velkommen til 5 millioner cash! Udover det har jeg også solgt Frederik Gytkær til FCK for 3,75 mio, dog med tilbagekøbsklausul på 15 mio og videresalgsklausul på 20 %.

Normalt foretrækker jeg kun at hente danske spillere når jeg spiller i superligaen, men da spillerne er for dyre, har jeg været nødt til at hente lidt udenlandske kræfter, som jeg så oven i købet fik gratis - Thiago Gosling og Emil Wahlström. To kompetente herre, som gør det udmærket, selvom jeg synes jeg lukker for mange mål ind. Derudover har jeg lejet Rasmus Falk og Mads Hvilsom.

Efter 24 kampe i ligaen ser min målsætning ud til at blive opfyldt. Ligger pt. på en 5. plads, og er ligaens mest scorende hold - er dog også det hold, der har lukket 4. flest ind.

Opdaterer senere..
Logged

Emil Bach
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #5: 07 Nov 2010, 16:11 »

Nu laver jeg også en med Lyngby Opstemt (skriver hvis der kommer tranfers) Smiley
Logged

Emil Bach
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #6: 07 Nov 2010, 17:02 »

Nu laver jeg også en med Lyngby Opstemt (skriver hvis der kommer tranfers) Smiley
  Jeg har købt Güngör Kaya, Rocky Lekaj (han bomber), Jádson og Rayan. Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #7: 07 Nov 2010, 18:08 »

Jeg er nu kommet til vinterpausen, og ligger nummer 9 med 18 point efter 19 kampe, og altså kun ét point ned til Brøndby, som ligger på den nærmeste nedrykningsplads.

Jeg har absolut ingen transfers lavet, men jeg har hentet Uffe Bech og Ryan Laursen op fra U19-holdet. Ryan erstatter mine to backer, Jeppe Brandrup og Brian Hamalainen, når de enten har karantæne eller er skadet, mens jeg både bruger Uffe Bech på kanten og i angrebet. Han har faktisk scoret tre kasser og lavet et oplæg.

Her i vinterpausen håber jeg på at skyde Rise afsted. jeg har ikke råd til at forlænge med ham, og hans kontrakt udløber til sommer, så hvis der skal hentes penge på ham, så skal det være nu. Han har i øvrigt gjort det glimrende med 4 mål og 4 oplæg. Min topscorer er Emil Larsen, som har lavet 6 mål og 4 oplæg i 18 kampe.

Jeg røg i øvrigt ud af pokalturneringens tredje runde, da jeg rimelig naivt stillede op med et reservespækket mandskab på udebane mod Thisted.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #8: 06 Dec 2010, 10:04 »

Vil da lige oppe denne tråd Opstemt

Jeg er også selv lige startet med Lyngby BK her i går, og efter 12 kampe ligger vi på en positivt overraskende 3. plads, hvor vi blandt andet hvor spillet uafgjort mod Brøndby IF og FC Midtjylland, og vundet over alle de mindre hold næsten Opstemt

Jeg har hentet S. Chalwe på en fri transfer, og lånt T. Söderberg (mest pga. hans gode hovedstødsfærdighed er som jeg kan bruge til min taktik) og så I. Uzochukwu.. Mener nok jeg har lånt dem for 2 år Opstemt

For at få råd til dem, har jeg desværre måtte sælge A. Sørensen og M. Møller, som jeg alligevel ikke havde inde på førsteholdet Smiley

Er desværre lige røget ud til B93 i pokalturneringen, men jeg vil også mest fokusere på ligaen Peace
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #9: 06 Dec 2010, 12:46 »

Ligger på en tæt 5. plads i Superligaen ved vinterpausen, og har fået signet D. Boysen til den kommende sæson Opstemt
Logged

JaWocKa

Martin Barca
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #10: 12 Dec 2010, 00:13 »

Har også lige startet med Lyngby Smiley
Logged

klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #11: 15 Dec 2010, 12:50 »

Er lige startet med Lyngby. Jeg har købt Rocky Lekej og Cheikh Sadibou Gueye og jeg har solgt Rune Pedersen. Jonas Damborg og Mads Jessen kommer på fri til vinter. Jeg har spillet tre kampe i ligaen et nederlag til Sønderjyske, sejr mod OB, og en uafgjort mod Randers. Jeg synes selv, at Lyngby har et fantastisk hold at spille med Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #12: 15 Dec 2010, 12:56 »

Hvordan kan købe nogen når de starter med et transferbudget på 0 kr.

Med mindre du jo har solgt nogle spillere, men hvilken formation kører du med?
Logged

klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #13: 15 Dec 2010, 13:05 »

De er begge købt på fri Smiley Jeg har dog fået lidt penge ved at sælge Rune Pedersen som jeg også har skrevet Smiley Jeg kører 4-2-3-1 med en offensiv midt og to offensive fløje Smiley
« Seneste Redigering: 15 Dec 2010, 13:07 af klint2670 » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #14: 04 Mar 2011, 13:36 »

Har spillet 10 kampe, inklusiv træningskampe, i den første sæson med Lyngby - min nuværende statistik er 7 sejre, 2 uafgjorte og et skuffende nederlag til Thisted på 2-1:
Kampprogram

har solgt en masse ungdomsspillere og et par førsteholdsspillere og har derfor fået tildelt et transferbudget på den gode side af 20mio. jeg havde brug for en højre back, angriber og en midterforsvarer - jeg købte derfor "Andrea Rossi" for 1,8 mio., som skulle agere wingback, Even Hovland som skulle være en solid sidste mand. Nu manglede jeg bare en angriber og valgte den der bomber mest i virkelighedens superliga - Gilberto Machena fik ham sikret for omkring de 7mio Smiley. de sidste penge gik på den defensive midtbane spiller fra FCM som forhåbentligt kan fungere som en god Ankermand, Uzuchukwo.

Jeg tænkte at jeg ikke bare ville nøjes med det næstbedste og bare overleve i superligaen med defensiv/kontra bold. Jeg valgte derfor at brugge en 4-1-2-1-2 Smiley vil lade min taktik snakke for sig selv, den har virket indtil videre dog skal mine angribere lige i gang med at score mål - 4 kampe 3 mål er bare ikke godt nok, selvom man fik 0-0 mod OB og Nordsjælland:

Taktik
Taktik - 2


er seedet til en 9. plads men regner med at komme på minimum en 5.plads Smiley







Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010