home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 708 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 304312 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1590: 20 Jun 2011, 13:45 »

Netop overstået 3. sæson med rayo, og efter at være rykket op i første sæson, har jeg nu overlevet 2 sæsoner i den bedste række.
Har fået tilbud om at overtage træner sædet i Valencia og Sevilla, men her efter sæsonen har Liverpool henvendt sig, og jeg skal give svar inden en uge. Hvad mener i jeg skal gøre??
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1591: 20 Jun 2011, 13:59 »

Netop overstået 3. sæson med rayo, og efter at være rykket op i første sæson, har jeg nu overlevet 2 sæsoner i den bedste række.
Har fået tilbud om at overtage træner sædet i Valencia og Sevilla, men her efter sæsonen har Liverpool henvendt sig, og jeg skal give svar inden en uge. Hvad mener i jeg skal gøre??

Selv er jeg typen der helst opnår en form for legende status i min klub før jeg smutter videre. Bliver gerne en 8-10 sæsoner før jeg søger nye græsgange. Jeg havde afslået tilbuddet for at arbejde videre med et projekt der er meget mere udfordring i.!
Logged

Thaurat al Shabab

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1592: 20 Jun 2011, 14:04 »

Netop overstået 3. sæson med rayo, og efter at være rykket op i første sæson, har jeg nu overlevet 2 sæsoner i den bedste række.
Har fået tilbud om at overtage træner sædet i Valencia og Sevilla, men her efter sæsonen har Liverpool henvendt sig, og jeg skal give svar inden en uge. Hvad mener i jeg skal gøre??

Jeg havde smuttet allerede da Valencia og Sevilla henvendte sig, men det viste sig jo så at du gjorde det rigtige ved at vente da du nu helt klart skal til Liverpool! Tillykke med det! Opstemt

Logged

FC Barcelona

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1593: 20 Jun 2011, 14:43 »

Efter en del dårlige resultater med Real Betis blev jeg fyret. Det var jeg sgu ikke så glad for, men det kom nu ikke rigtigt bag på mig.
Dog var jeg så utrolig heldig at Tottenham fyrede deres træner dagen før jeg blev fyret. Så 3 dage efter jeg blev fyret står jeg som manager i tottenham Opstemt


Tottenham er endda i 1 knockout runde i CL Opstemt
« Seneste Redigering: 30 Maj 2013, 07:56 af Demi Lovato » Logged


Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1594: 20 Jun 2011, 21:13 »

Held og lykke.. Men ser ud til, at Roma har været Tottenhams onde ånd i det års CHL Wink
Logged

Manchester United

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1595: 20 Jun 2011, 22:07 »

Så blev Tottenham sgu CL Vinder anno 2023! Opstemt Første gang i klubbens historie!

Det var Bogado som vi kan takke. Han var eminent og scorede alle 4 mål! Det gjorde ham også til turneringens klart topscorer med 17 mål! 7 mere end nærmeste efterfølger!! Roma kom godt nok tæt på til sidst men de nåede os aldrig!

i ligaen skal vi prise os lykkelige for at vi vandt CL. Det er nemlig den eneste grund til at vi skal ud at spille Europæisk bold næste år. Jeg overtog klubben da de lagde på en 8 plads med 10 kampe igen. Og det er ærligt talt ikke ligefrem de mest prængende resultater jeg er disket op med i ligaen. Derfor rakte det kun til en 7 plads, og da Chelsea vandt FA Cuppen og de var ude af top 7 betød det at de tog den sidste EL plads! men skidt med det når man skal ud og spille CL til næste år igen!
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1596: 20 Jun 2011, 22:18 »

Glæder mig over min fantastiske start med mit Bari mandskab!

Efter 17 kampe ligger jeg nummer 4 i ligaen.

Af fantastiske resultater kan nævnes:

Bari - Roma 4-1, Bari - Inter 0-0, Fiorentina - Bari 0-1 og Bari - Milan 2-1.

Som i kan se på resultaterne, er vi fantastiske på hjemmebane. Vi har en super defensiv og Barreto er simpelthen bare en klasse angriber!

Barreto er en fantastisk vimmer mand i front ja. Havde også stor succes med ham engang, det var dog i Udinese.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1597: 20 Jun 2011, 22:22 »

Så blev Tottenham sgu CL Vinder anno 2023! Opstemt Første gang i klubbens historie!

Det var Bogado som vi kan takke. Han var eminent og scorede alle 4 mål! Det gjorde ham også til turneringens klart topscorer med 17 mål! 7 mere end nærmeste efterfølger!! Roma kom godt nok tæt på til sidst men de nåede os aldrig!

i ligaen skal vi prise os lykkelige for at vi vandt CL. Det er nemlig den eneste grund til at vi skal ud at spille Europæisk bold næste år. Jeg overtog klubben da de lagde på en 8 plads med 10 kampe igen. Og det er ærligt talt ikke ligefrem de mest prængende resultater jeg er disket op med i ligaen. Derfor rakte det kun til en 7 plads, og da Chelsea vandt FA Cuppen og de var ude af top 7 betød det at de tog den sidste EL plads! men skidt med det når man skal ud og spille CL til næste år igen!

Tillyk' med det. Hvad skin bruger du?
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1598: 20 Jun 2011, 22:27 »

Jeg har satme fået en udmærket start med Tottenham
Overtog klubben da de var midt i 1 knockout runde mod Porto, hvor jeg spillede 1-1 resultatet som bare sikrede at vi kom videre til kvartfinalen. Den vandt vi sikkert, mens vi med næb og klør fik fat i klubbens første finale plads nogensinde da vi slog Lyon i 2 hæsblæsende kampe!
Nu mangler der blot finalen mod Tottenham som jeg rigtigt gerne vil vinde! Selvom det er utroligt lækkert at have ført klubben (En del af vejen/den sværeste del af vejen) til finalen for første gang i historien!


Ser jo ud til at have været den letteste vej til en CL finale i mands minde. Ikke desto mindre en flot bedrift alligevel. Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1599: 20 Jun 2011, 22:37 »

Måske lidt svært at bedømme, når han er i 2023 Wink

Men ja, havde det været nu, havde det været lidt af en drømme-lodtrækning. Og tillykke med sejren!
Logged

former zoesuckins

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1600: 20 Jun 2011, 22:48 »

Ser jo ud til at have været den letteste vej til en CL finale i mands minde. Ikke desto mindre en flot bedrift alligevel. Smiley

Det har det så ikke været Smiley
Sampdoria var forsvarende mestre af CL titlen...
Lyon er dette års franske mestre og sidste års sølvvindere.
Roma har nu for 3 sæson i træk vundet Serie A

Sååehh Smiley

Måske lidt svært at bedømme, når han er i 2023 Wink

Men ja, havde det været nu, havde det været lidt af en drømme-lodtrækning. Og tillykke med sejren!

Som skrevet ovenover så var det ikke små hold jeg mødte Smiley og tak Smiley

Tillyk' med det. Hvad skin bruger du?
Tak Smiley Flex11 hedder mit skin.
Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1601: 21 Jun 2011, 01:14 »

Så lykkes det endelig!
I 4. sæson vandt jeg Champions League med Porto også endda imod Porto Favoritten Jose Mourinho og hans hold Real Madrid
Kampen vandt jeg 3-0 Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1602: 21 Jun 2011, 17:48 »

Vinder 0-1 ude mod Hamborg SV i Euro League gruppespil på et straffespark i det 95 minut!

Edit: Jeg er Brøndby
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1603: 21 Jun 2011, 19:12 »

Så lykkes det endelig!
I 4. sæson vandt jeg Champions League med Porto også endda imod Porto Favoritten Jose Mourinho og hans hold Real Madrid
Kampen vandt jeg 3-0 Smiley

Havde han stadig Cristiano med? Smiley Og hvilke stjernespillere har du nu?

Vinder 0-1 ude mod Hamborg SV i Euro League gruppespil på et straffespark i det 95 minut!

Edit: Jeg er Brøndby

Det satme lucky  Wink
Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1604: 22 Jun 2011, 00:03 »



Champions League sejr med Lyon i første sæson! Verdensklasse!
Derudover vandt jeg alt andet jeg kunne vinde denne sæson Smiley
Logged

Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010