home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 986 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 44 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 302820 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #855: 09 Feb 2011, 16:25 »

Henter stort set kun talenter... Men det er så de allerstørste, så de bliver rimeligt hurtigt stjerner. Har lige nu 3 wonderkids lejet ud plus flere andre. Hazard købte jeg kun fordi jeg ikke var tilfreds med Obertan og mit talent er ikke helt klar/god nok endnu.
Fedt koncept.

Men tænkte mere på * i Omdømme Smiley
Logged

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #856: 09 Feb 2011, 16:39 »

Ortelot:
Hvordan kan du få din økonomi til at hænge sammen når du har sådan nogle enorme lønninger? er selv i Brøndby så vil da gerne have lidt fif til hvordan du har fået opbygget sådan en økonomi, da min blanance selv ligger på -105 mio Wink
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #857: 09 Feb 2011, 17:27 »

Ortelot:
Hvordan kan du få din økonomi til at hænge sammen når du har sådan nogle enorme lønninger? er selv i Brøndby så vil da gerne have lidt fif til hvordan du har fået opbygget sådan en økonomi, da min blanance selv ligger på -105 mio Wink
Spiller du med den nye patch?

Kan nemlig være derfor, fordi de syntes den danske økonomi var for dårlig lavet, sådan så man nemt kunne få gode spillere, så derfor havde de fundet noget udgifter som klubben havde i virkeligheden og som de ikke tæller med i fm normalt (de har ikke gjort det ved andre klubber end de danske). og derfor er det nærmest umuligt for mange danske klubber at få + på bank kontoen.


Og ser det som usandsynligt at han (Ortelot) spiller med den nye patch da han er så langt i hans spil.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #858: 09 Feb 2011, 19:08 »

Spiller du med den nye patch?

Kan nemlig være derfor, fordi de syntes den danske økonomi var for dårlig lavet, sådan så man nemt kunne få gode spillere, så derfor havde de fundet noget udgifter som klubben havde i virkeligheden og som de ikke tæller med i fm normalt (de har ikke gjort det ved andre klubber end de danske). og derfor er det nærmest umuligt for mange danske klubber at få + på bank kontoen.


Og ser det som usandsynligt at han (Ortelot) spiller med den nye patch da han er så langt i hans spil.
Opdater den ikke ens spil til den nye patch?

Hvis ja, så har han jo stadig haft meget tid til at opbygge holdet med den gamle patch, som du skriver.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #859: 09 Feb 2011, 21:03 »

Mit prestige køb med Newcastle er sikret. Pato skifter for 450 mio Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #860: 09 Feb 2011, 21:40 »

HAr du kun danske talenter elller også fra udlandet? Smiley
Foreløbig har jeg kun fundet 2 danskere (hentet en som er wonderkid og en af egen avl) som har været gode nok, men jeg tror på der vil komme flere fremover.
Logged

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #861: 09 Feb 2011, 21:45 »

Kan man få ss af din bedste spillere? Opstemt
Lyder som om det er et rimelig vildt FCK hold du har fået der. Jeg har alid problemer med at få mine talenter i den danske liga til at blive wonderkids. Hvis jeg så sælger dem til en større udenlandsk klub bliver de hurtigt wonderkids :S

Kunne være rigtig spændende at se din trup Smiley
Fedt koncept.

Men tænkte mere på * i Omdømme Smiley
Ortelot:
Hvordan kan du få din økonomi til at hænge sammen når du har sådan nogle enorme lønninger? er selv i Brøndby så vil da gerne have lidt fif til hvordan du har fået opbygget sådan en økonomi, da min blanance selv ligger på -105 mio Wink


Har postet en masse SS inde i FCK-tråden
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=27932.new#new




Opdater den ikke ens spil til den nye patch?

Hvis ja, så har han jo stadig haft meget tid til at opbygge holdet med den gamle patch, som du skriver.

Inde i Game Stats eller hvad det hedder står der patch 11.2.0, men jeg mener jeg startede uden patch eller måske den første...
Logged

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #862: 09 Feb 2011, 21:49 »

Lyder som om det er et rimelig vildt FCK hold du har fået der. Jeg har alid problemer med at få mine talenter i den danske liga til at blive wonderkids. Hvis jeg så sælger dem til en større udenlandsk klub bliver de hurtigt wonderkids :S

Kunne være rigtig spændende at se din trup Smiley

Jeg kan heller ikke få dem til og være wonderkids, når de er "hjemme" i FCK, men når de er lejet ud kan jeg godt... Kan sgu ikke rigtig blive klog på det...
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #863: 10 Feb 2011, 00:19 »

Opdater den ikke ens spil til den nye patch?

Hvis ja, så har han jo stadig haft meget tid til at opbygge holdet med den gamle patch, som du skriver.
jo, men den kan jo ikke bare begynde at sætte gæld i din klub og skifte rundt på spillerne. den retter fejlene, hvis nu der havde været ved fejl ved 3D så havde den rettet det.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #864: 10 Feb 2011, 10:33 »

Er meget godt tilfreds med de handler jeg har lavet med Shakhtar i første transfervindue.
Dog er reglen med at der skal være 4 ukrainske spillere på banen i kampe virkelig træls!

Logged


Noyoshi
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #865: 10 Feb 2011, 16:06 »

Neymar - 170? Plejer han ikke at kunne købes for 135? :-)
Jeg har i første måned af EPL præsteret at få månedens mål 1, 2 og 3 + blive månedens manager, så det er jeg skam meget godt tilfreds med :-)
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #866: 10 Feb 2011, 17:31 »

Neymar - 170? Plejer han ikke at kunne købes for 135? :-)
Jeg har i første måned af EPL præsteret at få månedens mål 1, 2 og 3 + blive månedens manager, så det er jeg skam meget godt tilfreds med :-)

Aner det ikke.

Jeg smider mig lidt med pengene hist og her crazy

Men han klarer det fandme godt Opstemt
Logged


Noyoshi
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #867: 10 Feb 2011, 17:58 »

Ja, Neymar er sindssyg, fortryder lidt jeg ikke købte ham, satser på Babacar istedet.
Logged

Heitmann
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #868: 10 Feb 2011, 19:07 »

Pastore <3
- behøver man sige andet?
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #869: 11 Feb 2011, 17:53 »



Glæder mig over denne unge gut, som jeg købte i Real Madrid da han var 20 år for 20 millioner kroner. Han har udviklet sig helt sindssygt, og er uden tvivl min vigtigste spiller.
Logged

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010