home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 303332 gange)
de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #345: 23 Nov 2010, 16:19 »

Allerede i anden sæson spillede jeg dette hold, som var fantastisk stærkt.

                        Albin
Marveaux          Ander            Buonaotte
              Diarra          Bataglia

Jose Enrique  Rodriquez  Sarr  Juanra
                      Amelia

Det er altså et stærkt hold.

Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #346: 23 Nov 2010, 22:35 »

Sikrede mig lige en af de bedste færøerske spillere til klubben (EB/Streymur). Efter ligamesterskab og pokalturnering, er jeg nu halvejs i anden sæson. Nærmere bestemt i sommeren. Har lige vundet 5-1 sammenlagt over et hold fra San Marino og har tjent nok points til at den færørske mester i 2012 sæonen indtræder i anden kvalifikationens række i CHL i stedet for allerførste Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #347: 23 Nov 2010, 23:23 »

Logged

Tidligere: Baloo38

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #348: 24 Nov 2010, 00:42 »

3-3 ude mod Milan i chl gruppen: 

& self. Dame N'Doye (Min bedste ven pt. Peace ):             Håber kan kan holde formen! Opstemt
Logged


Lenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #349: 24 Nov 2010, 02:00 »

Før sidste kamp i CL gruppen var stillingen:

Shaktar Donetsk (mit hold) 8 point
Lyon 8 point
Napoli 7 point
Leverkusen 4 point

Jeg kom foran på udebane mod Leverkusen og vidste at en sejr ville sende mig videre som 1'er, mens uafgjort både kunne sende mig videre som 1'er eller 2'er. Et nederlag ville betyde exit, hvis Lyon og Napoli spillede uafgjort. Med en halv time igen udlignede Leverkusen og med 10 minutter igen kom jeg bagud 2-1. På dette tidspunkt stod den anden kamp 0-0, og jeg begyndte at frygte, at jeg for 2. år i træk skulle sendes ud af CL på reglen om indbyrdes opgør (jeg havde dårligere indbyrdes mod Napoli). MEN Napoli valgte at give en hjælpende hånd ved at score i overtiden mod Lyon og dermed i stedet sende mig videre på reglen om indbyrdes opgør. Jeg ærgrede mig nu kun en lille smule over, at jeg endte som 2'er i gruppen.

Til min store glæde fandt jeg dog ud af, at både Chelsea, Real Madrid, Man Utd og Barcelona også var endt som 2'ere i deres respektive grupper, så nu slipper jeg for at møde dem i 1. knockout runde. Ret fed måde at gå videre på  Grin
Logged

atuz
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #350: 24 Nov 2010, 15:37 »

YES! Er sikret oprykning til League1 med 6 kampe tilbage af første sæson!

Spiller med Burton som på forhånd var spået en midterplacering
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #351: 24 Nov 2010, 15:56 »



 .. mere end 1000 ord. Opstemt

Har været rimelig heldig med at topholdene har spillet så sygt ringe. Opstemt
Logged

Runddreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #352: 24 Nov 2010, 16:13 »

Har lige oplevet det måske største i den tid jeg har spillet FM.

Jeg er OB. I 2. sæson kommer jeg CL-gruppespillet, og i en gruppe der lyder således: Chelsea, Juventes og Lovcen.
I den sidste gruppekamp vinder jeg 2-0 ude over Juve, hvilket var alfa omega for videre deltagelse. Havde de vundet var jeg røget ud. Så kommer lodtrækningen til 1. knockout, og her trækker jeg, uheldig som jeg er, Real Madrid. Øv! Nu er jeg ude, tænker jeg med det samme.
I den første kamp mod Real, foregår det på TRE-FOR Park, og efter at være kommet lidt heldigt foran, vinder Real 2-1.
Nu ser det for alvor sort ud, og der skal et mindre mirakel til for en billet til næste runde for mit vedkommende.

Her er resultatet af den 2. kamp på Bernabéu:



Jeg kunne nærmest ikke tro mine egne øjne da selveste Rasmus Falk scorer til 4-3. Især efter at have været bagud 3-1. TIl sidst satser jeg også bare alt der er, og dette må siges at have været udslagsgivende for, at jeg nu kan gå videre til næste runde.
Logged

Runddreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #353: 24 Nov 2010, 16:18 »

Har lige oplevet det måske største i den tid jeg har spillet FM.

Jeg er OB. I 2. sæson kommer jeg CL-gruppespillet, og i en gruppe der lyder således: Chelsea, Juventes og Lovcen.
I den sidste gruppekamp vinder jeg 2-0 ude over Juve, hvilket var alfa omega for videre deltagelse. Havde de vundet var jeg røget ud. Så kommer lodtrækningen til 1. knockout, og her trækker jeg, uheldig som jeg er, Real Madrid. Øv! Nu er jeg ude, tænker jeg med det samme.
I den første kamp mod Real, foregår det på TRE-FOR Park, og efter at være kommet lidt heldigt foran, vinder Real 2-1.
Nu ser det for alvor sort ud, og der skal et mindre mirakel til for en billet til næste runde for mit vedkommende.

Her er resultatet af den 2. kamp på Bernabéu:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Quu11084.png

Jeg kunne nærmest ikke tro mine egne øjne da selveste Rasmus Falk scorer til 4-3. Især efter at have været bagud 3-1. TIl sidst satser jeg også bare alt der er, og dette må siges at have været udslagsgivende for, at jeg nu kan gå videre til næste runde.


Med det uheld jeg havde ved lodtrækningen til første knockout-runde, er det så åbenbart min tur til lidt held i anden lodtrækningen til kvartfinalen.

Den ser således ud:



2 x WIN!!
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #354: 24 Nov 2010, 17:24 »

Ved ikke lige hvor jeg skulle poste det.

Men er Mainz også helt vild gode i Bundesliga'en ved jer? Thumbs Up
Ved mig fører de Liga'en med 4 point ned til Wolfsburg.
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #355: 24 Nov 2010, 18:05 »

Før 6. sæson er det lykkedes mig at hente Mario Balotelli, Anderson, Gaël Kakuta og Jefferson Farfan til OB :p
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #356: 24 Nov 2010, 18:20 »

Sådan!
I fjerdesidste kamp spiller jeg mod Vinkingur Gøta(jeg er EB/Streymur) Vi er tre point foran i ligaen og det er en rigtig vigtig hjemmekamp. Inden kamp har jeg mistet seks af mine stjernespillere pågrund af landskampe. Jeg må derfor spille uden mine to super angribere, men istedet stille med en OMC som angriber og en udskældt Gudmund Nielsen i angrebet.  Efter 14' min scorer mit nye stjernefrø på midtbanen til 1-0. I det 46' minut får jeg en midterforsvar udvist, så vælger at stille fra 4-4-2 til 4-3-2. Det lykkes fantastisk og to minutter efter scorer Gudmund Nielsen til 2-0. Fem minutter senere bliver det sørme også 3-0, Vikingur får dog reduceret til 1-3, men formår alligevel at vinde kampen uden seks spillere fra start 11'eren Smiley

EDIT: Så blev ligaen vundet. Nu mangler der bare en finale i pokalturneringen Smiley
« Seneste Redigering: 24 Nov 2010, 19:05 af BB 88 » Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #357: 24 Nov 2010, 18:59 »

Ville deltage helt vildt meget i denne her tråd hvis jeg kunne få (Lyngby) i Europa League eller Champions League
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Runddreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #358: 24 Nov 2010, 23:39 »

Før 6. sæson er det lykkedes mig at hente Mario Balotelli, Anderson, Gaël Kakuta og Jefferson Farfan til OB :p

SS af de fire nævnte spillere?
Hvad har du opnået i europa siden du kan hente sådanne stjerner?
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #359: 24 Nov 2010, 23:59 »

SS af de fire nævnte spillere?
Hvad har du opnået i europa siden du kan hente sådanne stjerner?
Fik også Paloschi.
1. sæson: EL 2. ko runde
2. sæson: EL gruppespil
3. sæson: EL 2. ko runde
4. sæson: CL 1. ko runde (Slog Barcelona 2-0 ude, men tabte 3-0 hjemme)
5. sæson: Endte 3'er i CL gruppespil(vandt bl.a. over Chelsea og Porto) og røg ud af EL 2. ko runde
Så alt i alt ikke noget vildt prangende.

De var alle på free transfer men de trækker godt nok nogle heftige lønninger, men via dyre spillersalg i alle 5 sæsoner har jeg nok penge, og havde optil sæsonen 145 mio DKK at handle ind for, så for ikke at sprænge lønbudgettet har jeg måtte justere meget kraftigt ned, men jeg kan heller ikke se hvem jeg skal bruge penge på.
Har tidligere haft Royston Drenthe, Jó, Eduardo, Kevin Prince-Boateng, Sulley Muntari, Fernando Cavenaghi og Mario Santana, for blot at nævne de største stjerner.
De første 2 sæsoner vandt jeg sølv i ligaen og har vundet de sidste 3 år.







« Seneste Redigering: 25 Nov 2010, 00:01 af 1887 » Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010