|
Newton Heath
|
|
Newton, fantastisk resultater  Hvordan er udfordringen i den ukrainske liga? Er det bare ren walk-over ligesom med FCK i Superligaen? Andre som tager udfordringen med Shakhtar op er måske uenige, men jeg har faktisk ganske god modstand af specielt Dnipro som kører de øvrige hold i ligaen over. Deres frontløbere Olexandr Gladkyi og Eugene Seleznyov er vanvittigt skarpe og er nr. 1 og 2 på topscorerlisten med 15 og 13 mål. Her har både Santa Cruz og Neymar på 9 mål hver, men Dnipro har scoret syv mål mere end mig. Omvendt har jeg blot lukket otte mål ind bag Pyatov, mens Dnipro er blevet passeret 17 gange. Derudover skal det nævnes at jeg har holdt clean-sheet i ligaen intet mindre end otte gange i træk, hvilket er helt fantastisk. Dette indebærer blandt andet udesejre på 3-0 over Dynamo Kiev og 2-0 over Dnipro. Der er otte ligakampe tilbage, og det er bestemt ikke afgjort. Ligastaliingen i den øverste del er som følger: 1: Shakhtar | 22k | 17-4-1 | 43-8 | 55p 2: Dnipro | 22k | 16-3-3 | 50-17 | 51p 3: Metalist | 22k | 13-7-2 | 30-13 | 46p 4: Dynamo Kiev | 22k | 13-3-6 | 43-35 | 42p Så vil bestemt ikke kalde ligaen nogen walkover :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dreamdrea
|
|
tabte lige 3-0 til birmingham i en kamp som jeg ellers dominerede .... men chelsea tabte ogs så helt galt gik det ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dreamdrea
|
|
fatter det heller ik selv ... ligger lige lidt ind om sidste kampe  donovan 46* donovan min gud bringer ogs for suber fortjent mod stoke ... rødt kort til mark nouble 84* spændende afslutning ja taaaaaaaaaaaaaaaaaa aak!!!!!!!! dejlig 1-0 sejr over stoke. der blev arbejdet for det ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
HVOR ER DET VIGTIGT! vandt også 2-1 ude over juventus i første opgør i gruppespillet  
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
|
|
dreamdrea
|
|
piqionne gør det til 1-0 sidste kamp i sæsonen skal bare bruge uafgjort for mesterskabet . donovan gør det til 2-0 hvor er det vildt på vej til mesterskabet  collison 3-0 super kamp af gutterne her .. jaadaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa mesterskabet går til west på en super 3-0 sidste kamp mod newcastle ( der faktisk havde flest chancer) men kæft hvor er det dejligt .... yeah baby!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
piqionne gør det til 1-0 sidste kamp i sæsonen skal bare bruge uafgjort for mesterskabet . donovan gør det til 2-0 hvor er det vildt på vej til mesterskabet  collison 3-0 super kamp af gutterne her .. jaadaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa mesterskabet går til west på en super 3-0 sidste kamp mod newcastle ( der faktisk havde flest chancer) men kæft hvor er det dejligt .... yeah baby! Hvilken sæson er du nået til? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dreamdrea
|
|
Hvilken sæson er du nået til?  det er første sæson!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
piqionne gør det til 1-0 sidste kamp i sæsonen skal bare bruge uafgjort for mesterskabet . donovan gør det til 2-0 hvor er det vildt på vej til mesterskabet  collison 3-0 super kamp af gutterne her .. jaadaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa mesterskabet går til west på en super 3-0 sidste kamp mod newcastle ( der faktisk havde flest chancer) men kæft hvor er det dejligt .... yeah baby! Sgu nok noget af det mest urealistiske længe! Men godt gået 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m-jessen
|
|
Blev 2'er i første sæson med OB (kun 2 point efter FCK), så skulle ud i CL-kval i år, og efter at have slået Fenerbache ud på reglen om udebanemål, vandt jeg 6-1 samlet over Porto!  I første kamp i gruppespillet blev det så til en 3-0 sejr på udebane over Rangers (Toft scorede 2 mål!), et 2-0 nederlag hjemme mod Chelsea og 1-1 ude mod Olympiakos, hvilket giver en 2. plads halvvejs i gruppespillet! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomson
Lilleputspiller
|
|
Efter en elendig sæsonstart med hjerteklubben AaB, er vi endelig kommet på rette spor, med tre sejre i træk over Randers - Sønderjyske og nu mod Silkeborg med Henrik Dalsgaard som Hattrick mager  Sådan Dalle!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
 Fantastisk resultat i en god sæsonstart  Vi vandt 2-0 over Athletic Club Bilbao i første kamp på hjemmebane, men tabte 2-0 ude mod Barcelona.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Sikke en fantastisk Pre-sæson. Lige spillet 1-1 mod 1860 München og 1-0 mod Oberhausen. Begge hold spilleri 2 Bundesliga. Og er selv RB Leipzig fra Regionalliga Nord.  Der Osten wird wieder aufgebaut.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Sådan, vigtigt! Har lige fået 210 mio kroner og gøre godt med, i anden sæson med Palermo. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
 Fantastisk resultat i en god sæsonstart  Vi vandt 2-0 over Athletic Club Bilbao i første kamp på hjemmebane, men tabte 2-0 ude mod Barcelona. Det ser jo rigtigt godt ud  Jeg er selv lige startet med Hércules. Jeg vandt 5-1 over Bilbao, og skal til at spille mod Barcelona. Hvem har du købt? Talenter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|