home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 304235 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1545: 11 Jun 2011, 11:48 »

Er glad for at vinde 4-3 over Chelsea på udebane, og så endda uden Aguero og M'Vila..
Skal siges at jeg er Athletico Madrid i 2. sæson, og det er kun venskabskampene.. Men fuck hvor er Chelsea dårlige, de kan kun score deres mål på dødbolde, og for at gøre dem endnu mere plat, så scorede de kun på hjørnespark.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1546: 11 Jun 2011, 11:49 »

Er glad for at vinde 4-3 over Chelsea på udebane, og så endda uden Aguero og M'Vila..
Skal siges at jeg er Athletico Madrid i 2. sæson, og det er kun venskabskampene.. Men fuck hvor er Chelsea dårlige, de kan kun score deres mål på dødbolde, og for at gøre dem endnu mere plat, så scorede de kun på hjørnespark.


eller også siger det lidt om dit forsvar Opstemt?
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1547: 11 Jun 2011, 16:24 »


eller også siger det lidt om dit forsvar Opstemt?

Mine to forsvarcentral er de to mest scorende spillere på hovedstød, så jeg kan ikke se hvorfor de ikke også kan bidrage med deres hovedspilsevner i defensiven? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1548: 11 Jun 2011, 18:54 »

Er glad for at have vundet over Real Madrid i Europæisk Super Cup, dog måtte den helt ud i straffesparkskonkur rence før den blev afgjort, men De Gea tog diverse straffespark, hvor bla. Cristiano Ronaldo, Benzema og Özil måtte så en noget så fremragende målmand, stå i vejen for deres afslutning fra straffesparksplette n.-
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1549: 12 Jun 2011, 15:39 »

http://imageshack.us/photo/my-images/600/acmilanmodfiorentinainf.png/

Kan fanme kun blive glad, når sådan noget her sker! Sand lykke!
Logged


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1550: 13 Jun 2011, 16:59 »

Dette var altså den første kamp for mit Arsenal hold i Premier League 12/13! Ikke ligefrem noget jeg havde regnet med!

Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1551: 13 Jun 2011, 21:19 »

"Jeg rammer lorten", sagde jeg til mig selv, da jeg så, at jeg skulle spille i mod Real Madrid, Arsenal og Marseille i min Champions League gruppe. Efter at have fået en lussing på 4-1 i Frankrig, leverer mine drenge sådan et resultat her, hvilket jeg kun kan være stolt af! Det er helt sikkert et af de bedste resultater jeg nogensinde har lavet i Football Manager!

Hvad synes I? Smiley

Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1552: 14 Jun 2011, 12:11 »

Fantastisk åbningskamp! Specielt når man tænker på hvor dårligt det er gået i venskabskampene Opstemt


EDIT: og det bliver ved!
« Seneste Redigering: 14 Jun 2011, 13:16 af TheHansibush » Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1553: 14 Jun 2011, 19:24 »

3-0 sejr over United med City i fjerdesidste spillerunde! Opstemt
Mesterskabet i 1. sæson er sølle to point væk nu. 2,39 mia. har det så kostet. Opstemt
Desuden har jeg vundet ligacuppen, spillet mig i finalen i FA cuppen og i semifinalerne i EL. Jeg er tilfreds.  Cool

Håber at jeg kan sikre mig mesterskabet mod Bolton i næste runde, for de sidste to er mod Chelsea og Liverpool.
Logged

jonaslund94
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1554: 14 Jun 2011, 19:53 »

3-0 sejr over United med City i fjerdesidste spillerunde! Opstemt
Mesterskabet i 1. sæson er sølle to point væk nu. 2,39 mia. har det så kostet. Opstemt
Desuden har jeg vundet ligacuppen, spillet mig i finalen i FA cuppen og i semifinalerne i EL. Jeg er tilfreds.  Cool

Håber at jeg kan sikre mig mesterskabet mod Bolton i næste runde, for de sidste to er mod Chelsea og Liverpool.
Kan du ikke vise et SS af dine indkøb?
Logged

FC Barcelona - Mes que un club.

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1555: 15 Jun 2011, 10:34 »

Logged

skifter100
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1556: 15 Jun 2011, 14:22 »

3-0 sejr over United med City i fjerdesidste spillerunde! Opstemt
Mesterskabet i 1. sæson er sølle to point væk nu. 2,39 mia. har det så kostet. Opstemt
Desuden har jeg vundet ligacuppen, spillet mig i finalen i FA cuppen og i semifinalerne i EL. Jeg er tilfreds.  Cool

Håber at jeg kan sikre mig mesterskabet mod Bolton i næste runde, for de sidste to er mod Chelsea og Liverpool.

Kunne du ikke også oploade et billede af din taktik og holdinstrukser?

 Smiley
Logged

mbbn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1557: 15 Jun 2011, 14:38 »

Er i anden sæson med Universidad de las Palmas som starter i den tredje bedste spanske række (B1), hvor jeg rykkede op og havde en helt utrolig dårlig stime uden sejr i de første 11 kampe!

Men nu har jeg ændret lidt ved taktikken og er ubesejret  i 8 kampe og slår alle topholdene  Djævel Er på 2 måneder røget fra 21. pladsen (anden sidst) til 12. pladsen, solidt i midten!!  Smiley
Logged


cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1558: 15 Jun 2011, 17:01 »

I min 2. sæson i Brøndby lykkedes det at kvalificere os til Europa League gennem ligaen som var målsætningen. Det var dog ikke en perfekt sæson. Vi havde en lang dårlig stime i starten af sæsonen men fik derefter kæmpet os op på en 2. plads hvor vi lå et godt stykke tid men så kom vi ind i en dårlig stime igen.

I Europa League nåede vi til 4. og sidste runde af kvalifikationen til gruppespillet hvor vi blev slået ud af Catania som var lige ved at slå vores samarbejdsklub Chelsea ud i kvartfinalen men tabte på reglen om udebanemål.

http://oi53.tinypic.com/2iaekxx.jpg

Læg mærke til at de to andre danske hold jeg har været i dette save er at finde i den bedste række både i denne sæson og næste sæson (Fremad Amager og Horsens)

FCK vandt ligaen for 9. gang i træk selv om FCM har en spansk rigmand som bestyrelsesformand.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1559: 15 Jun 2011, 17:46 »

Er i anden sæson med Universidad de las Palmas som starter i den tredje bedste spanske række (B1), hvor jeg rykkede op og havde en helt utrolig dårlig stime uden sejr i de første 11 kampe!

Men nu har jeg ændret lidt ved taktikken og er ubesejret  i 8 kampe og slår alle topholdene  Djævel Er på 2 måneder røget fra 21. pladsen (anden sidst) til 12. pladsen, solidt i midten!!  Smiley

Hvilken slags taktik bruger du? Smiley
Logged

FC Barcelona

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010