|
Seller95
|
|
Det kører godt for tiden! 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
SÅDAN!! Efter at vinde kvalen kommer jeg i gruppe med Spanien, Kroatien og Holland. Spanien slår jeg 3-2. Kroatien klasker os med 5-0 og jeg får 1-1 med Holland. Samtidig får Kroatien 2-2 med Spanien og jeg er dermed videre!
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Bestemt en godkendt debut som landstræner for England:  Jeg klager ikke! :-)
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
SÅDAN!! Efter at vinde kvalen kommer jeg i gruppe med Spanien, Kroatien og Holland. Spanien slår jeg 3-2. Kroatien klasker os med 5-0 og jeg får 1-1 med Holland. Samtidig får Kroatien 2-2 med Spanien og jeg er dermed videre!
fuck 3 hold i top10 i samme gruppe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Hold da op, sikke en sejr! Ham Léo er da ikke så tosset endda. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fulham FC
|
|
53 mål i 34 indtil videre i denne sæson, så han er rimelig skarp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
53 mål i 34 indtil videre i denne sæson, så han er rimelig skarp  Ja, det må man da sige. :-) Du må vel også have et rimelig sindssygt hold efterhånden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Jeg er Huddersfield, og har lige slået Blackburn ud af Carling cuppens tredje rundte på udebane, med 0-2  og før det røg Reading ude 2-1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Vigtigt lige at få en 4-1 sejr over Chelsea, i kampen om at beholde Champions League pladserne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
dejligt med en 1-2 sejr over Sporting Lissabon i 3 kval runde til CL.. - men nederen derefter at trække Arsenal, så Champions League gruppespillet kan vidst godt glemmes :s
EDIT: er Brøndby, tabte samlet 8-2 efter en MEGET skuffende første kamp hvor mit hold gik helt ned :S -
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Mar 2011, 22:32 af Marc2705 »
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Med 4 kampe tilbage er CL-pladsen sikret - og nu er vi højst overraskende med i mesterskabskampen, da vi kun har 4 point derop. Og det er et meget spændende kamprogram hvor de store hold møder hinanden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|