|
|
stefan-9
Lilleputspiller
|
|
Transfersystemet er desværre ret fucked up.
Jeg er Brøndby, og jeg har bl.a. været i stand til at hente disse spillere. Alle på fri i perioden fra spilstart til 2015.
- Breno - Ben Arfa - Giuseppe Rossi - Mario Balotelli - Muntari
SS, tak (-;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hey Korz!  Må jeg få et ss af hele din trup?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MyllerupAslerin
Lilleputspiller
|
|
Logan Pause Til et Dans, Svens, eller Norsk. eller et hold i 1 division i England. Han er 28 år og bliver 29. Nationalitet USA har hele tiden spille i Chicago. Han er lige så god som Djemba - Djemba. Værdi. Omkring 2 millioner, kan fås for 1 million :-)
En anden en fra samme klub 29 år og Colombianer, Jamison Olave forsvarspiller, bedre end Anders Møller Christensen og de fleste forsvar spillere i Superligaen. han kan fås for kun 200.000 tusinde.
Mega røverkøv!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Sergio Busquets på fri til United! - kostede godt nok også 1 mio i ugeløn men han er det værd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jens-lyn88
|
|
102 mill. dkk for Luis Suarez til United i starten af sæson 2  Og Christian Eriksen for 40 mill.dkk
|
|
|
|
|
|
Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever
Love United - Hate Glazer!!
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Sad lige og scoutede rivalernes talenter og faldt over ham her.  Har sammenlignet ham med Rakitic, da han nok er en af de bedste spiller fra Kroatien.  Så fåes en klasse spiller nok heller ikke billiger. For at ZOOMe ind på billedet hold CTRL nede og Scroll med musen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Highbury
|
|
Sad lige og scoutede rivalernes talenter og faldt over ham her.  Har sammenlignet ham med Rakitic, da han nok er en af de bedste spiller fra Kroatien.  Så fåes en klasse spiller nok heller ikke billiger. For at ZOOMe ind på billedet hold CTRL nede og Scroll med musen. Badelj er en klassiker til mindre og mellemstore klubber  dog brugte jeg ham mest i fm10... syntes ikk han har haft klassen til at komme til Arsenal 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Highbury
|
|
102 mill. dkk for Luis Suarez til United i starten af sæson 2  Og Christian Eriksen for 40 mill.dkk Hentede Suarez til Arsenal for 52.5 mio i vinterpausen i 2. sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Er det bare mig eller kan i heller ikke se noget mere på imageshack's billeder. De er godt nok blevet små.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Badelj er en klassiker til mindre og mellemstore klubber  dog brugte jeg ham mest i fm10... syntes ikk han har haft klassen til at komme til Arsenal  Har aldrig set ham før, faldt bare over ham da han spiller ved min rivaler 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Er det bare mig eller kan i heller ikke se noget mere på imageshack's billeder. De er godt nok blevet små.
du trykker bare på billedet så zoomer du
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
2770-Realfan
|
|
Det hjælper ikke at zoome  Man skal sætte image resize til en høj opløsning når man uploader billedet, det vil løse problemet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|