home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Blog-light
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Blog-light  (Læst 28506 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light
« Svar #15: 22 Apr 2011, 12:40 »

Synes lige jeg ville dele mit save med jer, som indtil videre er mit længste i FM11. Jeg startede i Atletico Madrid, hvor jeg ville bygge klubben op med spanske talenter. Første sæson endte med en acceptabel tredje plads, mens jeg i Europa og i cuppen røg hurtigt ud. I min blot anden sæson formåede jeg at vinde det spanske mesterskab, stort set uden at have lavet nogle transfers, bortset fra spillere til mit ungdomshold. I Champions League røg jeg ud i semifinalen og cuppen vandt jeg. Næste sæson endte uden nogen pokaler, og jeg endte "kun" som treer. I fjerde sæson skiftede jeg taktik fra 4-4-2 til 4-3-3 og jeg smadrede alt. Ligaen blev vundet med kun et enkelt nederlag, jeg vandt Champions League, mens jeg tabte på straffe i Copa Del Rey. Flere af de unge spillere som jeg havde satset på i starten havde fundet vej til førsteholdstruppen, og flere af dem er nu(2018) nogle af de bedste i spillet.

Alt var vundet med Atletico, derfor valgte jeg at prøve noget nyt. Valget faldt på England, hvor jeg skulle være landstræner. Flere af de gode spillere var oppe i årene og truppen var ikke så god som forventet. Men alligevel gik jeg imponerende igennem EM-kvalen uden et eneste pointtab, samtidig med en målscorer der hed 28-2. Forventningerne var høje til EM, hvor jeg forventede en finale plads. Det blev det dog ikke til, og jeg røg allerede ud i kvartfinalen til Ukraine, som senere hen vandt turneringen. Efter EM-skuffelsen skulle jeg prøve at kvalificerer mig til VM, hvor jeg endte i en let gruppe. Her blev det også til lutter sejrer, i de kampe jeg nåede. I midten af 2016/2017 sæsonen blev jeg tilbudt jobbet som manager for Internazionale som var i krise. Det kunne jeg ikke sige nej til, og derfor forlod jeg jobbet som engelsk landstræner og drog til Italien.

Da jeg kom til Inter lå de helt nede som nummer 16 og truppen bestod af gamle og løntunge spillere som ikke længere havde niveauet. Inter havde ikke vundet mesterskabet siden spillets start, og flere af årene var de endt uden for top fire. Økonomien var dog stadig god, og det gav mig let råde rum til at lave et generationsskifte. Flere af de gamle spillere blev smidt på porten og ind kom unge talenter. Første sæson gik dog ikke så godt, og jeg fik kun forbedret Inter nok til at ende på 10 plads. I sommerens transfervindue blev flere af de gamle spillere skippet og flere unge spillere blev hentet. Ind kom også 200 millioner købet Federico Macheda. Jeg var ikke glad for at give så mange penge for ham, men jeg synes jeg var nødsaget til det, for at komme tilbage i toppen. Jeg var nu klar til den nye sæson, hvor jeg målet var at komme i Europa igen, hvilket vil sige jeg satsede på en top seks placering.

Sæsonen gik dog over alt forventning og jeg vandt ligaen, selvom jeg endte a point med Roma. Mit hold spillede fantastisk, specielt stod defensiven godt, som sidste år havde sejlet. Specielt i starten af sæson var vi gode, og man skulle helt frem til 22 runde for at vi for første gang tabte en kamp. Sidst på sæsonen faldt vi dog i niveau og det var med til at Roma var tæt på at indhente os. En anden af grundende til at det lykkedes at vinde mesterskabet var Macheda. Den dyre angriber scorede mål på samlebånd og hans sæsontotal endte på imponerende 32 mål i 35 kampe.

Nu satser jeg på at vinde Champions League og Coppa Italia inden for tre år, inden jeg drager videre, hvor destinationen meget gerne skulle være England eller Tyskland.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #16: 22 Apr 2011, 12:51 »

Lækker læsning, Ben92. Det lader til at være et super spil, som du har gang i.

Held og lykke med din videre færd!
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light
« Svar #17: 22 Apr 2011, 14:35 »

Lækker læsning, Ben92. Det lader til at være et super spil, som du har gang i.

Held og lykke med din videre færd!
Det er det også!

Og tak. :-)
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Blog-light
« Svar #18: 06 Maj 2011, 21:43 »

Alting har en begyndelse - FC København
Har gang i et virkelig fedt spil, hvor jeg i øjeblikket er træner for den spanske miniput Hércules.
Startede min karriere i Danmark hos hjerteklubben FCK, hvor jeg på 5 sæsoner vandt 5 mesterskaber, 3 pokaltitler og i samtlige sæsoner kom til minimum gruppespillet i Champions League.

Opsigelsen
Herefter følte jeg mig lidt udbrændt som FCK-træner, så jeg sagde mit job op og måtte gå ca. et halvt år før der overhovedet kom et tilbud op - det virkede til at meget få klubber var imponeret over mine præstationer i Danmark (selv Sporting Gijón lo ad min ansøgning).

Endelig et tilbud
I sidste ende fik jeg dog i efteråret 2015 job i Hércules, der fristede en tilværelse som nr. 17 i La Liga. Holdet var i store formmæssige problemer og størstedelen af spillerne var utilfredse. Dog kunne jeg glæde mig over et transferbudget på ca. 100 mio. kr. og i januar hentede jeg en god sjat spillere til klubben samt lavede aftaler med free agents.
Jeg endte sæsonen med at hive Hércules fra 17. pladsen til en meget acceptabel 12. plads, langt fra nedrykningsstregen.

Sådan gik det sidenhen
I den følgende sæson som Hércules træner havde jeg fået tilføjet en række dygtige spillere, bl.a. nogle dygtige unge talenter og Aron Gunnarson (se screenshot her) som jeg i sin tid hentede til FCK. Vi var seedet til en 12. plads, men klarede sæsonen langt over forventning og sluttede som nr. 6, hvilket gav kvalifikation til Europa.

I den følgende sæson blev vi igen nr. 6, men vi forbedrede os med 8 point i forhold til den foregående, hvilket må siges at være en meget tilfredsstillende udvikling. Samtidig nåede vi 1/8-finalen i Europa League, inden vi måtte se os slået af Genoa med samlet 2-1.

I skrivende stund er året 2018 og Hércules ligger nr. 1 i La Liga med 12 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag. Holdet består primært af unge spillere, men en enkelt spiller har fået lov at beholde sin plads i start-11'eren, nemlig højrefløjen Kiko, der efterhånden er blevet en lokal legende eftersom han har spillet i klubben i hele sin karriere, der løber op på sit 13. år!

Tidslinje
2010/11 - FCK - Vinder af Superligaen
2011/12 - FCK - Vinder af Superligaen
2012/13 - FCK - Vinder af Superligaen & Pokalturneringen
2013/14 - FCK - Vinder af Superligaen & Pokalturneringen
2014/15 - FCK - Vinder af Superligaen & Pokalturneringen
2015/16 - Hércules - 12. plads i La Liga
2016/17 - Hércules - 6. plads i La Liga
2017/18 - Hércules - 6. plads i La Liga
2018/19 - Foreløbig 1. plads i La Liga

Her er mit største talent samt klublegenden Kiko!

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light
« Svar #19: 07 Maj 2011, 21:10 »

Mine mål med at vinde Coppa Italia og Champions League inden for tre år med Inter er nu blevet opfyldt. Allerede året efter vandt jeg The Treble med Inter. Mesterskabet blev vundet med 95 point, hvilket betød jeg vandt med et sikkert forspring på hele 11 point ned til andenpladsen, som gik til Roma. Samtidig formåede jeg at score hele 101 mål og kun lukke 22 ind, hvilket jeg er godt tilfreds med. Coppa Italia finalen blev vundet 4-3 over Roma, hvor jeg var foran 4-0. Champions League finalen blev vundet 4-1 mod Manchester United, hvor sæsonens helt store spiller for mig, Rainer Muller(regen), scorede hattrick. Lige nu venter jeg bare på at jeg får muligheden til at skifte til England, så jeg kan vinde et mesterskab der. Imellem tiden kan jeg så vinde den europæiske super cup, som jeg endnu mangler at vinde.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Blog-light
« Svar #20: 09 Maj 2011, 16:12 »

Jeg har startet endnu et spil op med Atalanta, hvor jeg denne gang har gjort brug af den nyeste patch, hvilket gør at Atalanta bl.a. starter med Guido Marilungo og Sasa Bjelanovic.

Før første sæson vurderede jeg at de 25 millioner, som jeg havde til indkøb burde gemmes, da økonomien ikke havde det for godt i forvejen og med de minimale indtægter i Serie B, så havde de det bedre i bankbogen. Truppen havde dog også masser af bredde og faktisk var der en lang række spillere, som jeg ville af med, men det lykkedes dog ikke at komme af med nogen af værdi.

Sæsonen startede skidt og jeg lå faktisk længe udenfor de direkte oprykningspladser og endda både 5-6 point og som det kan ses på det kommende screenshot, så var det absolut ikke fordi jeg tabte mange kampe, men var derimod utrolig god til at spille 0-0 og 1-1. Efter jul kom holdet dog for alvor i gang, hvilket kastede sejre af sig mod de andre tophold og derfor fik jeg også lukket hullet op til Livorno, som faktisk havde ført Serie B fra start af. Det lykkedes mig dog ikke at få hentet de sidste point op til Livorno, selvom jeg flere gange havde chancen i april og maj. Oprykningen blev dog sikret med en rimelig margin og tankerne kunne allerede tidligt ledes hen på næste sæson og hvilke spillere der skulle sikres. Allerede i vinterpausen var to spillere kommet til. Der var tale om Levan Mchedlidze og Emilio Fioranelli. Førstenævnte skulle hjælpe til i et angreb, hvor Tiribocchi allerede var aldrende, men stadigvæk målfarlig og hvor hverken Amoruso, Bjelanovic eller Ruopolo havde indfriet forventningerne og derfor fik de to førstenævnte ikke forlænget deres kontrakter, mens sidstenævnte skulle sælges i sommerpausen. Fioranelli er hentet som reserve for Consigli, da de to reserver, som man i forvejen har i truppen, er mere eller mindre uduelige.



I sommerpausen forlod en lang række spillere truppen, da jeg ikke ville forlænge med dem eller solgte dem for mindre beløb, da deres lønninger ikke hængte sammen med deres plads i truppen. Ind kom Manolo Gabbiadini (tilbage fra deleje), John Mesah (22 mio), Tiberio Guarente (16 mio), Fernando Belluschi (leje), Chris Smalling (leje), Joel Matip (leje). Dermed var især defensiven styrket før en sæson, hvor forventningerne var at undgå nedrykning.

Nedrykning blev dog slet ikke aktuelt for Atalanta, som allerede fra start viste, at de kunne drille de store hold og kunne styre kampene mod de mindre. Især den styrkede defensiv var intet mindre end fantastisk, hvor Mesah og Smalling afviste selv de største verdensstjerner. Starten af sæsonen bød på lidt svingende resultater, men fra december og frem til sæsonafslutningen var det en dans på roser! Sølle to nederlag i Serie A, siden 1. december kunne det blive til! Og da man allerede på det tidspunkt lå godt til i ligaen, så kunne man i sidste runde stjæle 4.pladsen og Champions League kval-pladsen fra Lazio, som blot formåede at spille uafgjort med Chievo, mens jeg hjemme slog rivalerne fra Brescia. De mest overraskende spillere var uden tvivl Guido Marilungo og Manolo Gabbiadini, som offensivt kunne rive nærmest ethvert forsvar fra hinanden og tilsammen stod de for cirka halvdelen af vores mål i ligaen.


Dermed skulle man allerede efter en sæson spille europæisk fodbold og med lejeaftaler til et par centrale figurer på holdet, så brugte jeg mange mange timer på at lede efter de rette spillere til at skulle forstærke holdet. Desværre ville hverken Smalling eller Matip tilknyttes klubben permanent og derfor skulle der nye spillere til. Smallings plads i forsvaret er blevet overtaget af Stefano Lucchini, som blev hentet på en fri transfer fra Sampdoria. Joel Matip blev erstattet af Haris Medunjanin, som er hentet på en lejeaftale, hvorefter jeg håber på talenter fra egne rækker kan overtage den plads i truppen. I dette transfervindue har man også sagt farvel til centrale spillere, som Simone Tiribocchi, som ikke viste samme målfarlighed i Serie A og måtte se sig selv bænket, mens Manolo Gabbiadini bombede i Serie A. Christian Doni valgte at trække sig tilbage og samtidig med salget af bl.a. Leonardo Pettinari, så skulle der handles ind offensivt. Her er Yannick Djalo hentet for 75 millioner kroner, mens Federico Macheda er hentet på en lejeaftale for hele sæsonen. Derudover anbefalede en af mine scouts Essam Ashraf, som jeg på sigt regner med kan konkurrere med Gabbiadini om den ene plads i front. Klubben har også allerede udviklet to gode talenter, som er blevet flyttet op i førsteholdstruppen og der er tale om Mirko Zanetti og Eduardus Jacobs

Derfor står jeg på nuværende tidspunkt med følgende trup:

Her få kampe inde i sæsonen er gruppespillet i Champions League allerede sikret, da man samlet slog Galatasaray 6-1. Det har kastet en hård gruppe af sig, hvor man skal møde FC Barcelona, Benfica og Rubin, hvor jeg håber at få tredjepladsen og derfor komme videre over i Europa League, men umiddelbart ligner jeg en sikker 4.plads.
« Seneste Redigering: 09 Maj 2011, 16:14 af Søgaard » Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #21: 18 Maj 2011, 23:46 »



For en af de første gange i min FM karriere har jeg startet op med et storhold, nemlig Manchester United. Og nu hvor jeg ser tilbage på en veloverstået første sæson, så kan jeg vel egentlig kun være tilfreds. To ud af tre store trofæer kom i hus, det eneste som glippede var Premier League trofæet, som blev tabt i allersidste runde til et velspillende Arsenal mandskab.

Inden den afgørende kamp lå jeg med ét points forspring til The Gunners, som med en sejr kunne sikre sig mesterskabet foran os. Begge mandskaber får i første halvleg puttet bolden i nettet en enkelt gang, men hele 5 minutter inde i anden halvlegs overtid får Sagna skrabet bolden over stregen, og forhindre os i at sikre os det 19. mesterskab. Det er virkelig, virkelig bittert, men sådan er FM, og det ville jo være snyd hvis man på nogen måde lavede om på det, så der var ikke andet for end at komme hurtigt videre.

Kort inden den kamp havde vi spillet FA cup finale mod bysbørnene Manchester City. Begge mandskaber stillede i noget nær stærkeste opstilling, det eneste der manglede hos os var Fletcher på midten i stedet for Anderson. Men, det skulle jeg hurtigt glemme alt om, for hurtigt havde spydspidserne Rooney og Berbatove krydret kampen med et mål hver.
Vi havde fuld kontrol over hele kampen, så City kom ikke frem til noget Van der Sar ikke kunne tage sig sikkert af.

Lørdag den 28. maj skulle der, ligesom der snart bliver gjort i virkeligheden, spilles finale på et fyldt Wembley, mod selveste FC Barcelona. Og da jeg er brændende United fan, som måtte kampen da godt forløbe sådan her i virkeligheden.
Godt og vel ti minutter før pausen smækker Nani en dødbold ind i hovedet på en fri Rooney, som header bolden over i den side, hvor Valdes kommer stormende fra. Han bliver fanget på det forkerte ben, og så står der sørme 1-0 til os.
Nani kommer endnu engang i oplæggerens rolle, da vi blot et minut inde i anden halvleg får tilkæmpet os et hjørnespark. Nani eksekverer, og knalder bolden ind til bagerste stolpe, hvor Ferdinand stiger til vejrs, og stanger lædderet i netmaskerne.
Det blev hurtigt fulgt op med frustrationer fra spaniolerne, og kort efter får Mascherano direkte marchordre, da han saver Rooney ned med begge ben bagfra.

Det skulle man tro ville give mere plads til os, men ti minutter inde i anden halvleg får troldmanden Lionel Messi reduceret får Barcelona. Han tager første Fletcher, og derefter afsætter han Vidic, hvorefter han køligt udplacerer hollænderen i kassen.
Dog sænker det os ikke. Tværtimod kommer vi frem på banen, og udnytter den ene mand vi er i overtal. Efter godt og vel 70 minutter modtager Rooney bolden udenfor feltet, hvor han, efter en hurtigt rundtur, får lagt an til et hug, og sender bolden op i nærmeste målhjørne.
Og efter de 90 minutter, så lykkedes det også for den hidsige englænder at gøre sig selv til hattrick helt. Berbatove får revet sig fri i feltet, og ser en helt fri Rooney på midten. Bolden bliver lagt til rette for ham, og så er det ingen sag for en af verdens bedste angribere at sparke den ind.

Det gav os som sagt to ud af sæsonens tre mulige. Jovidst, Liga Cuppen var der også, men den prioriterede jeg under alle de andre, så vores reserver blev sendt ud i semifinalen til Spurs.
Så alt i alt en acceptabel første sæson. Nu er det blot spændende at se hvem der skal overtage de gyldne handsker for Van der Sar, som dog, imod alle forventninger, har signet en ny kontrakt der binder ham på Old Trafford et år endnu. Der skal hentes en erstatning som snarrest kan tage over, men hvem vides ikke endnu.


Logged


Drillo
Gæst
 
Sv: Blog-light
« Svar #22: 18 Maj 2011, 23:51 »

Erzael kig på David Da Gea.
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blog-light
« Svar #23: 23 Maj 2011, 20:00 »

Jeg har nu spillet med West Ham i snart 3 sæsoner, og det har budt på op og nedture. I første sæson blev jeg nr. 6 og europæisk fodbold var derfor sikret til næste sæson.

Sæson 2 floppede dog, da jeg kun blev nr. 12 i ligaen, på trods af jeg nåede til kvartfinalen i CHL hvor Atletico Madrid og PSG blev slået ud på vejen. De mange kampe var dog for mange til mit West Ham hold.

Efter at have ligget og rodet til nedrykning efter de første 11 kampe i sæson 3, fik jeg endelig vendt skuden. Pt. ligger jeg i hvert fald til en top-10 placering, jeg er med i 6. runde i FA-CUP og har netop vundet Ligacuppen efter at have slået Chelsea 1-0, Arsenal 4-2 og Liverpool 1-0 i de tre sidste kampe Opstemt Mit første trofæ som West Ham-manager og en forholdsvis skuffende liga-placering kan ikke rykke ved, at det har været den bedste sæson hidtil.
Logged


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light
« Svar #24: 25 Maj 2011, 22:48 »

Jeg spiller med Leicester City og skal til at starte på min 6. sæson. I første sæson rykkede jeg op i Premier League, hvorefter jeg endte de to første sæsoner på 15. pladsen. Herefter kravlede jeg et spring op i tabellen, hvor jeg i min 4. sæson endte på en 9. plads, og takket være Fiair Play konkurrencen kom jeg en tur i Europa. Den efterfølgende sæson endte jeg på en flot 6. plads, hvilket betyder at jeg endnu engang skal en tur i Europa. Sidste sæson røg jeg ud i anden playoff-runde til Leverkusen, så det bliver spændende at se om jeg kan gøre det bedre i år.

Af transfers til den nye sæson, har jeg kun valgt at styrke bredden. John Bostock er hentet fra netop nedrykket Coventry. Han skal gå ind og erstatte Henri Lansbury, som jeg netop har udlejet til Newcastle. Lansbury fik en del kampe sidste år og gjorde det godt, men da Newcastle ville leje ham for små 8. mio. og bruge ham som en værdifuld førsteholdsspillere takke jeg ikke nej. Udover det har jeg lejet Jack Robinson i Liverpool, ligesom de tre forrige år. Liverpool forlænger en overdrevet høj pris for ham, så jeg regner med at leje ham indtil hans kontrakt udløber, da han gør det fremragende som backup til venstrebacken. Endnu en backup er hentet i form af tyske Christian Clemens, som jeg har hentet på fri i Chelsea. Han skal primært agere backup for David Bentley på højrekanten. Desuden har jeg hentet en række regens som jeg enten har lejet ud eller prøver at leje ud. De eneste jeg regner med kommer til at spille en rolle i førsteholdstruppen er Bojan Glagovac og Paul Ballantyne.

Dette giver mig følgende trup:


Og så lige et SS af min afrikanske stjerne, Prince Addo, som også er mit eneste regen i truppen, bortset fra Paul Ballentyne og Bojan Glagovac.


I spørge bare om SS, hvis der er noget mere I vil se.

Edit: En skade på fire måneder til Andy King, har betydet at jeg har været ude og hente en ny spiller ind til midtabanen. Nigel Reo-Coker er hentet i Hearts for 23. mio.
« Seneste Redigering: 25 Maj 2011, 23:03 af Ben92 » Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #25: 04 Aug 2011, 18:31 »

Jeg synes der er alt for lidt gang i den her tråd. Derfor hiver jeg den lige frem igen ;-)

Esbjerg fB
Jeg spiller for tiden med mit helt store hjerteblodshold om man kan kalde dem det, Esbjerg fB. Til daglig er jeg ekstrem Esbjerg fan, nærmest så det er overdrevet og jeg bruger kanon meget tid på det i min fritid. Anyway, jeg har haft to spil igang med EfB på det sidste (foruden denne) med den nye FmF Summerupdate, begge er dog crashet efter anden sæson. Det har dog medført en hvis glæde for at spille FM igen, hvilket jeg er rigtig glad for.

Første sæson er færdigspillet til en acceptabel placering i ligaen og en fornem præstation i Pokalturneringen. Ved vinterpausen lå vi som kritiske 9ere i ligaen, men en fantastisk slutspurt blev vi 4er efter afgørelse i absolut sidste spillerunde hvor vi slog Lyngby ude og AaB tabte til Brøndby ude (BIF og LBK kæmpede om sidste nedrykningsplads sammen med Randers) Det endte med Lyngby røg ned, vi blev 4er FCK blev mestre, FCM nummer 2 og OB nummer 3. Alt i alt en europæisk plads gennem ligaplacering til os samt en finaleplads i Pokalturneringen som også skulle færdigspilles i Parken mod AaB. Den tabte vi desværre efter straffespark hvor min bedste skytte, unge Gueye, brændte på Zaza.

Af nye indkøb til den nye sæson har jeg gjort mig følgende transfers:

Indkøb:
Martin Ørnskov, Silkeborg - Gratis
Vladimir Yurchenko, BATE - 1,3 mio.
Steffen Haas, Offenbach - Gratis
Martin Hansen, Liverpool - Gratis
Lasse Schöne, NEC - Gratis
Mikkel Beckmann, Randers - 700K
Jeff Mensah, Viborg - 3,25 mio.
Kevin Mensah, Viborg - 2,5 mio.
Tomas Micka, Slovan Liberec - 1,4 mio.
Martin Vondra, Slavia Prague - 1,7 mio.
I alt 11 mio.
Salg:
Jeppe Mehl, AC Horsens - 500K
Mikael Rynell, Offenbach - 550K
Johan Persson, Valladolid - 1,1 mio.
Lars Winde, Fri
Søren Rieks, Reggina - 35 mio.
Martin Rauschenberg, Viborg - Leje
I alt 37 mio.


Det skal siges jeg har overvejet en rigtig blog om dette spil.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2011, 18:47 af Møller » Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Blog-light
« Svar #26: 25 Sep 2012, 19:58 »

Jeg er lidt glad ved mine offensive spillere. Campbell er helt igennem latterlig: 51 mål i 45(5) kampe. Har lige forlænget hans kontrakt til 2017 og endda til billige penge. Eriksen har været rigtig god, men hans dage er talte. Vi kan ikke have at Eden bliver et bænk flop. Eriksen skal nok blive en vigtig indskifter. J40 havde en dårlig sæson. Han kunne ikke leve op til fantom sæsonen forrige år, men til hans forsvar skal det siges, at han var meget skadet. Næste sæson vender han tilbage. Endte på en meh 8. plads i ligaen, fordi det kørte skidt i starten. Er dog alligevel kommet i Europa, sikkert pga. FA-cuppen, som jeg tabte til Tottenham. Regner med jeg skal have hentet en ny målmand og en højre back. Måske en venstre back, men synes egentlig ikke jeg behøver det.   



Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010