home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  2 Brugere, 479 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Blog-light
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Blog-light  (Læst 28528 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Blog-light
« : 06 Nov 2010, 12:31 »

BLOG-LIGHT '11


Nu har vi skrevet FM11, og så skal der også laves en ny blog-light tråd. Til jer som ikke ved hvad det går ud på, så kan jeg hurtigt ridse det op; Blog-light går ud på, at man kan fortælle om sit save, uden at starte en helt ny blog op. Skriv en lille opdatering, og hvem ved, måske kan det give dig blod på tanden til at starte din helt egen blog op på et tidspunkt  Thumbs Up
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #1: 06 Nov 2010, 19:57 »

Logged


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #2: 08 Nov 2010, 21:03 »

Min første sæson i FCK


Jeg er nu færdig med min første sæson i FCK, det har været en blandet oplevelse, en ren rutsjebanetur til tider. Grunden til, at jeg starter med FCK har intet med følelser at gøre, men simpelthen fordi, at det er blevet en tradition.

Transfers
Der har været rigtig godt gang i handlerne for FCK. Alle solgte spillere er blevet erstattet af noget bedre, og der er blevet brugt færre penge, end der er brugt, og samtidig også kommet flere ind. De to dyre transfers, Buonanotte og Lacina Traore, er begge blevet købt over 48 måneder. I må meget gerne komme med forslag til, hvad der kan forbedres!

SS af transfer
Første halvdel
Wiland
Pospech-Ottesen-Zanka-Masilela(Oviedo)
Claudemir-Kvist
Bolaños-Vingaard-Santin
N'Doye

I foråret
Wiland
Pospech-Ottesen-Larsson-Masilela
Kvist-Toro
Bolaños-Vingaard-Buonanotte
N'Doye(Traore)

Og
Wiland
Pospech-Ottesen-Larsson-Masilela
Bolaños-Kvist-Toro-Buonanotte
Traore-N'Doye

Taktik
Vi har spillet 4-4-2 og 4-2-3-1 igennem hele sæsonen, dog har sidstnævnte været klart mest brugt. Taktikkerne har været som set til højre, dog har der været en del rotation.

International
Vi "vandt" samlet 3-3 over Lech, da vi spillede med mange reserver, en måske lidt risikabel beslutning. Så skulle vi spille de 2 kampe mod Rosenborg. Vi dominerede fuldstændig begge kampe, men i første kamp scorede Winsnes 2 mål på fantastiske langskud, hvilket var det eneste de havde. Et godt mål af N'Doye på oplæg af af Traore, der i samme kamp blev langtidsskadet, så derfor tabte vi 2-1. I anden kamp tabte vi også 2-1, dog scorede Rosenborg i det 5. tillægsminut, og vi brændte straffespakr i det 88. minut. Men med en mand som Oviedo på venstrebacken.

Derfor skulle vi i Europa League, der træk vi Juventus, Beskitas og FC Valsui. Vi røg ud efter at have samlet 10 point, en sejr over Juventus, en uafgjort mod Beskitas og to sejre mod Valsui. Dog var det på et hængende hår, at vi røg ud. Vi sad på alt i hjemmekampen mod Beskitas, men de var mere effektive end vi - noget der kendetegnede hele foråret - og derfor tabte vi 2-3, Vingaard brændte også et straffe i denne kamp. Et uafgjort i den kamp, ville have sikret os videre kvalifikation.

SS af pulje


Liga

Det startede rigtig godt, men dog med forbehold, kampene blev vundet meget knebent. 4 sejre og 1 uafgjort, men så gik det ned ad bakke. Vi nåede at komme "op" på 9 sejre, 7 uafgjorte og 2 nederlag inden stimen blev vendt. Så kom der flere sejre på bordet, dog blev der også nogle nederlag. Det resulterede i, at vi overvintrede på en skuffende andenplads, dog kun 1 point fra duksepladsen, som OB havde gjort beslag på. Chancerne blev virkelig skabt, men angriberne (N'Doye, Lacina var skadet eller udvist) var alt for uskarpe, og forsvaret havde deres vaklende øjeblikke. I foråret kom der andre boller på suppen, og lige pludselig scorede angriberne, og så gik det ellers stærkt. Vi vandt guldet i 31. spillerunde, og vi sluttede 10 point foran udfordrende fra Fyn. Som man kan se på understående SS, havde vi en jern-defensiv, der kun blev gennembrudt 27 gange, hvor Fiskerne, Esbjerg, havde andet bedste forsvar med 36 indkasserede basser. Dog havde vi ikke scoret så mange mål, "kun" 57 var det blevet til, hvor OB havde scoret hele 70.

SS af liga

Pokalturneringen
]Målet her var - ligesom i Suppen - at vinde. Det blev også gjort, men det var ikke uden vaklen i valsen. Vi tabte 2-0 ude til Randers - dog med et meget reservespækket mandskab, da vi skulle spille mod OB den efterfølgende kamp - men på hjemmebane spillede vi dem ud af banen. Der blev produceret rigtig mange chancer, men vi var nød til at komme ud i forlænget spilletid før, vi kunne kald os finalister, og det endda en mand i overtal. I finalen havde min darling, Fabricius, fået chancen fra start grundet en fantastisk præstation i årets sidste ligakamp. Han scorede også kampens enlige mål, selvom der burde have været scoret en del flere.

SS af kampe


Præstationer
Nedenunder er et link til SS af, hvordan spillerne har gjort det, dog har den ikke fået alt med. Selvom Lacina Traore endte som topscorer med 16 mål, blev han også "kort"-mester, da han ragede hele 5(!!!) røde- og 11 gule kort til sig, helt uhørt! Fem af de røde var direkte på rene svinestreger. Af en eller anden grund, kunne jeg ikke give ham bøde, men til sidst fandt jeg ud af, at man bare kunne degradere ham til reserverne, hvilket han også blev. SS'et nedeunder indeholder alle omkring førsteholdstruppen. Det skal siges, at Sølvi Ottesen er anfører, om det har noget med, at jeg er SønderjyskE mand vides ikke, men man bemærker måske også, at jeg købte Fabricius, der har gjort det fantastisk.

Link til præstationer


Hvis i vil have SS af nogen eller noget, så skal I bare spørge, og jeg har sikret mig Saric og Szczeny til næste sæson.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #3: 09 Nov 2010, 16:11 »


Sæsonen 2010/2011
Første sæson startede godt med en Super Cup sejr, over Vorskla på straffe. De første mange liga kampe blev kørt på cruise-control, og første nederlag kom først i November. Så ligaen var næsten sikret, før vi overhovedet gik i gang.
Champions League gruppe A
1. Shakhtar - 10 point
2. Fenerbache - 10 point
3. Bayern München - 8 point
4. Rosenborg - 5 point

Mit mål dette år, var at komme i kvartfinalen i Champions League. Gruppen var på papiret meget svær, men meget overraskende blev den ganske overskuelig. Det startede utrolig dårligt, med et nederlag til Fenerbache. Men efter den kamp, skiftede heldet til det bedre. Vi sikrede os en overraskende sejr over Bayern på hjemmebane, hvilket var starten på en god Champions League stime. Vi sikrede os videre avancement, efter 5 kampe. Alle sad med spændte blikke, og så lodtrækningen. Alle de store hold blev trukket hurtigt, og vi vidste, at denne kamp kunne blive overskuelig. Holdet, der blev trukket, var Benfica. Alle jublede, og det var lige dem vi ville møde!

Kampen mod Benfica var kommet og selvtilliden var tilbage efter en lang vinterpause. Første kamp var en tæt affære på Estádio da Luz. Kampen endte 1-1, og det var et fantastisk resultat for os! En 0-0, eller bare en sejr ville sikre os en kvartfinale og målsætningen var opfyldt. Donbass Arena! Rammen om den vigtigste kamp i vores kampprogram 10/11. Der var udsolgt på stadion, og stemningen var fantastisk. Forventninger var fansene var en sikker sejr og en kvartfinale. Det startede tragisk. Javier Saviola scorede efter 2 minutter, på det enhver Shakhtar-fan vil beskrive som et tykt offside mål. Vi havde alt spillet, og det var direkte tyveri at kuglen ikke blev puttet ind. Men kampen endte ufortjent 0-1 til Benfica. Vi var ude af Champions League.

Efter dette skuffende nederlag, til de senere Champions League mestre, gik resultaterne i ligaen dårligt. Vi begyndte at lukke Karpaty ind i mesterskabskampen, og sæsonen blev lukket i aller sidste kamp, hvor vi sikrede mesterskabet overlegen, med en 6-0 sejr over Kryvbas.


Transfer 2010
Marouane Fellaini - 130 mio
Dame N'Doye - 35 mio
Volodymyr Polyovyi - 35 mio
Carlos Kameni - 47 mio
Jens Stryger Larsen - 10 mio
Sergiy Kravchenko - 1,1 mio
Giovani Dos Santos - Lån


Stjerne til Shakhtar Donetsk
En Manchester City-spiller var yderst utilfreds med tilværelsen i City. Han er kendt som et problembarn, men dette var Shakhtar ligeglade med. Buddet på 110 mio. blev accepteret, og en måneds lang forhandling gik i gang. Men efter en måned blev kontrakten på 920.000 om ugen accepteret. Dette var det største køb i Shakthars historie.

Transfers 2011
Mario Balotelli - 110 mio
Andrea Poli - 145 mio
Romelu Lukaku - 95 mio

Forventninger 2011/2012

Mine egne forventninger til sæsonen 2011/2012 er store. Truppen har virkelig Champions League kvalitet, og jeg tror det kan blive til en kvartfinale eller en semifinale, med lidt held.
Ligaen bliver formentlig en walkover, og jeg vil tit spare mine spillere i de lette kampe i ligaen. Alt andet end en 1. plads vil være en skandale.


2011/2012 so far
7 kampe spillet i ligaen, og vi har vundet 7 kampe. Der har ikke været noget modstand overhovedet. Super cuppen blev også vundet i let stil, med en 4-1 sejr over Vorskla, og modstand skal vi i Europa for at få. Champions League gruppen blev udtrukket, og vi håbede egentlig på at møde så store hold som vi kunne komme til. Det blev ikke helt sådan.

Champions League gruppe A
1. Real Madrid
2. FC Shakhtar Donetsk
3. Zenit Saint Petersburg
4. Mlada Boleslav

« Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 16:12 af NicklasJakobsen » Logged


The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #4: 09 Nov 2010, 16:12 »

ItaliensLarsen, jeg råder dig til at skrive blog! Du skriver fint og så sætter du skidtet fremragende op!
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #5: 18 Nov 2010, 22:57 »

Manchester United 2010-2011


Så fik jeg overstået min første sæson i FM11, hvor jeg stod i spidsen for Manchester United. Her lidt om hvordan sæsonen gik.

Transfers

Havde ikke planlagt de store handler, udover en ny kant da jeg ikke var helt sikker på om Valencia var god nok. Desuden kan han jo også kun spille i højre side. Han viste sig dog at være en af vores bedste når han spillede. Men ind kom Eljero Elia fra HSV for £16M, da jeg mente han var det bedste køb til pengene. Havde ikke planlagt yderligere, men fandt en ung ungarsk spiller i Brescia, Adam Vass, som kom til for £2.4M.

Mere skete der ikke, indtil Villarreal et stykke inde i sæsonen tilbød mig Giuseppe Rossi for under £6M, hvilket jeg ikke kunne sige nej til, da Berbatov på det tidspunkt langt fra havde været imponerende. Da kontrakten var skrevet under, betød det også at jeg næsten var nødsaget til at sælge Berbatov. Heldigvis havde både Real Madrid og Barcelona allerede vist interesse, og han blev solgt til Real Madrid for en samlet værdi på £22M.

>>>

21/07-10: Eljero Elia, HSV - £16M
31/07-10: Adam Vass, Brescia - £2,4M
01/01-11: Giuseppe Rossi, Villarreal - £5,75M

<<<

31/07-10: Ritchie De Laet, Germinal Beerschot - Lån
02/08-10: Bebé, Sheffield United - Lån
11/08-10: Luke Giverin, Liam Jacob, Joe Coll, Jesse Lingard - Fri
15/08-10: Federico Macheda, Valencia - Lån, £550K
05/09-10: Chris Smalling, Middlesbrough - Lån *
02/01-11: Dimitar Berbatov, Real Madrid - £12M, samlet værdi op til £22M
14/01-11: James Chester, QPR - Lån
14/01-11: Corry Evans, Scunthorpe - Lån

* Chris Smalling blev kaldt tilbage efter et par måneder, da han ikke fik spilletid.

Startopstillingen



Sådan så den foretrukne opstilling ud, bortset fra at Berbatov/Owen spillede på Rossis plads første halvdel af sæsonen. Ferdinand/Brown spillede topkampene det meste af sæsonen i stedet for Evans/Rafael.

Community Shield

Vi sad solidt på opgøret, og holdte for det meste Chelsea til kun at kunne skyde udefra. Rooney og Vidic havde bragt os på 2-0 efter en time, og da Ashley Cole blev udvist med et kvarter igen var kampen lukket. Alex reducerede dog i to minutters tillægstid til resultatet 2-1.

Ligaen

Den første halvdel af sæsonen var vi lige i hælene på Chelsea, og da vi overtog 1. pladsen i 21. spillerunde var det sikkert, at mesterskabet ville havne i Manchester eller London da der var 15 pnt. ned til 3. pladsen. Efter det sad vi solidt på 1. pladsen indtil sidste spillerunde, og endte med at vinde sikkert. Kun en enkelt kamp blev tabt, nemlig på Goodison Park med 2-0 i 3. sidste spillerunde, da mesterskabet allerede var sikret.

- Slutstillingen

Champions League

Hverken voldsom nem eller svær blev vores gruppe, men det lykkedes os at skrabe maximum point sammen i de seks kampe, selv med halve reservehold i de to sidste opgør. Ganske imponerende.



Auxerre 2-4 Man Utd - Rooney (2); Vidic; Hernández
Man Utd 4-0 Schalke - Rooney (4)
Shakhtar 1-2 Man Utd - Hernández; Carrick
Man Utd 4-2 Shakhtar - Nani (2); Owen (2)
Man Utd 3-1 Auxerre - Hernández; Berbatov (2)
Schalke 3-4 Man Utd - Berbatov (2); Nani; Elia

Desværre var der tendens til at vi lukkede for mange mål ind i Europa, selvom der generelt ikke var problemer i de hjemlige turneringer. Gennem hele turneringen holdte vi faktisk kun buret rent én enkelt gang.

Vi fik forholdsvis overkommelige modstandere i 1/8- og 1/4-finalerne, og på trods af nederlag på udebane, kørte vi både Schalke og Basel over med 5-1 hjemme. Real Madrid blev dog endestationen i 1/2-finalen, da Benzema kørte rundt med os, og scorede tre gange.

Basel 1-0 Man Utd
Man Utd 5-1 Basel - Elia (2); Vidic (2); Owen

Man Utd 5-1 Schalke - Ferdinand (3); Owen (2)
Schalke 4-2 Man Utd - Nani; Hernández

Man Utd 1-1 Real Madrid - Rooney
Real Madrid 2-0 Man Utd

Liga Cuppen

Ikke det samme held med lodtrækningerne som i CL med både Tottenham og Chelsea, men efter 1/4 finalen var det nogenlunde overkommeligt. West Ham blev slået i finalen, på trods af en skuffende indsats.

Dag & Red 0-5 Man Utd - Park; Hernández; Gibson; Owen; Obertan
Man Utd 2-1 Tottenham - Carrick; Nani
Chelsea 0-0 Man Utd - 1-2 a.e.t. - Berbatov; Nani
Blackburn 0-2 Man Utd - Elia; Vidic
Man Utd 2-0 Blackburn - Rooney; Gibson
(N) Man Utd 1-0 West Ham - J. Evans

FA Cuppen

Vi var overlegne hele vejen igennem, og endte med en målscore på 20-0. Igen var der efter 1/4-finalen banet vej til sejr med overkommelige modstandere.

Watford 0-3 Man Utd - Owen; Valencia; Hernández
Man Utd 3-0 Cardiff - Valencia; Hernández; Obertan
Man Utd 1-0 Chelsea - Nani
Man Utd 3-0 Man City - Rossi (2); Anderson
(N) Man Utd 7-0 Barnsley - Rossi; Rooney; Nani; Bekono (OG); Tosto (OG); Doyle (OG); Ferdinand
(N) Man Utd 3-0 West Bromwich - Rooney (2); Rossi

Topscorere

1. Wayne Rooney - 34 mål, 51 (3) kampe
2. Nemanja Vidic (c) - 17 mål, 48 (2) kampe
3. Javier Hernández - 15 mål, 17 (24) kampe

Flest Assists

1. Nani - 25 assists, 37 (6) kampe
2. Wayne Rooney, 13 assists, 51 (3) kampe
3. Antonio Valencia, 12 assists, 24 (18) kampe

Højeste gennemsnit

1. Nemanja Vidic (c) - 7.55, 48 (2) kampe
2. Giuseppe Rossi - 7.53, 20 kampe
3. Rio Ferdinand - 7.50, 20 kampe

Bestyrelsens Mål

[X] Nå finalen i Champions League
[] Kæmp med om det engelske mesterskab
[ Nå finalen i FA Cuppen
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blog-light
« Svar #6: 18 Nov 2010, 23:01 »

Ser godt ud for dit hold. - Har dog aldrig haft held med Rossi, håber du får det Wink

Mon ikke også snart en ny keeper skal på plads? Opstemt
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #7: 18 Nov 2010, 23:06 »

Rossi har gjort det super godt med 12 mål i 20 kampe, samt 5 assists. Smiley

Og jo, det er også planen at jeg skal have en ny keeper, men det er småt med pengene når man mister £11M om måneden. Skuffet Frygter lidt at Kuszczak bliver nødt til at spille fast, men han har da syv clean sheets i otte kampe.
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blog-light
« Svar #8: 18 Nov 2010, 23:14 »

Ja altså nu er keeperen jo ikke super vigtig.. - Og godt han funker for dig. Han gider ikke så meget hos mig Opstemt
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #9: 20 Nov 2010, 15:43 »


SPL 2010/2011
Clydesdale Bank Premier League
1. Celtic - 97 point
2. Rangers - 89 point
3. Hearts - 65 point
4. Motherwell - 46 point
5. Dundee Utd - 45 point

   
Starten på sæsonen gik nærmest som forventet, som sædvanligt cruisede mit hold og Rangers bare derud af, dog var Rangers en del mere overbevisende end vi var. Vores kampe blev vundet med 2-3 mål imens Rangers virkelig viste storform med blandt andet en vanvittig 8-0 sejr hjemme på Ibrox Stadium imod St. Johnstone. Så alt tydede på at mesterskabet skulle afgøres i de såkaldte Old Firms, her forstod vi virkelig at sætte dem på plads, alle kampe på nær en blev vundet forholdsvis sikkert, hvilket resulterede i at vi for 43. gang i klubbens historie kunne hæve trofæet og atter kalde os for skotske mestre.

Ikke nok med at vi nærmest overlegent vandt det skotske mesterskab, blev det da også til to fortjente pokaltitler. Den første pokalturnering også kendt som Co-operative cup, blev vundet efter en sikker 0-2 sejr over vores skotske ærkerivaler fra Rangers. Den anden pokalturnering i Skotland, kaldet Scottish Cup blev også vundet i forholdsvis sikker stil, da det blev til en sikker 1-0 sejr over turneringens overraskelse fra Dundee Utd.




Champions League 2010/2011
Champions League gruppe G
1. Arsenal - 18 point
2. Celtic - 8 point
3. Lyon - 5 point
4. H. Tel-Aviv - 2 point


Imens Rangers allerede havde sikret sig en plads i Champions League gruppespillet, skulle vi derimod først igennem en lang kvalifikation før drømmen om at komme ind i det forjættede land var en realitet. I tredje kvalifikations runde tog vi imod de stive russere fra Zenit, hvilket skulle vise sig at blive en besværlig opgave, men efter 1-1 i Rusland og en flot 2-1 sejr hjemme i Skotland skulle vi nu kun besejre et enkelt hold mere før milionerne ville strømme ind, desværre blev modstanderen Tottenham. Men englænderne har altid været kendt som et meget svingende hold, og det fik man også set beviser på efter en 1-1 kamp hvor de fuldstændig dominerede kampen, rendte de ind i et pinligt nederlag på 2-1, vi var hermed kvalificeret til Champions League.

Gruppen bestod af Arsenal, Lyon, Hapoel Tel-Aviv også selvfølgelig Celtic. Om vi skulle avancere eller nøjes med Europa League skulle afgøres i kampene mod Lyon, og med 0-0 i første opgør var der lagt op til en gyser i sidste spillerunde, men med en sikker 2-0 sejr kunne vi fejre at vi stadig havde en chance for at vinde Champions League. Efter en sammenlagt 4-0 sejr over A.C Milan var vi videre til kvartfinalen, og her hed modstanderen Inter. Det blev dog endestationen da vi blev sendt hjem til skumle Skotland med et sammenlagt pinligt 1-8 nederlag i bagagen.




Welcome to Celtic Park
Mange spillere gik, mange kom. Det var resultatet af et utroligt aktivt transfermarked, hele 16 spillere valgte at forlade Celtic Park denne sæson, men samtidig blev der hentet 16 spillere ind. Nogle af de mest nævneværdige spillere som blev hentet til klubben må være Romelu Lukaku, Vaclav Kadlec og Leonel Galeano, de har alle tre været en succes lige siden de ankom til Celtic Park. Den første af de tre nævnte, Romelu Lukaku, havde en helt igennem fantastisk sæson hvor han i den hjemlige liga formåede at sende bolden i kassen hele 20 gange, og for den sølle sum af 28 mio. kr. for det belgiske vidunderbarn var det da også velfortjent at han blev valgt til årets køb i den Skotske Premier League. Den anden nævneværdige signing i denne sæson er den kun 18 årige Vaclav Kadlec som blev hentet i den tjekkiske klub Sparta Prag for små 10 mio. kr. og han formåede også ligesom sin angrebsmakker Romelu Lukaku at nette 20 gange i den Skotske Premier League, så med det prisskilt må man sige at han har været alle pengene værd for klubben. Den sidste var lidt af en joker, vi stod og manglede en solid central forsvarer som skulle danne par med den argentinske landsholdsspiller Federico Fazio. Eftersom Federico Fazio er argentiner besluttede jeg mig for at tage til Argentina for at kigge efter en landsmand til ham, her faldt jeg over den kun 19 årige Leonel Galeano, som nok må siges at være klubbens bedste køb i denne sæson, han formåede sammen med Federico Fazio at holde målet rent i de vigtige kampe, og samtidig viste han sig også at være en ganske habil målscorer, og han var en afgørende faktor på vores flotte sæson.
Udover de bærende kræfter blev der da også plads til at hente et par talenter til klubben. Heriblandt Kenneth Zohore fra danske FCK, den kun 18 årige midtbane general Marco Verratti som havde skiftet de sølle faciliteter i Pescara ud med luksus i Skotland, og sidst men ikke mindst den "Den nye Xavi" som han bliver kaldt i Spanien, nemlig Kevin som ankom til Celtic Park fra det spanske bundhold Real Zaragoza for godt 17 mio. kr. så må man da sige at fremtiden på Celtic Park skulle være sikret. Kenneth Zohore fik aldrig sit gennembrud på førsteholdet, fordi han simpelthen ikke havde kvaliteterne til at slå nogen af førsteholdets angribere af. Derimod blev det til en flot sæson for de unge spillere Marco Verratti og Kevin som opnåede adskillelige optrædener på førsteholdet, to vigtige spillere når kampprogrammet blev for hårdt for stjernerne. Vanvittige 245 mio. kr. blev brugt i dette transfervindue, men hvis man kigger tilbage på alle sæsonens triumfer så må man sige at pengene er blevet brugt godt.






Part one
« Seneste Redigering: 20 Nov 2010, 15:48 af Manu Freak » Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #10: 20 Nov 2010, 16:09 »

Flot med en plads i kvartfinalen. Gode handler du har lavet.

Det ser ud til at du har gang i et godt spil med Celtic Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #11: 20 Nov 2010, 16:22 »

Flot med en plads i kvartfinalen. Gode handler du har lavet.

Det ser ud til at du har gang i et godt spil med Celtic Smiley
Var også selv overrasket over at jeg kom så langt   Smiley
Det er helt klart det bedste save jeg har haft i FM 11 so far  Thumbs Up
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #12: 21 Jan 2011, 16:38 »

Nu vil jeg bare lige fortælle lidt om midt save, og ikke lave en blog-light med alle billeder, links osv Smiley BTW - Vil også lige sige tak til Søgaard Smiley

Jeg er startet med Dortmund, og jeg elsker (kan godt lide) at spille med Dortmund! Jeg syntes, at de er sjove at være med udfordringer samtidig med, at det er egentlig heller ikke alt for svært. Hvis man finder den rette taktik, burde det ikke være noget problem med at skaffe en top 4 i første sæson. Det var ikke umuligt for mig, kan jeg sige, og jeg er altså ikke en af de managere, der går op i små detaljer.
Jeg ligger nr 2 i 2.sæson med et point efter Bayern på 1.. I 1. sæson blev jeg nr 2. Da der var 4 kampe igen lå jeg nr. 6 Opstemt... 5 point ned til 4 pladsen så det var meget tæt Smiley. Jeg vandt Euro Cup i sidste sæson, hvor jeg lod min ass. træner tager alle de kamper, men røg dog forholdsvis hurtigt ud i den tyske cup. Men som sagt ligger jeg nr. 2 nu med et point op til Bayern og er har vundet 2-1 over At. Madrid i første kvalifikationsrunde .

Hold

                    Hildebrand
Iraola     Subotic      Hummels      Insua
                         Kehl
                Sahin       Diarra
Moralez                                  Grosskreutz
                        Zidan

Moralez bliver skiftet meget ud med Jakob Blaszczykowski, Zidan bliver skiftet ofte ud med Lucas Barrios / Paulo Roberto som er et ungt regen. Götze plejer at blive skiftet meget ud med Sahin da han bliver meget hurtigt træt, men jeg foretrækker at skifte ham ud med Diarra/Grosskreutz, selvom Grosskreutz spiller virkelig godt.

Maximiliano Moralez har bedre tekniske stats end Blaszczykowski har, men Blaszczykowski spiller virkelig godt. Derfor skifter jeg utrolig meget med dem.

Ingen indkøb i første sæson imens jeg hentede Hildebrand på fri efter et halvt år. Diarra fik jeg også skrevet kontrakt med på fri (bemærk; det er Mahamadaou Diarra) efter et halvt år. Insua og Iraola blev hentet efter et år, mens Moralez blev hentet i vintertransfervindu e t 11/12
« Seneste Redigering: 23 Jan 2011, 15:00 af xanor » Logged


SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Blog-light
« Svar #13: 22 Jan 2011, 22:33 »

Er igang med "East Cowes Victoria Athletic Association Football Club" som spiller i level 10 i England.

2010/2011: Blev jeg nr.2 i min liga efter Hondean.

2011/2012: Blev jeg nr.1 efter at have udraderet ligean totalt.

Transfer: Her er det lidt svært fordi, alle hold køber og sælger HELE tiden = + 50 ind og + 45 ud...
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light
« Svar #14: 10 Mar 2011, 19:29 »

Aston Villa | 1. januar 2013
Sæson 10/11: 9. plads i ligaen, EURO Cup-kvartfinale, League Cup-kvartfinale, FA Cup-semifinale
Sæson 11/12: 6. plads i ligaen, League Cup-vinder, FA Cup-kvartfinale


Så er det vist på tide, at I hører om mit FM11-spil med Aston Villa!

Lige i øjeblikket kører det i den grad på skinner for mit mandskab. Siden den 4. oktober har holdet vundet 15 kampe og spillet fire uafgjorte, så jeg er altså ubesejret i 19 kampe i træk, og det kan sagtens blive udbygget. I skal lige præsenteres for mine spillere, inden jeg kan fortælle mere:



Jeg har kun Friedel, Dunne, Cuéllar, Warnock, Davies, Petrov, Young og Agbonlahor tilbage fra det originale hold, som jeg overtog til at starte med. Derudover har jeg Dean Powell, som er af egen avl. Han er blot 17 år og har med tre og tre assists gjort det glimrende, når han har fået chancen i denne sæson.

Som I kan se, har jeg også forstærket holdet markant med en del klasse spillere. Neymar og Paulo Henrique er måske de mest talentfulde.

Agbonlahor har været fantastisk indtil videre med 18 mål i 15 kampe, og Buonanotte har også været en af profilerne med 12 mål og ni assists. Ashley Young får ikke så meget spilletid længere, til trods for at han i mit første år havde en suveræn sæson, hvor han præsterede 16 kasser og 25 assists.

Ligastillingen i år ser således ud:



Der er altså tale om en potentiel 2. plads efter 20 runder - det er fantastisk. Jeg er også videre til første knockoutrunde i EURO Cup, hvor jeg møder Getafe.

Sig til, hvis I ønsker SS eller viden om noget!
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010