home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Wonderboys.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Wonderboys.  (Læst 9475 gange)
Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Wonderboys.
« : 06 Nov 2010, 11:39 »

Dette er IKKE endnu en talenttråd. Det handler ulelukkende om unge spillere med beskrivelsen:
Wonderboy-Vidunderdreng.
Nok mest af alt til os der ikke har tid til at spille 15 forskellige spil og kan prøve en masse uduelige talenter af, men stadigvæk nyder stor glæde af at hente talenter til klubben og lave dem til verdensstjerner.
Jeg foreslår at vi bare skriver spillerens navn og den klub han spiller for i starten af spillet.
Lad mig starte med et par stykker:

Neymar - Santos
Jack Wilshere - Arsenal
Toni Kroos - Bayern München
Mario Ballotelli - Man. City
Eden Hazard - Lille
« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 13:01 af Bourinho » Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wonderboys.
« Svar #1: 06 Nov 2010, 12:16 »

Kan lige tilføje:

Sergio Canales - Real Madrid
Logged

Supra Societatem Nemo

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wonderboys.
« Svar #2: 06 Nov 2010, 12:32 »

Romelu Lukaku - Anderlecht
Logged


Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wonderboys.
« Svar #3: 06 Nov 2010, 14:21 »

det her er så endnu en talent tråd bare med fokus på wonderkids, ville foreslå at man kigger de engelske FM sider da de har en totalt komplet liste over wonderkids og nogle af dem hvad de har givet for dem.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Wonderboys.
« Svar #4: 06 Nov 2010, 14:25 »

det her er så endnu en talent tråd bare med fokus på wonderkids, ville foreslå at man kigger de engelske FM sider da de har en totalt komplet liste over wonderkids og nogle af dem hvad de har givet for dem.
Kan du så ikke henvise til de engelske sider, da der efterhånden findes en del..

Desuden er det jo også rart for de danske brugere der ønsker sådan en liste at have en dansk side hvor man kan finde listen   Smiley
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wonderboys.
« Svar #5: 06 Nov 2010, 14:29 »

Kan du så ikke henvise til de engelske sider, da der efterhånden findes en del..

Desuden er det jo også rart for de danske brugere der ønsker sådan en liste at have en dansk side hvor man kan finde listen   Smiley

jo self glemte det lige. her er en som jeg selv har brugt, man kan også downloade en shortlist og den bliver løbende opdateret mener jeg, her er lige 2 sider.
http://www.thefootymanager.com/2010/04/12/football-manager-2011-wonderkids-future-stars/
http://www.fmscout.com/i-950-Wonderkids-in-FM-2011.html

har ikke prøvet at scoute dem fra den fmscout mener når jeg til idag.
Logged

Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wonderboys.
« Svar #6: 07 Nov 2010, 12:34 »

det her er så endnu en talent tråd bare med fokus på wonderkids, ville foreslå at man kigger de engelske FM sider da de har en totalt komplet liste over wonderkids og nogle af dem hvad de har givet for dem.

Så baseret på det du giver udtryk for her er så at vi kan egentligt fuldstændigt droppe forumet her på siden, og bare søge vores svar på det overflødighedshorn af udenlandske sider der åbentbart er................. ................
Men mange tak for linksene, der er dog ikke ret mange af de spillere på listen som er wonderboys i mit spil, men det varierer måske fra save til save?? Det kan du jo ikke gøre for.....
Logged

Ullerup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wonderboys.
« Svar #7: 08 Nov 2010, 11:37 »

Synes lige at jeg ville nævne Wendel, fra Atletico Mineiro. Han kan erhverves for ca. 20 millioner kroner, og har et stort potentiale. Hentede ham til Manchester City, og har spillet 10(9) kampe, og har lavet 7 kasser..  Shockeret

KAN VIRKELIG ANBEFALES!!  Wink
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wonderboys.
« Svar #8: 08 Nov 2010, 13:33 »

Så baseret på det du giver udtryk for her er så at vi kan egentligt fuldstændigt droppe forumet her på siden, og bare søge vores svar på det overflødighedshorn af udenlandske sider der åbentbart er................. ................
Men mange tak for linksene, der er dog ikke ret mange af de spillere på listen som er wonderboys i mit spil, men det varierer måske fra save til save?? Det kan du jo ikke gøre for.....


hvad jeg siger er at der allerede findes en søg spillertråd her på forummet så man kunne bruge den istedet og når der er sider på engelsk om det kan man jo tjekke dem samtidig med man tjekker her og de navne der går igen er nok værd at satse på.
Logged

Dorthe47
Gæst
 
Sv: Wonderboys.
« Svar #9: 23 Jan 2011, 16:58 »

Hej alle
Er der nogle der ved hvordan man inportere shortlists i fm 11 Dansk og hvor skal man gøre det henne....
Ja for undskyld at jeg spørg men kan ikke finde ud af det selv jeg har spillet det i mange år
for jeg syntes godt nok det er svært i fm 11
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wonderboys.
« Svar #10: 24 Jan 2011, 08:49 »

Utroligt at ingen af de sidder har Marco Verratti med! Huh
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wonderboys.
« Svar #11: 24 Jan 2011, 11:19 »

Utroligt at ingen af de sidder har Marco Verratti med! Huh

Når der bliver snakket "wonderboys" så bliver der snakket om spillere som kan gøre en forskel i de store klubber ude i fremtiden. Det kan Verratti ikke. I mit save spiller han i en italiensk bundklub og fik 7 kampe på en hel sæson. Og jeg er altså i 2015. Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wonderboys.
« Svar #12: 24 Jan 2011, 13:09 »

Utroligt at ingen af de sidder har Marco Verratti med! Huh
Spilleren skal jo kunne opnå prædikatet "Vidunderdreng", el. "Wonderboy" på engelsk. Og det kan Verratti ikke så vidt jeg ved.
Logged

welbz is dat guy

fjerbold
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wonderboys.
« Svar #13: 01 Feb 2011, 21:39 »

Enzo Zidane

Real Madrid
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wonderboys.
« Svar #14: 01 Feb 2011, 21:47 »

Enzo Zidane

Real Madrid

han findes ikke i mit spil
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010