home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AGF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: AGF  (Læst 21381 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #30: 22 Nov 2010, 21:02 »

Vores spil er begyndt at gå hver sin vej åbenbart. Jeg tog mesterskabet for andet år i træk i en højdramatisk afslutning. Jeg lå et point foran FCK i sidste runde, og jeg skulle spille mod bundproppen FCN. Jeg ser så, at FCK er bagud hjemme mod Vejle efter 22 minutter, og så kan jeg faktisk godt tåle et nederlag, så længe det holder. Jeg vælger så at skabe lidt spænding ved at komme bagud med 10 minutter igen, og jeg formåede ikke at komme foran - heldigvis for mig tabte FCK 0-1 til Vejle, så jeg blev nummer 1.

Nu er jeg så direkte i CL for andet år i træk, og det er vel samlet set 150 millioner lige ned i klubkassen, så mon ikke der falder en lille skilling af til spillerkøb :-)

Og så kan jeg lige tilføje en 4-1 sejr over FCK i pokalfinalen Wink
« Seneste Redigering: 22 Nov 2010, 21:07 af alek9000 » Logged


Fynboen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #31: 26 Nov 2010, 18:47 »

Syntes lige at jeg ville give en lille rapport omkring min halv sæson med de hviiie  Smiley

Da jeg startede op i klubben, besluttede jeg mig for at sælge lidt ud i de løntunge spillere ..

Det gik udover Dan T der røg til Duisburg for 5.24 mio, og Feilhaber blev solgt for 4 mio til FC Utrecht.

Jeg syntes så at jeg var lidt sårbar på de positioner, og gik så igang med at finde billige gode spillere.. Det var lidt ligesom at købe en lotto kupon, men heldigvis ramte jeg nogenlunde rigtigt  Thumbs Up

Jeg købte Espen Minde på fri transfer fra Nordkjosbotn. Han har virkelig gjort det godt, og er en stor publikumsfavorit. Som erstatning til Dan T har jeg Edson Sitóe fra Desportivo De Maputo for 60.000 . Han har så ikke fået så meget spilletid, da Howard og Kure har været to sikre spillere i midterforsvaret. Men Kure blev skadet sidst på sæsonen, og her fik han noget mere spilletid, og gjorde det faktisk rigtig godt. Han har dog haft svært ved at falde til, men efter han fik lov til at rejse hjem på orlov i en periode, er han kommet tilbage og har gjort det godt.

Så nåede jeg frem til slutning på efterårs sæsonen, og overvintrer på 1. pladsen.

Men jeg har haft svært ved at score nok mål, og lukke kampene. Graulund scorer simpelthen for lidt, og derfor skulle jeg ha fundet en løsning .. Dioh Williams vendte godt nok hjem fra udlejning, men han var alt for løntung.

Han blev solgt for 1.3 mio til Lask Linz.

Som erstatning er blevet hentet en ældre bomber (forhåbentligt!) nemlig 32 årige Emilie Mpenza.
Bestyrelsen overtog handelen, og han blev hentet til klubben for 1.8 mio.

Så nu venter jeg spændt på at forårssæsonen starter  Wink

Håber at mit lille input kan hjælpe nogen, og SS af de forskellige spiller kan sagtens laves  Cool

Logged

Fynbo med en kærlighed, på godt og ond til klubben over alle klubber, AGF

mrsebbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #32: 01 Dec 2010, 16:42 »

Jeg er godt igang med mit AGF save, og er igang med 3 sæson

Jeg startede med at vinde 1 Div med 14 point ned til Viborg på en anden plads, kom i pokalfinalen og tabte så 3-2 til Fck
men sikrede mig qval til Euro Cup da Fck sikrede sig adgang via Superligaen,
jeg hentede følgende spillere i første sæson.
Hjalte Nørregaard - Fri Transfer
Christian Okpala - Fri Transfer
Your Cornelisse - Fri Transfer

Så rykkede jeg op til Superligaen og så skulle der ske noget for jeg kunne holde niveau og følge med på niveauet og jeg skal love for at der blev handlet ind, de første par måneder, og det tog også tid at spille holdet sammen, jeg lå nr. 8 til vinter pausen men sluttede sæsonen af på en flot 3. Plads bl.a. efter Fantastisk spil af Victor Obinna der er min stjerne. Derudover kom jeg videre fra Euro Cup Gruppen da jeg havnede i en heldig gruppe og gik videre som 2'er, trak i første knockout Celtic som jeg vandt over på udebanemål.
Røg dog ud til Marseille i 2 Knock efter kæmpe røvfuld..
Transfer i 2 sæson.

Michael Silberbauer - Fri Transfer
Brian Van Loo - Fri Transfer
Ragnvald Soma - Fri Transfer
Ignacio Camacho - Fri Transfer - fantastisk køb.
Pascal Chimbonda - Fri Transfer
Morten Skoubo - Fri Transfer - blev en kæmpe fiasko desværre.
Victor Obinna - Fri Transfer - Det absolut bedste køb, vender tilbage efter lang skade, 12 kampe, 11 mål, og 9 assist, manden der sendte mig mod toppen.
Eidur Gudjohnson - Fri Transfer
Pontus Farnerud - Fri Transfer

Så er jeg lige startet 3 sæson og er startet nogenlunde ud i Superligaen hvor jeg ligger på 4-5 pladsen kun 4 point efter Fck på førstepladen.
Kvalificerede mig jo forrige sæson til Euro Cup qval hvor jeg trak inter i 4 qval runde, og taber 3-2 hjemme, men vinder 3-2 ude, inter stiller med mange reserver og jeg vinder 2-1 på straffe, det største resultat jeg har lavet i FM11 Hidtil.!

Transfer i 3 sæson.
Abdeslam Ouaddou - Al-Lekhwiya
Márton Fülop - Fri Transfer
Paolo Castellini - Fri Transfer
Stijn Schaars - Fri Transfer
Fernando Gago - Fri Transfer

Nu glæder jeg mig bare til at komme videre og se hvor langt jeg kan nå med mit Agf hold..
Det skal self siges, jeg også har solgt meget ud af mine spillere, men har ikke lige orket at smide dem ind her Smiley
Logged

camber
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #33: 06 Dec 2010, 19:24 »

@alek9000


Indkøb:
Anthony Vanden Borre - Fri
Dean Bouzanis - Fri
Nikola Pokrivac - Fri
Jakov Keric - 2.1 Mio


Salg:
Boubacar Dembélé - Fri (0Kr)
Adam Eckersley - Fri (0Kr)

Udleje:
Steffen Rasmussen - 2.5 Mio i start beløb, Til Werder Bremen Mulighed for køb 5 Mio extra.





Hvordan har du råd til at tilbyde løn til en spiller som Vanden Borrre
Logged

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

Gaja
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #34: 13 Dec 2010, 16:18 »

Jeg fik lige kigget på Agf da jeg sad midt i mit Hellas Verona spil, jeg er skal til at gå igang med 3. sæson da jeg så at Agf var blevet opkøbt af en rigmand fra Malta, og klubbens værdi er nu over 300 mio, har nogle af jer prøvet det??
Logged

Gunners

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #35: 29 Dec 2010, 17:27 »

Jeg fik lige kigget på Agf da jeg sad midt i mit Hellas Verona spil, jeg er skal til at gå igang med 3. sæson da jeg så at Agf var blevet opkøbt af en rigmand fra Malta, og klubbens værdi er nu over 300 mio, har nogle af jer prøvet det??
Haha, fuck hvor nice Opstemt Men nej har jeg ikke, har været nødt til at bruge 4,5 sæsoner på at få klubben op på 380m kr i værdi. Har fået en god økonomi nu, men kunne da godt bruge en rigmand fra Malta alligevel  Smiley
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #36: 06 Jan 2011, 19:04 »

Dette er mit hold i 5 sæson:


By hoeven1 at 2011-01-06[/img]

Dette er mine regens:


By hoeven1 at 2011-01-04[/img]


By hoeven1 at 2011-01-04[/img]


By hoeven1 at 2011-01-04[/img]


By hoeven1 at 2011-01-04[/img]


By hoeven1 at 2011-01-04[/img]


By hoeven1 at 2011-01-04[/img]


By hoeven1 at 2011-01-04[/img]


By hoeven1 at 2011-01-04[/img]


By hoeven1 at 2011-01-04[/img]


By hoeven1 at 2011-01-04[/img]


By hoeven1 at 2011-01-04[/img]
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 19:31 af hoeven » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #37: 06 Jan 2011, 19:07 »

Du er nød til at gøre et eller andet ved det billeder, for de er helt utydelige..
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #38: 06 Jan 2011, 19:14 »

Du er nød til at gøre et eller andet ved det billeder, for de er helt utydelige..
Er på det!  Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #39: 06 Jan 2011, 19:19 »

Hvordan er resten af dit hold? Det er lidt svært at hjælpe ud fra at jeg kun kender tre af dine spillere..   Wink
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #40: 06 Jan 2011, 19:31 »

Hvordan er resten af dit hold? Det er lidt svært at hjælpe ud fra at jeg kun kender tre af dine spillere..   Wink
Sådan!  Grin
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #41: 06 Jan 2011, 19:46 »

Nu kan det være meget svært for mig ud fra dine SS at vurdere dit hold som en helhed. Men af de SS du har givet mig, er det tydeligt for mig Figoeroa skal benyttes som skarpretter, med Silva som den avancerede playmaker (support) til at fodre ham med afleveringer. Hvordan resten skal sættes op kan jeg ikke lige umiddelbart sige, men ud fra det jeg har fået, vil jeg bygge min taktik op omkring de to.

Smiley
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #42: 06 Jan 2011, 20:16 »

Okay, vil jeg prøve. Silva har indtil videre været sat til dybdeliggende playmaker og Figoeroa har været komplet angriber, dog med få indstillinger. Men ville 4-5-1 ikke være at foretrække?
Logged

McI
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #43: 14 Jan 2011, 13:59 »

Jeg synes også lige jeg vil dele min start med mit AGF save her på siden med jer andre.
Er næsten lige starten, hvilket betyder at jeg spiller med nyeste update. Dette giver noget af en økonomisk udfordring, da underskudet i klubben er på 35 mio!

Derfor besluttede jeg mig for at jeg skulle af med nogle af de løntunge spillere, således at mit lønbudget i det mindste blev overholdt. Da jeg startede spillet op uden transferbudget i første sæson, var min eneste mulighed at leje disse spillere ud, og derved slippe for at betale deres løn. Afgang fra klubben så derfor således ud:
- Jens Gjessing (55.000 pr./md.) --> Kalmar FF (6 md.)
- Arthur Sorin (87.500 pr./md.) --> Lierse (Slut på sæsonen)
- Benny Feilhaber (172.500 pr./md.) --> Hoffenheim (Slut på sæsonen)
- Dioh Williams (177.500 pr./md.) --> Zaragoza (Slut på sæsonen)

Der er en frikløbsklausul indarbejdet i alle lejeaftaler!

Jeg er nu nået til vinterpausen, og Jens Gjessing har igen sluttet sig til truppen.

Med Frederik Krabbe ude det meste af efteråret, og Arthur Sorin lejet ud til Belgisk fodbold, manglede der en højre back i truppen. Efter lidt forhandlinger med Brøndby IF, lykkedes det mig at hente Anders Randrup til klubben på en ganske fin lejeaftale, der betød at de 2 klubber skulle dele lønudgifterne. En endnu bedre aftale var det, at jeg kunne låne Thomas Delaney resten af sæsonen gratis!

Anders Randrup blev sendt tilbage til Brøndby IF i februar 2011, da Krabbe igen var fit for fight.

I ligaen buldre vi derud af! 3 point foran FC Fredericia, der gør det overraskende godt, og 9 point foran AB. Det er blevet til 13 sejre, 2 uafgjote og en målscorer på 37-5

Til foråret står vi foran en svær semifinale i pokallen, mod Superligaens nummer 2, FCM. Efter en flot 4-1 sejr over Silkeborg i kvartfinalen, havde jeg håbet at trække enten SønderjyskE eller AC Horsens, men denne gang var heldet ikke på min side..

P.S Syns folk har opnået nogle flotte resultater med AGF her på siden, men helt ærlig!? Sats da lidt på de danske spillere i stedet for at hente alle de sydeuropæiske navne! Jeg vil lige så gerne som jer andre have succes med AGF, men det skal altså foregå med et dansk baseret hold..
Logged

Kom så de hvii´!!

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #44: 23 Feb 2011, 20:42 »

Året er 2019 og AGF er i Champions League semi-finalen  Opstemt  Grin
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010