home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?  (Læst 4053 gange)
JeppeL.F.C.10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?
« : 06 Nov 2010, 02:58 »

Hej

Jeg trænger til en ny computer, da min gamle bærbar PC er for dårlig til det nye Football Manager 2011.

Hvad bruger I? Har I nogle anbefalinger til hvad jeg skal købe?

Jeg vil gerne kunne køre spillet med en kæmpe database og med rigtig mange spilbare ligaer.

Jeg har tænkt på at købe noget med en processor på mindst 2 GHz og med mindst 4 GB RAM og et grafikkort på mindst 512 MB.
Logged

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?
« Svar #1: 06 Nov 2010, 03:01 »

Hej


Jeg bruger en meget ny HP bærbar, jeg synes du skal vælge HP eller Acer der laver nogle gode computere, til overkommelige priser. De kvalifikationer som du nævner, er minimumskvalifikati onerne, vil jeg mene. Du kan sagtens kører et fornuftigt med det, men synes du  skal vælge et 1024 MB grafikkort, hvis pengene er dertil. Ellers er FM jo ikke det spil der trækker mest.
Logged

19. 5. 2012.

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?
« Svar #2: 06 Nov 2010, 10:16 »

Grafikkortet er længe fint i FM-forstand, men jeg ville også anbefale 1 GB videohukommelse på dit grafikkort, da dette er en fordel til mange andre spil.

Jeg kører selv med en halvt år gammel Asus, og kan kun anbefale mærket. Jeg har tidligere haft en Acer, men Asus er i den grad bedre. De ting der er inde i computerne fra Asus er bedre end Acer, der tit og ofte også har et svagt karroseri, eller hvad det hedder, altså plastikken mm..

Jeg ville klart anbefale dig en Asus. Min kostede 5000 og kører fint FM, CoD og mange andre store spil, og nogle endda på bedste grafik Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Lillebror54
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?
« Svar #3: 06 Nov 2010, 10:32 »

Jeg købte en Packard Bell i Bilka for et par måneder siden med 1000gb harddisk, 8 gb ram et eller andet ATI grafik kort med 2gb ram og 2 dedikeret... ved ikke så meget om det.. Smiley Ved at windows experience index ligger på 6.3 og det er den laveste score fra diskoverførselshast ighed. Gav 8000kr.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?
« Svar #4: 06 Nov 2010, 10:34 »

Lyder som en rigtig god computer Lillebror. Var det en stationær eller en bærbar ? Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Lillebror54
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?
« Svar #5: 06 Nov 2010, 10:42 »

Bærbar AMD II X2 prossesor

Ved ikke om den er god da jeg ikke aner meget om computere men den funker og den kan spille FM så er jeg glad Smiley
Logged

Predator
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?
« Svar #6: 06 Nov 2010, 10:54 »

Jeg ville aldrig røre en bærbar med AMD processor med en ildtang!
Udover det så har mængden af RAM ikke ret meget at sige til et spil. Det er chippen man skal se på, for at vurdere ydeevne og det kan godt være lidt af en jungle. Du kan evt. se på denne side: http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html

Og hvis du endelig skal op i 8000 kr, så kan du næsten få en MacBook Pro(som jeg selv bruger). Det er ikke en decideret spillecomputer, men den kan trække bl.a. Starcraft 2 og FM uden problemer.
Ellers ville jeg gå efter en computer med Intels Core i5/i7.
Logged

Lillebror54
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?
« Svar #7: 06 Nov 2010, 11:00 »

Okay, som sagt ved jeg ikke en masse men vil helst have windows da det er det jeg altid har haft (Vanedyr? Ja jeg ved det).

Har godt hørt om det med i5 og i7 og konens nye er en Sony Vaio http://www.sony.dk/product/vn-e-series/vpceb3s1e-bq og der sagde forhandleren at det var de bedste processore i øjeblikket. (Den kostede det samme)
Logged

Predator
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?
« Svar #8: 06 Nov 2010, 11:02 »

God computer til pengene! Jeg havde selv en F-serie fra Sony inden jeg købte min MacBook Pro. Lækker lækker computer, og du får helt sikkert ikke problemer med at trække FM på den, så go for it :-)

Men det er noget fis forhandleren lukker ud, i7 yder noget mere end i5 specielt fordi i5 kun er dual core(oftest).
« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 11:03 af Predator » Logged

Lillebror54
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvilken computer bruger I til at spille Football Manager 2011 på?
« Svar #9: 06 Nov 2010, 11:07 »

Muligvis men må desværre ikke bruge hendes til FM Smiley Men på min kører det også uden problemer og jeg er ligeglad med om det går lidt langsommere når jeg har valgt ALLE ligaer og custom database Smiley Mere realistisk og meget sjovere Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010