home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 1065 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  La Batalla de Hércules
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: La Batalla de Hércules  (Læst 28335 gange)
whale
Gæst

Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #45: 09 Nov 2010, 08:41 »

har du mulighed for at vise et SS af stillingen efter 1 sæson i superligaen og 1 div i DK? Tak Smiley

Nice blog btw, følger løbende med Smiley

Sender dig lige en pb. Smiley

Og tak for rosen begge to. Djævel

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #46: 09 Nov 2010, 14:19 »

Endnu engang god update, helt gennemført Thumbs Up

Orker snart ikke at sige (skrive) det samme igen og igen, men du har fortjent det Peace

Jeg har ikke noget imod, at dine updates er hurtige. Jeg er næsten glad for, at det går hurtigt fremad her i starten, og jeg synes slet ikke at de er for lange!

KIU!

maltewn
Lilleputspiller
*

« Svar #47: 12 Nov 2010, 11:23 »

Fantastisk blog!  Smiley

Sad lige og lagde mærke til at samtlige at dine spillere var præsenteret med billede i deres ss
- er det noget man kan indsætte? eller?
Ved ikke om spørgsmålet er dumt  Huh

Altså hvordan får man billede på hver spiller?
Smiley

Legenden
Manager

« Svar #48: 12 Nov 2010, 11:30 »

Altså hvordan får man billede på hver spiller?
Det er en facepack, du kan downloade. Der findes efterhånden nogle store facepacks med over 50.000 billeder. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

maltewn
Lilleputspiller
*

« Svar #49: 12 Nov 2010, 12:53 »

Tak for svaret. Kan 2010 pakkerne bruges i 11'eren?  Huh Smiley

whale
Gæst

« Svar #50: 12 Nov 2010, 12:53 »

Tak for svaret. Kan 2010 pakkerne bruges i 11'eren?  Huh Smiley

Ja, det kan de godt. Jeg bruger den der 50.000+ til 2010.

Håber på at kunne opdatere bloggen i aften eller i morgen aften.

maltewn
Lilleputspiller
*

« Svar #51: 12 Nov 2010, 17:54 »

Vil jeg se frem til - du gør Hercules  vildt interessant i din blog!

lige et sidste dumt spørgsmål - hvor fandt du 50.000+ pakken til download? har tjekket over alt og kan ikke finde en mulig pack til download.  Peace

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #52: 14 Nov 2010, 13:04 »

Ser virkelig frem til næste update Opstemt

asj89
Gæst

« Svar #53: 14 Nov 2010, 13:21 »

Ser virkelig frem til næste update Opstemt

whale
Gæst

La Batalla de Hércules #7
« Svar #54: 14 Nov 2010, 21:22 »

4-4-2 diamant med
playmaker og target man.

I takt med at vi ikke længere var et bundhold, turde jeg efterhånden satse på en mere offensiv spillestil. Derfor blev den centraltliggende playmaker, en rolle som hovedsageligt Skjelbred havde taget sig af, rykket op på den offensive midtbane, så opstillingen hed 4-4-2 diamant. Det var den eneste taktiske ændring i forhold til sidste sæson, men der skete derimod masser af ændringer i truppen.

Kiggede jeg på den gennemsnitlige spillerrating, var det tydeligt, at Farinós og Aguilar sjældent leverede gode indsatser. Farinós var efterhånden blevet 34 år, og alderen havde sat sit præg på hans fysiske kunnen, så han forlod klubben efter kontraktudløb. Aguilars playmakerevner passede ikke ind i skraldemandsrollen, så han blev lånt ud til Parma med en købsoption på 15 millioner kr.

Den unge target man Traoré havde i forrige sæson indkasseret kort på stribe, og da jeg ikke tolererer hans type spillestil, blev han udlejet til Zaragoza med en købsoption på 24 millioner kr. Endnu en angriber, paraguayanske Valdez, havde ikke været skarp nok, når han afløste Benítez. Hans dårlige afslutningsevne betød enormt lange måltørker, der selvsagt er uacceptabelt for en angriber. Leverkusen bød 20 millioner, og så røg Valdez tilbage til Tyskland, hvorfra han kom i år 2010.

Ydermere blev det til afsked med Cristian, da Bologna tilbød hele 17 millioner for den middelmådige spanier. Bologna købte også højrefløjen Romeo Castelen for 8.25 millioner, mens backen Vermeulen blev udlånt til Sion. Sergio Tejera, som jeg i sin tid købte fra Mallorca, havde efter en langtidsskade og Skjelbreds ankomst ikke fået spilletid, så han røg til Levante på lån.

Et stort navn er
kommet til klubben.

Til den defensive midtbanes ledige pladser kom først Manuele Blasi og Franco Razzotti, men sent inde i transfervinduet hentede vi selveste Fernando Gago, der var blevet tilovers i Real Madrid. Gagos sene ankomst betød, at Razzotti nok ikke vil få meget spilletid, da han nu var tredje mand i køen til en enkelt plads.

Derudover hentede jeg den erfarne Eugene Seleznyov, der skulle dele plads med Fabbiani, samt en Benítez-backup i form af den kun 166 cm høje Matías Alustiza. Sidstnævnte var langt fra mit førstevalg, men alle bedre emner, som eksempelvis Kévin Gameiro, valgte desværre højtprofilerede klubber frem for Hércules. På fløjene, hvor Cristian og Castelen kort sagt var for dårlige, blev der forstærket med Carmelo fra Sporting Gijón og Elliot Grandin, der blev købt for 15 millioner i Olympiakos.

I forrige sæson var venstreback-pladsen tyndt besat, men med den alsidige forsvarsspiller Loukas Vyntras tilgang, håbede jeg at kunne løse det problem. Sidst, men slet ikke mindst, ankom målmand David Ospina fra OGC Nice. Velthuizen brækkede benet inden sæsonens start, og Ospina var en fremragende erstatning for ham.

Transfervinduet har været yderst tilfredsstillende, da der er blevet forstærket i alle kæder. Samtidig kommer vi ud med et køb/salg-overskud på grund af de mange frie transfers, og der er hentet spillere, der nok skal sælge trøjer. Både sportsligt og økonomisk tegner det meget lovende for klubben!

(Jeg følte, at jeg virkelig skyldte en opdatering, så jeg droppede screenshots af alle indkøb, da det tager ret lang tid. Det kommer måske senere, men ellers kan I bare requeste af de enkelte spillere. Håber på forståelse.)

(EDIT: Så er der kommet lidt screenshots af indkøbene op. Desværre glemte jeg Ospina, Seleznyov og Gago, men jeg går ud fra, at mange af jer kender dem eller selv kan tjekke dem i FM. Hvis ikke, må I lige bede om et screenshot.)
« Seneste Redigering: 15 Nov 2010, 11:44 af whale » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #55: 15 Nov 2010, 09:29 »

Fin update igen, der er ikke en ting at sætte fingeren på, KIU Thumbs Up

Gode tranfers, skal lige sige, at Skjelbred også fungere fanatstisk som offensiv midtanespiller, altså uden indstillingen 'avanceret playmaker', hvor jeg havde fantastiske erfaringer med ham. Desuden har jeg også oplevet, at Lacina hev ekstremt mange kort til sig, 11 gule og 5 røde kort blev det til i 19 kampe for mit FCK-mandskab. I anden og starten af tredje sæson, blev han helt fair og fik ikke en eneste karantæne.

whale
Gæst

« Svar #56: 15 Nov 2010, 11:32 »

Fin update igen, der er ikke en ting at sætte fingeren på, KIU Thumbs Up

Gode tranfers, skal lige sige, at Skjelbred også fungere fanatstisk som offensiv midtanespiller, altså uden indstillingen 'avanceret playmaker', hvor jeg havde fantastiske erfaringer med ham. Desuden har jeg også oplevet, at Lacina hev ekstremt mange kort til sig, 11 gule og 5 røde kort blev det til i 19 kampe for mit FCK-mandskab. I anden og starten af tredje sæson, blev han helt fair og fik ikke en eneste karantæne.

Okay, tak for "hjælpen" - dejlig feedback at få! Opstemt Jeg må se om Zaragoza køber Traoré, eller om jeg skal prøve at disciplinere ham. Havde du en snak med ham om preferred moves?
« Seneste Redigering: 15 Nov 2010, 11:54 af whale » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #57: 15 Nov 2010, 11:54 »

Okay, tak for "hjælpen" - dejlig feedback at få! Opstemt Jeg må se om Zaragoza køber Traoré, eller om jeg skal prøve at disciplinere ham. Havde du en snak med ham om preferred moves?

(Jeg går i gang med at fixe lidt spillerscreenshots nu. Smiley)

Lyder godt med de screenshots.

I slutningen af sæsonen interagerede jeg med ham, og Udvikling-->Placeret på reserveholdet-->Du kommer til at bruge noget tid på reserveholdet, da din opførsel har været uacceptabel. Han havde alligevel ikke muligheden for at spille i resten af sæsonen, da han havde fået endnu et rødt kort. Grunden til, at jeg ikke gjorde det før var, at de andre angribere var skadede, så han var nødt til at spille.

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #58: 15 Nov 2010, 11:56 »

Synes, at Blasi og Carmelo ser rigtig gode ud Thumbs Up

whale
Gæst

La Batalla de Hércules #8
« Svar #59: 17 Nov 2010, 20:21 »

Traditionen tro blev sæsonen desværre indledt på deprimerende vis. Ligesom sidste år tabte vi en udekamp mod Málaga, men denne gang var det noget hårdere at overvære.

Kalenderen sagde 1. september og mit holdkort sagde ”tæt på stærkeste opstilling”*. Der var lagt op til et brag af en kamp, hvor bookmakerne havde svært ved at vælge side – og det var med god grund. Spillet bølgede frem og tilbage, begge hold havde store chancer og boldbesiddelsen var tæt på 50/50. Det var dog Hércules, der kom bedst fra start, da debutanten Carmelo slog en millimeterpræcis bold til en helt fri Benítez, der scorede til 0-1. Det så længe ud til, at vi kunne gå til pause med føringen, men Málagas midtbanespiller Apoño skabte vild jubel blandt hjemmepublikummet med to 30-meters langskudsmål i hhv. 45’ og 45+2’, og så var vores morale smadret helt i bund. Vi formåede ikke at gøre noget ved resultatet, så Apoño blev matchvinder og Málaga hentede alle tre point.

Leandro Gioda er faldet til på rekordtid og spiller fantastisk i forsvaret.

10 SPILLERUNDER:
Malaga (A) 1-2
Villarreal (H) 1-0
Getafe (A) 0-0
Almería (H) 2-0
Zaragoza (A) 0-0
At. Madrid (H) 4-4
Recreativo (A) 2-1
R. Madrid (H) 0-4
Barcelona (A) 0-0
Sevilla (H) 4-2

Heldigvis blev nedturen på La Rosaleda efterfulgt af en masse flotte resultater. Faktisk nåede vi en stime på seks kampe uden nederlag, inden Real Madrid kom til Jose Rico Pérez og kørte os over med 0-4. Forinden havde vi bl.a. slået Villarreal og fået uafgjort mod Atlético i en af sæsonens mest medrivende kampe. Benítez og Agüero scorede på skift, indtil de begge havde lavet hattrick, og så bragte Forlán madrilenerne på 4-3 i slutningen af kampen. Det så ud til, at Benítez’ pragtpræstation var forgæves, men i det 87. minut nedlagde Álvaro Domínguez Skjelbred i feltet, så venstrebacken Ribeiro havde chancen for at redde et point fra 11-meterpletten. Der blev helt stille, da Dea Gea puffede bolden på stolpen, men larmen brød ud, da Ribeiro nåede riposten og udlignede til slutresultatet 4-4.

Efter nederlaget til Real Madrid gik turen direkte til Barcelona, hvor Messi og co. ventede. Det lignede hurtigt en ny øretæve, da Mohamed Sarr fik direkte rødt efter kun 6 minutter, men vi formåede alligevel at spille over evne. Barcelona blev holdt fra store chancer, og især Ospina gjorde det fremragende. Måske var det i frustration over ikke at kunne score, at Barça indkasserede syv gule og to røde kort. Vi tog fra Camp Nou med et flot 0-0 resultat, og ugen efter måtte vi op mod endnu et storhold, da Sevilla besøgte os i Alicante. Vi gav dem langt fra en gæstfri modtagelse, for sent på aftenen kunne de rejse hjem med et 4-2 nederlag.

Vi er nu i midten af november, der er spillet 10 ligakampe og vi ligger på en flot 6. plads. Det vigtigste for mig er at advare spillerne om, at blive for selvsikre oven på de flotte resultater. I sådan en situation er det vigtigt at holde momentum, for jeg ved, at eventyret hurtigt kan være slut…

*D Ospina – J Ribeiro, M Sarr, L Gioda, A Lora – M Blasi – Carmelo, U Domínguez – P Skjelbred – C Benítez, E Seleznyov.
Eneste mulige forstærkning kunne være Gago i stedet for Blasi.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010