home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 962 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  La Batalla de Hércules
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: La Batalla de Hércules  (Læst 28293 gange)
Corvette
Landsholdsspiller

Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #15: 06 Nov 2010, 15:23 »

Helt enig rigtig rigtig god blog  Grin

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #16: 06 Nov 2010, 17:43 »

Alberto Lora til den pris!?!?
Det vidste jeg ikke var muligt.. godt klaret

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #17: 06 Nov 2010, 18:01 »

Virkelig en god blog, KIU Thumbs Up

Så lækkert layout, det er gennemført til mindste detalje, især dine ny-kapitel-grafik er imponerende, og jeg vil helt sikkert følge med.

Rigtig gode indkøb, især Alberto Lora Shockeret

Glæder mig allerede til næste update Opstemt

Jyden
Gæst

« Svar #18: 06 Nov 2010, 18:01 »

Rigtig god blog Opstemt

whale
Gæst

« Svar #19: 06 Nov 2010, 19:24 »

Mange mange tak for al rosen, det er overvældende. Thumbs Up
Regner med en eller to updates i aften. Smiley

Fernando: Jeg laver selv alt grafik. crazy

Fernando
Gæst

« Svar #20: 06 Nov 2010, 19:26 »

Okai, men den er da i hvertfald god! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 21:24 af Fernando » Logged

whale
Gæst

La Batalla de Hércules #3
« Svar #21: 06 Nov 2010, 21:16 »

Som forventet bød januar på et samlet nederlag i pokalturneringen, og så var al fokus rettet mod ligaen. Det blev ikke bare til to pokalkampe i træk mod Atlético Madrid, for anden halvdel af sæsonen blev indledt med en ligakamp mod dem hjemme på José Rico Pérez. Måske havde de foregående kampe kørt dem trætte, for der stod Hércules på alt. Det eneste, Atlético formåede, var at trække gule og røde kort, når de forsøgte at stoppe vores mange angreb. Kampen endte med en stensikker 2-0 sejr og kunne føjes til de mange store resultater, vi opnåede i sæsonen.

Trezeguet forsøgte,
men fejlede.

De første måneder af året forløb ganske fornuftigt, da der generelt blev spillet over evne. Pointtabene kom i form af nederlag til eksempelvis Athletic Bilbao og Barcelona, og det kunne hverken fans, bestyrelse eller jeg selv være bekendt at brokke sig over. Stort set alle andre spanske managers roste mig til skyerne efter kampene, fordi jeg formåede at fastholde klubbens placering, der svingede mellem 8-11. pladsen.

Stille og roligt blev der bygget et større og større mellemrum til 12. pladsen og nedefter, hvor blandt andre Villarreal, Deportivo og rivalerne fra Valencia fedtede rundt på skuffende vis. Lokalopgøret på Mestalla endte på fornem vis 0-0, og så var vi bedre end storebroderen – både i indbyrdes opgør og placeringsmæssigt.

Den flotte pointudbygning skulle vise sig at være vital, for da foråret ramte kystbyen i marts måned, startede en mindre krise, hvor klubben kun hentede et enkelt point i syv kampe. Jeg var forbløffet over den vanvittige forvandling, for hold som Real Socidedad, Levante og Racing havde ingen problemer med at slå os. Angrebets niveau styrtdykkede, og de få point der blev reddet hjem i slutningen af sæsonen kan tilskrives fremragende spil fra playmakeren Tiago Gomes, der gang på gang hamrede bolden i kassen fra kanten af feltet.

BEDSTE RESULTATER:
VALENCIA (H): 2-1
R. MADRID (H): 2-2
SEVILLA (H): 7-3
A. MADRID (H): 2-0
VALENCIA (A): 0-0
ZARAGOZA (H): 6-0
MALLORCA (H): 4-1

Vi sluttede (noget heldigt) på 11. pladsen med kun et enkelt point til nr. 12, 13 og 14. De sidste par måneder havde været katastrofale, og det var ærgerligt, for jeg følte, at der var potentiale til en placering blandt de øverste 8 klubber, når spillet fungerede.

Overordnet set fejlede min taktiske fremgang ikke noget, men de svingende resultater kan i høj grad tilskrives angrebet, der ikke formåede at holde et kontinuerligt niveau. Jeg er så småt begyndt at overveje næste sæsons ændringer med hensyn til taktik, trup osv., men det kommer til at tage tid, for der er meget at arbejde på.

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #22: 06 Nov 2010, 22:38 »

Endnu en fantastisk update Thumbs Up

Det er dejligt med tempo på, det kan jeg godt lide. Gode resultater, det bliver spændende at se, hvad du kan drive det til i næste sæson.

Kan kun sige - igen - at jeg glæder mig til næste update Peace

Seller95
Manager

« Svar #23: 06 Nov 2010, 22:43 »

Rigtig god update!
Ser frem til næste update fra dig Smiley

KUTGW!

Arsenal <3

Fernando
Gæst

« Svar #24: 06 Nov 2010, 22:53 »

Syntes det er lidt dårligt lavet at, der på en sæson kun er blevet skrevet i alt 3 updates og kun én har handlet om kampene Skuffet

whale
Gæst

« Svar #25: 06 Nov 2010, 23:07 »

Syntes det er lidt dårligt lavet at, der på en sæson kun er blevet skrevet i alt 3 updates og kun én har handlet om kampene Skuffet

Det er jeg klar over. Jeg glemte også at melde ud, at første sæson bliver tynd, fordi jeg kom til at spille for hurtigt igennem den pga min FM11-iver. Forlegen

Jeg går mere i dybden med kampe i næste sæson. Opstemt

Erzael
Manager

« Svar #26: 06 Nov 2010, 23:09 »

Så ser vi bare endnu mere frem til næste sæson Wink KIU! Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #27: 06 Nov 2010, 23:09 »

Okai godt at, høre så jeg vil stadig følge med! Thumbs Up

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #28: 06 Nov 2010, 23:10 »

Det er jeg klar over. Jeg glemte også at melde ud, at første sæson bliver tynd, fordi jeg kom til at spille for hurtigt igennem den pga min FM11-iver. Forlegen

Jeg går mere i dybden med kampe i næste sæson. Opstemt

Synes det er helt OK. Det kan hurtigt blive for langsomt og for tungt, når man har skrevet 8 updates, men kun er kommet til vinterpausen.

Fernando
Gæst

« Svar #29: 06 Nov 2010, 23:23 »

Det du nævner der har jeg prøvet før :-/

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010