home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 920 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 99925 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #390: 28 Feb 2011, 14:50 »

Lasse Jatta @ Lyder spændene  Thumbs Up
Det skal helt sikkert prøves når patchen kommer om ganske kort tid.

At du har en kamp med udfald vil ske lige meget hvordan man vender og drejer det.

Så er det bare at vente på den patch så man kan komme igang  Wink
Logged

vnGism
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #391: 02 Mar 2011, 00:07 »



Billedet er lidt mærkeligt (dno why) - men bestyrelsen valgte lige at spytte 510 millioner efter Otamendi. Jeg havde nu regnet med at de bare brugte MAX 250. Jesus...
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #392: 08 Mar 2011, 20:21 »

Så er den forbandede patch her ENDELIG og havde uger forinden tænkt mig at starte et Liverpool save, da jeg selv er fan og ville prøve det såkaldte "Dalglish-System" Smiley

min opstilling ser sådan ud:


kunne egentlig godt bruge nogle forslag til forstærkninger Smiley ?
har selv lidt kig på en midterforsvar, og måske en ny venstre wingback..
« Seneste Redigering: 09 Mar 2011, 23:12 af imlegendary » Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #393: 09 Mar 2011, 12:32 »

Ahhhh...endelig er patchen ude, og det betyder jeg er startet et nyt save med mit elskede Liverpool.

Jeg op til sæsonstarten leget lidt med en typisk Barcelona formation, og det ser ud til at fungere ganske fint her i træningskampene og i første runde af Euro Cup.

Jeg har kun forstærket mig på en post, og det er venstre forsvar, hvor Coentreo er indkøbt for 90 mio. Ellers er Wilson rykket op fra reserveholdet. Jeg syntes dog den centrale midtbane ser lidt tynd ud, så der kigger jeg efter en ekstra breddespiller i form af enten Sissokko eller Poli, men de unge herrer er sgu dyre:-)

Noget der har overrasket mig positiv er Carrol som alene spydspids. Han scorer en del kasser, og med hans unge alder kan fremtiden kun blive god:-) Suarez bruger jeg som OMV, og det går også fint.

Men jeg glæder mig nu til de næste mange sæsoner med Liverpool, da dette bliver et LANGT save som det plejer.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #394: 09 Mar 2011, 13:29 »

Ahhhh...endelig er patchen ude, og det betyder jeg er startet et nyt save med mit elskede Liverpool.

Jeg op til sæsonstarten leget lidt med en typisk Barcelona formation, og det ser ud til at fungere ganske fint her i træningskampene og i første runde af Euro Cup.

Jeg har kun forstærket mig på en post, og det er venstre forsvar, hvor Coentreo er indkøbt for 90 mio. Ellers er Wilson rykket op fra reserveholdet. Jeg syntes dog den centrale midtbane ser lidt tynd ud, så der kigger jeg efter en ekstra breddespiller i form af enten Sissokko eller Poli, men de unge herrer er sgu dyre:-)

Noget der har overrasket mig positiv er Carrol som alene spydspids. Han scorer en del kasser, og med hans unge alder kan fremtiden kun blive god:-) Suarez bruger jeg som OMV, og det går også fint.

Men jeg glæder mig nu til de næste mange sæsoner med Liverpool, da dette bliver et LANGT save som det plejer.

Jeg har også Carroll alene i front, men han laver nu flere ass end mål. Men har så også kun spillet 5 træningskampe og 2 kval kampe til EL. Hvori han i den første fik et direkte rødt kort for at komme springende med begge ben forrest ind i en modspiller, så der fik han lige 4 dage på tribunen.

Suarez har jeg også på venstrekant, men han er jo ustyrlig. I de 7 kampe jeg har spillet har han lavet 8 mål og 4 ass, meget godt klaret af en kantspiller Wink

Jeg har købt C. Adam for 100 mio dkr som min indtil nu eneste forstærkning.

Jeg legede lidt med ideen om de har 3 bagved osv.
Men det blev ved tanken og spiller nu 4-3-2-1.

Men skal da helt sikkert prøve systremmet med 3 nede bagved senere...
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #395: 09 Mar 2011, 16:30 »

Jeg har også Carroll alene i front, men han laver nu flere ass end mål. Men har så også kun spillet 5 træningskampe og 2 kval kampe til EL. Hvori han i den første fik et direkte rødt kort for at komme springende med begge ben forrest ind i en modspiller, så der fik han lige 4 dage på tribunen.

Suarez har jeg også på venstrekant, men han er jo ustyrlig. I de 7 kampe jeg har spillet har han lavet 8 mål og 4 ass, meget godt klaret af en kantspiller Wink

Jeg har købt C. Adam for 100 mio dkr som min indtil nu eneste forstærkning.

Jeg legede lidt med ideen om de har 3 bagved osv.
Men det blev ved tanken og spiller nu 4-3-2-1.

Men skal da helt sikkert prøve systremmet med 3 nede bagved senere...

Hvordan bruger du Suarez?
« Seneste Redigering: 09 Mar 2011, 17:15 af FredrikLeander » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #396: 10 Mar 2011, 10:10 »

Hvordan bruger du Suarez?

Som venstre AML med ret frie tøjler over hele linien.

Eller dvs at i den første kamp i PL blev han skadet efter 2 min og er nu ude i 6-8 uger  ticked off

Men det er planen han skal spille som venstrekant Wink
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #397: 10 Mar 2011, 12:42 »

Som venstre AML med ret frie tøjler over hele linien.

Eller dvs at i den første kamp i PL blev han skadet efter 2 min og er nu ude i 6-8 uger  ticked off

Men det er planen han skal spille som venstrekant Wink

Ja okay. Uheldigt for dig Smiley
Du må lige melde tilbage, når han er på toppen igen Wink
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #398: 10 Mar 2011, 19:53 »

Jeg er også selv startet med Liverpool F.C. Det er klubben i England, så det er naturligt, at starte med dem, når jeg spiller i England.

Men det har været en blandet start, jeg har ikke kunne få spillet til at køre, har tabt nogle dumme kampe og hvor spillet bare ikke har kunne flyde. Det ser dog ud, som om, at vi er på vej mod den rigtige vej nu. En sejr over førstepladsen Arsenal har slået hul på bylden. Jeg spillede med 5-3-2 med wingbacks i starten, men er lige nu i gang med en 4-1-3-2 med en defensiv midtbane. Den defensive er der meget rotation på, da jeg har ikke fundet spilleren endnu.

Nyindkøbte Scott Denn har virkelig overrasket, og har overtaget en fast plads i forsvaret ved siden af Agger.
Jeg har haft svært ved at score på mine chancer, men tror mit angreb er på vej mod toppen af poppen, Luis Suarez og Andy Carroll.

Jeg har valgt kun at købe britisk, og det vil jeg selvfølgelig holde fast i Thumbs Up
Transfer 10/11
Charlie Adam fra Blackpool - 90M
Connor Wickham fra Ipswich - 36M
Scott Denn fra Birmingham - 62.5M
Liam Rigdewell fra Birmingham - 40M


Som sagt længere oppe, har jeg ikke fundet manden til den defensive midtbane. Nogle der har et forslag til en defensiv britisk oprydder? Smiley
« Seneste Redigering: 10 Mar 2011, 19:55 af FredrikLeander » Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #399: 10 Mar 2011, 19:55 »

Jack Rodwell fra Everton er vel ekstremt nærliggende, men eneste minus er jo så at han er fra Everton Wink

Men hvad med Adams?
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #400: 10 Mar 2011, 19:58 »

Lee Cattermole er bedste bud Smiley
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #401: 10 Mar 2011, 19:59 »

Der skal ikke være en Everton-spiller på mit hold Wink
Ja, Cattermole har jeg også kigget på - Han ville dog ikke til klubben i sommer, men det kunne være man skulle prøve igen, når januar transfervinduet er oppe Smiley

Hvad med en Phil Jones fra Blackburn? Der er i hvert fald fremtid i ham.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2011, 20:01 af FredrikLeander » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #402: 11 Mar 2011, 09:58 »

Noget der har overrasket mig positiv er Carrol som alene spydspids. Han scorer en del kasser, og med hans unge alder kan fremtiden kun blive god:-) Suarez bruger jeg som OMV, og det går også fint.

Men jeg glæder mig nu til de næste mange sæsoner med Liverpool, da dette bliver et LANGT save som det plejer.

Hvordan bruger du Carroll, altså hvad er hans indstillinger?

Jeg har ham også i front alene men har svært ved at få ham tilo at fungere der.

Har ikke svært ved at score mål, de kommer bare fra mine kanter og min midtbane.

Og jeps, jeg glæder mig også til et langt spil med Liverpool Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #403: 11 Mar 2011, 10:21 »

Hvordan bruger du Carroll, altså hvad er hans indstillinger?

Jeg har ham også i front alene men har svært ved at få ham tilo at fungere der.

Har ikke svært ved at score mål, de kommer bare fra mine kanter og min midtbane.

Og jeps, jeg glæder mig også til et langt spil med Liverpool Wink

Uden at vide det med sikkerhed da jeg aldrig har spillet med ham før, så ville jeg anvende ham som avanceret angriber. Dette er fordi at han som targetman i langt højere grad vil fungere som spilstation i angrebet (tror jeg), mens han som avanceret angriber mere fungere som spydspids der skal lede angrebet.. For at udnytte hans hovedspil, så handler det om at opstille midtbanen til at komme over kanterne, fremfor dybe afleveringer bag om forsvaret..
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #404: 11 Mar 2011, 10:28 »

Uden at vide det med sikkerhed da jeg aldrig har spillet med ham før, så ville jeg anvende ham som avanceret angriber. Dette er fordi at han som targetman i langt højere grad vil fungere som spilstation i angrebet (tror jeg), mens han som avanceret angriber mere fungere som spydspids der skal lede angrebet.. For at udnytte hans hovedspil, så handler det om at opstille midtbanen til at komme over kanterne, fremfor dybe afleveringer bag om forsvaret..


Mener også han er sat til det. Mens mine kanter er sat til at gå til baglinien men også trække ind i banen.
Men er dog ikke helt 100% sikker på at han er sat til at være avanceret, sidder faktisk og bliver lidt i tvivl nu - Må hjem og kigge på det  Ubeslutsom

Flere af de mål mine kanter har scoret kommer netop fra indlæg fra den modsatte kant så det skulle fungere efter planen Wink
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010