home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 99750 gange)
thabear
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #285: 27 Dec 2010, 22:11 »

Starter en karriere med Liverpool lige om lidt  Mit mål med karrieren er at få skabt et nyt Liverpool med unge spilllere der vil blive stjerner. Så jeg starter med at sælge stjernerne, og de gamle spillere, og køber så nogle unge stjerner.

Nogle her på FMfreaks der vil skrive nogle unge stjerner jeg kan købe i min karrierer med Liverpool ? 

Jeg har gjort det samme med LFC og det er gået godt!

Jeg har spillere som sadko, henrique, babacar, lukaku, sissoko, poli
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #286: 30 Dec 2010, 01:00 »

Jeg har gjort det samme med LFC og det er gået godt!

Jeg har spillere som sadko, henrique, babacar, lukaku, sissoko, poli
Kevin fra Zaragoza har gjort det godt for mig.
Eden Hazard har gjort det ovenud fantastisk.
Ryan Shawcross har overgået alle forventninger.
Coentrao er en fantastisk Wingback.
Sebastien Corchia er ukendt, men skide god.
neymar har bombet.

de kunne være en idé
derudover er der spillere som, lukaku, simon kjær, zohore, Poli osv. Thumbs Up
Logged

vnGism
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #287: 30 Dec 2010, 02:49 »

Er selv lige blevet færdig med min første sæson med Liverpool.



Det gik over alt forventning, efter at jeg selv have sat næsen op efter en placering i top 5.

Indkøbs mæssigt tænkte jeg frem i tiden og i bredden, noget som gjorde mig endnu mere overrasket.

Indkøb:

Eden Hazard (150mill)
Douglas Costa (115mill)
Ognjen Vukojevic (95mill)

Salg:


David N'gog (44mill)

Jeg måtte rette i mit budget for at få lov at hente Ognjen, men det gik lige med et minimalt beløb tilbage på kontoen.

--------------------------------------
SÆSON 2 OPSTART
--------------------------------------

Her i starten af sæson 2 har jeg grundet mesterskabet haft omkring 320mill at handle for. Nogen af dem jeg omsat sådan her, igen med fokus på talentudvikling:

Indkøb:

Ryan Shawcross (43mill)
Connor Wickham (21mill)
Tobias Figueriredo (18mill)
Manuel Miguelez (65mill)
Mario Ballotelli (95mill)
Zenzinho (45mill)


Salg:

Christian Poulsen (39mill)
Nabil El Zhar (15mill)
Emiliano Insua(27mill)
Ryan Babel(38mill)
Maxi Rodriguez(31mill)
Phillip Degen(20mill)
Fabio Aurelio(12mill)


Jeg har stadig en god sjat penge på kontoen, som jeg gemmer hvis der skulle komme et godt tilbud. Mario fungere som supersub for Torres, mens Miguelez er eneste faste mand. Ryan Shawcross kæmper lidt med Skertl og de veksler lidt frem og tilbage for tiden, dog med Skertl som førstevalg pt.

Jeg har indtil videre været helt suveræn i Ligaen og CL, sidstnævnte startede jeg med 5-0 ude over Wolfburg.

Dette er min stærkeste start ellever:
                            - Reina -
        - Johnson - Agger - Skrtel - Miguelez -
 - Costa - Vukojevic - Meireles - Gerrard - Harzard -
                            - Torres -

Med følgende bænk:
Brad Jones
Ryan Shawcross
Danny Wilson
Dirk Kuyt
Balotelli
Zenzinho
og andre på skift (Joe Cole m.m)

Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #288: 30 Dec 2010, 10:24 »

Jeg er nu blevet færdig med første sæson med LFC, Jeg sluttede  som 3er efter en skidt start, med både torres og gerrard skadet, som nu er nogen af de vigtigste på mit hold. jeg skuffede fælt i Euro League hvor jeg røg ud i 2. K.O. runde til Atletico som gik videre efter 3-3 samlet, fordi de have scoret flest udebane mål(vandt 3-1 hjemme og tabte 2-0 ude) FA cuppen, kom jeg til finalen hvor jeg desværre tabte til Chelsea efter forlænget spilletid(3-2) Kalou scorede i 120+1 minut Skuffet
Indkøb i første sæson:
Ibrahim Affeley 70mio
Ryan Shawcross 100mio
Ezequiel Lavezzi 175mio
Eden Hazard 135mio
Kevin 15mio
Fabio Coentrao 75mio.
-Har også lejet og solgt nogen spillere som Lucas, Kyrgiakos, maxi rodriguez, Jovanovic og nogen unge.
Er lige startet på 2. sæson hvor jeg har spillet imod Everton ude(vandt 4-1) og City ude(vandt 2-0)
jeg har hentet:
Jack Wilshere 175 mio.
Sebastien Corchia 150 mio
Neymar 200mio
Toninho(regen) FIR
Diego(regen) FRI
-Så har jeg også lejet og solgt nogen spiller eks. C. Poulsen, Kuyt, Aurelio, Jovanovic, Maxi Rodriguez og N'gog og så Insua på fri :-)

Det ser ikke ud til du gør meget for at rette Liverpools skrantende økonomi op med de indkøb du har lavet. Jeg går ud fra de fleste er over min. 12 måneder, da de slet ikke har det transferbeløb til rådighed.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

vnGism
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #289: 30 Dec 2010, 13:19 »

Okay, det er blevet et kort glædeligt forhold til Mario Ballotelli.

Han valgte at slå en modspiller i en CL kamp, hvorefter jeg kvitteret med en uges bøde.

Han er nu blevet så tosset over det, at han ikke ønsker at spille i klubben længere og private samtaler ikke er en mulighed. Så han må ryge ud af døren igen... (Var alligevel lidt et fejlkøb at have en mand til næsten 1mill om ugen på bænken)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #290: 30 Dec 2010, 15:18 »

Okay, det er blevet et kort glædeligt forhold til Mario Ballotelli.

Han valgte at slå en modspiller i en CL kamp, hvorefter jeg kvitteret med en uges bøde.

Han er nu blevet så tosset over det, at han ikke ønsker at spille i klubben længere og private samtaler ikke er en mulighed. Så han må ryge ud af døren igen... (Var alligevel lidt et fejlkøb at have en mand til næsten 1mill om ugen på bænken)
Balotelli er mindst et lige så stort problembarn i FM som han er i virkeligheden, min Fodbold træner, hentede ham til FCK, hvor Balotelli så ønskede 2 ugers ferie, fordi han ikke kunne falde til i danmark, der gik så ca. 8 måneder før han var tilbage og kunne spille kamp  Opstemt
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #291: 30 Dec 2010, 15:19 »

Det ser ikke ud til du gør meget for at rette Liverpools skrantende økonomi op med de indkøb du har lavet. Jeg går ud fra de fleste er over min. 12 måneder, da de slet ikke har det transferbeløb til rådighed.
Der er ingen af de køb jeg har lavet inden 2. sæson der har været på månedlige afdrag, fik solgt en del spillere, og fik et transfer budget på omkring 500 mio. men du har ret, i første sæson blev der købt et par spillere over en længere periode :-)
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #292: 31 Dec 2010, 16:22 »

Det undrer mig, at i kan købe så meget ind når man starter med 0 i transferbudget?
« Seneste Redigering: 31 Dec 2010, 16:56 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #293: 01 Jan 2011, 19:48 »

Det undrer mig, at i kan købe så meget ind når man starter med 0 i transferbudget?
Jeg tror ikke du har den nye update, du har nok den før at klubben fik nye ejere :-)
jeg startede nemlig med 300-400 mio.  Thumbs Up
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #294: 02 Jan 2011, 12:21 »

Nu er jeg igang med mit andet spil med Liverpool, og jeg vil bare lige høre om der er nogen der har fået, Wilson og Pacheco til at opnå deres potentiale? Wilson kan jeg ikke få til at udvikle sig og har i mit spil med Leeds lejet Pacheco og givet ham regelmæssig spilletid, men synes virkelig det er minimalt hvor meget han udikler sig Huh
Logged

Swush
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #295: 02 Jan 2011, 19:01 »

Nu er jeg igang med mit andet spil med Liverpool, og jeg vil bare lige høre om der er nogen der har fået, Wilson og Pacheco til at opnå deres potentiale? Wilson kan jeg ikke få til at udvikle sig og har i mit spil med Leeds lejet Pacheco og givet ham regelmæssig spilletid, men synes virkelig det er minimalt hvor meget han udikler sig Huh


I mit Liverpool spil fik Wilson chancen cirka halvejs i første sæson, da Skrtel blev skadet i 4-5 måneder. Han spillede så godt, at han i anden sæson er i start-11'eren sammen med Agger. Pacheco ser dog ikke ud til at være en spiller jeg skal satse på. Han er udlejet til Levante, og spiller ikke særlig godt.
Logged

vnGism
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #296: 02 Jan 2011, 20:49 »

Nu er jeg igang med mit andet spil med Liverpool, og jeg vil bare lige høre om der er nogen der har fået, Wilson og Pacheco til at opnå deres potentiale? Wilson kan jeg ikke få til at udvikle sig og har i mit spil med Leeds lejet Pacheco og givet ham regelmæssig spilletid, men synes virkelig det er minimalt hvor meget han udikler sig Huh


Hos mig er Wilson en super stærk spiller, som kun er holdt ude af en stærk center tre-kløver i Thiago, Agger og Shawcross.

Pacheco er dog ikke blevet nogen stjerne endnu, men en bænkplads er det da blevet til.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #297: 02 Jan 2011, 21:58 »

Jeg har ogs¨kun positive oplevelser med Wilson. Han får en del kampe i de lidt "mindre" kampe og jeg har faktisk lidt svært ved kun at placere ham på bænken.

Pacheco er jeg lidt i vildrede med. Han spiller kanon i enkelte kampe og lige så ringe i andre.
Han vil dog stadig få chancen da han ikke er så gammel endnu men han har ikke uanede tillid Wink
Logged

vnGism
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #298: 03 Jan 2011, 00:01 »

Hvem har folk valgt som den naturlige afløser for Steven Gerrard?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #299: 03 Jan 2011, 14:51 »

Har spillet den første halv sæson med liverpool, og det går sådan nogenlunde.
Mit forsvar (Wilson,Agger,Carragher,Johnson) står okay, og der bliver ikke scoret så meget imod mig. Men den anden vej har jeg en smule problemer.
Jeg spiller en 4-5-1 / 4-3-3 om man vil:
          MM
FH - FC - FC - FV

         DMC
      MC   MC
OMH           OMV
          AC

Jeg ligger med Torres på toppen, og Hazard og Kuyt på kanterne (Som gør det super godt).

Men målene udebliver, jeg ligger kun som den 10 mest scorende i PRM League, ligger dog 3'er i ligaen grundet min defensiv.


Er der nogle der har nogle gode ideer til at effektivere min offensiv i form af enten taktiske ændringer eller spillerindkøb?

Tak Smiley
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010