home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 99621 gange)
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #225: 20 Dec 2010, 17:23 »

Har lige startet et nyt spil med Liverpool, jeg vil evt. prøve min favorit taktik 4-2-4 med 2 angribere og 2 offensive kanter. vil forsøge at hente Schawcross, Affelay, Hazard og Lavezzi Smiley
-evt. nogen gode råd til indkøb eller salg? Smiley

Dzeko ville være et kvalitets køb Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #226: 20 Dec 2010, 17:31 »

Dzeko ville være et kvalitets køb Smiley
Har købt E. Lavezzi. Havde Dzeko i tankerne, men har bare læst fra mange herinde at han er et flop. så ville ikke tage chancen med så man penge.
-har så alligevel købt Lavezzi som jeg aldrig har prøvet før, så håber da at han kan levere varen!

Har du måske nogen råd til en venstre Back, helst ikke en dyr spiller, må gerne bare være en Back-up til Aurelio, men må også gerne være en der kan gå lige ind på han plads :-)
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #227: 20 Dec 2010, 17:50 »

Har købt E. Lavezzi. Havde Dzeko i tankerne, men har bare læst fra mange herinde at han er et flop. så ville ikke tage chancen med så man penge.
-har så alligevel købt Lavezzi som jeg aldrig har prøvet før, så håber da at han kan levere varen!

Har du måske nogen råd til en venstre Back, helst ikke en dyr spiller, må gerne bare være en Back-up til Aurelio, men må også gerne være en der kan gå lige ind på han plads :-)

Coentrao evt Smiley?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #228: 20 Dec 2010, 18:28 »

Har købt E. Lavezzi. Havde Dzeko i tankerne, men har bare læst fra mange herinde at han er et flop. så ville ikke tage chancen med så man penge.
-har så alligevel købt Lavezzi som jeg aldrig har prøvet før, så håber da at han kan levere varen!

Har du måske nogen råd til en venstre Back, helst ikke en dyr spiller, må gerne bare være en Back-up til Aurelio, men må også gerne være en der kan gå lige ind på han plads :-)

Hvis du har lidt tålmodighed så vent 1. sæson, så kommer Insua retur fra et lejeophold.

Indtil da kan du bruge Konchesky, Aurelio på skift og så lade unge Wilson tage nogle af de mindre kampe. med tiden bliver han altså en ganske fin og stabil venstreback.

Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #229: 20 Dec 2010, 18:57 »

Coentrao evt Smiley?
Tak skal du have.
Havde fuldstændig glemt Coentrao, som udentvivl er en VERDENSKLASSE back, og så endda til en udmærket pris, er allerede igang med at hente ham :-)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #230: 20 Dec 2010, 18:58 »

Hvis du har lidt tålmodighed så vent 1. sæson, så kommer Insua retur fra et lejeophold.

Indtil da kan du bruge Konchesky, Aurelio på skift og så lade unge Wilson tage nogle af de mindre kampe. med tiden bliver han altså en ganske fin og stabil venstreback.


Prøver at signe Coentrao, hvis det nu går galt, så vil jeg nok bruge dit råd med at bruge Konchesky og Aurelio, og vente til at Insua kommer tilbage fra lejeaftalen :-)
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #231: 20 Dec 2010, 19:29 »

Hvis du har lidt tålmodighed så vent 1. sæson, så kommer Insua retur fra et lejeophold.

Indtil da kan du bruge Konchesky, Aurelio på skift og så lade unge Wilson tage nogle af de mindre kampe. med tiden bliver han altså en ganske fin og stabil venstreback.


Wilson på venstreback?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #232: 20 Dec 2010, 19:32 »

Du skal ikke regne med en helvedes masse mål af ham. Jeg ville bruge ham som avanceret angriber support og bruge Torres som skarpretter. Det er helt klart sådan, at du får mest ud af ham - altså i den oplæggende rolle. Han minder meget om Agüero i FM, han er dog bare 2-3 dårligere i afslutning Smiley
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #233: 20 Dec 2010, 19:33 »

Jeg er nået til september 2010 og jeg har indtil videre købt Eden Hazard, Romelu Lukaku, Gervinho, Alex Sandro og Koke. Efter 4 kampe i ligaen ligger jeg nummer 7. Men det henter jeg forhåbentlig snart.
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #234: 20 Dec 2010, 19:34 »

Du skal ikke regne med en helvedes masse mål af ham. Jeg ville bruge ham som avanceret angriber support og bruge Torres som skarpretter. Det er helt klart sådan, at du får mest ud af ham - altså i den oplæggende rolle. Han minder meget om Agüero i FM, han er dog bare 2-3 dårligere i afslutning Smiley

Må man spørge om hvem dette indlæg var til?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #235: 20 Dec 2010, 19:47 »

Er nået til starten af 4. sæson, tabte desværre Charity Shield til Chelsea på straffespark...

Min start-opstilling ser sådan her ud:
Reina - Johnson, Rami, Shawcross, Coentrao - Gerrard, Hamsik - A Sanchez, Robinho, Elia - Torres

Bænken inkluderer: Areola, Agger, Modric, Augusto, Rossi, Suarez, Bale (roterer med Coentrao)
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #236: 20 Dec 2010, 19:47 »

Fernando Torres er vildt plaget af skader o;
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Gungner
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #237: 20 Dec 2010, 19:49 »

Ja, ham er Agger spiller i gennemsnit kun en halv sæson for mig, så det er vigtigt at have kvalitets back-up på de pladser
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #238: 20 Dec 2010, 19:53 »

Edin Dzeko som back up ville jeg foreslå ? Opstemt
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Gungner
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #239: 20 Dec 2010, 19:54 »

Han er i Man City, desuden har jeg den back-up jeg behøver Smiley
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010