home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 453 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 87525 gange)
polle09
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #60: 10 Nov 2010, 17:18 »

Det vil sige at du har et underskud allerede, for hvis du har brugt 740 millioner, og kun har fået 314 mill, at handle for, eller er det bare mig der skal gå folkeskolen om
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #61: 10 Nov 2010, 18:34 »

Han har nok købt over 48 måneder, og skal så døje med mega underskud på driften i de næste 4 år. Ikke just en fornuftig taktik hvis man gerne vil spille mange sæsoner med samme klub.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #62: 10 Nov 2010, 18:49 »

SÅ blev første sæson spillet til ende med mit elskede Liverpool. Jeg satte fra sæsonstarten mine mål forsigtigt med europæisk kvalifikation. Det betød jeg fik ca. DKK 220 mio til at handle ind for.

Taktikken havde jeg bestemt mig for fra starten, da jeg havde leget med en 4-3-1-2 i demoen. Dvs. en 4 backkæde, 3 centrale midtbaner, 1 off. midtbane og 2 centrale angribere.

Da jeg nu skulle ud og bruge transferbudgettet, så skulle truppen løbes igennem. Mit mål for første sæson var succes på den korte bane, og så begynde med talentarbejdet i sæson 2. Det betød også, at de spillere der skulle købes skulle gå direkte ind og forstærke start 11'ren. Da jeg kører med et højt pres, så stiller det store krav til mit forsvar. Og det betød at det stort set kun var Agger der duede i det centrale forsvar. Derfor blev Mexes indkøbt for 77 mio.

Den næste plads der skulle forstærkes var angrebet, da jeg ville spille med 2 angribere, og den eneste der har klassen her er Torres. Hverken Kuit eller Jovanovis er gode nok som makker til Torres. Ngog er sub på denne plads, og har faktisk gjort det outstanding med 7 mål. Han skal nok blive god. Valget som makker til Torres faldt på Hulk. Dette save er første gang jeg har købt ham, men sikke et køb. I sin første sæson har han scoret 30 mål i 51 kampe. Torres nettede 33 gange i 45 kampe. En ny superduo er født.

Det sidste indkøb var der ikke mange penge til, så jeg skulle finde en billig MC der havde gode deffensive kvaliteter. Her faldt valget på Mahamadou Diarra, som var i overskud i Real Madrid. Udskrivningen lød på 19 mio. Et røverkøb når man kigger på hans sæson. 47 kampe, 7 mål og 8 oplæg samt en rating på 7,27. Så var det transferbudget brugt:-)

Sæsonen startede ganske fint, og jeg lå nr. 1 ved vinterpausen 3 point foran Chelsea. Det gode spilt fortsatte de først par måneder i 2011, men så kom chokket. Reina skadet i 8 uger og Gerrard ude i 5 uger på samme tid. Dette betød at jeg røg ud i 6 runde af FA cuppen og til trods for en klar 1. plads i gruppespillet i Eurocuppen, så røg jeg ud i første playoff runde til upåagtede Metalist. Disse fadæser var ikke nok. Suveræne Chelsea overhalede mig, og vand ligaen med 6 point foran mig, til trods for jeg endte på 87 point!! En lille plaster på såret var dog min sejr i Liga Cuppen, så alligevel kom der sølvtøj på hylderne i Liverpool i første sæson.

Alt i alt er jeg tilfreds med min første sæson med klubben. PL var sæsonmålet, og en anden plads til trods for hele 87 point er flot.

Næste sæson står på indkøb af et par stjerner og et par spillere til bredden i form af talenter.

På gensyn når næste sæson er spillet.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #63: 10 Nov 2010, 19:00 »

SÅ blev første sæson spillet til ende med mit elskede Liverpool. Jeg satte fra sæsonstarten mine mål forsigtigt med europæisk kvalifikation. Det betød jeg fik ca. DKK 220 mio til at handle ind for.

Taktikken havde jeg bestemt mig for fra starten, da jeg havde leget med en 4-3-1-2 i demoen. Dvs. en 4 backkæde, 3 centrale midtbaner, 1 off. midtbane og 2 centrale angribere.

Da jeg nu skulle ud og bruge transferbudgettet, så skulle truppen løbes igennem. Mit mål for første sæson var succes på den korte bane, og så begynde med talentarbejdet i sæson 2. Det betød også, at de spillere der skulle købes skulle gå direkte ind og forstærke start 11'ren. Da jeg kører med et højt pres, så stiller det store krav til mit forsvar. Og det betød at det stort set kun var Agger der duede i det centrale forsvar. Derfor blev Mexes indkøbt for 77 mio.

Den næste plads der skulle forstærkes var angrebet, da jeg ville spille med 2 angribere, og den eneste der har klassen her er Torres. Hverken Kuit eller Jovanovis er gode nok som makker til Torres. Ngog er sub på denne plads, og har faktisk gjort det outstanding med 7 mål. Han skal nok blive god. Valget som makker til Torres faldt på Hulk. Dette save er første gang jeg har købt ham, men sikke et køb. I sin første sæson har han scoret 30 mål i 51 kampe. Torres nettede 33 gange i 45 kampe. En ny superduo er født.

Det sidste indkøb var der ikke mange penge til, så jeg skulle finde en billig MC der havde gode deffensive kvaliteter. Her faldt valget på Mahamadou Diarra, som var i overskud i Real Madrid. Udskrivningen lød på 19 mio. Et røverkøb når man kigger på hans sæson. 47 kampe, 7 mål og 8 oplæg samt en rating på 7,27. Så var det transferbudget brugt:-)

Sæsonen startede ganske fint, og jeg lå nr. 1 ved vinterpausen 3 point foran Chelsea. Det gode spilt fortsatte de først par måneder i 2011, men så kom chokket. Reina skadet i 8 uger og Gerrard ude i 5 uger på samme tid. Dette betød at jeg røg ud i 6 runde af FA cuppen og til trods for en klar 1. plads i gruppespillet i Eurocuppen, så røg jeg ud i første playoff runde til upåagtede Metalist. Disse fadæser var ikke nok. Suveræne Chelsea overhalede mig, og vand ligaen med 6 point foran mig, til trods for jeg endte på 87 point!! En lille plaster på såret var dog min sejr i Liga Cuppen, så alligevel kom der sølvtøj på hylderne i Liverpool i første sæson.

Alt i alt er jeg tilfreds med min første sæson med klubben. PL var sæsonmålet, og en anden plads til trods for hele 87 point er flot.

Næste sæson står på indkøb af et par stjerner og et par spillere til bredden i form af talenter.

På gensyn når næste sæson er spillet.

Det med Reina og Gerrard er bare sur røv!
Logged

Zero_DK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #64: 10 Nov 2010, 19:01 »

Ja det glemte jeg at skrive. alle handler er over 48 måneder!

Smed! jeg er ikke helt enig i dit syn på dette! jo det er da rigtig at hvis jeg fejler så ser det ikke godt ud! men hvis det der imod går efter planen med at vinde ligaen og komme et godt stykke ind i CL er det bestemt ikke et problem og det skal da lige understreges at det er unge spillere jeg har købt så fremtiden skulle være sikrer på du offensive pladser!
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #65: 10 Nov 2010, 19:04 »

Ja det glemte jeg at skrive. alle handler er over 48 måneder!

Smed! jeg er ikke helt enig i dit syn på dette! jo det er da rigtig at hvis jeg fejler så ser det ikke godt ud! men hvis det der imod går efter planen med at vinde ligaen og komme et godt stykke ind i CL er det bestemt ikke et problem og det skal da lige understreges at det er unge spillere jeg har købt så fremtiden skulle være sikrer på du offensive pladser!

Hvorfor har du egentlig købt Agonlahor? -når du har Torres og kun spiller med en angriber?
Logged

Zero_DK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #66: 10 Nov 2010, 19:07 »

Hvorfor har du egentlig købt Agonlahor? -når du har Torres og kun spiller med en angriber?

Da jeg startede ville jeg spille med 2 angribere men ombestemte mig og der var det lidt forsent!

jaa jeg ved godt det var dumt men på den anden side er han sindsyg hurtig og brugbar i visse kamp!
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #67: 10 Nov 2010, 19:16 »

Da jeg startede ville jeg spille med 2 angribere men ombestemte mig og der var det lidt forsent!

jaa jeg ved godt det var dumt men på den anden side er han sindsyg hurtig og brugbar i visse kamp!

Når du har brugt så mange penge på en spiller er det sku dumt at skifte mening Wink.
Logged

Zero_DK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #68: 10 Nov 2010, 19:21 »

Når du har brugt så mange penge på en spiller er det sku dumt at skifte mening Wink.

ja jeg ved det. Opstemt
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #69: 10 Nov 2010, 19:50 »

Så er jeg kommet i gang med Liverpool, transfer vinduet er lige lukket og har fået handlet rigtig godt ind.

Ind er kommet:

Andy Carroll - 70 mio.
Adil Rami - 55 mio.
Douglas Costa - 100 mio.
Xherdan Shaqiri - 45 mio.
Laciana Traore - 22 mio.
Kevin - 19 mio.
Daniel Kofi Aqyei - 50 mio.
Bruno - 7,75 mio.
Iker Muniain - 95 mio.
Connor Wickham - 30 mio.

Spiller der har forfaldt klubben:

Sotiris Kyrgiakos - 31 mio.
Maxi Rodriguez - 46 mio.
Lacina Traore - Lån til Genk
Daniel Kofi Agyei - Lån til Genk
Gerardo Bruna - Lån til Dag & Red

Har indtil videre spillet 3 kampe i ligaen:

Man Utd - Liverpool 0-1
Liverpool - Wigan - 2-0
Wolves - Liverpool 0-2

Der efter 3 kampe ligger jeg nummer 1 med 9 point og en målscore på 5-0

Har også fået kvalificeret mig til Euro Leauge efter følgende kampe:

Sibenik - Liverpool 0-0
Liverpool - Sibenik 2-0

Sheriff - Liverpool 0-0
Liverpool - Sheriff 4-0

Jeg er så kommet i gruppen med Celtic, Metalist og IFK Goteborg.

Her var lige starten af min sæson, holder jer opdateret Wink Hvis vi vil se screensshorts af mine spillere så bare sig til Smiley
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #70: 10 Nov 2010, 22:32 »

Så er jeg kommet i gang med Liverpool, transfer vinduet er lige lukket og har fået handlet rigtig godt ind.

Ind er kommet:

Andy Carroll - 70 mio.
Adil Rami - 55 mio.
Douglas Costa - 100 mio.
Xherdan Shaqiri - 45 mio.
Laciana Traore - 22 mio.
Kevin - 19 mio.
Daniel Kofi Aqyei - 50 mio.
Bruno - 7,75 mio.
Iker Muniain - 95 mio.
Connor Wickham - 30 mio.

Spiller der har forfaldt klubben:

Sotiris Kyrgiakos - 31 mio.
Maxi Rodriguez - 46 mio.
Lacina Traore - Lån til Genk
Daniel Kofi Agyei - Lån til Genk
Gerardo Bruna - Lån til Dag & Red

Har indtil videre spillet 3 kampe i ligaen:

Man Utd - Liverpool 0-1
Liverpool - Wigan - 2-0
Wolves - Liverpool 0-2

Der efter 3 kampe ligger jeg nummer 1 med 9 point og en målscore på 5-0

Har også fået kvalificeret mig til Euro Leauge efter følgende kampe:

Sibenik - Liverpool 0-0
Liverpool - Sibenik 2-0

Sheriff - Liverpool 0-0
Liverpool - Sheriff 4-0

Jeg er så kommet i gruppen med Celtic, Metalist og IFK Goteborg.

Her var lige starten af min sæson, holder jer opdateret Wink Hvis vi vil se screensshorts af mine spillere så bare sig til Smiley

Troede sku ikke at en Arsenal-fan ville vælge Liverpool i FM Opstemt.
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #71: 10 Nov 2010, 22:42 »

Hehe Elmander9 har sku ikke noget imod at spille med andre engleske hold, der er dog hold som Tottenham, City, Man Utd og Chelski jeg aldrig ville spille med.

Synes faktisk Liverpool har en godt hold, og en spiller som Torres er jeg helt vild med.

Så jo ville da gerne tage udfordringen op! Hvad synes du så om mine indkøb som Liverpool fan?
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #72: 10 Nov 2010, 22:46 »

Hehe Elmander9 har sku ikke noget imod at spille med andre engleske hold, der er dog hold som Tottenham, City, Man Utd og Chelski jeg aldrig ville spille med.

Synes faktisk Liverpool har en godt hold, og en spiller som Torres er jeg helt vild med.

Så jo ville da gerne tage udfordringen op! Hvad synes du så om mine indkøb som Liverpool fan?

Lidt for mange indkøb vil jeg mene, mere ment til når man spiller i fm Smiley.. Men hvis bare du IKKE bruger lorte C. Poulsen er jeg tilfreds Wink.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #73: 10 Nov 2010, 22:48 »

Så er der lukket for tegnebogen her i første transfervindue til sæson nr. 2. Men jeg er nu godt tilfreds. 3 unge spillere, 2 englændere og et par klassespillere:-)

http://img441.imageshack.us/img441/8527/liverpooltransfershisto.png
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

polle09
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #74: 11 Nov 2010, 13:02 »

Jeg syntes faktisk slet ikke liverpool`s trup er så ringe endda, Jeg kan også se at de fleste andre, der er startet op med lfc, er kommet godt fra start.
Desværre er det meget svært at komme af med spillere, har forsøgt at komme af med grækermåtten, itandje og babel, men uanset hvad så er der bare ik nogen der bider på. Har forsøgt at tilbyde dem næsten gratis til andre klubber, bare jeg slipper for at ha dem, men satme nej. og hvis endelig der er en klub, der byder, vil spilleren gu hjælpe mig også ha kompensation, fra min pengekasse, til hans fremtidige løn, ticked off ticked off bare for at få lov at skride,
Har i samme problem?Huh Peace Djævel
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010