home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1150 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 101358 gange)
r-mand
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal FC
« Svar #315: 14 Nov 2010, 19:10 »

Her er en kommende Arsenal stjerne Wink

Uploaded with ImageShack.us

Supra Societatem Nemo

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #316: 15 Nov 2010, 19:34 »

Så er første transfervindue lukket.

Ind:
Fábio Coentrão, Benfica (80mio)
Vincent Enyeama, Hapoel Tel-Aviv (2,1mio)
Christian Eriksen, Ajax (lån)
Romário, Vitória (2,2mio) - 1.1.2012
Alberto Gilardino, Fiorentina (325mio) - Bad bestyrelsen om at forhandle handlen igennem hvilket de gjorde, og det fortryder jeg nok lidt. Jeg vil gerne have Gilardino, men 325 er fandme mange penge.

Ud:
Tomas Rosicky, Palermo (34mio)
Lukasz Fabianski, Barcelona (lån med forkøbsret)
Henri Lansbury, Burnley (lån)
Mark Randall, Barnsley (lån)

(alle beløb er i DKK)

Der er spillet 3 liga kampe, som har resulteret i 3 sejre med samlet 8-0 hvilket placerer mig på en 1. plads.
I CL skal jeg møde Werder Bremen, Glasgow Rangers & Debrechen.

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #317: 17 Nov 2010, 17:27 »

1 1/2 sæson spillet med Arsenal. Jeg spiller med egen taktik, men ud fra en der er MEGET inspireret af det korte pasningspil, det høje tempo, den kreative frihed og det høje pres, som pigen beretter om her: http://www.mantralux.com/the-real-arsenal-4-2-3-1/

I første sæson købte jeg Mexés for 75 mil. Kunne sikkert godt få ham for mindre. Derudover købte jeg et par talenter, som spiller på mit U-18 hold. Jeg vandt første sæson i PL med 2 point ned til UTD og Chelsea, tabte FA-semi, CL ottendelsfianle og Carling Cup ottendelsfinale. Så bestemt godkendt sæson.

I anden sæson købte jeg Akinfeev for 112,5 mil og Hamsik for 75 mil. Hamsik agerer backup med Ramsey for Wilshere og Fab, mens Akinfeev blev købt i stedet for Almunia, som hurtigt blev skippet videre. Derudover har jeg lige så lige købt Sakho og er i færd med at sælge Vermaelen, som ellers har gjort det fornuftigt - men foretrækker Koscielny lige for tiden. Fører PL med 3 point og en kamp i hånden og er videre i alle turneringen. Skal møde Schalke i CL, efter mit reserve/ungdomshold cruisede sejre hjem anført af Ramsey, Vela, Chamackh, Walcott, Hamsik, Denilson og Eboue.

Har i gennemsnit i PL en possession på omkring 60. Det er helt vildt, så godt det fungerer og så mange chancer der blive kreeret efter pasningsspil inde foran de andres mål. Persie blev topscorer sidste sæson (27), Fab flest assist (16). I år har RVP scoret 15 i PL.
« Seneste Redigering: 17 Nov 2010, 17:29 af Riis » Logged

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #318: 18 Nov 2010, 20:08 »

Mit første transfervindue udviklede sig således:
Ind:
Jack Rodwell - 110 mio
Adil Rami - 60 mio
Fábio Coentrão - 70 mio

Ud:
Rosicky 35 mio.
Og så fik jeg lejet en del reserver ud.

NMadsen
Ynglingespiller

« Svar #319: 21 Nov 2010, 15:55 »

1 1/2 sæson spillet med Arsenal. Jeg spiller med egen taktik, men ud fra en der er MEGET inspireret af det korte pasningspil, det høje tempo, den kreative frihed og det høje pres, som pigen beretter om her: http://www.mantralux.com/the-real-arsenal-4-2-3-1/

I første sæson købte jeg Mexés for 75 mil. Kunne sikkert godt få ham for mindre. Derudover købte jeg et par talenter, som spiller på mit U-18 hold. Jeg vandt første sæson i PL med 2 point ned til UTD og Chelsea, tabte FA-semi, CL ottendelsfianle og Carling Cup ottendelsfinale. Så bestemt godkendt sæson.

I anden sæson købte jeg Akinfeev for 112,5 mil og Hamsik for 75 mil. Hamsik agerer backup med Ramsey for Wilshere og Fab, mens Akinfeev blev købt i stedet for Almunia, som hurtigt blev skippet videre. Derudover har jeg lige så lige købt Sakho og er i færd med at sælge Vermaelen, som ellers har gjort det fornuftigt - men foretrækker Koscielny lige for tiden. Fører PL med 3 point og en kamp i hånden og er videre i alle turneringen. Skal møde Schalke i CL, efter mit reserve/ungdomshold cruisede sejre hjem anført af Ramsey, Vela, Chamackh, Walcott, Hamsik, Denilson og Eboue.

Har i gennemsnit i PL en possession på omkring 60. Det er helt vildt, så godt det fungerer og så mange chancer der blive kreeret efter pasningsspil inde foran de andres mål. Persie blev topscorer sidste sæson (27), Fab flest assist (16). I år har RVP scoret 15 i PL.

Vil du uploade din taktik til inspiration? Smiley

jallefar
Lilleputspiller
*

« Svar #320: 22 Nov 2010, 13:39 »

Hvordan bruger i Fabregas på den centrale midtbane? Smiley

MartinFN
Lilleputspiller
*

« Svar #321: 22 Nov 2010, 16:17 »

Adler/Ochoa

Clichy - Mexes - Vermalen - Sagna

Fellaini/Song
             Fabregas - Modric
                        Pastore
              V. Persie/Chamakh - Benitez/Suarez

Indkøb 1. sæson:
Christian Benitez 12mio
Luka Modric 60 mio
Fellaini 90 mio
Mexes 75 mio
Ochoa 33 mio
Afellay 55 mio

Indkøb 2. sæson:
Pastore 85 mio
Adler 112 mio
Boateng 67,5 mio
Suarez 49 mio

martintermansen
Juniorspiller
**

« Svar #322: 24 Nov 2010, 20:40 »

Så fik jeg også skudt mit Arsenal save igang, og da jeg vurderede at det var på midtbanen at jeg havde den smalleste bredde var mine første indkøb:
Eden Hazard 125 mio.
Ivan Ratikic 90 mio.
Claudio Marchisio 60 mio.
Renato Augusto 60 mio.

Ud:
Abou Diaby - 60 mio.

Sæsonen gik over alt forventning da jeg endte med at vinde Premier League med 1 point ned til Chelsea, med kun et nederlag til Blackpool i bagagen.
I CHL kom jeg videre fra en let pulje, dog uden at spille god fodbold, dette ændrede sig dog i knock out kampene hvor en fantastisk hjemmebane hjalp til sejre på 3-0 over Chelsea og en 6-0 sejr over FCK, i finalen kunne mit Arsenal hold dog ikke stille noget op over for et velspillende Real Madrid/Ronaldo hvor jeg blev sendt ud af stadion med et 3-1 nederlag

Mine transfers til 2 sæson ser således ud
Javier Pastore 225 mio.
Leonel Galeano 50 mio.
Igor Akinfeev 90 mio.

Har forgæves prøvet at skille mig af med alle mine overflødige spillere men forgæves, derfor er spillere som Bendtner, Ramsay og Denilson blevet lejet ud for at holde en god harmoni i truppen og så kan man jo også håbe på at de kommer styrket tilbage

Holdopstillingen ser således ud
---------------Robin van Persie---------------------
---------Hazard-Pastore-Renato Augusto----------
----------------Fabregas-Ratikic--------------------
     Clichy--Vermaelen-Galeano--Sagna
                       Akinfeev

Har en klasse spiller til hver position siddende på bænken så i år vil jeg mene jeg har bredden til at gå hele vejen både i CHL og Premier League

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #323: 24 Nov 2010, 20:54 »

Har forgæves prøvet at skille mig af med alle mine overflødige spillere men forgæves, derfor er spillere som Bendtner, Ramsay og Denilson blevet lejet ud for at holde en god harmoni i truppen og så kan man jo også håbe på at de kommer styrket tilbage

Vil du sælge Ramsay? Et af spillets største talenter  Smiley

Arsenal!

martintermansen
Juniorspiller
**

« Svar #324: 24 Nov 2010, 21:21 »

Synes ikke at jeg kan bruge ham på midtbanen da den allerede er godt besat... og så havde jeg håbet på at kunne tjene lidt håndører på ham Opstemt men hvis du har haft gode erfaringer med ham, skulle man måske gi ham en chance Peace

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #325: 24 Nov 2010, 21:26 »

Den eneste spiller med -10 i potentiele  Wink

martintermansen
Juniorspiller
**

« Svar #326: 24 Nov 2010, 21:32 »

Den eneste spiller med -10 i potentiele  Wink
nu ligger landet sådan at jeg ikke lige ved hvad -10 potentiale er Opstemt men det lyder som om der er stemning for at jeg skal gi ham en chance på førsteholdet Peace

Skipper
Gæst

« Svar #327: 24 Nov 2010, 21:34 »

-10 er det absolutte højeste man kan have i potentiale Grin Det betyder at med den rigtige træning, gode trænere og spilletid. Bliver han den bedste i verdenen Thumbs Up

martintermansen
Juniorspiller
**

« Svar #328: 24 Nov 2010, 21:38 »

-10 er det absolutte højeste man kan have i potentiale Grin Det betyder at med den rigtige træning, gode trænere og spilletid. Bliver han den bedste i verdenen Thumbs Up
hahaha så var det da heldigt at der ikke var nogen der ville købe ham... så får han chancen når han vender hjem fra sin lejeaftale Opstemt tak skal i ha for den oplysning Peace

søgaard
Gæst

« Svar #329: 24 Nov 2010, 21:38 »

Blot fordi han har -10, så bliver han ikke nødvendigvis verdens bedste.

Det betyder blot at hans PA er forskelligt fra spil til spil, men altid vil være mellem 170 og 200.

Så en af de bedste, men ikke den bedste Smiley

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010