|
mrKilpinen
Gæst
|
|
Chamakh har spillet 19 kampe i ligaen og lavet 3 mål. 8 som starter og 11 som indskifter.. Ikke en særlig god statistik.
trist.. Hvad bruger du ham som?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
trist.. Hvad bruger du ham som?
Lidt forskelligt. Prøver forskellige ting lige nu. Men som regel Targetmand, med bolde til hovedet.
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Så er ligaen begyndt. En sten sikker 4-0 sejr over Newcastle, og vildt nok et hatrick af Chamakh
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Jeg burde måske tage ordene omkring Chamakh i mig igen. Han har netop lavet 4 kasser i 6-0 sejren over Newcastle på Emirates 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Så er ligaen begyndt. En sten sikker 4-0 sejr over Newcastle, og vildt nok et hatrick af Chamakh Sådan skal det gøres 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
vil stærkt anbefale jer at bruge Walcott i angrebet! han har lige scoret 2 ud af 3 mål i en 3-0 sejr, da van persie blev skadet, så var han alternativet i angrebet, og scorede 2 mål 
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
vil stærkt anbefale jer at bruge Walcott i angrebet! han har lige scoret 2 ud af 3 mål i en 3-0 sejr, da van persie blev skadet, så var han alternativet i angrebet, og scorede 2 mål  Jeg bruger ham på Offensiv højre midt. Men efter Gervinho's ankomst til klubben er han skuppet ud på bænken igen. Gervinho har gjort det fantastisk indtil videre 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Nu venter en svær ude kamp mod Manchester United. Og en trist nyhed. Fabregas ude i 3-4 måneder :S
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
Nu venter en svær ude kamp mod Manchester United. Og en trist nyhed. Fabregas ude i 3-4 måneder :S
kedelig nyhed, ens bedste spiller der lige ryger ud i ALT for lang tid der, meget kedelig nyhed
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Ramsey tilbage! Så er han klar igen efter hans brækkede ben. Han scorede i hans blot 2 kamp. Dejligt at have sådan et ungt talent tilbage 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Tabte 1-0, på mål af Nani.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Surt. Også svært uden Fabregas!
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Meget, dog er Song tilbage fra sin skade. Men der er jo "heldigvis" 36 kampe endnu
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Præcis!
Der er kun 12 kampe tilbage ved mig, og jeg ligger på en glimrende 2. plads, med 5 point op til United.
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|