|
Seller95
|
|
Han røg til Man City herinde 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Gwen
Lilleputspiller
|
|
Jeg har også startet ud med Arsenal. Jeg har brugt 320 mio på javier pastore ellers ikke købt nogle spillere, spillet fem kampe i prm leauge og vundet dem alle. Jeg har slået hold som Chelsea 2-1, Man utd 3-0 og lagde da også lige ud med en 6-0 sejr over valencia i Champions leauge  Så for mig er det gået rigtig godt  Ps: til jer der ikke bruger chamakh, så vil jeg lige sige at han scorer flere mål for mig en van persie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Okay, han skal nok blive en god spiller
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Sådan, Kenneth Zohore, flop købet. skifter til Inter
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Så gælder det Champions Leauge finalen, mod Roma! Bliver en svær kamp! Men ikke umulig
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Så gælder det Champions Leauge finalen, mod Roma! Bliver en svær kamp! Men ikke umulig Den vinder du 3.1 
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Den vinder du 3.1  haha! ja, bare jeg gør! Bliver svær, Giuseppe Rossi og Akinfeev må ikke spiller. Og Bendtner ude med skade. Så må håbe på Chamakh og Fabianski
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
haha! ja, bare jeg gør! Bliver svær, Giuseppe Rossi og Akinfeev må ikke spiller. Og Bendtner ude med skade. Så må håbe på Chamakh og Fabianski
Haha nitte. Skidt med bendtner : han er dårlig 
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Han har nu gjort det godt ved mig, bl.a med til og sikre mig Ligacuppen!
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Han har nu gjort det godt ved mig, bl.a med til og sikre mig Ligacuppen! Okay nice_;D Hvormange mål scorede han ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
8 mål i fire kampe
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Van Persie bomber for vildt 20 mål indtil videre i sæsonen 
|
|
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011
Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Vildt nok hvordan ligger du i ligaen? Og hvordan ser det ud med indkøb og salg?
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Ligger Pt på en delt tredje plads ca. halvt inde i sæsonen  Har købt Ochoa, Coentrao, Uffe Bech og Thobias Skovgaard og Robert Pirés Har lejet en del af de unge ud, men har ikke fået solgt nogen endnu
|
|
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011
Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Okay, det ser jo godt ud Kan jeg lokke dig til og smide et ss op af den unge Uffe?
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|