home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Træningsprogrammer
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Træningsprogrammer  (Læst 23609 gange)
mogf
Juniorspiller
**

Sv: Træningsprogrammer
« Svar #15: 06 Nov 2010, 18:01 »

Damn en svada... gætter du er psykologistuderende Opstemt hehehehe

Psykologistuderende? For den udtalelse der? Så har du vidst aldrig snakket med en der virkelig forstår at analysere mennesker.

Til "psykologi"-manden: Men sikke en masse pis du skriver der, for det er lige nøjagtig det DU gør, ved at lukke det lort ud? Du føler du er bedre, fordi du tror du har ret i dit udsagn.

Hala Madrid

Thore
Manager

« Svar #16: 06 Nov 2010, 23:25 »

Hvad har i af erfaringer med træning indtil videre?
Jeg har selv lavet en del programmer, der var kørt næsten helt op til hård belastning, men som altså stadig var medium belastning.
Jeg har dog måtte sande at det syntes mine spillere ikke er en super god idé. Jeg har fået en del klager omkring en for stor arbejdsbelastning, så har stille og roligt gjort belastningen mindre på mine træningskemaer, men syntes godt man skal langt ned hvis man helt skal slippe for brok.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Lillebror54
Juniorspiller
**

« Svar #17: 06 Nov 2010, 23:34 »

Har samme erfaring, plus jeg fik en del små skader og deres fitness ikke var i top op til kampene.

Prøver dog stadig men har ikke fundet noget optimalt endnu.

Thore
Manager

« Svar #18: 06 Nov 2010, 23:43 »

Har samme erfaring, plus jeg fik en del små skader og deres fitness ikke var i top op til kampene.

Prøver dog stadig men har ikke fundet noget optimalt endnu.

Det har jeg så heldigvis været fri for indtil videre. Jeg har gået en del på kompromi med mine skemaer, men de giver stadig mere belastning end standart skemaerne, så helt galt kan det ikke være, da jeg meget sjællendt får brok mere.

Jeg har desuden lagt mærke til, at det især er de unge spiller der brokker sig. Ikke dem på ungdomsprogrammer, men de 18 årige der træner med første holdet

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

projektil
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 09 Nov 2010, 08:55 »

Tjek denne side for flest downloads muligheder i øjeblikket: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=cat&id=80

Det er godt nok en latterlig side. Man skal ramme det præcisse sekund for at dl'e en fil... det kan ikke anbefales

Skipper
Gæst

« Svar #20: 09 Nov 2010, 09:13 »

Jeg har lavet et træningsprogram, og oplever ligesom nogen andre herinde at der er småskader og nogen af mine spillere har kun 87% op til en kamp, trode en pause på 7 dage Ubeslutsom.
Mit træningsprogram er opbygget ligesom det i 2010, hvor det virkede rigtig godt.
Så mit spørgsmål er, ville det hjælpe at sætte styrke og aerobic ned? vil det mindsker skader og forbedrer formen?

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 09 Nov 2010, 11:16 »

nu har jeg fundet ud af.. det ikke kun er træningen.. det er osse med kampforberedelser og ny position og individuel træning og nyt fortrukne træk.. hvis i går ind på en spiller.. også træning så kan i se hvor mange % han bruger.. feks hvis i kampforberedelser på høj så bruger han måske 50% på det også.. måske 20 % på træning også måske 20% individuel træning også måske 10 % på fortrukne træk..
det er 100% ...
hvis de brokker sig.. så sætter jeg ned på kampforberedelser og det  hjælper:)
håber i kan bruge det:)

doctor
Juniorspiller
**

« Svar #22: 19 Nov 2010, 06:35 »

jeg har lavet det ondeste trænings program hvis det var noget, det er nemlig ik så pisse nemt i starten..  jeg startede da fm11 kom ud med at lave trænings program har stillet og stillet og nu er det lykkes at stort set alle spillerne er med grøn pil op ad.. En ting man ska husk hvis nu du har en angriber der syntes det for stor træningsmængde så lave ik din træning mildere for en spillers skyl, for tit er det bare de svage der ik ka holde til den træning som nu ska til for at udnytte de potentielle evner til max..  men skriv hvis du vil prøve trænings programmet jeg har lavet
« Seneste Redigering: 19 Nov 2010, 06:40 af doctor » Logged

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 19 Nov 2010, 06:55 »

jeg har lavet det ondeste trænings program hvis det var noget, det er nemlig ik så pisse nemt i starten..  jeg startede da fm11 kom ud med at lave trænings program har stillet og stillet og nu er det lykkes at stort set alle spillerne er med grøn pil op ad.. En ting man ska husk hvis nu du har en angriber der syntes det for stor træningsmængde så lave ik din træning mildere for en spillers skyl, for tit er det bare de svage der ik ka holde til den træning som nu ska til for at udnytte de potentielle evner til max..  men skriv hvis du vil prøve trænings programmet jeg har lavet
Jeg vil gerne give det et skud Smiley

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

buhn
Juniorspiller
**

« Svar #24: 19 Nov 2010, 10:32 »

Jeg vil meget gerne prøve:) kan du ikke ligge det ud på nettet så alle kan få gavn af det og komme med feedback?? men hvis du sender det prøver jeg det gerne

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #25: 19 Nov 2010, 11:11 »

Jeg vil også vældig gerne prøve dit program af...

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #26: 19 Nov 2010, 11:49 »

du er da en sjov fyr. Først prøver du lige at være lidt sjov, men med den dybere undertone, som virker meget nedladende. Du prøver at virke som om du er på forkanten og vil gerne udstille dig selv som om du er lidt bedre end de andre, som bruger hjælpe midler. Derefter når en af de mere betydningsfulde brugere(Crewet) henvender sig, for at sige at ikke alle gider at lave deres egen trænningsprogrammer . Bliver du usikker og bange for hvad der nu vil ske
Du begynder at svare tilbage, med noget som allerede er blevet sagt, og du har endda selv lavet et reply til det indlæg, som giver svaret.

Lad mig gætte du er i alderen 14-16 år og prøver at få noget accept og du vil meget gerne fremstå, som en der ved meget, kan næsten alt selv. Men  i virkeligheden er du usikker på dig selv, og vil gerne have accept fra andre mennesker, helst de helt store. Du ville have det bedst med at alle folk, genkendte dig og så op til dig.

Dette skal ikke tages som et negativt indslag, starter jo med at skrive hvor en sjov fyr du er.  Grin

Tænk lige over den linje jeg skrev der, hvis du forstår sådan en lille en Wink

Den er lige til Criminal Minds den tankegang!  crazy

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 19 Nov 2010, 14:46 »

Er også frisk på at prøve det  funny

Magnusa
Ynglingespiller

« Svar #28: 21 Nov 2010, 19:36 »

Jeg er også klar på at give det en chance! Smiley

doctor
Juniorspiller
**

« Svar #29: 21 Nov 2010, 22:27 »

okey her er linket, men stadig beta arbejder stadig på at gøre det endnu bedre
 http://www.filefactory.com/file/b45fdh9/n/schedules.rar
« Seneste Redigering: 21 Nov 2010, 22:31 af doctor » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010