home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Natåbent hos BilligeSpil.dk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Natåbent hos BilligeSpil.dk  (Læst 23323 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #30: 04 Nov 2010, 17:37 »

Pessimismen længe leve...
Billigespil har selvfølgelig smidt deres potion af spil afsted i dag, så folk kan have dem i morgen. Om posten viser sig fra sin bedste eller værste side, er altid et godt spørgsmål, men jeg vil godt vædde med at næsten alle vil få deres spil i morgen, hvis de har bestilt spillet i god tid, altså så Billigespil har kunne nå at pakke det og sende det afsted i løbet af i dag..

Om du så drikker dig i hegnet eller vælger at spille Football Manager 2011 er jo helt op til dig, men jeg er nu ret sikker på, at der er folk, som vælger Football Manager frem for en øl, som de fleste faktisk alligevel ikke kan lide..

Kunne ikke være mere enig, og jeg er i hvert fald én af dem, der vælger FM11 frem for øllen.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #31: 04 Nov 2010, 17:39 »

Billigespils mails kan man ikke stole på.

Det er vidst bevist Smiley

Du læser jo bare ikke mailen rigtigt...

Citat
Vi takker endnu en gang for din ordre på BilligeSpil.dk.  HVIS du har bestilt Football Manager 2011, udkommer denne fredag d.05-11-2010 Vi afsender din ordre dagen før altså på torsdag d. 04-11-2010 Hvis du har valgt afhentning, kan du afhente fra natåbent fredag kl:00:01 (altså torsdag nat)  Vi har i dag behandlet din bestilling (ordrenummer xxxxxx).

Citat
HVIS du har bestilt en vare, der først har udgivelsesdato en af de følgende dage, vil din bestilling først blive sendt dagen før udgivelsesdagen. Denne mail er i så fald sendt fordi din bestilling nu er blevet klargjort og klar til afsendelse.

Hvilket jo er det der er gjort, så ved jeg godt, at der står noget om postdk og de er sendt i dag, men det er jo starten omkring din ordre du skal læse - og så det med forudbestilling.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #32: 04 Nov 2010, 17:44 »

altså det er os helt fair hvad i vælger Smiley jeg vælger øllen... er ret træt af fm lige i tiden... og kunne forstille mig at det heller ikke er jer alle sammen der skal til jeres første j-dag i jomfru ane gade:) der er nok os nogen af jer der er lidt ældre end 18 Smiley


men held og lykke med fm 11 til jer alle.... og self skal i nok få jeres spil Smiley
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #33: 04 Nov 2010, 17:45 »

Tja efter min mening er j-dag noget opreklameret skidt... Det er jo ikke anderledes end at være i byen andre dage, bortset fra, at du kan købe en øl, som smager forfærdeligt Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #34: 04 Nov 2010, 17:47 »

helt ærligt er jeg ikke så meget til julebryg:) MEN har bare hørt så meget fedt om det så nu skal det sku prøves... så må man bare fejre j.dag med et par flasker morgan på spirit:)
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #35: 04 Nov 2010, 17:57 »

Morgan på spirit er altid godt ;-)
Dog er jeg begyndt og holde mig fra det da jeg intet husker dagen efter. Derimod en masse øl er sgu noget man aldrig tager fejl af.
Logged

[Min signatur er for stor]

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #36: 04 Nov 2010, 18:06 »

Jeg har lige talt med billigespil som siger følgende: 

Der er en del - også af jeres brugere - hvor vi ikke har kunnet trække betalingen. De har modtaget e-mail om dette i tirsdags, så dette kunne blive løst.

En lang række af disse købere har ikke svaret tilbage. Så tjek evt jeres mails hvis i betaler med visa electron etc. eller har fået nyt kreditkort siden bestillingen.

Bortset fra disse ordre er alle andre pakket og afsendt idag.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #37: 04 Nov 2010, 18:23 »

Puha er jeg lettet, under uønsket post, fandt jeg en lille mail fra Billigespil, om at spillet var afsendt. Det var åbenbart hotmail, der gerne ville spille et puds  Rullende Øjne
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #38: 04 Nov 2010, 18:29 »

altså det er os helt fair hvad i vælger Smiley jeg vælger øllen... er ret træt af fm lige i tiden... og kunne forstille mig at det heller ikke er jer alle sammen der skal til jeres første j-dag i jomfru ane gade:) der er nok os nogen af jer der er lidt ældre end 18 Smiley
 

men held og lykke med fm 11 til jer alle.... og self skal i nok få jeres spil Smiley

Og nogen af os, som er under 18 og 16..... og 15......
Logged

carller
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #39: 04 Nov 2010, 18:32 »

forresten er der nogle er jer der ved hvornår det plejer at komme på dagen, hvis du får det via post danmark. er det om formiddagen eller eftermiddagen Opstemt
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #40: 04 Nov 2010, 18:32 »

Puha er jeg lettet, under uønsket post, fandt jeg en lille mail fra Billigespil, om at spillet var afsendt. Det var åbenbart hotmail, der gerne ville spille et puds  Rullende Øjne
Jep samme her, fik et lille sæt i mig da jeg så der var en mail fra dem, frygtede det værste Wink
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #41: 04 Nov 2010, 18:52 »

Hvor jeg bor plejer posten at komme om formiddagen, næsten altid  før 12, plejer at være der jeg tjekker når jeg venter et spil Wink Længe leve coolshop da de sendte i går, dog kan man ikke spille over Steam, så det sucks lidt alligevel, men god J-dag til jer der skal i morgen gutter Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #42: 04 Nov 2010, 18:53 »

Hvor jeg bor plejer posten at komme om formiddagen, næsten altid  før 12, plejer at være der jeg tjekker når jeg venter et spil Wink Længe leve coolshop da de sendte i går, dog kan man ikke spille over Steam, så det sucks lidt alligevel, men god J-dag til jer der skal i morgen gutter Smiley

fuskershop mener du, de må ikke sende ud før release
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #43: 04 Nov 2010, 18:55 »

forresten er der nogle er jer der ved hvornår det plejer at komme på dagen, hvis du får det via post danmark. er det om formiddagen eller eftermiddagen Opstemt

Det kommer helt an på hvor du bor på ruten. Hvis det er normale postbud der kører ude ved os, så får jeg mit spil ved en 14-15 tiden, da vi er sidst på ruten. Men er det en afløser, kan det være vi lige pludselig er først på ruten, også kommer det om formiddagen
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #44: 04 Nov 2010, 19:51 »

Tja efter min mening er j-dag noget opreklameret skidt... Det er jo ikke anderledes end at være i byen andre dage, bortset fra, at du kan købe en øl, som smager forfærdeligt Opstemt

Hehe medmindre du er på en bar hvor Tuborg drengene/pigerne kommer forbi med gratis julebryg til os alle .. Opstemt Det er jo fantastisk også er det bare fedt fordi stemningen er en smule anderledes end på en standard dag ..
Men alt er opreklameret nowadays Nytårsaften er også opreklameret, men det betyder jo ikke at man bliver hjemme haha Peace
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010