home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City  (Læst 26281 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #90: 14 Feb 2011, 20:32 »

Klub: Manchester City.

Sæson: 2010/11

Transfers:
Købt:
de to største og mest betydningsfulde er:
Gareth Bale,
Darjno Srna,



Priser:

Årets Manager.
Månedens Manager: Oktober, December, Februar.
Årets Spiller i England (Emmanuel Adebayor.)
Årets Unge Spiller i England. 2.plads (Gareth Bale.)
Topscorer 2.plads (Emmanuel Adebayor, 26 mål 4 assist.)


Europa Cup:
Med 5 sejre og 1 nederlag går jeg sikkert videre fra min gruppe bestående af Dortmund, Olympiakos og Lokomotiv Moskva. Jeg møder så PSG og vinder samlet 3-1 uden større besvær. Efter Frankrigs hovedstad var besøgt skulle jeg videre til Portugal hvor jeg skulle møde Benfica. I udekampen mod Benfica vinder jeg sikkert 3-0, og beslutter derfor at stille en blanding af Talenter, Reserver og Rutinerede spillere. Dette var dog et dumt valg da jeg kommer ind i et nervepirrende opgør hvor det står 0-2 i halvlegen, dette bliver dog heldigvis også slutresultatet.
I kvartfinalen er jeg jo selvfølgelig så "heldig" at trække Arsenal, selvom jeg havde nogle gode resultater mod Arsenal i ligaen kan jeg desværre ikke hive sejren hjem, da jeg spiller 1-1 ude og taber 2-1 hjemme Skuffet her slutter min første og forhåbentlig sidste Europa Cup med Manchester City.


FA Cup:
 Efter nogle nemme runder mod anden og tredje divisions hold skulle jeg op mod Arsenal i semifinalen. Jeg havde lige tabt til arsenal i Europa Cuppen, og var derfor opsat på at komme videre til finalen. Jeg vandt da også efter en spændende kamp der ender 2-0 Smiley. Da Chelsea havde trukket WBA i semifinalen var jeg næsten sikker på at det var mit favorithold jeg skulle stå overfor i finalen. Mit hold tog til London med stor selvtillid da vi havde hævet en 6-0 sejr over Fulham i land weekenden før. Jeg vidste det ville blive svært at vinde over det form stærke Chelsea mandskab og startede derfor ud med en defensiv tilgang til kampen. Min 4-1-4-1, kontra og langsomt tempo gav pote da jeg i halvlegen kunne glæde mig med at være foran på et tørt hug af Carlos Tevez, og hvem anden end Tevez skulle bringe mig yderligere foran og sikre en 2-0 sejr. Jeg havde sikret Manchester City deres første FA cup siden 1969 hvilket bestyrelsen selvfølgelig var ovenud tilfredse med. Vejen til trofæet blev blandt andet belagt med sejre over Ipwisch, West Ham og Birmingham.


Premier League:

Med 2 kampe igen førte jeg Premier League med mine 80 point. Der var kun et enkelt point der skilte mig og nærmeste og eneste forfølger, Tottenham. Da mine to sidste kampe var imod Chelsea og Aston villa, regnede jeg intet for sikkert og blev nødt til at holde fokus for at sikre mit hold en førsteplads. Jeg spiller 2-2 hjemme mod Chelsea og kan til min glæde se at Tottenham dummer sig og også spiller uafgjort. Nu skulle Ligaen afgøres ude mod Aston Villa, jeg var spændt og da min topscorer Adebayor var tilbage fra en skade regnede jeg med en målfest at slutte sæsonen af på Smiley desværre skulle det ikke ende således. Jeg taber 2-1, men kan med glæde se at Tottenham ikke har udnyttet deres chancer og taber deres sidste kamp mod Wolverhampton Opstemt. Manchester City blev derfor mestrer.

hvis der er nogen som ønsker nogle SS's eller ekstra information så bare skriv Smiley
Logged

Jilech
Gæst
 
Sv: Manchester City
« Svar #91: 17 Feb 2011, 21:37 »

Kan man få SS af dine transfers?? Hvordan kan du hente Xavi i starten af 3 sæson, hvis du kun har spillet 2.5 sæson? Det giver jo ingen mening Smiley Men glæder mig til at se et ss.

Det giver da fint mening. Efter 2 sæsoner, starter man på 3. sæson... Ergo er den halve sæson, halvdelen af sæson 3.
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #92: 17 Feb 2011, 21:56 »

Manchester City er jo vandvittige at spille med. har i år 2013 vundet The Triple. er i år 2014/15 nu.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #93: 17 Feb 2011, 23:02 »

Jeg overtog City i november 2012 og købte ind for en milliard i januarvinduet, hvilket gav mig et kæmpe underskud, som jeg forventede min sugardaddy ville dække. Istedet har jeg nu gæld på 1,11 milliard, et såkaldt hjælpelån. Hvad betyder det?
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #94: 17 Feb 2011, 23:35 »

Jeg overtog City i november 2012 og købte ind for en milliard i januarvinduet, hvilket gav mig et kæmpe underskud, som jeg forventede min sugardaddy ville dække. Istedet har jeg nu gæld på 1,11 milliard, et såkaldt hjælpelån. Hvad betyder det?

et hjælpelån hjælper vel bare med at få klubben tilbage på god økonomisk grund :/?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #95: 17 Feb 2011, 23:39 »

et hjælpelån hjælper vel bare med at få klubben tilbage på god økonomisk grund :/?
Men der burde Sugar Daddy jo dække ind.
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #96: 17 Feb 2011, 23:46 »

Men der burde Sugar Daddy jo dække ind.

tjoeh, kan det ikke være der er noget du har overset?  Huh
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: Manchester City
« Svar #97: 21 Feb 2011, 18:38 »

Jeg har valgt at starte et lidt anderledes spil med Man City.

Jeg tror og håber på at jeg inden for en kort årrække kan få de løntunge drenge ud af klubben, og kun have spillere der tjener under 1 mio. kr. om ugen. Det er i hvert fald min plan.

Desværre kom jeg ikke rigtig af med nogen nævneværdige spillere, dog røg Wayne bridge og Patrick Viera, to løntunge spillere, der aldrig ville komme på banen. Jo og Santa Cruz røg begge på lejeaftaler, hvor der er en købsoption med, så der skal vi heller ikke tænke på løn.

Derudover har jeg hentet Gareth Bale, Moussa Sissoko, Eden Hazard og Romelu Lukaku, og ingen af dem får selvfølgelig over 1 mio. kr. om ugen i løn Smiley

Er pt. ved 29 september, og er ubesejret i alle turneringer, så det kører skam okay Smiley
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: Manchester City
« Svar #98: 25 Feb 2011, 12:05 »

Jeg vil da lige påpege at jeg skaffede mig selv 101 point i PL i min første sæson i klubben, derudover vandt jeg Carling cuppen, men måtte desværre se mig slået af Tottenham i Europa League Kvartfinalen.

Jeg har lige et spørgsmål til jer andre der spiller med Man. City - Hvor mange penge fik i til transfer i 2. sæson? Jeg har personligt fået stillet "sølle" 300 mio..
Logged

FM|Anden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #99: 25 Feb 2011, 13:51 »

Havde 800 mil uden justering i budget, men havde også gemt nogen penge fra sidste sæson (200 mil)
« Seneste Redigering: 25 Feb 2011, 13:54 af FM|Anden » Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #100: 25 Feb 2011, 14:03 »

Jeg vil da lige påpege at jeg skaffede mig selv 101 point i PL i min første sæson i klubben, derudover vandt jeg Carling cuppen, men måtte desværre se mig slået af Tottenham i Europa League Kvartfinalen.

Jeg har lige et spørgsmål til jer andre der spiller med Man. City - Hvor mange penge fik i til transfer i 2. sæson? Jeg har personligt fået stillet "sølle" 300 mio..

Når "kun" hvad får man i første sæson? 700? Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Manchester City
« Svar #101: 06 Mar 2011, 04:18 »

Jeg fik 440 mio i første sæson
Logged

ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #102: 11 Maj 2011, 17:43 »

Der er sket det vildeste i mit City save.
Messi var åbenbart blevet uvenner med pep, og så købte jeg ham i første sæson for 980 mil  Opstemt
Logged

jovetic man
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #103: 19 Maj 2011, 12:23 »

hej jeg har også lavet et save med man c.
Jeg har købt mange spillere bla. Giogio chiellini, thiago silva, toni kroos, paulo henrique, vidal, hulk, hazard og gotze. Brugt for ca. 1,9 milliard
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #104: 19 Maj 2011, 13:39 »

Hey, bliver ens formand bare ved med at skyde penge i klubben? År efter år? Peace
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010