home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '32' Ådalen
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: '32' Ådalen  (Læst 48864 gange)
Jyden
Gæst
 
Sv: '11' Ulvene går efter struben
« Svar #75: 09 Nov 2010, 15:08 »



Tidligt farvel til FCM
onsdag - 01.12.2010
Det var en flok slukøret FC Midtjylland spillere, der måtte forlade banen, da de tabte 2:3 til Sønderjyske

FC Midtjylland startede ellers meget godt ud i pokalturneringen, hvor det blev til en masse flotte sejre, men nu er det altså slut, og FC Midtjylland må vinke farvel til pokalturneringen. Målet var ellers at FC Midtjylland skulle ende i semifinalen, men i stedet blev det til et exit i pokalturneringens fjerde runde. meget skuffende.

FC Midtjylland kom direkte ind i pokalturneringens anden runde, hvor de skulle møde Korup. Kampen blev spillet på Korup stadion, hvor 892 tilskuere var mødt op for at overvære opgøret mellem de to hold. FC Midtjylland stillede med et meget reservespækket hold, men  alligevel var de kæmpe favoritter. Ved pausen stod det da også 0:4 til FC Midtjylland, hvor Granskov havde scoret to gange, David Boysen scoret et mål og Jonas Borring et mål. I anden halvleg var Jonas Borring igen på pletten og gjorde det til 0:5 før Mikkel Thygesen lukkede til 0:6

I turneringens tredje runde, skulle FC Midtjylland så møde Stenløse, en lidt svære kamp, men igen en kamp, som FC Midtjylland bare skulle vinde. Der var mødt 600 tilskuere op til kampe, for at gejle hjemmeholdet op. Det hjalp dog ikke ret meget og ved pausen stod det 0:3 til FC Midtjylland. Målscorerne var Jonas Borring, Fagerberg og så scorede Armby selvmål kort før pausen. I anden halvleg var det dog Uzochukwu, der stjal alt opmærksomheden. Med hele to mål afgjorde han kampen til FC Midtjyllands fordel. Kampen endte fortjent 0:5 til FC Midtjylland.

I fjerde runde, skulle FC Midtjylland så møde ligarivalerne fra Sønderjyske. Sønderjyske  som ellers er et hold som FC Midtjylland har haft godt styr på i de seneste par kampe. Kampen blev spillet på Haderslev fodboldstadion, foran 2.500 tilskuere.  Sønderjyske skulle kun bruge otte minutter for at få deres fans i kog, da Fabricius bragte Sønderjyske i front. Kristian Bak Nielsen fik dog udlignet kort efter på et straffespark. I anden halvleg bragte Ken Ilsø så FC Midtjylland foran, på et rigtig flot mål. Føringen holdte dog ikke ret længe, da Sidorenkov scorede på et fremragende saksespark. 2:2 resultatet holdte hele vejen til kampens slut, og det betød at FC Midtjylland måtte ud i forlænget spilletid. Der var det igen Fabricius der scorede og afgjorde kampen. 

Næste update: To forlade FCM
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '10' Ulvene går efter struben
« Svar #76: 09 Nov 2010, 15:13 »

Lidt træls at kampen i pokalturneringen skulle ende med at ryge ud i forlænget spilletid, det er lidt nitten Skuffet!
Men endnu en god update, du har ihvertfald en læser her!! Smiley
KIU! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' Ulvene går efter struben
« Svar #77: 09 Nov 2010, 20:08 »

Nu har jeg lige hurtigt læst bloggen igennem, og jeg må sige at den er lidt blandet. Min mening er meget som The Red's, altså at du har grundelementerne på plads med et fint layout, hvor jeg især godt kan lide de få farver, og så er du god til at bruge sproget. Desværre er der masser af fejl, endda grove af dem, og selvom man godt kan forstå hvad du mener, så skænder det bare dit ellers flotte arbejde en smule.

Når det så er sagt, så gad jeg godt kritisere læserne af din blog. Nøøj hvor jeg synes mange af jer brokker jeg meget. En blog handler om spillerens fortælling om sit spil, og hvordan han vil køre det, er vel 100 % op til ham? Medmindre han beder om andet, så synes jeg ikke man kan være bekendt så groft at kritisere de beslutninger bloggeren tager, havde det været i min blog, så havde jeg længe gjort min linje klar, omkring hvordan jeg vælger, og dermed basta.

Så for at opsummere. Du har det meste på plads, men skal du have mig som fast læser, så bliver du nødt til at rette gevaldigt op på de dumme stavefejl..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '11' Ulvene går efter struben
« Svar #78: 09 Nov 2010, 20:12 »

Vil godt indrømme at jeg er en af dem, som var skuffet over salgene Swizz CataR. Men jeg synes ikke, at det var negativt skrevet, men derfor kan man vel godt sige hvad man synes? Jeg er helt sikker på at Jyden ville være ked af, hvis der ikke var nogen som kommenterede, så det er da fint nogen gider diskutere om bloggen. Det hører vel med når man laver blog, altså at man fortæller hvad man synes om salgene Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Jyden
Gæst
 
Sv: '10' Ulvene går efter struben
« Svar #79: 09 Nov 2010, 21:01 »

Lidt træls at kampen i pokalturneringen skulle ende med at ryge ud i forlænget spilletid, det er lidt nitten Skuffet!
Men endnu en god update, du har ihvertfald en læser her!! Smiley
KIU! Thumbs Up
mange tak, det er jeg glad for at hører (:
Nu har jeg lige hurtigt læst bloggen igennem, og jeg må sige at den er lidt blandet. Min mening er meget som The Red's, altså at du har grundelementerne på plads med et fint layout, hvor jeg især godt kan lide de få farver, og så er du god til at bruge sproget. Desværre er der masser af fejl, endda grove af dem, og selvom man godt kan forstå hvad du mener, så skænder det bare dit ellers flotte arbejde en smule.

Når det så er sagt, så gad jeg godt kritisere læserne af din blog. Nøøj hvor jeg synes mange af jer brokker jeg meget. En blog handler om spillerens fortælling om sit spil, og hvordan han vil køre det, er vel 100 % op til ham? Medmindre han beder om andet, så synes jeg ikke man kan være bekendt så groft at kritisere de beslutninger bloggeren tager, havde det været i min blog, så havde jeg længe gjort min linje klar, omkring hvordan jeg vælger, og dermed basta.

Så for at opsummere. Du har det meste på plads, men skal du have mig som fast læser, så bliver du nødt til at rette gevaldigt op på de dumme stavefejl..
Mange tak for kommentaren. Er selvfølgelig ked af de mange fejl, men vil prøve at læse det hele igennem en ekstra gang, i håb om du vil følge med (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '11' Ulvene går efter struben
« Svar #80: 09 Nov 2010, 21:17 »



To forlader FC Midtjylland
Søndag - 06.02.2011 - Herning
Så er vinterens transfervindue overstået, og FC Midtjylland har solgt to spillere og ikke købt så meget som en enkelt spiller.

Så har FC Midtjylland endnu en gang været ude med en god omgang markedsføring, og solgt to af deres spillere. Denne gang var det Salami og Ken Ilsø, der måtte pakke kufferten og forlade FC Midtjylland. Sammenlagt har FC Midtjylland solgt for hele 16.750.000 kroner i dette transfervindue. En god portion penge, som FC Midtjylland har hårdt brug for.

Den første spiller der måtte forlade FC Midtjylland var angriberen Ken Ilsø. Han var spået som et af de helt store håb, da han blev hentet til FC Midtjylland, men efter en sløj sæsonstart, har manager Erik Rasmussen fået nok, og nu er Ilsø så solgt. Denne halvsæson har han kun fået fire kampe og nettet en enkelt gang. Derfor var det meget fornuftigt af FC Midtjylland, at sælge Ilsø. Køberen var hollandske Feyenoord, som måtte slippe 5.750.000 kroner for den unge angriber, som nu skal til at slå sine folder i Holland.

Derefter var det så Adigun Salami der måtte forlade FC Midtjylland. Et salg som Erik Rasmussen var meget ked af, og helst havde været foruden. Desværre var buddet for godt i følge Jens Ørgaard, så han skred derfor ind og accepterede. Buddet lød på hele 11.000.000 kroner om kom fra Aris. Det er selvfølgelig også mange penge, men jeg tror på at hvis Salami havde blevet i FC Midtjylland et par sæsoner mere, så havde det været muligt at tjene endnu flere penge på den defensive midtbane. Salami har nu skrevet en toårig kontrakt med Aris, hvor han får hele 90.000 kroner om ugen, hvilket er en del mere end han fik i FC Midtjylland.

Næste update: Formstærke FC Midtjylland
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: '12' Ulvene går efter struben
« Svar #81: 09 Nov 2010, 21:20 »

Utrolig bittert med salget af Salami. Han er uden tvivl en kvalitetsspiller som bliver meget svær at erstatte, og de 11 millioner er langt fra nok for ham. Heldigvis har du nogle unge gutter der kan gå ind og tage over, men jeg havde nok regnet med at du var gået ud og købt en direkte erstatning. Men glæder mig til at høre om hvem der tager over, og hvordan han klare opgaven.. Smiley
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '12' Ulvene går efter struben
« Svar #82: 09 Nov 2010, 21:22 »

Utrolig bittert med salget af Salami. Han er uden tvivl en kvalitetsspiller som bliver meget svær at erstatte, og de 11 millioner er langt fra nok for ham. Heldigvis har du nogle unge gutter der kan gå ind og tage over, men jeg havde nok regnet med at du var gået ud og købt en direkte erstatning. Men glæder mig til at høre om hvem der tager over, og hvordan han klare opgaven.. Smiley
Ville også meget gerne have købt en erstatning med det samme, men desværre er der underskud i klubben, så alle transfer pengene gik til at dække det ):
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '12' Ulvene går efter struben
« Svar #83: 09 Nov 2010, 21:23 »

Det er ikke heldigt for dig mht. Adigun! Han er en absolut fremragende spiller. Ærgeligt med Ilsø også, da jeg mener han er en spændende spiller Smiley Spændt på dit forår!
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: '12' Ulvene går efter struben
« Svar #84: 09 Nov 2010, 21:26 »

Ville også meget gerne have købt en erstatning med det samme, men desværre er der underskud i klubben, så alle transfer pengene gik til at dække det ):

Vidste ikke at den økonomiske situation var så dårlig i FCM..   Ubeslutsom Måske man skulle overveje Frank Kristensens rolle på holdet så? da han alene trækker 3 millioner kr i løn om året + div. bonusser ved siden af.. Smiley
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '12' Ulvene går efter struben
« Svar #85: 09 Nov 2010, 21:28 »

Vidste ikke at den økonomiske situation var så dårlig i FCM..   Ubeslutsom Måske man skulle overveje Frank Kristensens rolle på holdet så? da han alene trækker 3 millioner kr i løn om året + div. bonusser ved siden af.. Smiley
Jeg har allerede forhandlet hans kontrakt ned i det halve, og det er da også ved at gå frem af (:
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' Ulvene går efter struben
« Svar #86: 09 Nov 2010, 22:05 »

Synes nu ikke du skal tage det så tungt... Tror der er mange der oplever hård økonomi.. Jeg selv i Wolfsburg kører pt. med et underskud på balancen på hele 176 mio. DKK, og jeg har ellers på ingen måde spenderet store summer til højre og venstre Smiley Men håber da at du får en opblomstring i økonomien inden længe Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Jyden
Gæst
 
Sv: '12' Ulvene går efter struben
« Svar #87: 10 Nov 2010, 14:27 »

Det er ikke heldigt for dig mht. Adigun! Han er en absolut fremragende spiller. Ærgeligt med Ilsø også, da jeg mener han er en spændende spiller Smiley Spændt på dit forår!
Glæder mig også til foråret (: Ken Ilsø har bare været rigtig dårlig de gange han kom ind, så så var det bedre at komme af med ham nu, når jeg stadig kunne få en sjat penge for ham(:
Synes nu ikke du skal tage det så tungt... Tror der er mange der oplever hård økonomi.. Jeg selv i Wolfsburg kører pt. med et underskud på balancen på hele 176 mio. DKK, og jeg har ellers på ingen måde spenderet store summer til højre og venstre Smiley Men håber da at du får en opblomstring i økonomien inden længe Smiley
håber jeg også, og det går da også frem ad Opstemt
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '12' Ulvene går efter struben
« Svar #88: 10 Nov 2010, 19:08 »



Formstærke FC Midtjylland
Mandag 07.03.2011 - Herning
FC Midtjylland har i de seneste fem kampe vist utroligt flot spil, masser af mål og skarpt forsvar, det ser fremragende ud på Heden.

Ulvene fra Herning er virkelig vågnet op til dåd, og har spillet fremragende fodbold på det seneste. Det er lykkede
FCM at samle hele 13 point sammen, på blot fem kampe, hvilket må siges at være noget af en bedrift. Det har da også betydet at de har flyttet sig hele tre pladser i ligaen, og i øjeblikket indtager de en fornem andenplads. Især offensiven spiller rigtig godt for FC Midtjylland og det er otte kampe siden FC Midtjylland er gået fra banen ude at som minimum score to mål.

Der er rigtig mange spillere der har gjort det godt for FC Midtjylland, men man er nok nødt til at fremhæve den unge Izunna Uzochukwu. Han har spillet fast for FC Midtjylland på det seneste, og efter man solgte Salami, er han for alvor trådt i karakter. Tolv kampe er det blevet til fra den unge nigerianer, og han har da også nettet en enkelt gang. Det er dog nærmere hans gennemsnit på 7.20 der imponere, og han kan forhåbentligt forsætte den flotte stil og blive ved med at imponere.  Den unge Erik Sviatchenko har også fået masser af spilletid og har faktisk også gjort det meget godt. Han har fået otte kampe og spillet med et gennemsnit på 7.07.

Selvom der stadigvæk er hele 13 kampe tilbage i Superligaen, så er der sikkert mange, som allerede nu vil sige at FC København har den ene hånd på pokalen. FCK har dog kun ni point ned til FC Midtjylland på andenpladsen, ogalt kan stadig nå at ske, men det ser i hvert fald meget godt ud for FCK. Knap så godt ser det ud for Nordsjælland og Sønderjyske, som begge to ligger og roder rundt nede under stregen, og de har henholdsvis fire og fem point op.
Kampe:
2:0 v AaB
3:3 v Esbjerg
2:0 v Randers
3:1 v Silkeborg
5:0 v Lyngby
Brøndby IF er måske på vej tilbage, og selvom de stadigvæk har 20 point op til København, så lysner det på vestegnen.

Den bedste kamp, af FC Midtjyllands seneste fem kampe, må siges at være den de spillede mod Lyngby BK. Kampen blev spillet på udebane foran lige knap 3.000 tilskuere, så det var hårde betingelser FC Midtjylland var oppe imod. Kristian Bak kunne dog allerede efter fire minutter skabe lidt ro da han headede den ind på et hjørnespark. Allerede syv minutter senere var den gal igen da Fagerberg byggede på føringen. Da Lyngby så også fik smidt Sarr ud så det meget sort ud. Ved halvleg førte FC Midtjylland 0:3 på endnu et mål af Ken Fagerberg.  Anden halvleg startede med et selvmål fra Morten Petersen, og da også David Boysen vil legede med, så var kampen hurtigt afgjort, og FC Midtjylland vandt 0:5

Næste update: FCM forstætter stilen


L I G A
« Seneste Redigering: 10 Nov 2010, 19:37 af Jyden » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '13' Ulvene går efter struben
« Svar #89: 10 Nov 2010, 19:32 »

Lækker update Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010