home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  FMRTE for FM2011 er udkommet.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FMRTE for FM2011 er udkommet.  (Læst 9490 gange)
Eckblad
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
FMRTE for FM2011 er udkommet.
« : 24 Okt 2010, 14:13 »

Til alle interesserede kan jeg fortælle, at første udgave af FMRTE for FM2011 nu er udkommet.

http://www.fmrte.com/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=61&task=view.download&cid=31

Held og lykke.
Ole
Logged

"One-nil to the Arsenal
we'll win coz we're Arsenal".

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #1: 24 Okt 2010, 14:24 »

Lol hvem bruger dog det Opstemt hahaha
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #2: 24 Okt 2010, 14:30 »

Lol hvem bruger dog det Opstemt hahaha

Det er der da en del personer der gør, blandt andet jeg selv. Har altid to spil kørende, et seriøst og et "snyde" spil hvor jeg voldbruger fmrte Opstemt

Til alle interesserede kan jeg fortælle, at første udgave af FMRTE for FM2011 nu er udkommet.

http://www.fmrte.com/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=61&task=view.download&cid=31

Held og lykke.
Ole

Fedt fedt Opstemt
egentlig ret hurtigt det udkom, men de bruger jo vel formentlig de samme grundkoder i FM.
Logged




ralmeing
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #3: 24 Okt 2010, 14:52 »

hvad er det ?
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #4: 24 Okt 2010, 14:55 »

Football Manager Real Time Editor Smiley
Logged

Tidligere: Baloo38

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #5: 24 Okt 2010, 15:13 »

hvad er det ?
Det er et program, man kører samtidig med at man har FM åben hvor man så kan ændre på stort set alt i sit save, mens man spiller f eks hvor god en spiller er, hvor god en økonmi klubben har, eller fjerne en skade, sætte moralen op eller ned på en spiller osv osv osv.
Logged




ralmeing
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #6: 24 Okt 2010, 15:19 »

Det er et program, man kører samtidig med at man har FM åben hvor man så kan ændre på stort set alt i sit save, mens man spiller f eks hvor god en spiller er, hvor god en økonmi klubben har, eller fjerne en skade, sætte moralen op eller ned på en spiller osv osv osv.
er det også til mac ?
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #7: 24 Okt 2010, 15:19 »

Det er der da en del personer der gør, blandt andet jeg selv. Har altid to spil kørende, et seriøst og et "snyde" spil hvor jeg voldbruger fmrte Opstemt

Respekt for at du kan det, jeg hentede det i sin tid til FM 09, og jeg kan slet ikke lade være at bruge det når det ligger og frister ude på skrivebordet! Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #8: 24 Okt 2010, 15:21 »

jeg giver jskovc ret samme her Peace
Logged

Tidligere: Baloo38

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #9: 24 Okt 2010, 15:22 »

Fair nok folk bruger det.. Jeg kan overhovedet ikke få mig selv til at bruge det..
Det gør jo FM voldsomt nemt .. og kedeligt imo ..
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #10: 24 Okt 2010, 15:23 »

Hentede det til FM10 bar for at prøve det men slettede det så senere fordi der kom alt for meget snyd med i mit save Tunge

Men gider ikke downloade det til 11.. gider sgu ikke snyde igen. Det ødelægger charmen ved spillet imo. Alt for let at føre sit hold til succes.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

ralmeing
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #11: 24 Okt 2010, 15:34 »

er det til mac ??
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #12: 24 Okt 2010, 15:39 »

Respekt for at du kan det, jeg hentede det i sin tid til FM 09, og jeg kan slet ikke lade være at bruge det når det ligger og frister ude på skrivebordet! Smiley

Altså nu bruger jeg det ikke til at gøre alle mine modstandere über svage og mig selv til et gudehold, men i stedet til delvist at scoute talenter og delvist til hvis jeg liiiiige mangler de sidste par millioner til en handel, og kun i det spil hvor jeg har besluttet mig for at bruge det i på forhånd.
Men kan godt se at man kan have svært ved ikke at bruge det når det ligger og frister.

er det til mac ??

Hmm ved ikke om der er lavet en mac udgave, men kan da lige researche lidt på det og vende tilbage..

EDIT: FMRTE findes ikke til mac og efter hvad jeg kan læse mig frem til har de ikke planer om at lave det til mac.
Dog er der et program til mac der hedder FM10SX som ikke er udkommet til FM11 endnu, og når den gør hedder den nok FM11SX, men det program er lavet til mac og fungere efter hvad jeg kan læse mig frem til lidt ligesom FMRTE.
Mere info om FM10 udgaven her: http://community.sigames.com/showthread.php/160621-FM10SX-mac-savegame-editor-scout
« Seneste Redigering: 24 Okt 2010, 15:49 af rolighed99 » Logged




ralmeing
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #13: 24 Okt 2010, 16:02 »

Altså nu bruger jeg det ikke til at gøre alle mine modstandere über svage og mig selv til et gudehold, men i stedet til delvist at scoute talenter og delvist til hvis jeg liiiiige mangler de sidste par millioner til en handel, og kun i det spil hvor jeg har besluttet mig for at bruge det i på forhånd.
Men kan godt se at man kan have svært ved ikke at bruge det når det ligger og frister.

Hmm ved ikke om der er lavet en mac udgave, men kan da lige researche lidt på det og vende tilbage..

EDIT: FMRTE findes ikke til mac og efter hvad jeg kan læse mig frem til har de ikke planer om at lave det til mac.
Dog er der et program til mac der hedder FM10SX som ikke er udkommet til FM11 endnu, og når den gør hedder den nok FM11SX, men det program er lavet til mac og fungere efter hvad jeg kan læse mig frem til lidt ligesom FMRTE.
Mere info om FM10 udgaven her: http://community.sigames.com/showthread.php/160621-FM10SX-mac-savegame-editor-scout
The version of FM this game was saved under is not compatible with this editor, det siger den når jeg siger open game ??
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMRTE for FM2011 er udkommet.
« Svar #14: 24 Okt 2010, 16:47 »

Ligesom Rolighed, har brugt det til at se, hvor gode spillere kunne blive, men det var først, da lysten til FM10 var væk, og jeg ville se, hvor gode de forskellige spillere og talenter egentlig var og på den måde bedre kunne se, hvad man skal ligge vægt på, når man henter spillere. Jeg fandt ud af, at spillere med fantastiske stats, men dårlige T-rapporter, ikke er noget værd, da scouts kigger efter CA og PA og ikke på stats, dette gør sig især gældende ved ældre spillere, da de som regel stadig var super stats - dog ikke fysiske - så lytter meget mere til vurderinger nu Peace
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010