home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 986 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 128988 gange)
MathiasGodo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #555: 22 Apr 2011, 15:24 »

Mener der er en ved navn Kantelberg eller noget lignende, som er en ganske god venstre fløj. :-)
Tak for hjælpen jeg kigger på ham :-)
Logged

MathiasGodo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #556: 22 Apr 2011, 15:38 »

Så kommer der lige en lille hurtig update igen :-)

På villa park blev det 1-2 til brøndby hvilket gør vi har en fantastisk chance for at slå anston Villa ud at Euro'en.
Det startede på et hjørne hvor Van der Schaaf kommer og header den ind til 1-0 blot 11 minutter efter bliver den 1-1 efter mit forsvar sejlede på en kontra. Men topscoren i fra mit hold skulle da også have et mål Jallow for en fri løber og den udnytter han 100 % og scorer til 2-1 hvilket var kampens resultat :-)  skal lige sige at jeg måtte spille uden Micheal K-D og Goodson da de begge er ude i ca. en måned endnu med skader Skuffet
Nu må jeg håbe at vi kan holde stand på brøndby stadion og komme til gruppe spillet :-D 

Og hvem andre end Brøndby kan holde stand mod Aston Villa? 1-1 på Brøndby stadion og vi er videre til gruppespillet. Men meget svær gruppe jeg er kommet i!
Porto.
Leverkusen.
Napoli.
Brøndby.

Jeg regner med at blive 3'er i gruppen, men hvis de andre har en dårlig dag som Aston Villa så er en 2. plads måske ikke så langt væk :-)
« Seneste Redigering: 22 Apr 2011, 16:33 af MathiasGodo » Logged

Mikle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #557: 27 Maj 2011, 14:00 »

Hej
Jeg har altid været Brøndby i FM og det plejer at gå udemærket indtil det nye taktik system kom. Jeg synes det er fedt det er blevet så realistisk, men jeg kan bare ikke finde ud af at stille det ordentligt op. Hvilke indkøb og taktiske indstillinger bruger i og hvor meget ændrer i dem før hver kamp.
Håber i kan hjælpe, for det er ved at være frustrerende.
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #558: 31 Maj 2011, 08:51 »

Er jeg den eneste som oplever at alle Brøndbys spillere har en meget dårlig moral? Det er lidt irriterende da de jo så ikke er ordentligt motiverede - har i nogle forslag til hvordan man kan gøre moralen bedre i truppen?  crazy
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #559: 31 Maj 2011, 08:56 »

Er jeg den eneste som oplever at alle Brøndbys spillere har en meget dårlig moral? Det er lidt irriterende da de jo så ikke er ordentligt motiverede - har i nogle forslag til hvordan man kan gøre moralen bedre i truppen?  crazy

Hvis det er ved spillets start, så er det meget normal.. Men den bedste måde at få en god moral er igennem nogle gode resultater. Så hvis det er fra spillets start, så bare spil nogle træningskampe, og sørg for at vind dem..  Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #560: 01 Jun 2011, 17:47 »

Nogen der har erfaring med Simon Poulsen på venstrebacken? Hvis ja, del endelig jeres viden. Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #561: 01 Jun 2011, 18:46 »

Hej
Jeg har altid været Brøndby i FM og det plejer at gå udemærket indtil det nye taktik system kom. Jeg synes det er fedt det er blevet så realistisk, men jeg kan bare ikke finde ud af at stille det ordentligt op. Hvilke indkøb og taktiske indstillinger bruger i og hvor meget ændrer i dem før hver kamp.
Håber i kan hjælpe, for det er ved at være frustrerende.

Personligt er jeg af den opfattelse at hvis mine drenge spiller efter mit princip, så har vi kvaliteten til at slå modstanderen både ude og hjemme, så derfor kører jeg kun med 1 taktik.
Desværre er det ikke altid tilfældet så jeg starter gerne ud med et par stykker, alt efter hvor hurtige/agressive/samarbejdsvillige spillerne er, får de holdindstillinger som jeg mener passer til dem. Derudover starter jeg som nævnt med et par mulige, dette er generelt altid en 4-4-2, standard taktikken, nogle ville måske kalde den 4-2-4 eller 2-2-2-2-2, idéen er generelt at 2 centrale forsvarer, 2 boldspillende, en opbakker og en stopper kan klare det meste defensivt (er glad for teknisk fodbold, så det er vigtigt for mig at mine forsvarer kan starte spillet op fra bunden i stedet for at skulle losse den væk). 2 wingbacks på "automatisk", disse skal helst være hurtige og have en fornuftig mængde offensive kvaliteter - en Wass, Prospech, Roberto Carlos type - lad mig ved den lejlighed nævne Roberto Carlos som en oplagt fremtidig investering, havde ham elv i et tidligere spil fra 38-40 års alderen som fast starter, hvor han desværre havde tabt sin fart, men det tekniske var fantastisk. 2 midtbane spillere, hvor den ene (højre) er min Avancerede playmaker (Mike Jensen), samt en boldvindende midtbanespiller ved hans side, vigtigste her er bare, for mig, en spiller med høj styrke, markering, takling, aflevering, teamwork, arbejdsstyrke og uden bold, dog gerne et rimeligt tal i alt andet. 2 Fløje, begge på angreb, hurtige, tekniske driblere som kan slå nogle fornuftige indlæg, gerne med langskud og specielt er det en gave for mig, at de kan bruge begge ben, da det åbner op for min favorit holdindstilling: Fløjene trækker ind i banen, mens wingbacksne går mod baglinjen for at ligge indlæg!. 2 Angribere, jeg er glad for at score mange mål så derfor har jeg personligt valgt at sætte 2 angribere på, men det virker som sådan fint nok med kun 1, og så enten en offensiv midtbanespiller (en Eriksen, Laudrup eller Messi type - alternativt Rivaldo, om er gevaldigt billig, lidt langsom men formidabel i suppen stadigvæk!), jeg vil foretrække at bruge denne type som offensiv midtbane med support, eller som trequartista - alt efter hvor stærkt du dominere. Jeg bruger dog selv en skarpretter og en komplet angriber, i mit nuværende spil med Nicolaj Agger som den komplette, han er ikke den bedste, men jeg kan godt li drengen, samt en hurtig, farlig angriber som er teknisk begavet og en god dribler ved siden af (venstre side med Agger i højre, da agger kun er venstrebenet og jeg spiller bredt, hvor jeg forsøger at få holdet til at søge mere centralt - samtidigt med backsne går til baglinjen og holder kanten.

Sidst men ikke mindst bruger jeg mine backs og fløjes hastighed og acceleration, lagt sammen, divideret med 8, som indikator for "tempo" under holdinstillinger, da det er disse 4 spillere som gerne skulle stå for hovedparten af mine oplæg, og er med i spillet mest af tiden. Defensiv linje sætter jeg som mine backs+centrale forsvarers acceleration og hurtighed lagt sammen, divideret med 8 (hvis du har 1 spiller som har et meget lavt tal i en af de 2 stats, men resten er højere, undlad da bare det dårlige tal, og nøjes med at dividere med 7). Både med tempo og defensiv linje bør du tage højde for hvorvidt spilleren er "gammel" (jeg tager 33 som min indikator) hvis dette er tilfældet vil jeg trække slideren 2 ned, eller udskifte spilleren med mindre vi snakker en favorit spiller eller noget i den dur. Bredde lader jeg være afgjort af mine centrale midtbanespilleres styrke og teamwork, divideret med 4 ud fra at de skal kunne klare sig mere selv, des breddere jeg spiller i opspillet samt den efterfølgende tilbage erobring hvis vi mister bolden. Tidsspild sætter jeg til 8, da jeg ikke er tilhænger af det, men heller ikke fuldt ud vil udelukke det.

derudover sætter jeg mit hold til Flydende filosofi, kontrollerende, korte afleveringer, mere udfoldende frihed, pres mere på, forsigtige tacklinger (har jo Mike!), zoneopdækning, standard indlæg og mere frihed under bevægelsesfrihed.

Dertil kommer så at jeg i de første sæsoner mod større hold, eller hold med bedre offensivt spil end mit eget (som fCK eller de hold du kan møde i Europa League), tager den ene angriber (skarpretteren) af, for at få en defensiv ankermand, samtidigt med mine wingbacks ligges ned på linje med de centrale forsvarere.


Disclaimer: Dette er langt fra en gylden vej til succes, der er sikkert nogle kloge hoveder som kan spotte en hel liste af fejl med min taktik, samtidigt med at jeg sikker kan forhindre flere af mine dårlige resultater over en sæson, ved at skifte mellem flere taktikker, inklusive udskiftning af taktikker undervejs i en kamp. Nu har jeg personligt et indebrændt billede af hvordan fodbold bør spilles, og stiler derfor efter dette, når jeg spiller manager.

Bonus: Mit allstar hold, som har været en stor inspiration i udviklingen af taktikken, og ikke mindst i mine gamle erfaringer med manager hvor jeg på et eller andet tidspunkt har haft dem allesammen, dog - desværre - ikke i Brøndby med dem alle.
Peter Schmeichel
Charles Puyol          Daniel Agger
Cafú                                        Roberto Carlos
Michael Laudrup          Zinedine Zidane
David Beckham                                        Ryan Giggs
Ronaldo          Brian Laudrup


Bænk:
Edwin Van Der Sar
Paolo Maldini
Jan Heintze
Rivaldo
Christiano Ronaldo
Lionel Messi
Romario


Placeringen på bænken skyldtes naturligvis ikke at jeg ser andre som bedre, blot at disse spillere ikke, for mig, var i samme klasse, over en lige så lang periode (mest rettet mod Messi og Ronaldo, da de andre mest er en smagssag). Derudover var dette faktisk mest vist som en illustration af hvad slag bold det er som jeg stræber efter med opstillingen.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 11:20 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

maarup88
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #562: 05 Jun 2011, 13:07 »

Nu er jeg lige startet med Brøndby og i klubbens ånd kunne jeg godt tænke mig at bruge egne talenter.. Så hvis nogen der er nået et stykke ud i fremtiden kan fortælle mig om folk som Dumic, Ghert og Franc Semou er værd at satse på vil det være rigtig dejligt Smiley

Eller for den sags skyld andre fra ungdomsafdelingen der er værd at kigge efter?
« Seneste Redigering: 05 Jun 2011, 13:11 af maarup88 » Logged

Hala Madrid!

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #563: 05 Jun 2011, 13:40 »

Gehrt er hvertfald rigtig undervurderet i spillet. Lav det om med FMRTE Smiley. Selvfølgelig inden for rimelighedes grænser.
Logged

Manchester United

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #564: 05 Jun 2011, 14:27 »

Nu er jeg lige startet med Brøndby og i klubbens ånd kunne jeg godt tænke mig at bruge egne talenter.. Så hvis nogen der er nået et stykke ud i fremtiden kan fortælle mig om folk som Dumic, Ghert og Franc Semou er værd at satse på vil det være rigtig dejligt Smiley

Eller for den sags skyld andre fra ungdomsafdelingen der er værd at kigge efter?
Dumic kan blive okay, men i det hele taget er det vanvittig svært at få succes ved at satse på egne talenter, altså efter min mening Smiley
Vil dog mene at det bedste (og fedeste) er at prøve nogle af sine egne talenter af (som breddespillere) og ellers købe talenter ind udefra især brasilianske, send evt. dine spejdere til Sydamerika hovedsageligt Brasilien og find nogle talenter, suppler derefter dine talenter med nogle klassespillere, gerne nogle du henter på fri transfer Wink
Logged

maarup88
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #565: 05 Jun 2011, 15:42 »

Jah mente heller ikke at jeg udelukkende ville satse på dem, men mere om de talenter der var i klubben i forvejen var værd at satse på.. Smiley
Logged

Hala Madrid!

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #566: 05 Jun 2011, 16:02 »

Jah mente heller ikke at jeg udelukkende ville satse på dem, men mere om de talenter der var i klubben i forvejen var værd at satse på.. Smiley
Det vil jeg ikke mene, du kan selvfølgelig skifte dem ind nogle gange, men de styrker ikke dit hold.
Logged

Lionel Messi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #567: 14 Jun 2011, 16:13 »

Er lige startet med mit 3. spil med Brøndby som hold, efter de to første gange at have fejlet totalt har jeg prøvet at samle de gode elementer ved hvert spil og samlet dem i et nyt.

Startede med at rydde kraftigt op i spillertruppen og fik solgt følgende:

Anders Randrup til Al-Gharrah for 6 mil.
Michael Nilsson til Al-Hilal for 6,5 6 mil.
Jan Kristiansen til Al-Ahli for 7,5 mil
Mikkel Bischoff til Al-Ahle 4,2 mil
Jan Frederiksen til Recrativo for 3,25
Osman Jallow til AIK Stockholm for 500.000
Bruno og Remco opsagt lejemål

Indkøbte følgende:

Mads Albæk i FCM for 9 mil over 48 måneder
Christian Sivebæki FCM for 4 mil over 24 måneder
Chukwuma Akabueze i Odd Greenland for 9 mil over 48 måneder
Håkon Kjæve i Tromsø for 280
Kasper Lorentzen i RFC for 9 over 24 måneder
Jesper Juelsgård i FCM for 4,5 over 24 måneder
Erik Sviatchenko i FCM for 6 mil over 24 måneder
Nikola Djurdjic i Haugesund for 6 mil over 48 måneder

Spiller en 4-3.3 og ligger pt delt nr. 1 i Superligaen

Nuvel har satset stort, men regner med at skyde Krohn-Dehli af i vinterens vindue, som så skulle skabe mere balance.
Logged

Andreas87
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #568: 16 Jun 2011, 12:58 »

Jeg mener helt klart det kan betale sig at satse på egne talenter, også hvis man vil have noget realistisk med i sit spil.

Jeg er selv i gang med min 5. sæson med Brøndby, og grundet klubbens store økonomiske rod fra start, har jeg haft svært ved at få mig selv til at bruge penge på spillere, og i stedet satse på det der er i klubben. Allerede i 2. sæson kom mit midterforsvar til at bestå af Daniel Stenderup og Dario Dumic, og sæsonen efter kom Mathias Redsted med på højre back og Daniel Norouzi på venstre. Norouzi var dog ikke god nok til at udfordre Jan Frederiksen, og Dario Dumic blev på allerforunderligste vis solgt til Lillestrøm for 14 mio, da Per Bjerregaard lige skulle have en sidste ting at nå at gøre galt i klubben inden han daffede på pension. Ham kunne jeg have fået meget mere for, og jeg har faktisk haft problemer med at dække hullet efter ham lige siden.

På midtbanen har Paul Jatta virkelig slået igennem som defensiv midt, hans eneste mangel er langskud, som han godt kunne være bedre til, når han nu samler bolden op på kanten af feltet 2-3 gange i løbet af en kamp.. Franck Semou er solgt til Esbjerg, det var svært for mig at slippe ham, men han var ikke vild med at lade sig omskole til offensiv midtbane, og jeg ville ikke bruge ham defensivt, så han måtte videre, selvom jeg havde stor tiltro til ham. Han er ikke slået igennem hos Esbjerg efter to sæsoner, og jeg tror snart han tager tilbage til Sjælland, da Nordsjælland lurer på ham i øjeblikket. Beran Camili, Riza Durmisi, Mathias Larsen, Patrick Olsen og Alexander Green er alle midtbanetalenter, jeg ikke synes jeg havde tid eller plads til at få det bedste ud af, og ingen af dem har fået et gennembrud i andre klubber endnu, med undtagelse af Mathias Larsen, der er blevet en bærende del af Vejles forsvar, og i skrivende stund er på vej til enten Rosenborg eller Gaziantespor (Et Vejle-hold, der i vinterpausen ligger på en 5. plads i Superligaen, vel at mærke).
Jens Stryger Larsen blev solgt til franske Stade Malherbe Caen, fordi jeg kom til at lave en frikøbsklausul på 45 mio i hans kontrakt, i bestræbelserne på at presse ham ned i løn.

Angribere har ofte svært ved at holde niveauet hos mig, synes jeg, men både Nicolaj Agger og Ousman Jallow har vist glimt af topklasse i perioder, men aldrig længere end 5 kampe ad gangen. Jallow forlod holdet ved kontraktudløb efter 1. sæson, og Agger har trofast været hos mig i snart 5 sæsoner. Han har dog svært ved at spille sig på 1. holdet, og har kontraktudløb til sommer, hvor han højest sandsynligt skal ud at finde en anden klub.
Brent McGrath slog aldrig igennem på mit 1. hold, før jeg stod med et bud på 30 mio for ham fra West Brom, og så var det jo en no-brainer at sende ham den vej. Den helt store solstrålehistorie skal findes i form af Osama Akharraz, der virkelig har slået igennem og scorer næsten et mål pr. kamp i snit, og han spiller også næsten alle kampe efterhånden. Flere store klubber er interesserede, men de skal af med mange, mange penge, hvis de vil have ham :p
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #569: 16 Jun 2011, 14:24 »

Er lige startet med gudeklubben Brøndby IF..
Jeg vil forsøge kun at hente fri transfer spillere, billige spillere, eller opfostre dem selv..
Nye spillere vil primært bestå af spillere fra U19 holdet..

Nogle råd eller forslag..
Også gerne med personale.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010