home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 823 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 128977 gange)
euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #540: 24 Mar 2011, 08:42 »

Det er fed når man begyunder at kunne lokke stjernerne til Smiley Hent Kahlenberg hjem til vestegnen.. Han ryger snart på fri ved dig?
Logged

LFC & OB!!!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #541: 24 Mar 2011, 10:41 »

så har jeg sgu lige fået hentet Julio Baptista til klubben på en fri transfer dejligt køb og håber sgu at han gør det godt i den sæson jeg går ind i nu Smiley

EDIT: har nu spillet første kamp jeg vandt 3-1 og Baptista blev Man of the match med 1 assist, og der blev lavet straffe mod ham som gav mål? så en godkendt første kamp fra hans side Smiley
Plads på, med at hente alle de store stjerner ind. Det gjorde jeg også og lige pludselig havde jeg kæmpe minus for selvom du bliver en bedre klub er superliga klubber bare ikke godt betalt.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #542: 24 Mar 2011, 11:59 »

det skla man self være opmærksom på! Det er jeg nu også Smiley Bruger langt under mit nudget og har ca. 200 mio på balancen kontance.. Hvis man bar er i CL hver sæson og vinder ligaen, så giver det alligevel en hel del! Plus hvis man får bygget sit stadion ud. Men helt sikkert er det vigtigt at holde løbende øje med sine lønomkostninger
Logged

LFC & OB!!!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #543: 24 Mar 2011, 12:02 »

Ja det gjorde jeg nemlig, jeg havde alle de store stjerner, kom i semi-finalen i CHL og hele lortet men havde jeg pludselig -300 mio fordi mange af mine spiller trak +500.000 om ugen, så jeg solgte det hele og startede næsten helt forfra, jeg fik dog flere 100 mio ud af det, så havde masser af penge. En ting du bare skal holde meget øje med er den så kaldte "Til-svar højste løn" eller noget i den stil, det var nemlig mit første save så jeg vidste ikke hvad det betød og det kom til at koste mig dyrt!!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #544: 24 Mar 2011, 14:20 »

Ja har opdaget det Smiley Det er en skidt klausul at glemme.. Smiley hehe.. Har dog ikke så høje lønninger. Jeg gider ikke betale så meget som primadonnaerne ønsker! Smiley Jeg er for nærrig. Men ikke succes frem for alt. Jeg er nok økonomisk skadet igennem mit arbejde i Nykredit. ansvarlighed er en dyd Smiley hehe.. Nu skriver du alle de store stjerner. Hvem fik du f.eks. nysgerrig Smiley
Logged

LFC & OB!!!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #545: 24 Mar 2011, 14:24 »

Overdrivelse fremmer forståelsen du ved Wink
Men 2 sek, tager lige nogen ss af mine transfervinduer, det er jo ikke Brøndby spillet jeg spiller på lige nu, men mit Luton save Opstemt
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #546: 24 Mar 2011, 14:31 »

Her kan du se "alle" mine transfer, som sagt er det måske ikke "verdensklasse" men mange af dem er starter hos nogen af de store hold nu.

http://img3.imageshack.us/g/brndbyernesidrtsforenin.png/

EDIT: ved ikke helt hvorfor den ikke har taget det første med?
« Seneste Redigering: 24 Mar 2011, 14:33 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #547: 24 Mar 2011, 14:51 »

okay. int. transfers du har fået lavet dig Smiley Evt. ss af dit hold nu?
Logged

LFC & OB!!!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #548: 24 Mar 2011, 15:17 »

Har ikke spillet åbent lige nu, måske senere Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #549: 24 Mar 2011, 17:33 »

jeg har plus på kontoen, har heller ikke et hold fyldt med stjerner, har dog okay spillere, men plus i løn budgettet, så det er fint nok Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #550: 12 Apr 2011, 21:05 »

Nu er jeg startet med Brøndby igen efter lang tids pause.. Jeroen Ketting, kan købes for 400k og er en fin spiller til at starte med. Han bomber fint.. Mit problem er bare at jeg ikke spiller særlig godt lige nu. Taber de fleste kampe, og kan ikke rigtig få mit spil til at fungere på banen. Nogle der har en fantastisk formation/taktik som de vil dele?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #551: 12 Apr 2011, 23:43 »

Myretuen: Forsøg FM-Base Smiley Der må du kunne finde en taktik som virker. Ellers lav en basis taktik og så byg på til du er helt tilfreds med spil og resultater?

-----------------------

Har lige startet et nyt spil op  med Brøndby selv. Her vil jeg prøve at købe få spillere, som SKAL være i perferien af landsholdet.
Der er selvfølgelig undtagelser på dette, da en klub som Brøndby ikke lige med det samme kan hente en backup til eksempelvis det spanske landshold Opstemt
Men jeg har så lavet en 'prikkerunde' af de spillere som sluses ud - deriblandet Mikkel Bischoff da vil være for dyr at forlænge trods han ville være en god backup spiller.
Mikkel Bischoff må så have udset sig en god portion penge, da han valgte at skifte til Al-Ahli - vel og mærke på en ugeløn til 122.500,- DKK i ugen Opstemt!!!!

Eneste spiller jeg forventer som kommer ind er en spiller jeg tidligere har haft STOR succes med. Han koster 2-2,5 mio. Venstre kant, men kan dække den centrale del af midtbanen også, 22 år ved start. Han skal have omkring 50.000 kr. i løn.
Jeg købte ham i et andet spil med Brøndby også hvor det var mere 'la la' og der købte jeg ham for 2,5 mio og solgte 2 år efter for 18 mio.
Jeg havde ikke den helt store succes sportsligt, men hvis jeg havde haft det så havde jeg nok solgt for endnu mere! Smiley
Spilleren jeg skriver om er Espen Børufsen fra norske Start.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #552: 18 Apr 2011, 20:27 »

Jeg er også liget startet en med favorit klubben i Danmark..

Jeg prøver for så vidt muligt, at gøre som de gør i virkeligheden med, at folkene skal komme fra ungdomsrækkerne, så må vi se hvad der sker Smiley
Logged

Manchester United

MathiasGodo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #553: 22 Apr 2011, 15:17 »

Jeg er lige startet med med yndlings klubben !

Er i august måned 2010 og det hele spiller bare. 5 kampe i ligaen 5 sejre, det er dog ikke de ''store'' hold jeg har spillet i mod men 3 point er vel 3 point. Er i 4. kval runde i euro'en og skal møde Aston Villa. Meget svær kamp, men man kan altid overraske!.
Transfer har jeg ikke lavet de store af. Kun goodson og robles er købt, ved god at man kan få Goodson på fri transfer men Bischoff fik en 8 måneder lang skade og derfor købte jeg goodson i stedet. mens Macheda er på leje fra Man Utd.
Spiller en klassisk 4-4-2.

                 Jallow - Macheda
Jan K - Farnerud - Jens stryger - Michel K-D
Jan F -      Max   -    Goodson  -  Wass
                        Robles
Men jeg går og overvejer at skifte Jan f. ud, men da Transfer pengene ikke er de store, så skal de hentes på fri transfer og dem er der ingen af.. Skuffet
Men det var bare en lille update på mit hold Smiley
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #554: 22 Apr 2011, 15:21 »

Jeg er lige startet med med yndlings klubben !

Er i august måned 2010 og det hele spiller bare. 5 kampe i ligaen 5 sejre, det er dog ikke de ''store'' hold jeg har spillet i mod men 3 point er vel 3 point. Er i 4. kval runde i euro'en og skal møde Aston Villa. Meget svær kamp, men man kan altid overraske!.
Transfer har jeg ikke lavet de store af. Kun goodson og robles er købt, ved god at man kan få Goodson på fri transfer men Bischoff fik en 8 måneder lang skade og derfor købte jeg goodson i stedet. mens Macheda er på leje fra Man Utd.
Spiller en klassisk 4-4-2.

                 Jallow - Macheda
Jan K - Farnerud - Jens stryger - Michel K-D
Jan F -      Max   -    Goodson  -  Wass
                        Robles
Men jeg går og overvejer at skifte Jan f. ud, men da Transfer pengene ikke er de store, så skal de hentes på fri transfer og dem er der ingen af.. Skuffet
Men det var bare en lille update på mit hold Smiley

Mener der er en ved navn Kantelberg eller noget lignende, som er en ganske god venstre fløj. :-)
Logged

Naah.

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010