home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 987 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 128964 gange)
kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #525: 20 Mar 2011, 00:28 »

Men hvem skal jeg så bruge på kanten?
Jeg brugte Krohn-Dehli på venstre og Jens Stryger Larsen på højre, selvom at det ikke er deres favoripladser, men de spillede begge to rigtig fornuftigt. Efter første sæson kan du hente Mikkel Thygesen til på fri transfer, som han spille højre kant istedet for Jens Stryger Larsen, det kan ihvertfald anbefales Smiley
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #526: 20 Mar 2011, 00:45 »

Nej fandme nej, mit spil lavede en crash dump uden jeg havde gemt en gang!!!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #527: 20 Mar 2011, 00:49 »

Arg, det satme sur røv!
Logged

Supra Societatem Nemo

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #528: 21 Mar 2011, 09:15 »

Ja det er fandme træls. Ville vælge at bruge Krohn og jan K i starten. Synes de gør det fornuftigt! Efter de første to sæsoner så sælg dem begge. De kan give godt! Bruger selv Stryger Larsen centralt, der gør han det formidabelt! Han blvier en stjerne! Behold ham for enhver pris!
Logged

LFC & OB!!!

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #529: 21 Mar 2011, 15:32 »

Er der for resten nogen af jer der har haft rigtig Europæisk succes over en længere periode? Altså vundet noget? Smiley Har i glimt vist klassespil med et par gode resultater. Men ligesåsnart vi når knockout runderne bliver det rigtig svært!
Logged

LFC & OB!!!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #530: 21 Mar 2011, 16:05 »

Jeg havde allerede et spil med Brøndby hvor jeg er i 2019 Smiley
Stryger er stadig starter på den centrale midt, men det er mest på grund af jeg i 7 sæson solgte fuldkommen ud, og droppede alle de løntunge spiller, så jeg har et overskud på 335 mio per sæson ca Smiley
Det længste jeg er nået i Champions League er semi-finalen.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #531: 22 Mar 2011, 09:09 »

okay.. Den vil jeg prøve at slå Smiley hehe.. Vil fandme vinde en europæisk turnering med BIF. Smiley er også kun i 2015. Så har lidt at køre på endnu.. hehe
Logged

LFC & OB!!!

schleicher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #532: 22 Mar 2011, 22:01 »

Hvad er det vildeste salg i har lavet i BIF?
Det lykkedes mig at få 70 mil. for en regen, og 25 % af næste salg og nogle andre sjove klausuler. Han valgte så af en eller anden grund at takke nej til barca :S
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #533: 22 Mar 2011, 22:17 »

Hej igen drenge, længe siden Opstemt

Jeg har nu efter en længere pause lyst til endnu et BIF save.. Nogle der har nogle gode fifs til et save med bif med den nye patch? Noget specielt ændret siden sidst, nogle gode på fri transfer? Nogle der kan fås billigt? Andet dejlig information? Smiley

Tak på forhånd Smiley
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #534: 22 Mar 2011, 22:43 »

Har lige hentet Mario Balotelli til klubben Smiley 25 år gammel. Nu må han have lært at opføre sig ordenligt Smiley fri transfer. udmærket!
Logged

LFC & OB!!!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #535: 23 Mar 2011, 11:01 »

Hvad er det vildeste salg i har lavet i BIF?
Det lykkedes mig at få 70 mil. for en regen, og 25 % af næste salg og nogle andre sjove klausuler. Han valgte så af en eller anden grund at takke nej til barca :S
Jeg har fået 115 mio + 40% for en regen jeg solgte til Dortmund Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #536: 23 Mar 2011, 11:54 »

Hvad er det vildeste salg i har lavet i BIF?
Det lykkedes mig at få 70 mil. for en regen, og 25 % af næste salg og nogle andre sjove klausuler. Han valgte så af en eller anden grund at takke nej til barca :S
Jeg fik solgt Movsisyan for 62,5 mio. til Celtic, han slog ikke igennem og et par sæsoner blev han hentet tilbage til vestegenen Wink
desuden har jeg haft et par Regens solgt for 60-70 mio. bla. en venstre back som siden er kommet til Real Madrid for over 200 mio.

Det største jeg har opnået er en semi-finale i CL, den bød på en 3-1 hjemmesejr mod Man Utd, ude kom jeg bagud 2-0 reducerede så til 2-1.. var lykkelig indtil 2 mand blev udvist og jeg tabte 7-1.

Min erfaring er at man skal investere i spillere på fri transfer og ellers regens (gerne brasilianske Wink)
« Seneste Redigering: 23 Mar 2011, 12:12 af imlegendary » Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #537: 23 Mar 2011, 15:52 »

haha.. Lyder steneren Smiley Ærgeligt nok.. Er stadigvæk oppe at køre over Mario Balotelli gad til mig Smiley får kun 200.000 pr. uge.. De pt dyreste salg jeg har lavet er på 42 mio. Chukwuma Akabueze. Ja, Brasilianske talenter er ikke dårlige nej! De er generelt bare bedre end alle andre, hvilket afspejler verden meget godt.. Smiley Har fået tilbud på diverse på op mod 70 mio, men siger nej. Vil gerne prøve at bevare mine bedste spillere for enhver pris.
Logged

LFC & OB!!!

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #538: 23 Mar 2011, 16:31 »

er 2 kampe fra at være færdig i anden sæson? hvis i har nogle gode tips så vil jeg med glæde hører dem. da jeg kun blev 3'er i første og kæmper om en 2 plads i denne sæson, kom i gruppespillet i Europa League ellers ikke noget stort, men hvis i har nogle tips og tricks så vil jeg godt hører dem?
Logged

Lavet Af GadeFM

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #539: 23 Mar 2011, 22:19 »

så har jeg sgu lige fået hentet Julio Baptista til klubben på en fri transfer dejligt køb og håber sgu at han gør det godt i den sæson jeg går ind i nu Smiley

EDIT: har nu spillet første kamp jeg vandt 3-1 og Baptista blev Man of the match med 1 assist, og der blev lavet straffe mod ham som gav mål? så en godkendt første kamp fra hans side Smiley
« Seneste Redigering: 23 Mar 2011, 22:38 af Marc2705 » Logged

Lavet Af GadeFM

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010