home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1125 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 128735 gange)
atuz
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #285: 11 Nov 2010, 15:50 »

ja har også det problem, hvis man tilbyder en spiller til klubber for mere end det han er værd, byder de bare hans værdi alligevel :/

Præcis, det er lidt noget skidt. Ville jo gerne tjene lidt på mine soldater.
Logged

Lasse
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #286: 11 Nov 2010, 16:31 »

Er der nogen der ved hvordan man kommer til editoren, når man bruger steam og sidder på en Mac?
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #287: 11 Nov 2010, 17:11 »

Yeah, måske bliver mine bønner hørt, Bjerregaard, vil nu lytte til tilbud!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #288: 11 Nov 2010, 17:29 »

Så er transfervinduet lukket og smider lige ss op af handler samt truppen og taktik Smiley

ss af transfers: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/obK92959.png

Jeg er meget tilfreds med de spillere jeg har hentet, når de endda alle er hentet gratis.

ss af taktik: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/7Am92733.png
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #289: 11 Nov 2010, 18:06 »

4 sæson transfer:
Køb: Steven Defour (fri) Sotiris Ninis (fri) Ideye Brown (fri) Javier Francisco Munoz (45 mio) Jukka Raitala (15 mio) Rubinho (fri) OBS! Rubinho, er Palermos gamle målmand, og ikke angriberen.
Salg: Postiga (3,5 mio) Richarlyson (11 mio) Kladrubsky (15 mio) Lindgren (12 mio) Jatta (3.5 mio) Eriksson (11 mio) Alvbåge (6.75 mio)
OBS! Det er kun dem jeg har fået penge for jeg har skrevet.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #290: 11 Nov 2010, 18:14 »

Så blev det Europa League gruppespil til mig i første sæson!! Opstemt I 4. kval runde skulle jeg møde PSG hvor jeg selvfølgelig ikke regnede med det helt store. Jeg tabte 2-0 på hjemmebane og så så det for alvor sort ud! Men på udebane vandt jeg 4-2 Opstemt Målene blev scoret af McGrath, Farnerud og to af Robbie Findley!!! Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

cykelmads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #291: 11 Nov 2010, 18:23 »

Hvem vil i anbefale som afløser af Stephan Andersen ?
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #292: 11 Nov 2010, 18:26 »

Hvem vil i anbefale som afløser af Stephan Andersen ?

German Lux kan jeg anbefale fik ham på fri transfer i anden sæson  Thumbs Up
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #293: 11 Nov 2010, 18:38 »

Hvem vil i anbefale som afløser af Stephan Andersen ?

Jeg kan anbefale Luis Robles som jeg valgte at hente som afløser for Stephan Andersen. Han har indtil videre gjort det meget godt så jeg klager ikke. Smiley Han kan iøvrigt hentes på fri transfer i første sæson! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #294: 11 Nov 2010, 18:43 »

Så blev det Europa League gruppespil til mig i første sæson!! Opstemt I 4. kval runde skulle jeg møde PSG hvor jeg selvfølgelig ikke regnede med det helt store. Jeg tabte 2-0 på hjemmebane og så så det for alvor sort ud! Men på udebane vandt jeg 4-2 Opstemt Målene blev scoret af McGrath, Farnerud og to af Robbie Findley!!! Opstemt

Kan jeg få et SS af findley?  Cool
Logged

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #295: 11 Nov 2010, 18:49 »

Så er 2. Sæson afslutter! Kom på en 1. plads med 4 point ned til FC Midtjylland Opstemt
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #296: 11 Nov 2010, 19:10 »

Efter salg af Mikael Nillson til southampton for 100k, Jan Kristiansen til Newcastle for 6.5 mil, Anders Lindegaard til Tottenham for 8.25 (en lille fortjeneste på 1.75 mil), Farnerud til Newcastle for 14 mil, Bernburg til OM for 16 (2 sidstnævnte gjorde det helt fantastisk i foråret), samt fyring af Jan Frederiksen som efter en 8-9 måneders pause siden Mike Jensen flækkede ham til træning, aldrig genfandt tidligere niveau, samt et mistet ungdomstalent, Kristian Andersen, som jeg lader til at have fået 6.25 mil for i kompensation, måtte jeg overskride mine principper om ikke at købe mere end 4 spillere.

Så mine indkøb til sæsonen 2011/12 lyder:
Lasse Rise - Lyngby - 240k samt en masse klausuler inklusiv 1 mil for hans første landskamp.
Nicklas Højlund - Lyngby - 80k ren reserve efter salget af Lindegaard
Simon Poulsen - AZ - 2 mio.
Andreas Laudrup - FCN - 5 mio. ironisk nok er han tiltænkt rollen som backup for den billgere Poulsen.
Kevin Larsen - Tromsø - 2.5 mio.
Morten Skoubo - Fri transfer

Poulsen og Larsen er tiltænkt pladser i start-11eren, hvorimod Skoubo og Rise kommer til at rotere med agger om pladsen ved siden af Jallow. Laudrup er tiltænkt rollen som reserve for Poulsen og indhopper fra bænken.

alt i alt 9.75 Mio på køb mens der er tjent 50 Mio på salg, lige nok til at komme tilbage i plus på budgettet.

Derud over har jeg taget 3 af den nye generations spillere op i min A trup, en lovende venstreback, en dødboldsstærk midtbanespiller og en arbejdsom angriber. ingen af dem specielt vilde, men man har jo lov til at håbe.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #297: 11 Nov 2010, 19:45 »

Så fik jeg endelig også afsluttet min første sæson.

Det blev en godkendt 3.plads, 3 point efter AaB, dog hele 14 point efter ps&e.

Bernburg kom for alvor igang i foråret, og kom op på 13 ligamål. Jallow blev topscorer. Desværre blev han skadet i en længere periode i foråret.

Disse handler sker per 1/7 2011:
Ind:
Mikkel Thygesen - Free
Andreas Lasnik (William II) - 950.000
Celso Borges (Frederikstad) - 3mill

Følgene spillere forlader klubben:
Biss skifter på en free til Rostock.
Kanstrup skifter til SønderjyskE
Randrup er solgt for 3mill til Heerenveen.


Jeg fik også ryddet lidt op i truppen i Januar vinduet. Farnerud røg en tur til Toulouse for 9 mill. Han spillede fint nok, men en høj løn og en endnu højere løn ventede hvis jeg skulle forlænge, så ud røg han.

Agger smuttede til Aalesund for 1mill og Stenderup, Akharrez og Munksgård kom på free.

Eneste forstærkning var Goodson, som allerede fik kontrakt i sommeren 2010. Men først kom til 1/1. Han blev desværre skadet og var ude i 2 måneder i mens der var Superligabold.

Nu har jeg hentet lidt til den offensive del, så nu leder jeg efter en forsvar eller to.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #298: 11 Nov 2010, 20:57 »

Så er jeg klar til at afslører mine handler i sommer transfervnduet 1. sæson.

IND:
Nuno Morais, 650k, APOEL
Johan Arneng, 1.2 mil, Aalesund
Mac Kandji, free
Olivier Kapo, free
Robbie Findley, 7 mil, Real Salt Lake
Luis Robles, free
Matías Lequi, free
Brad Davis, 600k, Houston Dynamo
Magnus Eikrem, leje 1mil, Man Utd
Kenneth Staelens, leje 260k, Roda JC
Yani Urdinov, leje 350k, Roda JC

I ALT: 11 MIL

UD:
Peter Madsen, 2.5 mil, Hibernian
Stefán Gíslason, 180k, PSG
Pierre Kanstrup, 400k, Watford
Jan Kristiansen, 6.5 mil, Werder Bremen
Ousman Jallow, 7 mil, Saturn

I ALT: 17 MIL

Desuden kom jeg i Europa League gruppespillet. Der er jeg endte i gruppe med CSKA Moskva, Aston Villa og AJ Auxerre. Her har jeg kun spillet 1 kamp indtil videre og der blev det til 1-1 på udebane imod Aston Villa. Auxerre og CSKA Moskva spillede også 1-1 så gruppen er skam stadigvæk helt åben! Wink

I øjeblikket er der spillet 9 kampe og jeg har lige foreløblig 10 point på 9. pladsen. Dog har jeg kun 6 point op til 1. pladsen! Smiley Robbie Findley er i øjeblikket min topscorer i ligaen med 4 mål mens Krohn-Dehli og Mac Kandji har scoret 3 mål. Smiley

I pokalturneringen har jeg lige spillet imod Kolding FC på udebane og her var jeg bagud 2-0 efter 1. halvleg. Så vælger jeg at sætte Johan Arneng og Alexander Farnerud på banen. Jeg stillede med et meget reservespækket hold. Brent McGrath og Jens Stryger Larsen sørger for 2-2 og så skal jeg i forlænget. Her scorer Johan Arneng sit første mål for klubben på et vanvittigt langskud og senere scorede Brent McGrath sit andet mål i kampen. Smiley

Jeg er SÅ fanget af det her save!!! Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #299: 11 Nov 2010, 21:05 »

Jeg får iøvrigt Petter Vaagan Moen, Clarence Goodson, Niklas Heia, Santino Quaranta og Eivind Daniel Røed på fri transfer d. 1.1.2011 og når det sker skiller jeg mig af med Farnerud og Bischoff! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010