home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 117624 gange)
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #30: 06 Nov 2010, 17:42 »

Røg ud til Sporting 3-2 samlet. Jeg har fået købt Kadlec til klubben for 2,8mil€ måtte sælge en del og bede klubben om større løn og transferbudget. Jeg har dog kæmpe forventninger til ham til trods for han kun 18år. I ligaen ligger jeg nr.5 med 10 point i 7 kampe.

Transfers: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/F4x61563.png
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #31: 06 Nov 2010, 19:46 »

Jeg har efter en hård start endelig fået lidt stabilitet over mine præstationer, eller, har vundet de sidste 2 kampe, 3-1 og 1-0 over først Horsens, så randers - tabte først New Firm 1-3 på egen bane, skal siges jeg fik smidt Max og Wass ud i første halvleg og dengang førte jeg 1-0, ikke helt tilfreds det var der at vi begyndte virkelig at spille dårligt efter - havde dog ikke forventet andet end halvdårlige præstationer, eftersom jeg har hentet 12 spillere ind, så det er egentlig fair nok at kun ligge nr. 4 efter de første 11 kampe.

Transfers: http://img811.imageshack.us/img811/2036/brndbyernesidrtsforenin.png
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #32: 06 Nov 2010, 19:53 »

Hvordan er det gået for dig i Europa?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #33: 06 Nov 2010, 19:54 »

Godt køb af Jim Larsen og hvordan bruger du Verratti?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #34: 06 Nov 2010, 20:08 »

@Brøndby 1964
Jeg røg meget skuffende, ud allerede i 3. kval runde til findske FC Inter, efter 1-1 på deres bane, og en 0-1 hjemme, desværre var der en del karantæner allerede i sidste kamp der, og jeg måtte stille med uprøvede spillere på fløjene og i center forsvaret.

@Fernando
Jeg bruger Verratti som indhopper, for det meste som en avanceret playmaker, men han er nu mest tiltænkt en rolle på bænken lige her i starten da jeg er rimeligt tilfreds med Farnerud og Mike Jensen centralt, dog ånder Verratti, Farnerud tungt i nakken.

Mit store problem ligger faktisk i, at de angribere jeg har, ikke rigtigt kan holde sig skadesfri længe nok, til at få et makkerpar kørende, salva, bernburg, boysen og bruno har alle været ude på det ene eller andet tidspunkt siden starten, og eftersom jeg valgte at lade Jallow ryge for 7 mil samt 50% af hvad han kan sælges for senere - og agger/høiland er bare for urutinerede til at køre fast, og syntes heller ikke høiland er god nok til fast plads, så det lader til at mit angreb hedder Agger og "whoever" er skadesfri.

Skal siges at Olivi blev hentet for at få en ekstra forsvarer som kunne passe ind centralt, og så fordi det gav Verratti et bedre forhold til mig at lade ham få chancen for at foreslå en spiller - og så hjælper det ham jo med at falde bedre til.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Thomas K
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #35: 06 Nov 2010, 20:14 »

Så er jeg kommet forbi transfervinduet i min første sæson.
Har hentet P. Bengtsson, E. Sviatchenko, Y. Movzizyan, J. Lössl, K. Lorentzen, og en hollænder der hedder J. Tatak (midtbane)

Har skilt mig af med M. Bischoff, P. Kanstrup, S. Gislason, T. Rasmusssen, O. Jallow, M. Nilsson, og sendt Bruno hjem til Brasilien.

Har været ret uheldig på skadesfronten. Movzizyan fik 3 kampe før han brækkede benet og dermed var ude hele efteråret. Har måtte bruge en række spillere fra u19 holdet.

Det har så også været en medvirkende faktor til at jeg ligger på en 12. plads efter syv spillerunder med kun 2 point. Jeg har dog slået Manchester City ud og er kommet i gruppespillet efter at tabe 1-2 hjemme og ved at vinde 3-1 ude.

Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #36: 06 Nov 2010, 20:16 »

Hvad gav du Yura? :-)
Logged

Thomas K
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #37: 06 Nov 2010, 20:32 »

Hvad gav du Yura? :-)

14 mio i alt.
6 mio. her og nu, og 8 mio. fordelt over de næste 30 måneder.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #38: 06 Nov 2010, 20:36 »

Okai fornuftig handel Thumbs Up hvor meget har de at, købe ind for? har desværre ikke spillet endnu.
Logged

Thomas K
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #39: 06 Nov 2010, 20:38 »

Jeg mener at jeg startede på omkring 8 mio. fordi jeg gik efter at vinde Superligaen. Så jeg har også solgt lidt ud for at få råd til mine handler. Det er mine erfaringer, at du godt kan få bestyrelsen til at bevilge dig lidt udover de 8 mio, hvis det er en vigtig handel for klubben.
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #40: 06 Nov 2010, 20:42 »

Jeg startede med 6 da jeg tog så små forventninger så muligt.. Det er dog gået over alt forventning, har solgt Farnerud til West Ham, og Gislason er lejet ud til Monaco. Jeg har købt en spiller, Kah som er norsk landsholdspiller, og har spillet i holland i mange år, klasse i forsvaret, han har også vist sig farlig på hjørne! Wink

Ligger nummer 1 3 point ned til fck, og er snart ved vinter pausen Smiley Så det går strygende, røg dog ud til liverpool i sidste kval kamp i Europa League.. Skuffet
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #41: 06 Nov 2010, 20:44 »

Hvilken taktik bruger du BenjaBabs?
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #42: 06 Nov 2010, 20:48 »

Kører en helt normal 4-4-2 har Jallow som topscore i ligaen Smiley pga Bernburgs skade, men bernburg blev ramt af endnu en skade, da han kom tilbage Opstemt

Men en helt flad 4-4-2 med højere pres, god bredde, højt tempo, men det er selvfølgelig skiftende alt efter modstanderen Smiley
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #43: 06 Nov 2010, 21:01 »

Den funger slet ikke i mit save, nu starter forårssæonen snart og der skifter jeg om til 4-3-1-2
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #44: 06 Nov 2010, 21:55 »

Tja jeg syntes nu heller ikke 4-4-2 virker så godt, men noget af det tilskrives at jeg kun har 1 angriber og 2 talenter der ikke er skadet on/off hele tiden.

Så jeg har skiftet til en 4-5-1, med 1 Ankermand (DMC) og offensive fløje, Jan K og MKD roterende med Assulin og Kapo når jeg vil spille mere direkte, da min OMV er højrebenet og min OMH er venstrebenet Smiley derudover 1 felt til felt og 1 dybdeliggende playmaker.

Har Remco/Jatta/Nilsson på min DMC og Mike, Farnerud, Verratti som playmakeren samt Nilsson, Jan K, JSL og til tider Verratti som min felt til felt midtbane.

Mine Backs spiller som wingbacks på automatisk samt en komplet boksspiller, Agger for det meste som den eneste der ikke er skadet specielt tit.

Hvis min skades situation ikke snart er forbi, så ryger Bernburg, Salva, Bruno og Ketting nok videre i systemet inden næste sommer.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010