home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 117820 gange)
kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #600: 25 Jun 2011, 17:33 »

Jeg er i 3 sæson og har ikke vundet noget udover en pokal finale, så ved ikke om jeg vil smide med fif  Thumbs Up
Ja okay Tunge jeg prøver mig frem Thumbs Up
Logged

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #601: 25 Jun 2011, 17:36 »

Hvilket træningsprogram bruger i?
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #602: 25 Jun 2011, 17:43 »

Jeg har lavet mit eget..
Liga pt. nr. 1 efter 25 kampe, med 2 point ned til FC København...
Har vundet pokalen og gik videre fra min Europa League gruppe som 2'er hvorefter jeg røg ud til Marsielle..
Nu er fokuset på ligaen Opstemt
Jeg er i 2. sæson og har ikke købt andet end fri transfer, og har kun solgt enkelte Opstemt
Michael Krohn-Dehli, Jan Kristiansen, Soto, Bischoff, Schlebrügge og Bernburg ryger til sommer..

Hvordan er jeres økonomi? (Altså jer der har spillere mere end 2 sæsoner) Opstemt


Angående fif, så vi jeg klart anbefale Agger som dybdeliggende angriber, og angreb Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #603: 25 Jun 2011, 18:19 »

Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #604: 26 Jun 2011, 17:40 »

Juhuuuu!
48 millioner for at deltage i Champions League..
Okay gruppe med Anderlect, Benfica og Arsenal!
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #605: 27 Jun 2011, 18:53 »

Efter en hård første sæson, som overraskende endte med at give en 2. plads, blev budgettet formindsket yderligere da løn budgettet blev nedsat med næsten 200k om ugen. Det hårdeste var nok næsten at Stephan Andersen efter sin skade fik 2 kampe, for så igen at blive skadet i 5 måneder.

Ud er røget en stribe unge spillere, samt TR og Peter Madsen som er blevet fyret, ligesom følgende spillere; Bischoff, Nilsson, Jallow, Jan Kristiansen, MvS, Bernburg, McGrath og Jatta.
Er i alt blevet solgt for i alt 47 millioner. ind er der kommet for 22.25 millioner, dog er løn budgettet faldet med næsten 250k. Dog er nogle af de første indkøb jeg har hentet også fået lov at gå igen, specielt Teko Modise som jeg fik for under 2 mil røg igen for 11 mil, efter en sæson.

Syntes generelt at det er svært at finde spillere til venstresiden, hvor jeg foretrækker venstrebenede spillere.
Derudover er der så også problemet med økonomien som er i minus, stadigvæk. Denne sørgelige økonomiske situation, skræmmer jo en del når der er interesse for mine spillere, specielt dem fra start 11'eren.

Nåede til sidste playoff runde af CHL kvalifikationen, men Valencia var for stærke på deres egen bane. Dette gav så lidt over 16 mil, hvorefter vi fik de sørgelige 7-8 mil for at komme i Europa League gruppespillet, hvor jeg ikke regner med at komme videre.

Vladimir Yurchenko, Kermit Erasmus, Mikkel Thygesen og Tijani Belaïd er de største navne jeg har hentet på fri transfer, og så er der lagt 8 millioner for Mads Albæk og 5.75 for Mikkel Beckmann.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #606: 28 Jun 2011, 10:35 »

Andre der spiller? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

poochie
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #607: 07 Jul 2011, 23:19 »

Jeg er rimelig ny i det her forum men har spillet FM11 længe..

Er igang med min 5. sæson med bif og er blevet mestre 4 gange, og pokalvindere 3 gange.. Jeg er dog højst kommet til 1/8-finalen i CL, og i kvartfinalen i Euro... Vil gerne komme længere..
Jeg har lige mistet Jens stryger til Dortmund for 60.000.000, han havde desværre en klausul ellers kunne jeg godt have holdt på ham..

Hvis jeg skal anbefale nogle af de transfers jeg har lave så skal det være:
Gonzalo Rovira fra San Lorenzo på fri (han er en bomber som laver mål på stribe!)
Barry Maguire fra FC Utrecht til 1,5 mio (godt boks til boks midtbanespiller)
Diogo fra Vasco til 1,7 mio (rigtig rigtig god venstre Wing-back)
Marco  Verratti (de fleste kender ham)
Roly Bonevacia fra Ajax på fri (god DMF)
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #608: 08 Jul 2011, 00:06 »

Jeg kan ikke skrive mit indlæg om mit game?
Jeg har skrevet en 'update', men når jeg trykker send, kommer den ind på en side hvor der stå at serveren ikke virker?!
Fandt fejlen, det var fordi jeg åbenbart ikke kunne lave det der [img] og så videre Smiley
« Seneste Redigering: 08 Jul 2011, 01:06 af brøndby zupras » Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #609: 08 Jul 2011, 01:05 »

Så har jeg spillet en halv sæson med Brøndby.
Jeg synes lige at i skulle se hvordan det er gået Smiley

I ligaen er det gået sådan her indtil videre:
http://imageshack.us/photo/my-images/833/ligaenbrndby.png

Transferne ser sådan her ud:
http://imageshack.us/photo/my-images/851/brndbytransfers.png/

Taktikken:
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/13/brndbytaktik.png/

Min største spiller:
http://imageshack.us/photo/my-images/405/ahmedsoukouna.png

Europa er gået sådan her:
http://imageshack.us/photo/my-images/34/europab.png/
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #610: 08 Jul 2011, 10:46 »

Så har jeg spillet en halv sæson med Brøndby.
Jeg synes lige at i skulle se hvordan det er gået Smiley

I ligaen er det gået sådan her indtil videre:
http://imageshack.us/photo/my-images/833/ligaenbrndby.png

Transferne ser sådan her ud:
http://imageshack.us/photo/my-images/851/brndbytransfers.png/

Taktikken:
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/13/brndbytaktik.png/

Min største spiller:
http://imageshack.us/photo/my-images/405/ahmedsoukouna.png

Europa er gået sådan her:
http://imageshack.us/photo/my-images/34/europab.png/

godt hold Smiley dog synes jeg det er ærgeligt at du ikke køber skandinavisk eller bare dansk Smiley har selv et spil med Brøndby, hvor hele holdet er dansk, dog med to undtagelser Wink
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #611: 08 Jul 2011, 15:24 »

Jeg har skam også tænk mig at gøre det mere dansk end det er nu, jeg synes bare at jeg altid failer i den 1. sæson, når jeg kun satser på dansk der, så jeg ville lige prøve noget nyt, men ellers plejer at spiller med kun dansk/skandinavisk Smiley
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #612: 08 Jul 2011, 16:46 »

Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #613: 09 Jul 2011, 16:15 »

Efter en første sæson som var suveræn, med over 70 point, hvor vi dog endte med nogle få point op til FCK, fik mit hold overraskende spillet sig forbi Besiktas og senere Lille, hvorved vi var i gruppespillet i CHL. Desværre blev det her kun til en 3. plads hvilket nedsatte indtjeningen gevaldigt, men en tilfredsstillende europæisk sæson i anden omgang for mit hold - vi var også i EL gruppespillet første år, dog intet mindeværdigt, da vi heller ikke her, nåede igennem første knock-out runde. Op mod 3. sæson er jeg så igang med et hasarderet sats, som mere eller mindre vil kræve en liga titel 2/4 gange de næste 4 år (hvor dette forhåbentligt vil give direkte CHL gruppespil). Min anden sæson endte med en trist 4. plads, men dog luner de mange CHL millioner på kistebunden hvor der vil være lige i overkanten af 100 millioner når sponsorpengene indfinder sig, hvorfor der er indkøb for omkring 300 millioner - hvilket jo lyder helt idiotisk, hvilket det kan vise sig at være, specielt taget i betragtning af at en stor del af disse penge er smidt på en målmand (til 130 mil) samt en offensiv midt (til 65 mil).

Dette store sats er kommet frem, via indkøb over 4 sæsoner (derfor jeg gerne skal have holdet i CHL gruppespillet hvert fald 2 gange, hvilket vil give de første 100 mil, +/- et par uafgjorte og en sejr i ny og næ bør det give 120-140 mil, dertil 30 mil for TV indtægter på 2x CHL gruppespil vil det komme tættere på 160-180 mil. Derudover er der selvfølgelig nogle spillere som bliver til overs (Wass og Juelsgård blandt andet som ryger for henholdsvis 25 og 15 mil) samt en forventning om at sælge Stephan Andersen for 12-15 mil.

Dette er stadig ikke nok til at dække de 300 mil, men med nogle af de kommende spillere værende talenter, som enten skal kunne tjene sig selv ind via salg inden for de 4 år, eller vil være udviklede nok til at holdet bør kunne præstere at komme videre fra CHL gruppespillet.

Et sats, som jeg personligt ser frem til at se hvordan udfolder sig.

Mine kommende spillere er som følger:
Felipe Anderson (65 mil - Santos)
Ismael Fuentes (fri transfer - Jaguares)
Django Meijer (DMC/MC(newgen) - 9,75 mil - Vitesse)
Bart Postma (FV/WBV(newgen) - 20 mil - PSV)
Rafael (130 mil - Santos)
Niels Bisp Rasmussen (6 mil - Vejle)
Romário (36 mil - Atlético Paranaense)
Erik Sviatchenko (15 mil - Helsingborg)

Er personligt meget tilfreds, med undtagelse af Sviatchenko, som jeg føler er lidt for dyr, men da jeg som krav havde at finde en spiller med dansk pas, som ville gide bænken, måtte jeg bøje mig for Helsingborgs krav.
Kasper Schmeichel var med i overvejelserne i stedet for Rafael, da han kunne erhverves for 100 mil mindre, men hans agent insisterede på 100k mere om ugen, samt 100k for hver spillet kamp og rent bur, samt en frikøbsklausul på 40 mil. alt i alt følte jeg mig mere tilpas med en spiller jeg ikke skal risikere at miste for en minimal fortjeneste hvis han leverer - dog ved jeg godt jeg aldrig vil kunne sælge Rafael for 130+ mil, men mener dog alligevel han er en bedre løsning både yngre og bedre, for slet ikke at tale om billigere, hvilket betyder en del.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #614: 09 Jul 2011, 20:22 »

Hvilken taktik bruger du ? Smiley
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010