home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 215 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 117813 gange)
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #585: 18 Jun 2011, 21:36 »

Jeg ville bruge Jallow synes han er bedst af de angriber i spillet. Smiley
Logged

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #586: 18 Jun 2011, 21:39 »

Jeg ville bruge Jallow synes han er bedst af de angriber i spillet. Smiley

Okay tak, det var også ham jeg hældte til Smiley
Logged

Thygesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #587: 19 Jun 2011, 15:14 »

Jeg fik startet et nyt spil med Brøndby i dag, jeg vil prøve at bruge en 4-3-3/ 4-5-1 med en def. midt, to centrale midt og to offensive fløje og en angriber, det gik meget godt i den første Europa League kamp vandt jeg 9-0  Cool
Mit spørgsmål kommer her: Fordi jeg har valgt ikke at hente nogen angriber ind til videre, så betyder det at jeg har Agger, Bruno, Jallow og Bernburg (skadet) til min rådighed, hvem af dem skal jeg bruge som min enlige angriber? Hævet Øjenbryn

Jeg har haft stor succés med Agger som dybdeliggende angriber support når ikke Ujah har spillet.
6 mål og 4 assist i 9 kampe, og et snit på 7.14
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #588: 19 Jun 2011, 19:20 »

Når i spiller med Brøndby går i så efter at være det boldbesiddende hold, jeg har spillet flere forskellige saves med Brøndby da jeg er stor Brøndby fan men kan aldrig få det til at hænge sammen!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thygesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #589: 20 Jun 2011, 11:06 »

Når i spiller med Brøndby går i så efter at være det boldbesiddende hold, jeg har spillet flere forskellige saves med Brøndby da jeg er stor Brøndby fan men kan aldrig få det til at hænge sammen!

Jeg prøver som udgangspunkt at være det boldbesiddende hold med korte afleveringer, langsomt spil, mere udfoldendhed og mere frihed.. Derudover spiller jeg balanceret kontrollerende.. Smiley

Mod de lidt større hold, OB, Fck og de udenlandske hold der spiller jeg mere hurtigt og direkte, da Brøndbys spillere som udgangspunkt ikke er gode nok til at være boldbesiddende mener jeg personligt.

Hvordan er din taktik?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #590: 20 Jun 2011, 11:26 »

Jeg selv har lavet en 4-4-2, hvor den ene centrale midt er trukket ned mellem forsvarskæden og midtbanen. Wingsene er trukket frem i offensiv.

Jeg spiller balanceret/std med til dels korte og direkte afleveringer. Mine wings spiller flest direkte da jeg synes dette fungerede bedst for mig.
Derudover spiller jeg hurtigt rundt og en anelse snævert.

Edit: Og ja, så min ene angriber trækker meget langt tilbage på banen og agerer offensiv midtbane og på den måde deltager en hel del i det offensive spil.
« Seneste Redigering: 20 Jun 2011, 12:25 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #591: 23 Jun 2011, 23:39 »

Jeg har spillet fire sæsoner med Brøndby, hvor det i de seneste to har resulteret i "The Double". Før det, har jeg ikke vundet noget. I første sæson blev jeg nummer tre og i anden blev jeg nummer to. Økonomien har jeg fået godt styr på, hvilket jeg havde nogle problemer med i starten. Jeg har 150+ mio. på kontoen, og jeg har endda lige fået udbygget stadion og fået opgraderet ungdomsafdelingen. De seneste sæson har jeg også fået over 50 mio. til at handle med, men jeg finder det altid svært at hente spiller for så høje beløber, pga. manglende kvalitet og fordi jeg ikke tør smide så mange penge på en enkel spiller til en dansk klub.

Jeg prøver så vidt som muligt at satse på klubbens talenter, men det bliver svære og svære, hvis klubben skal udvikle sig i en positiv retning. Ungdomsholdet har ikke rigtig kastet nogle af sig, undtagen Mathias Redsted som jeg startede med. Jeg har dog stadig flere Brøndby-drenge på holdet, såsom Daniel Wass, Mike Jensen, Michael Krohn-Dehli og Kasper Lorentzen som jeg har hentet hjem. I starten var Daniel Stenderup og Jens Stryger Larsen også vigtige brikker på holdet, men dem valgte bestyrelsen at sælge. Jens Stryger Larsen røg til Tyrkiet for 45 mio., hvilket jeg havde det okay med, mens Daniel Stenderup røg til Braga for sølle 11. mio., hvilket jeg blev noget sur over, da han på daværende tidspunkt var min bedste spiller og endda inde omkring landsholdet. Men hvad kan man forvente når man har Per Bjerregaard som bestyrelsesformand? Han er heldigvis siden erstattet af Bjarne Jensen, som ikke siger mig imod når jeg spørger bestyrelsen om noget. ;-)

I Europa har jeg ikke rigtig haft succes. En enkel gang er jeg gået videre fra Europe League gruppespil, mens jeg en enkel gang har været i Champions League, hvor jeg endte med at få nogle smæk, da jeg endte i gruppe med Juventus, Real Madrid og Ajax. Generelt har der ikke væres meget europæisk succes for Danmark i mit FM-spil, hvilket også har betydet at den direkte plads i CL-gruppespil ikke er der mere og at Superligaen er faldet fra den 10. bedste liga til den 16.

Ligenu går jeg efter at genvinde mesterskabet og pokalen for tredje gang i træk, mens vejen til CL ser noget svær ud, da jeg skal op imod CSKA Moskva, som blandt andet har Christian Eriksen i truppen. Men jeg tror jeg kan lave et lille mirakel.

Lige nu har jeg følgende trup at gøre godt med:
Stephan Andersen
Michael Tørnes
Michael Falkesgaard
Kevin Conboy
Melwin Bwalya
Daniel Wass
Anders Randrup
Mathias Redsted
Dario Dumic
Pichu Atienza
Johan Hammer
Julian Barth
Paul Jatta
Sunny
Mike Jensen
Kasper Lorentzen
Rasmus Falk
Michael Kronh-Dehli
Fitim Haliti
Dusan Djuric
Benik Afobe
Yaya Sanogo
Nikola Rakic

Desuden har jeg også nogle talenter på B-holdet og U19-holdet som jeg kan hive op i tilfælde af skader. Jeg roterer meget mellem mine startere, men min foretrukne start opstilling er nok:
Sanogo
Djuric - Jensen - Krohn-Dehli
Jatta - Lortenzen
Conboy - Dumic - Atienza - Wass
Andersen
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #592: 24 Jun 2011, 10:27 »

Må jeg se SS af dine transfer i alle sæsoner? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #593: 24 Jun 2011, 10:30 »

Nogle der spiller? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #594: 24 Jun 2011, 15:32 »

Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #595: 25 Jun 2011, 16:50 »

Nogle der spiller?

- Jeg har liget slået Midtjylland 4-0 og FC København 3-0, Juhuuuuu!
Nicolai Agger min gud!
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #596: 25 Jun 2011, 17:09 »

Jeg er lige startet Smiley
Nogle råd til indkøb, taktik osv.?
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #597: 25 Jun 2011, 17:25 »

Jeg er lige startet Smiley
Nogle råd til indkøb, taktik osv.?
Køb Yurchenko, han er sindsyg!!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #598: 25 Jun 2011, 17:29 »

Køb Yurchenko, han er sindsyg!!
Tager et kig på ham Wink
Nogle fif til taktiken?
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #599: 25 Jun 2011, 17:32 »

Tager et kig på ham Wink
Nogle fif til taktiken?
Jeg er i 3 sæson og har ikke vundet noget udover en pokal finale, så ved ikke om jeg vil smide med fif  Thumbs Up
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010