home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  3 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 106501 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #525: 11 Aug 2011, 23:17 »

Jeg er også netop startet med Manchester United igen, personligt har jeg dog ikke tænkt mig at sælge Berbatov, hvilket jeg ellers tidligere har gjort. Som regel plejer Bayern München gerne at ville erhverve ham, så måske du skulle prøve at henvende dig til dem. :-)

Som sagt har jeg også startet med United, og her er det planen at jeg vil forsøge at skabe et mere britisk mandskab. Jeg har opsat reglen for mig selv at jeg maks må hente én ikke-britisk spiller om året(sommer- og vintervinduet). Dette har jeg også allerede gjort, idet jeg har hentet noget rutine til højrebacken i form af Maicon, nu hvor hverken Wes Brown eller John O'Shea er til stede længere.

Og med mit nye britiske tiltag vil spillere som Phil Jones, Chris Smalling, Tom Cleverley og Danny Welbeck alle få masser af spilletid, så de kan gennemgå deres retmæssige udvilling. Specielt Jones og Smalling har potentialet til at blive en legendarisk duo for mig i fremtiden. Derudover vil jeg også benytte mig af Rio Ferdinand, Darren Fletcher, Ashley Young og Wayne Rooney fast, mens Michael Carrick, Darron Gibson og Ryan Giggs også vil få deres del af spilletiden.

Min startellever er således:
                De Gea
Maicon - Vidic - Ferdiand - Evra
Nani - Fletcher - Anderson - Young
        Rooney - Hernandez

Af britiske spillere jeg jagter er de mest interessante indiskutabelt Jack Wilshere, Josh McEachran og Gareth Bale, mens Tom Cairney og Jack Rodwell også er muligheder. Ideelt set vil jeg helst tilføje Wilshere og Bale til truppen, men jeg tror ikke dette bliver aktuelt denne sommer, også med købet af Maicon. Jeg vil dog vende tilbage næste sommer, og tilmed også forsøge mig at scoute rundt i Storbritannien efter unge talenter.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2011, 23:19 af Newton Heath » Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #526: 11 Aug 2011, 23:23 »

Tag et kig på Tottenham Smiley Der render rigtig mange gode britiske spillere rundt Smiley

Kan se du spiller med sommerupdate, hvilket jeg har valgt ikke at gøre Smiley Hvordan præsterer Anderson for dig? jeg ser ham gerne afløse Scholes efter sæsonen!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #527: 11 Aug 2011, 23:29 »

Du har helt ret, Tottenham har en del gode britere, men desværre føler jeg kun at det er Gareth Bale der rigtig har niveauet til at gå ind på holdet. Ellers er der også et par dygtige navne i Kyle Walker, Tom Huddlestone og Aaron Lennon, men de mangler lige det sidste før jeg kan bruge dem.

Som sagt er jeg lige startet og har ikke spillet nogle kampe af betydning, men han spillede en time mod reserverne i en defensiv rolle hvor han spillede solidt og en lige knap 70 minutter mod Chesterfield, hvor han var en af banens bedste og scorede et mål også. Så han er kommet stærkt fra start, men igen, mit reservehold og Chesterfield havde ikke meget at byde på.

Men jeg vil rapportere om hans præstationer når ligaen starter, for planen er at han skal starte sæsonen fast sammen med Fletcher. :-)
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #528: 11 Aug 2011, 23:31 »

Er scholes pensioneret i summerupdaten? Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #529: 11 Aug 2011, 23:33 »

Selvfølgelig, Edwin van der Sar, Gary Neville og Paul Scholes er stoppet, sidstnævnte er dog træner i klubben, mens Owen Hargreaves er på fri transfer og Wes Brown samt John O'Shea spiller i Sunderland. :-)

Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #530: 11 Aug 2011, 23:38 »

Okay Smiley Hvad fik du til transfer? Opstemt Jeg har stadig de gode gamle VdS og Scholes til at sætte standarden Smiley Plejer aldrig at hente en sommerupdate, da jeg synes det ødelægger det lidt for det nye spil Smiley
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #531: 11 Aug 2011, 23:39 »

jeg vender lige tilbage med nogle mål for spillet og sæsonen senere, samt en startopstilling når jeg har handlet færdigt Smiley
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #532: 12 Aug 2011, 11:40 »

Damn! 6 ud af 8 forsvarsspillere er ude med skader eller karantæner :S Carrick og Fletcher i midterforsvaret ftw!
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #533: 12 Aug 2011, 23:52 »

Jeg har utrolig gode erfaringer med at bruge Anderson som en avanceret playmaker ved siden af en boldvindende midtbanespiller i en 4-4-2. Der lå han til gennemsnitsrating på 7,5+ hver sæson hvor han også altid var med i kampen om flest assists. Smiley
Logged

Official member of Manchester United Football Club

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #534: 13 Aug 2011, 00:07 »

Damn! 6 ud af 8 forsvarsspillere er ude med skader eller karantæner :S Carrick og Fletcher i midterforsvaret ftw!
Lidt Realistisk er FM alligevel var Hævet Øjenbryn
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #535: 13 Aug 2011, 21:37 »

Jeg har netop færdigspillet min anden sæson med Manchester United i et spil, hvor jeg ikke har tænkt mig at lave nogle store indkøb, men satse på egne spillere og eventuelt købe lovende britiske spillere fra andre klubber. Over de to år, jeg har været i klubben, har jeg blot hentet tre spillere: Zeli Ismail (18 år), Jack Butland (19 år) og Harry Kane (19 år). Jeg har betalt cirka £5.000.000 i alt for de tre.

Jeg satser meget på mine egne spillere, og Ravel Morrison fik syv kampe fra start og 23 kampe som indhopper i min anden sæson, mens Danny Welbeck startede 13 gange og blev skiftet ind 25 gange. Paul Pogba nåede også at spille en lille rolle mod slutningen af sæsonen, hvor han var med i 12 kampe. Han scorede et mål i min CL-semifinalekamp imod Tottenham. Paul Scholes og Ryan Giggs er fantastiske til at udvikle mine spillere, og derfor har jeg også forlænget begges kontrakter, så de også er her i min fjerde sæson.

Paul Pogba har udviklet sig således: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/utdpogba2.png

Ravel Morrison har udviklet sig således: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/utdmorrison.png

De kommer til at spille en rolle langt ud i fremtiden. Og jeg har mange andre upcoming spillere.

Jeg vandt Premier League i min første sæson med 83 point, mens jeg til min kæmpe frustration tabte mesterskabet i sidste runde til Manchester City efter at have været seks point foran med fire runder igen. Vi begge endte på 86 point, men City havde en bedre målscorer. Jeg har netop også tabt Champions League-finalen med 2-1 til Barcelona efter at have skabte fire åbne chancer imod Barcelonas et, hvilket også var meget frustrerende. Men en Premier League-titel, en FA Cup-titel, en League Cup-titel samt en Champions League-finale på to år er godkendt - specielt fordi jeg ikke har forstærket med nogle store spillere.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #536: 14 Aug 2011, 01:11 »

Jeg har netop færdigspillet min anden sæson med Manchester United i et spil, hvor jeg ikke har tænkt mig at lave nogle store indkøb, men satse på egne spillere og eventuelt købe lovende britiske spillere fra andre klubber. Over de to år, jeg har været i klubben, har jeg blot hentet tre spillere: Zeli Ismail (18 år), Jack Butland (19 år) og Harry Kane (19 år). Jeg har betalt cirka £5.000.000 i alt for de tre.

Jeg satser meget på mine egne spillere, og Ravel Morrison fik syv kampe fra start og 23 kampe som indhopper i min anden sæson, mens Danny Welbeck startede 13 gange og blev skiftet ind 25 gange. Paul Pogba nåede også at spille en lille rolle mod slutningen af sæsonen, hvor han var med i 12 kampe. Han scorede et mål i min CL-semifinalekamp imod Tottenham. Paul Scholes og Ryan Giggs er fantastiske til at udvikle mine spillere, og derfor har jeg også forlænget begges kontrakter, så de også er her i min fjerde sæson.

Paul Pogba har udviklet sig således: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/utdpogba2.png

Ravel Morrison har udviklet sig således: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/utdmorrison.png

De kommer til at spille en rolle langt ud i fremtiden. Og jeg har mange andre upcoming spillere.

Jeg vandt Premier League i min første sæson med 83 point, mens jeg til min kæmpe frustration tabte mesterskabet i sidste runde til Manchester City efter at have været seks point foran med fire runder igen. Vi begge endte på 86 point, men City havde en bedre målscorer. Jeg har netop også tabt Champions League-finalen med 2-1 til Barcelona efter at have skabte fire åbne chancer imod Barcelonas et, hvilket også var meget frustrerende. Men en Premier League-titel, en FA Cup-titel, en League Cup-titel samt en Champions League-finale på to år er godkendt - specielt fordi jeg ikke har forstærket med nogle store spillere.

Har du brugt nogle bestemte træningsprogrammer, eller er det ren og skær kamptræning? :-)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #537: 14 Aug 2011, 10:20 »

Har du brugt nogle bestemte træningsprogrammer, eller er det ren og skær kamptræning? :-)

Har bare lavet mine egne træningsprogrammer til hver position, og så har specielt Giggs og Scholes været fantastiske til at være tutorer. At bruge ens ældre spillere til at oplære de unge er meget effektivt, men det er dog vigtigt, at de har en høj beslutsomhed, og det har spillere som Giggs, Scholes, Hargreaves, Rooney, Vidic, Ferdinand, Evra og Fletcher, hvilket jeg har nydt godt af. Evra har gjort Fabio meget bedre, Ferdinand og Vidic har gjort Tom Thorpe, Sean McGinty, Chris Smalling og nu også min nye regen Thomas Taylor meget bedre. Jeg har konstant 6-7-spillere, som bliver oplært af de ældre drenge.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #538: 15 Aug 2011, 12:56 »

Så fik jeg også spillet min tredje sæson med Manchester United, og efter en nervepirrende Premier League-afslutning endte guldet atter i den røde del af Manchester.

Med tre runder igen havde vi fire point ned til Arsenal på 2. pladsen, men da London-klubben i 36. runde kom til Old Trafford og vandt 2-1, så det pludselig ikke så godt ud. Og da stillingen var 2-1 til Fulham i vores kamp på Craven Cottage i næstsidste runde, forberedte jeg mig på endnu en skuffelse. Men med et mål hver fra Berbatov og Vidic formåede mit hold at vende kampen, og da Ravel Morrison i sidste runde var manden bag en 4-0-sejr over Newcastle med to kasser var mesterskabet hjemme.

Ligastilling: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/mu1.png

93 point med et hold, som jeg kun har forstærket med fire teenagere, som endnu ikke har spillet nogle store roller, er jeg hamrende tilfreds med.

I FA Cuppen stillede jeg med ungt hold i 3. runde imod Portsmouth, men modstanderen blev desværre en for stor mundfuld, og vi tabte 2-1. I Champions League slog vi Barcelona ud i ottendedelsfinalen efter to 2-1-sejre, men i kvartfinalen var Atlético Madrid bedre end os med en samlet sejr på 4-3.

Spillerstatistik: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/mu2.png
(derudover havde jeg også Paul Scholes og Ryan Giggs i denne sæson, men da de netop har trukket sig tilbage, er de ikke med på ovenstående spillerstatistikker)

For tredje sæson i træk blev Hernandez topscorer. I alt har mexicaneren scoret 81 mål over de tre sæsoner. Med 17 assists havde Anderson også en imponerende sæson.

Mine to guldfugle fra egen ungdomsafdeling, Ravel Morrison og Paul Pogba, fungerede begge i 33 kampe hver, hvilket glæder mig. De gjorde det tilfredsstillende, og de har udviklet sig til følgende to spillere:

Morrison: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/mu3.png
Pogba: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/mu4.png

De er helt sikkert i mine planer mange år endnu. Derudover har jeg lige nu fire spillere på mit U-18-hold og tre på mit reservehold, som har mindst tre stjerne i potentiel ability.

Manchester United (1. juni 2013)
Premier League: 2011, 2013
FA Cup: 2011
League Cup: 2012
Community Shield: 2011
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #539: 15 Aug 2011, 13:38 »

Spændende projekt du har gang i. Det giver mig lyst til at prøve kræfter med et lignende eksperiment!

Hvilken taktik og spillerroller bruger du? En 4-4-2? Smiley
Logged

Official member of Manchester United Football Club

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010