|
r-mand
|
|
Er jeg den eneste der synes at Howard Webb giver mange kort?
Han giver rigtig mange.. Spillede mod Wolves, tror de fik 9 gule kort, og jeg fik 6. Fuldstændig vanvitigt. 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Han giver rigtig mange.. Spillede mod Wolves, tror de fik 9 gule kort, og jeg fik 6. Fuldstændig vanvitigt.  Spillede mod liverpool der ga han 6 gule og 1 rødt til torres Han er gal nok 
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Han går også helt amok på 6'ern IRL..
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Howard Webb: 15 kampe, 68 gule, 4 røde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Howard
Kampe 42
røde kort 6
Gule kort 109
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Howard Webb: 6 kampe, 24 gule, 2 røde.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Howard Webb: 15 kampe, 68 gule, 4 røde.
Urealistisk stastestik!  er det sådan med jer andres save også, at der kommer så mange kort?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Urealistisk stastestik!  er det sådan med jer andres save også, at der kommer så mange kort? Hvorfor er det urealistisk ? kan jeg ik lige se? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Urealistisk stastestik!  er det sådan med jer andres save også, at der kommer så mange kort? Det er det vi siger! Den mand er gal i sit skaldede hovde!
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
45 kampe : 129 gule kort og 7 røde  Edit fandt lige en taylor der har givet 98 gule kort i 11 kampe 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 22:50 af Slikkel »
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Så røg berbatov for 50 mill til tottenham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Edit fandt lige en taylor der har givet 98 gule kort i 11 kampe  SYGT! 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
God mand du skiller dig af med! 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
En liverpool kamp, og så i seng.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Det var godt nok ikke mange penge du fik for en så stærk angriber :O og så endda til en af liga-konkurrenterne!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|