home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 106563 gange)
pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Manchester United
« : 22 Okt 2010, 09:13 »

-Transfer.
-Taktik.
-Træning.
-Resultater osv.
« Seneste Redigering: 24 Okt 2010, 14:53 af NicklasJakobsen » Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Man Utd tråden 2011
« Svar #1: 22 Okt 2010, 09:47 »

-Transfer.
-Taktik.
-Træning.
-Resultater osv.
Du kan jo passende starte selv med at fortælle omkring dit save med Manchester United i stedet for blot at oprette tråden Smiley
Logged

pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man Utd tråden 2011
« Svar #2: 22 Okt 2010, 13:10 »

Nu har jeg kun nået at spille en reel kamp hvor jeg slog Chelsea 1-0. Har frataget Vidic hans anførebind da han kun har 12 i indflydelse og givet det tilbage til ferdinand. Vidic blev pisse sur og vil forlade klubben. Nogle erfaringer i hvordan man tager det fra ham uden han reagere så voldsomt??
Logged

pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #3: 28 Okt 2010, 16:39 »

Ingen har prøvet at Vidic ønsker at blive solgt efter at han er blevet frataget anførerbindet?? Og nogle råd til hvordan man kan forhindre dette???

m.h.t taktikken har jeg fundet ud af at rooney spiller ufatteligt godt som dybtliggende angriber. 20 kampe 17 mål. Hernandez fungere rigtigt godt som hans angrebsmakker med indstillingen komplet angriber, men Berbatov har jeg haft lidt svært ved at få igang med den indstilling... Nogle erfaringer?? Spiller 4-4-2
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #4: 28 Okt 2010, 16:49 »

i FM10 fungerede Berbatov rigtig godt i en dybdeliggende angriber.. fik ham i hvertfald til at score en del mål uden yderligere indstillinger. Men hvorfor skifter du også Vidic som kaptajn? Han er da udemærket? Hvis du bare vil have ham til at blive glad igen kan du jo prøve at give ham anførebindet tilbage, men hvis du nægter det og han ikke bliver gladere er der vel ikke andet at gøre end at skille sig af med ham. Godt nok er han god, men ikke hvis han skaber en dårlig stemning i truppen. Det er ihvertfald min holdning Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #5: 28 Okt 2010, 16:58 »

Ingen har prøvet at Vidic ønsker at blive solgt efter at han er blevet frataget anførerbindet?? Og nogle råd til hvordan man kan forhindre dette???

m.h.t taktikken har jeg fundet ud af at rooney spiller ufatteligt godt som dybtliggende angriber. 20 kampe 17 mål. Hernandez fungere rigtigt godt som hans angrebsmakker med indstillingen komplet angriber, men Berbatov har jeg haft lidt svært ved at få igang med den indstilling... Nogle erfaringer?? Spiller 4-4-2
Du kunne bare 1) lade Vida være anfører, og 2) bruge Berbatov som dybdeliggende-, samt Rooney som komplet angriber. Det burde gøre det for dig.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #6: 28 Okt 2010, 17:29 »

Hvordan kan du dog finde på at fratage Vidic anførerbindet ?? Nej jeg forstår godt han vil væk det er da at skyde sig selv i foden Smiley
Logged

pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #7: 28 Okt 2010, 20:21 »

Vidic er uden tvivl en klassespiller og svær at undvære i United forsvaret... Men han egner sig ikke specielt godt til at være anfører. Hans determanation er rigtig god, men med en indflydelse på 12, mener jeg at der kan findes bedere kandidater. Anføren skal jo gå forrest når der er modgang og med sin indflydelse påvirke de andres spilleres kampvilje. Han ønskede lige efter jeg fratog ham anfører rollen en personlig samtale med mig, prøver næste gang at gemme spillet lige inden, og forsøger med forskellige tilgange til samtalen.. Skal nok melde tilbage hvis jeg finder en måde hvor han ikke bliver utilfreds.
Logged

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #8: 30 Okt 2010, 19:46 »

Må erkende at jeg er direkte rystet over du fratager Vidic anførerbindet .. det er da klart at han ønsker at forlade klubben nu.. Tvivler på du kan finde en spiller af hans kaliber til det du evt. kan få af midler fra et Vidic salg.. Men hvis du sælger ham, ville jeg købe Neven Subotic fra Dortmund.. Han er i mine øjne den "nye" Vidic Smiley !
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #9: 30 Okt 2010, 19:49 »

Jeg kom ved en fejl til at fratage ham bindet, da en assistent foreslog det, og jeg bare gik hurtigt igennem deres råd, uden at læse, men jeg fik beroliget ham, så han blev glad igen.  Thumbs Up
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #10: 31 Okt 2010, 07:39 »

Ok, hvordan fik du beroliget ham??? Har forsøgt med forskellige metoder i den efterfølgende samtale, men det er ikke lykkes. Skriv gerne i detaljer, hvad du har valgt af svarmulighedder.
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #11: 31 Okt 2010, 11:29 »

Ok, hvordan fik du beroliget ham??? Har forsøgt med forskellige metoder i den efterfølgende samtale, men det er ikke lykkes. Skriv gerne i detaljer, hvad du har valgt af svarmulighedder.

Jeg kan ikke huske det, desværre.  Skuffet
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #12: 05 Nov 2010, 16:30 »

Fejlen er og fratage ham det når ens assistent forslår det. Man skal i stedet gøre det når skal man vælge anføre for sæsonen, så kan man fint skifte til Ferdinand uden Vidic bliver sur.

Jeg har indtil videre kun spillet en kamp, 3-3 mod Chelsea.
Jeg kører en meget standart 4-4-2, og som i kan se var der ikke nogen problemer offensivt, i sær Rooney gjorde det rigtig godt (2 mål), derudover fik Berbatov scoret.
Har sat Berbatov som dybdeliggende angriber, mens Rooney er skarpretter.

Forsvaret var dog ikke for godt, der blev ikke dækket ordenlig op, og Van der Sar stod helt af H til
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #13: 05 Nov 2010, 16:32 »

Jeg har købt lukaku til mit united hold?
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #14: 05 Nov 2010, 16:38 »

Jeg har købt lukaku til mit united hold?

Er det et spørgsmål?

Personlig vælger jeg også at satse på ungdommen, der er jo også en lille gæld der skal betales af på..
Har indtil videre købt:

Fraser Fyvie - Aberdeen for 18 mil kr.  en rigtig lovende midtbanespiller
Philipp Klement - Kaiserslautern for 22 mil kr. Endnu en rigtig lovende midtbanespiller, der i bedste United ånd kan blive en fremragende tovejs spiller
Nathan Redmond - Birmingham for 25 mil kr. I følge min talentspejder et super kanttalent, selvom han mangler meget endnu

Jeg har også et godt øje for nogle andre unge spiller, men har ikke købt andre indtil videre

Så kom mine sidste handler i hus:

Jose Baxter - Everton 40 mil kr. Behøves vidst ikke nogen speciel præsentation
Juanmi - Malaga 30 mil kr. Stort angrebs talent
Dennis Wijker - Ajax 22 mil kr. Forsvars talent
Richard Dijkhuizen - PSV 13 mil. Forsvars talent
Tom Cairney - Hull 22 mil. Midtbane talent

Så er der heller ikke flere penge i kisten. Det bliver spændende hvad de kan udvikle sig til
« Seneste Redigering: 05 Nov 2010, 16:50 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: [1] 2 3 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010