casperchristensen
|
|
Det var godt nok ikke mange penge du fik for en så stærk angriber :O og så endda til en af liga-konkurrenterne!
Ja ved jeg godt men mangler ik penge og han er intet vær for klubben.. Jeg syntes han er piv ringe selv om han da score nogle mål men nu skal jeg på rov efter en anden .. Så ved ik lige helt hvem det skal være??
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
r-mand
|
|
Brug dine egne talenter? Macheda? Lukaku? Welbeck?
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Brug dine egne talenter? Macheda? Lukaku? Welbeck? skal have gang i lukaku imorgen på mit føststehold hehe
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Fresse94
|
|
skal have gang i lukaku imorgen på mit føststehold hehe Benyt Macheda. Synes sgu han er bedre end Lukaku.
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Benyt Macheda. Synes sgu han er bedre end Lukaku.
Hehe jaah kan godt være han er det men lukaku bliver bedere så er lidt i et dilemma men tror jeg alså vil benytte lukaku . har jo os javier ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Hehe jaah kan godt være han er det men lukaku bliver bedere så er lidt i et dilemma men tror jeg alså vil benytte lukaku . har jo os javier ? Chicharito har dog ikke lige frem vidst målnæse i mit spil.. Måltørke på snart 900 min.. Dog har Macheda scoret indtil videre 7 mål, i lige så mange optrædener.
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Chicharito har dog ikke lige frem vidst målnæse i mit spil.. Måltørke på snart 900 min.. Dog har Macheda scoret indtil videre 7 mål, i lige så mange optrædener. Okay det lyder ik sundt.. Macheda spiller på resaverne i min ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Mark1780
|
|
Lige begyndt med United, 2 vigtige kampe spillet. CS mod Chelsea hvor en stabil 3-0 sejr blev hentet. Første ligakamp mod Villa blev vundet med sammen cifre og Rooney som dobbelt målscore, håber virkeligt at han forstætter (: Hazard og Lukaku er hentet. Kevin, Zakaria Labayad, Gilbert Imbula og Simoni Verdi er alle på vej til OT!
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Det er nogen gode spillere du har hentet .. Må jeg så lige spørge om du har de rigtige trænere til klubben ? . Du skulle jo helst være fuld stjerne alle steder når du har hentet trænere ? .. Ellers nogen rigtig gode resultater, hvad bruger du Rooney som og måske SS af taktikken ?
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Hva så lasse .. er din com i orden igen??
|
|
|
|
|
|
|
|
Mark1780
|
|
Har koncentreret mig om talenter, men personale er noget jeg vil til at kigge på. Har du nogle gode forslag til nogle trænere? Bruger Rooney som Avanceret Angriber og Berba som dybdeliggende angriber Men du kan godt få et SS.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Køb en ny i stedet for Berba tov .. Jeg jeg har sendt et link, hvis du går nogen sider tilbage .. Og ja kunne være godt med SS af din taktik .. Ja Casper har fået installeret FM11 så nu skal der til at games, så jeg også kan komme videre med min Blog samtidig !
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Køb en ny i stedet for Berba tov .. Jeg jeg har sendt et link, hvis du går nogen sider tilbage .. Og ja kunne være godt med SS af din taktik .. Ja Casper har fået installeret FM11 så nu skal der til at games, så jeg også kan komme videre med min Blog samtidig ! hehe hva er det for en blok ? Det er da nice så gamer du for sygt nu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
ireter mig så meget jeg ik kan lave ss a talenter eller noget som helst.. Men ser ellers nice ud :d
|
|
|
|
|
|
|
|