|
Jonaspetersen93
|
|
Hvis i skal have hjælp med transfers med fck i fm 11 så sig til  kan sige det samme
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Nogen af jer der har gjort klogt i at beholde Thobias Skovgaard & Danni Jensen ? 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
Martin Barca
|
|
Fedt tak  Regner med at sælge Grønkjær ihvertfald her til at starte med  Vil prøve og kigge på nogle af de forskellige spilere du har skrevet, i må endelig anbefale flere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Nogen af jer der har gjort klogt i at beholde Thobias Skovgaard & Danni Jensen ?  jeg har beholdt begge Danni overvejer jeg dog at sende videre nu men har tænkt mig at holde Tobias så længe jeg kan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Jeg kan lige skrive hvilke spillere jeg har købt gennem sæsonerne 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Jeg kan lige skrive hvilke spillere jeg har købt gennem sæsonerne  kom med dem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Nogen af jer der har gjort klogt i at beholde Thobias Skovgaard & Danni Jensen ?  Beholdte Skovgaard i 4 sæsoner og gav ham ca. 20 kampe hver sæson. Han udviklede sig til en habil back/centerforsvarer, da hans markering og takling var på 16 og hovedspil 13. Derudover fine aflveringer og meget aggresivt antrit. Så vidt jeg husker bød Lyon 53 mio for ham 
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
Martin Barca
|
|
Jeg kan lige skrive hvilke spillere jeg har købt gennem sæsonerne  Du kan også bare komme med et par Screenshots, det ville også være dejligt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Du kan også bare komme med et par Screenshots, det ville også være dejligt Min Screenshot virker ikke rigtig ordenligt. Så i får dem lige bagefter jeg har slået OB 
|
|
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Hent Jelle Vossen :-D, koster kun 7 millioner før 1 sæsons transfer vindue starter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Hvis i er nysgerrige kan i hente Rafael Van Der Vaart i 3 sæson ligesom jeg gjorde, jeg fik ham på en fri transfer fra Tottenham 
|
|
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Hvis i er nysgerrige kan i hente Rafael Van Der Vaart i 3 sæson ligesom jeg gjorde, jeg fik ham på en fri transfer fra Tottenham  Skulle vi ikke se de spillere du havde købt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Mit screenshot virker ikke rigtig.
|
|
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Hvis i er nysgerrige kan i hente Rafael Van Der Vaart i 3 sæson ligesom jeg gjorde, jeg fik ham på en fri transfer fra Tottenham  fik Lukaku på fri også i 3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|