home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 943 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 81757 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller

Sv: FC København
« Svar #255: 18 Feb 2011, 16:39 »

Her et mit FCK hold. er igang med 5 sæson. jeg har vundet Euro cuppen 1 gang. og vundet Ligaen forholdsvis sikkert hvert eneste år. fik 155mio i budget her op til denne sæson. Thumbs Up
Her er mit hold:
http://billedeupload.dk/photo/2011-02/b04dd1b6/FCK%20S.14-15.png.html
Kommenter hvor jeg for forstærke det. og spørg endelig om billeder på div. spillere :-D
-Baiano, Jakob Hansen, Javier og Poul Frederiksen er alle sammen regens Thumbs Up

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #256: 20 Feb 2011, 22:33 »

Godt nok er jeg ikke FCK fan, bortset fra i CHL. Alligevel har jeg valgt at tage et spil med dem, i håb om at føre et dansk hold til europæisk succes. Allerede i 1. sæson var der europæisk succes, da jeg nåede til kvartfinalen. I gruppespillet gik jeg videre som 1'er, foran Milan i en gruppe med Milan, Schalke og Rubin. I første knockout runde trak jeg Rangers, hvilket sagtens kan betegnes som en drømmemodstander. Ihvertfald slog jeg dem ganske sikkert. 3-1 hjemme, og tabte så 2-1 ude, men de scorede først allersidst i kampen til 2-1. I kvartfinalen mødte jeg stormagten Barcelona, og selvom holdet fightede godt hjemme, så endte kampen alligevel 1-0 til Barcelona. I returkampen, satsede jeg på en ultradefensiv opstilling, i håb om at holde dem fra at score. Efter 80 minutter, ville jeg så satse alt hvad jeg kunne offensivt. Desværre gik det ikke helt som håbet, og Barcelona bragte sig foran efter sølle 4 minutter. Efter 75 minutter gik jeg langt frem på banen, og det kiksede helt. barcelona øgede først til 2-0, og senere 3-0, som også blev kampens resultat.
I den hjemlige liga havde jeg overraskende store problemer, og endte med 5 uafgjorte samt 5 nederlag. Alligevel vandt jeg ligaen med 9 point.

I løbet af 1. sæson hentede jeg følgende:
Jonas Borring, 35 mio
Richarlyson, 11 mio
Kadlec, 11 mio
Ondrej Kusnir, 8 mio
Vadim Demidov, fri
Kabous, fri
Anders Egholm, 3 mio

I løbet af 1. sæson skilte jeg mig af med følgende spillere:
Santin, 10 mio
Wendt, 14 mio
N'doye, 19 mio
Alle tre satte jeg som uønsket, eftersom jeg ikke kunne bruge dem mere.

2. sæson er gået over forventning. I ligaen har jeg hidtil vundet 16 kampe og tabt 1. I CHL er jeg allerede videre fra gruppe, selvom det på papiret var den måske sværeste. Bayern, Milan og Saturn var jeg kommet i gruppe med. Jeg startede med at vinde overraskende 3-2 ude mod Bayern, derefter nederlag hjemme mod Milan. Så hentede jeg 4 point i de 2 kampe mod Saturn, og har lige netop slået Bayern med 2-1 hjemme. Scorede rent faktisk 4 mål. Efter sejren er jeg allerede videre, men har meget stadig meget at kæmpe for mod Milan, da det er en duel om førstepladsen. Tvivler dog på jeg kan få point.

I løbet af 2. sæson har jeg hentet følgende:
Thygesen, fri
Anders Due, fri
Johny Thomsen, fri (spiller med berends DB, så han kommer automatisk til sommer)
Fetai, fri
Diego Souza, 115 mio
Kyrgiakos, fri
Ganso, 135 mio.

I tænker helt sikkert hvordan jeg har fået råd til Souza og Ganso. Fik kun 50 mio. som transferbudget, men har skilt mig af med mange løntunge spillere. Så jeg satte mit transferbudget ned på 0 kroner, så jeg dermed fik et stort lønbudget. Min økonomi var strålende, og lød på +200 mio, så derfor tillod jeg mig selv at købe dem begge over 48 måneder. Økonomien er ikke blevet dårligere, og lyder på 274,3 mio kroner. Så er ganske tilfreds med det jeg har gjort.

I løbet af 2. sæson, har jeg skilt mig af med følgende:
Pospech, kontraktudløb
Grønkjær, kontraktudløb
Antonsson, kontraktudløb
Vingaard, 11 mio
Delaney. 10 mio
Søren Frederiksen, 11 mio
Kabous, 7 mio
Absalonsen, 13 mio

Ligesom i 1. sæson, satte jeg de solgte spillere som uønsket, da jeg ikke kunne bruge dem længere.
1. januar kommer Rasmus Falk, Jeppe Curth og Jonas Troest til klubben. Alle tre som breddespillere.

Her er et ss af holdet i stærkeste opstilling:

Liverpool F.C

IbisJ
Lilleputspiller
*

« Svar #257: 17 Mar 2011, 21:45 »

Syntes i giver for penge for Sime Vrsaljko. Jeg gav kun 9 millioner. Ellers er jeg enig i at man skal købe Yura Movsisyan

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #258: 17 Mar 2011, 22:10 »

Her et mit FCK hold. er igang med 5 sæson. jeg har vundet Euro cuppen 1 gang. og vundet Ligaen forholdsvis sikkert hvert eneste år. fik 155mio i budget her op til denne sæson. Thumbs Up
Her er mit hold:
http://billedeupload.dk/photo/2011-02/b04dd1b6/FCK%20S.14-15.png.html
Kommenter hvor jeg for forstærke det. og spørg endelig om billeder på div. spillere :-D
-Baiano, Jakob Hansen, Javier og Poul Frederiksen er alle sammen regens Thumbs Up
Kan virkelig ikke li du har købt Stryger!!

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #259: 19 Mar 2011, 22:19 »

hej leder efter et spændende hold i international turnering må mindst have en økonomi på 100 mio

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #260: 19 Mar 2011, 22:21 »

Supra Societatem Nemo

Helbo
Lilleputspiller
*

« Svar #261: 21 Mar 2011, 11:04 »

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #262: 21 Mar 2011, 11:16 »

Rigtigt, at der mangler danskere. Men stadigvæk klasse save du har dig! virkelig stor respekt! man kan spille på flere måder jo. Du har gået efter succes frem for alt.. Virkerlig utroligt du har vundet Cl så mange gange. Har problemer selv med større hold.. Spiller selv med BIF i 5 sæson, og har end ikke været tæt på endnu. har dog 7 danskere i min normale starter Smiley og er dansk landstræner..

LFC & OB!!!

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #263: 21 Mar 2011, 11:17 »

jeg vil gerne hører hvordan det går med jeres FCK hold, jeg er selv i gang med 8. sæson og har lige vundet superligaen for 5 år i streg, og har selv et meget godt hold synes jeg selv, med mange regens kan lægge et SS op senere hvis der er nogle der er interresert

Tidligere: Baloo38

Ortelot
Reserveholdsspiller

« Svar #264: 21 Mar 2011, 21:22 »

Jeg har meget stor respekt for det du har skabt med FCK, men jeg synes du mangler en hel del danskere på dit hold. Du har vundt CL med et dansk hold, men kun med én dansker i startopstillingen.. .?

Tak tak.

Jeg går slet ikke op i alt det der med og have danskere i DK og englændere i PL osv. Jeg skal bare have de bedste og er det danskere så er det da fint. Men som i alle tidligere FM så kommer de store danske talenter bare først når man er kommet et godt styke frem.

Jeg har efterhånden fået min rekruttering og ungdomsfaciliteter op i topklasse, men der er stadig langt mellem snapsne... Dog er der ved og ske noget. Den første der kom op fra "akademiet" var ikke helt god nok til mig  Rullende Øjne, men han var god nok til at Man City gav 75 mil. + 50 % og spiller fast. Der er flere danskere på vej som mange storklubber er ude efter, og som jeg forventer vil komme på førsteholdet. Men som sagt kun hvis de er bedste eller tæt på...

kasperley11
Lilleputspiller
*

« Svar #265: 23 Mar 2011, 20:48 »

Køb martin zeman i første sæson. klasse spiller.

FCKristian
Lilleputspiller
*

« Svar #266: 15 Apr 2011, 17:39 »

Brugte anbefalingen af Zeman og han er jo helt vild! specielt til prisen.!

Er der nogen der har nogle gode råd til erstatninger til Pospech og Claudemir? Kan bruge 10-15 mio kr pr mand?

Bach
Lilleputspiller
*

« Svar #267: 18 Apr 2011, 13:39 »

Brugte anbefalingen af Zeman og han er jo helt vild! specielt til prisen.!

Er der nogen der har nogle gode råd til erstatninger til Pospech og Claudemir? Kan bruge 10-15 mio kr pr mand?

Alassane També - bliver rigtig god! du kan købe ham for 8 mio i første sæson og sælge ham for 60 mio 3 sæsoner efter!

- han er FH

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #268: 18 Apr 2011, 14:27 »

I sæson 3 kan i måske hente Arshavin på fri transfer som jeg gjorde Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #269: 19 Apr 2011, 18:33 »

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010